Acest Blogger va servi Yoghinilor începători, avansași pentru ași însuși procedeele yoghine. Acest Blogger va seri yoghinilor să-și însușească procedeele de Zeificare și să le practice. Acest Blogger va servi oamenilor de Știință să-și însușească acea cunoaștere care este dincolo de Materia Grosieră. Acest Blogger va servi Oamenilor Religioși să știe că dincolo de Religia Creștină mai există și lumea Zeilor.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva și Mami Parvati.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva, Bagavan Vishnu, Marele Zeu Ganesha. Și Marile Zeițe Mahalakshmi și Sarasvati.
Prima
Parte.În această lecție
am căutat
să arat ce este inițierea
în yoga,
cum se face ea,
unde se face,
cine o face,
ce se primește
în cadrul inițieri.
Și mai mult am dat două exemple
cu mari Inițiați Indieni.
Despre Mine
ce să spun
nu am fost inițiat după modelul Indian.
Așa v-am spus
că la 7 ani făceam yoga
așa cu o practic și azi.
Ce
este Inițierea?Inițierea reprezintă elementul
de început în
practicile religioase,
iar în practicile yoga
este cheia
de boltă
în reușita
de a fi un
eliberat
în viațăsau un
mare yoghin.De
aceia fiecareGuru are
propriul program deinițiere. Această lecție față de
lecția trecută este modificatăcomplet. Referitor la cele două lecții
despre Guru și discipolul, am arătat
viața celor mai MariiIluminați
ai omeniri: Buddha, Hristos, Mahomed,
Tilopa,
Naropa,
Marpa,
Milarepa și Marea răscoală
a lui Spartacus. Deci partea Indiană,
Musulmană și Creștină. Ce vreau să
subliniez acești
Mari Iluminați ai omeniri nu au venit
pe lume de capullor. 1. În acest sens Eu v-am spus
că Tati Shivaelaborează un
„Program subtil.” 2. Marea Zeiță
Kundaliniexecută acest „Program
subtil.” 3. Mari Zeiiexaminează
acest „Program subtil.”
Scurt
istoric privind inițierile. În India Inițierea
se face la casa Gurului,într-un
loc sacru,
un loc sfânt,
cum ar fi un templu.
Templul reprezintă
în acest caz, învelișul
de Pranayama cu
cei 7 centri de forță.
Adică
Templul
e locul unde în corpul dumneavoastră stau
și locuiescZeii.
Mormântul
unui Înțeleptsau Sfânt,
o peșteră,
malul unui Râu
Sacru etc. De ce se face
în aceste locuri, pentru că ele au vibrația
lui Prana Shakti și vibrația în aceste
locuri este foartePură
și Curată.
Așa cum v-am mai spus, nu e permis să sefacă yoga lângă locuri care emit fum,
gaze,
lângă oameni foarte negativi(bețivi,
curvari,
criminali
etc), vibrații electro-magnetice
foarte puternice
și alte surse care perturbă sistemulecologic
din zonă. Nu este permisă
