Acest Blogger va servi Yoghinilor începători, avansași pentru ași însuși procedeele yoghine. Acest Blogger va seri yoghinilor să-și însușească procedeele de Zeificare și să le practice. Acest Blogger va servi oamenilor de Știință să-și însușească acea cunoaștere care este dincolo de Materia Grosieră. Acest Blogger va servi Oamenilor Religioși să știe că dincolo de Religia Creștină mai există și lumea Zeilor.
Vasile Ivașca. Ce este Yoga Indiană? Starea de Samadhi cea de a opta etapă în Yoga Regală. O nouă stare introdusă de mine Beakunva.
Mare Zeu Vasile, Vasile în starea de Beakunva.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu colegi de la secția Sculărie cu prilegul zilei de 1 Mai.
Am
introdus mai multe lecții despre dharana
și dhyana
ca să vă formați o idee cum se ajunge la concentrare
și meditație.
Numai printr-o practică corectă,
cu multă răbdare,
practicate în timp
îndelungat,
veți putea stăpâni
cele două procedee
yoghine.
În continuare am vorbit despre Marele
mag Pitagora
și INIȚIERE
Egipteană,
care se făcea acum 2700
de ani la templul
din Memfis.
Tot
cam atunci pătrund
în Egipt trupele Babilonului
care îl ocupă
și distrug toată civilizația Egipteană.
În acest caz Zeii
părăsesc civilizația Egipteană.
Și întrupările
care au loc în ȚaraEgiptului
sunt din guna tamas
și rajas.
În cadrul poporului Egipteanpătrunde
multă prostime
și Egiptul
decade
în mod vizibil
și irevocabil.
Se ajunge la un moment dat ca „Boul
Apis”
să fie zeu
suprem
și multe animale devin
zeii.
Egiptul decade
așa de mult
că sunt perioade
în istorie
când nu se amintește
nimic de el.
Acest mod de decădere:
spiritual,
moral,
economic,
cultural,
artistic,
arhitectural,
militar
îl fac Marii
Zei
prin întrupărilecu
minte
redusă
pe
care Ei
le-au întrupat
în Egipt
în vremurile următoare.
Eu
practic
dharana
și dhyana de
la vrâsta de 7 ani și
în
mod sigur
știu
că am obținut,puterea
intuiție.Și în continuare să definim
ce este yoga Indiană
și care este scopul
său final.
Ce
este Yoga Indiană?
Pentru a înțelege
acest tip de SamadhiEu
trebuie să merg la începutul acestui tip
de yoga
și să introduc ideile debază
care călăuzesc această yogă
indiană.
În
continuare voi face un extras din cartea
lui Swami Shivananda,
Lecții
practice de yoga
„Yogași
scopurile sale.”Yoga
este unul din cele șase sisteme
filozofice
din filozofia hindusă.
Spre deosebire de alte sisteme
filozofice,
yoga este o filosofie complet practică.
Așa cum v-am mai spus Eu yoga
este o știință exactă
și foarte precisă
care se bazează pe funcționarea
legilornaturi.
Având
ca lege generală,
lega karmei
și implicațiile ei în viațaființelor umane.
În
India au fost mulți yoghini
și aceștia auscris multecărți,
iar aceste cărți
sunt azi răspândite
în întreagă lume.
Vorbind despre yoga, filozofii
occidentali o practică,
dar nu au înțeles-o.
Ce nu au înțeles ei
nu știu că nu există monism
sau panteism,
toată creația
e Tati Shiva.
Așa cum v-am mai spus Eu, Hristos a
fost un mare YoghinIndian,
iar cei 11 apostoli
au fost și ei yoghini indieni.
Hristos
este MarePreot.
A cui Mare Preot?
Hristos este Mare Preot a celor 4 vede,
RgVeda,
Sama Veda,
Yajur Veda
și Atharva Veda.
Este cel mai mare specialist în ele.
Hristos a spus „la o haină
veche nu putem să-i punem petic nou”
se rupe toată.
Hristos se referă la Vechiul Testament
care trebuiește aruncat la gunoi.
În aceste condiții Mami Kundalini îl
pune
cu forța pe Hristos
pe cruce
și Vechiul Testament rămâne
ca parte componentă a Bibliei.
Azi ce spune Mare Zeu Vasile, Vasile
ca VechiulTestamentsă
fie aruncat la coșul de gunoi.
Și în locul lui să apară o Biblie
cu toți sfinții
și proroci evreilor.
Vechiul Testamentrămânând
în continuare „istoria poporului
Evreu”
și un material de inspirație,
cu care literatura
să se joace
ca și cum se joacă cu Zeii Greciei
antice.MamiKundalini,
Mami Dragă,
te rog să mă ierți dacă Eu
nu fac
cum vrei Dumneata.
Eu am spus foarte clar
„Poporul Român este Noul Popor
Ales.”
Eu nu sunt Hristos
să spun „Facă-se voia Ta Doamne,”
eu zic Mami dragă
„Facă-se și voia mea.”
Ce zic eu Mami Kundalini
că eu te iubesc
și dacă se face voia mea,
nu am altă femeie decât pe Dumneata
și nu voi avea niciodată.
Ce
punem în loc
o esență a celor 4 Vede
și mijloacele de purificare existent
în aceste Vede.
E adevărat că eu am vorbit de Dattatreya
ca întemeietorul Yogi Regale
cu opt părți,
dar adevăratul întemeietor este
Patanjali Maharshi.
Patanjali a trăit aproximativ 300 de
ani
și a fost un mare filosof,
yoghin
și medic.
Perioada
de întrupare
a domniei sale este între Buddha
și Hristos.Iată
cum definește Patanjali Yoga;
Este procesul de suspendare
a tuturor funcțiilorminții.
În
acest fel orice
carte de yoga
care nu se ocupă
cu cele trei aspecte ale subiectului,
respectiv mintea,
funcțiile ei
și metoda de suspendare a lor,
poate fi pusă fără îndoială
de-o parte
ca fiind neserioasă
și incompletă.
Aici trebuie să-i răspund marelui
yoghin India.
Dumneata domnule Patanjali nu ai
avut cele 7 blocaje;
Nu ai avut cele două baloane alele lui
Ajna
chakra foarte mari și grele;
Nu
ai avut cele două Baloane Rotunde pe
degetele groase
de la picioare;
Nu ai avut blocat Bulbul Kanda
în așa fel încât să nu îl poți
debloca nici
cu foc
pus pe el;
Nu ai avut pumnalu înfipt în urechea
stângă;
Nu ai avut Discul de Ghiață pe Ajna
Chakra
și altele. Ce să zic eu domnule Patanjali,
Yoga dumitale e o yogă slăbuță
și nu e capabilă să
elimine nici unul din blocajele
amintite înainte.
Cuvântul
Yoga vine din rădăcina
sanscrită
<< yuj
>> care însemnă << auni
>>. Deci
yoga este știința care ne învață despre unirelui
JIVATMAN
(sufletul individual) cu Paramatma(Sufletul
SUPREM). Yoga este o inhibiție
a funcțiilor mintii
care conduce la sălășluirea
absolută
a Jivatman
în propria natură
de Triumf
Divin
și Splendoare
Divină.
Yoga
este procesul prin care un yoghin
stabilește identitatea
lui Jivatman
cu Paramatma.
În
acest caz Jivatmaneste
adus la starea de unire(yoga)
cu Tati
Shiva(Paramatma).Yoga
este știința
științelor,
care îl dezleagă pe Jivatman
de lumea fenomenală
a simțurilor
și obiectelor.
Yoga înseamnă controlul
minții
și a modificărilor
acesteia.
Yoga ne învață cum să controlam
schimbările minții
și să obținem
eliberarea.
Yoga te eliberează
de ciclul
nașterilor
și al morților,
cu nenorocirile
care le însoțesc:
boală,
bătrânețe
etc. Yoga îți
conferă Puteri
Divine,eliberarefinală,
atributele Absolutului:
Bucurie
Infinită,
Pacea
Supremă,
Cunoaștere
Infinită,
Fericire
Neîntreruptă.
Calmul
înseamnă yoga;
Seninătatea
înseamnă yoga
;
Îndemânare
în acțiuni înseamnă yoga;
controlul
minții
și al
simțurilor
înseamnă yoga.
Indieni
au înființat
și așa numita Karma
Yoga.
În
acest caz aspiranții
care practică Karma
Yoga
ar trebui să muncească
de dragul
munci,
fără un alt motiv.
Două lucruri sunt neapărat
necesare în
practicarea Karmei
Yoga;
1. Un Karma-yoghin
ar trebui să aibă
un non-atașament
perfect
pentru roadele
muncisale;
2. În al doilea rând, ar trebui
să-și depună toate acțiunile sale
pe altarul
lui Tati Shiva(capitulări
de sine). Scopul
științei
Yoga
este acela de a slăbi
ceea ce se numește
cele cinci suferințe
care sunt: Ignoranța,
Egoismul,
Simpatiile,
Antipatiile
și Instinctul
de conservare.
Ignoranța este acea stare
a mentalului
în care toate celelalte
se amplifică.
Egoismul
este o formă specifică
de ignoranță.
Oriunde există egoism,
apare plăcerea
și neplăcerea,
cele două merg
mână în mănă
și nu pot fi separate.
Atașamentul față
de un obiect duce la dorința
de al avea
cu orice
preț.
Și toate aceste multe dorinți
neîmplinite
duc la distrugereamentalului
în acea zonă.
Acea zonă
devine
o amorsă
de boli.
Atașamentul
față de un
fruct sau obiect
este produs de plăceri.
Dacă
minții îi
place o banană,
ea se atașează
de acest fruct,
întrucât prin consumarea lui ea obține
o plăcere.
Mintea aleargă după lucruri care au fost asociate
unor experiențe
agreabile
din trecut(simpatie).Mintea
respinge
obiectele
care i-au creat lucruri neplăcute(antipatie).
Shivananda
dă următorul citat.
„Toate
lucrurile create de Dumnezeu sunt benefice.”
Numai ce creează
omul aduce
durere
și suferință.
Despre cele cinci
suferințe
pot spune; a).
Sunt cele care te leagă
de obiectele
exterioare
și te aduc în stare de robie;
b).
Rămân tendințe
chiar și atunci când sunt inactive;
c).
Ele stau ca obstacol
în cale realizării
Sinelui;
d).
Ele
rămân
în stare latentă
în yoghin
și când găsesc condiții
prielnice
se reactivează.Într-un
om de societate,
plin de pasiuni,
aceste cinci
suferințe
pot fi văzute
la lucru
din plin.
Într-un yoghin
care aspiră la realizare
aceste suferințe
și impresii
trebuie să fie arse
în totalitate.Să
concluzionăm
yoga Indiană.
Simpatiile
și antipatiile
sunt cauzele
faptelor bune
și rele.
Faptelor bune
și rele
aduc plăcerea
și durerea.
Indieni au un simbol „Roata
cu cele șase spițe,”care
sunt: Simpatie,
Antipatie,
Virtuții,
Viciul,
Plăcerea
și Durerea.
Pentru a elimin aceste cinci
suferințe Indienii
recomandă trei
procedee:
A.
Austeritate(Tapas),
B. Studiul
Scripturilor(cele
4 vede), C.Resemnarea
în fața voinței lui Dumnezeu(Tati
Shiva). Practicantul trebuie să aibă o credință
puternică
în eficacitatea
acestor proceduri. În acest caz va apărea
memorie adevărată
și când există
memorie pură,
exersarea
lui dharana
se va face fără dificultate.Patanjali
a spus: << Samadhi
va veni prin credință,
energie,
memorie,
concentrare
și discernământ>>.
În
acest caz yoghinul
trebuiește
să fie înzestrat
cu
o puternică răbdare,
cu o puternică voință
și cu o puternică perseverență.
Concluzia
Marelui Zeu Vasile, Vasile despre Yoga Indiană.Toată
Yoga
introdusă de mine
se deosebește
în mod radical
față
de yogaIndiană.
Așa cum se deosebește
„Cerul
față de pământ.”
În Yoga Noastră „Tati
Shiva emană toată acestă creație.”
În
acest sens ElEmană
pe; 1. Marea
Zeiță Kundalini;
2. Pranava
OM;
3. Prana
Shakti.
Tati
Shiva
face toate programele
subtile
de funcționare
ale acestui univers,
până la un anumit
nivel.
Tati
Shiva
nu are atribute;
nu este nici infinit;
nici absolut;
nici etern;
nici atotputernic;
etc.Tati
Shivanu
poate fi cuprins cu mentalul
uman
și este format numai din „CHIT”
și constituie aspectul
Static al creației.
Marea
Zeiță Kundalini face
următoarele funcții
în acest univers;
Desfășoară
cele șase chakre;
Emană
toți Marii Zeii și
Zeițe;
Este formată numai din „CHIT;”
și constituie aspectul
Dinamic
al creației;
Emană curenții
Domniei Sale
cu care vă purifică
cele 360 de mii de canale subtile
etc. Mai Avem MariiZeii,
Zeii
Medii,
Zeii
Inferiori,
Semizeii
și în religii
apar o serie
de „ființesuperioare,”
dar care nu ne interesează
în Yoga Noastră.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva, Bagavan Vishnu, Marele Zeu Ganesha, Marile Zeițe Mahalakshmi și Sarasvati.
Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Bhadrasana.
În
continuare voi intra în cea de a opta etapă în Yoga Regală
și anume stare de Samadhi.
Samadhi.În
această lecție
vă voi
arăta numai despre
starea de Samadhi
din Yoga
Indiană.
Eu vă voi mai introduce multe
lecții
despre starea de Samadhi
avute de mine
prin unirea curenților
Mamei Kundalini
cu Tati
Shiva
în Sahasrara
sau unire Mamei
Kundalini
cu TatiShiva
prin cele trei
Mudre.
Eu vă voi introduce o lecție cum se obține starea de Samadhi
cu diferite mudre.
Și
acum starea
de Samandhi
obținută prin procedee-le
Yogi
Indiene.
În limba română
starea de Samadhi
este tradusă prin contemplare.
A
contempla
înseamnă
a privi îndelung,
a medita
cu admirație
și cu emoție,
a gândi
mult
și profund
asupra unui lucru.
Vreau să spun de la bun început
că această stare de Samadhi
nu
se poate
obținenumai
de
yoghini
care nu au ;
1).
Cele
7 blocaje principale ale corpului subtil;
2).Nu
au cele 5 blocaje secundare ale corpului subtil;
3).
Nu
au cele 6blocaje
suplimentare.
Deci ați ghicit
această stare
de Samadhi
o obțin numai yoghini
puri cei care se eliberează în 12 ani.
După
ce yoghinul pe calea
Yogi a parcurs
următoarele etape; 1. Yama;
2. Nyama;
3. Asana;
4. Pranayama.
El și-a ars
toate greșelile(dosha);
5.
Pratyahara.
El și-a ars
toate obiectele simțurilor;
6. Dharana.
El și-a
ars toate păcatele;
7. Dhyana.
El
și-a ars
toate cele
trei gune.
8. Samadhi.
Este o stare
superioară
și este încununare tuturor
eforturilor făcute de yoghin.
În această stare gânditorul
și gândul,
adoratorul
și adoratul,
subiectul
și obiectulau
fuzionat,
au devenit
identici,
nimic nu îi mai separă,
nu mai este nici o deosebire
între ei.
În acest caz și Jivatman(sufletul
individual) a fuzionat
cu Super
Sufletul.
În acest caz yoghinul simte identitatea
și unitatea
peste tot,
el simte: << Nu
mai am nimic de învățat.
Nu mai am nimic
de făcut.
Nu mai am nimic
de obținut.>>
Cel mai mare yoghin
Indian Yajnavalkya
spunea: <<Prin
pranayama, impuritățile corpului sunt distruse;
Prin Dharana
sunt distruse impuritățile
minții;
PrinPratyahara
sunt distruse impuritățileatașamentului;
Prin
Samadhi
sunt distruse tot ce ascunde
Jivatman
(sufletul individual).>>
Noi știm că ființele
umane
se află în trei
stări
de conștiință
și o stare
superioară,
care sunt; 1. Starea de veghe(jagrat);
2. Starea de somn(svapana);
3. Starea de somn
adânc(sushupi);
4. starea de supra-conștiință(Turya).
În acest caz despre yoghinul care a realizat stare de Samadhise
spune că se află în starea a cincea(Turiyateea).
Astfel
starea de Samadhi poate fi de
două feluri:
1. Samprajnata
(cu
formă) Samadhi,
2. Asamprajnata(fără
formă).Samprajnata
Samadhi este
o stare inferioară
de Samadhi,
în care impresiile
latente
nu sunt arse
în totalitate.
În acest caz există
un sprijin al minții.
Încă mai există triada
de tip subtil
și anume a celui ce vede,
auzul
și cel văzut.
Sau cel ce cunoaște,
cunoașterea
și cel care este cunoscut.SamprajnataSamadhi
are patru
forme:
1
Savitarka
Samadhi.Este
o formă de Samadhi la care se poate ajunge prin meditație
continuă asupra
unui obiect,
ființe
sau fenomen
în mod repetat.
În acest fel se poate medita asupra Zeități
alese
spre
adorare(ISTHA-Devata)
sau asupra diferitelor simboluri
yoghine
cum ar fi simbolurile
Marilor Zeii.La
acest nivel de purificare, mintea
caută
să se miște
între trei
lucruri și anume:
cuvântul,cunoașterea
și percepția
simțurilor.
În acest
mod
cunoașterea
noastră
despre obiectul
asupra căruia
meditămeste
realizată prin amestecarea
acestora,
prin conștientizarea
alternativăa
numelui,
formei
și înțelesul
obiectului respectiv.2.
NirvitarkaSamadhi,
este
o formă de Samadhiîn
care se ajunge
prin faptul de a meditafără
amestecarea
celor trei
aspecte
ale unui obiect
și anume: numele,
forma
și înțelesul.
În acestă stare, memoria
devineabsolut
liberă
de asocieri
și de variatele
impresii mentale trecute.
Numai cunoașterea
pură
a obiectului
continuă
să existe
în minte.
Acest nivel este superior
primei forme
de Samadhi.
3. Savichara
Samadhi,este
acel
nivel
al lui Samadhi
în care procesul
meditației
areloc
prin intermediul
reflecției,
nu există
nici
o formă
prezentă.
În acestnivel
există timp,
spațiu
și ideea
golită de limbaj.
Conștiința pluteștefără
a avea drept bază
limbajul.
Această este o formă superioară
lui Nirvitarka
Samadhi.
4.
Nirvichara
Samadhi,
este
nivel lui
Samadhi,în
careconștiința
transcende timpul,
spațiul,
ideea,
dar dincolo de aceasta rămâne
ceva,
care este numit
natura esențială
a gândirii.
Este un nivel mai
înalt și mai subtil decât Savichara
Samadhi.Toate
aceste
nivelede
Samadhi
aparcând
MareaZeiță
Kundalini
ascensionează între Ajna
chakra și Sahasrara,
indiferent
dacă a urcat pe Sushumna nadi sau pe Sarasvati nadi.
Concluzii
Mare Zeu Vasile, Vasile.Aceste
nivele
de Samadhi,
apar la yoghini
care
nu practică o puternică
Pranayama(4
ore până la 5 ore pe zi), nu
practică suficient
hatha
yoga,
nu practică
suficient Japa yoga și
insuficient
altele
procedee
yoghine.
Acești
yoghininu
sunt interesați
să
elimine
toate obstrucțiile
din cele 360000
de
canale
subtile(nadisuri).
Sunt
interesați numai
să o ascensioneze
pe Mare Zeiță Kundalini,
fără
a avea o purificare
superioară
a corpului.
Dacă
dumneavoastră veți
dori
acest
lucruîl
puteți face.
În cazul „Yogi
Noastre”
Eu
am introdus o nouă
starepe
care
am numit-o Beakunva.
Ce
este starea Beakunva?
În mai toate cărțile
indiene
ne-am obișnuit cu următori termeni
:
Samadhi,
nirvana,
Moksha,
mukti,
starea a patra(Turya)
și alte denumiri indiene.
Ca să nu mai vorbim de cele 4 stări de
Samandhi(cu formă),
Eu am introdus această stare.
Ca să nu cădem
pradă
acestor termeni
indieni
în Yoga
Noastră am
introdus
un
nou
termen care
este „Beakunva.”Beakunva
este o stare debeatitudine
în care se află yoghinul
în
momentul când
curenții Mari Zeițe Kundalini se
unesc în Sahasrara
cu Tati
Shiva.
În exterior Beakunva
se vede prin acel surâs
care este exprimat
de
fața yoghinului Vasile Ivașca.Beakunva
este beatitudine
;
este o stare
conștientă ;
este ostare
în care gândurile
din mentalul
yoghinului sunt eliminate.
Beakunva
este
un cuvânt „nou”
și este format din primele trei
litere
<<Bea
>> ale cuvântului românescbeatitudine
și primele trei
litere
<<Kun
>>din numele Mamei
Kundalini
și ultimele două
litere
<<va>>
din numele lui Tati
Shiva.
Și în acest caz Beakunva
ar însemna „beatitudine
produsă de Mami
Kundalini
când curenții
ei se întâlnesc
în Sahasrara
cu Tati
Shiva.”
În
acest sens dumneavoastră vă puteți adresa Mari
Zeițe Kundalini cu
cuvintele„Mami
Kundalini
te rog dărueștem
și mie stare
de Beakunva,
pe care ai dăruit-o yoghinului Vasile
Ivașca.La
această lecție v-am atașat și
poze care
au fost făcute între ani
1971 și 1975
cu prilejul zile de 1 Mai.
Și ele exprimă
bucuria
în care se aflau colegi
mei cu
prilejul zilei de 1
Mai.
În această poză yoghin
Vasile Ivașca
apare în starea de„Beakunva”.
Asamprajnata
Samadhieste
cel
mai înalt
nivel de eliberare,
se
mai numește „Nirvikalpa
Samadhi,”
care este starea
de supra-conștiință.Cuvântul
Nir= fără, deci fără kalpe, deci fără vikalpe. În
această stare
nu mai există
vikalpa(imaginație).
În
această stare
de Samandhi,
ideile de cunoscător,
cunoscut
și cunoaștere
se dizolvă
complet.
La urcare din Muladhara
chakra, Marea
Zeiță Kundaliniea
tot conținutulsubtil
a următoarelor chakre: Muladhara,
Svadhisthana,
Manipura,
Anahata,
Vishuddha
și Ajna.
În acest caz toate funcțiile
corpului încetează,
printre care amintim; simțurile
și ego-ul;
voința
și intelectul
;
mintea
și Chitta
se dizolvă în Sinele Suprem ;
funcțiile
corpului se opresc
;
bătăile
inimi
se opresc,
iar plămâni
se golesc de are.
În
starea de somn
profund
se păstrează
tote funcțiile corporale,
dar Jivatman
intră în corpul
cauzal
și pierde
legătura cu funcțiile
mentale.Dacă
vrem să trezim un om din somn
profund
îl lovim
puternic
și el devine conștient,
iar din starea
de Samadhi
va trebui să așteptăm
până ce Marea
Zeiță Kundalini
revine în Muladhara
chakra.
Dacă o persoană
stă 21
de zile în starea de Samadhi
el își va părăsi
corpul fizic,
față de ființele umane
care stau 42 de zile
în corpul
subtil.
Starea de Nirvikalpa
Samadhi,se
produce cândMarea
Zeiță Kundalini
ascensionează pe canalul Sushumna
nadi,
Sarasvati
nadi
sau Lakshmi
și Medha.
În
acest caz cele 360
de mii de canale subtile
nu mai sunt umplute
cu curențiiMari
Zeițe Kundalini.
V-am dat un exemplu de yoghin
Indian
care a experimentat mult timp starea de Nirvikalpa
Samadhi.
Și
a murit de tânăr la
49 de ani de cancer.
Eu am abandonat
acest sistem de
ridicare
a Mari
Zeițe Kundalini,
numai
pe canalul
Sushumna
nadi.
Și am pornit deschiderea
tuturor celor 360 de mii de canale subtile
cu curenții
Mari Zeițe Kundalini.
În acest cazyoghinul
se Zeifică.
Despre aceste fapte voi mai vorbi în alte lecții.
Mare Zeu Vasile, Vasile executând Shanmukhi mudra.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva și Zeii Medii
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu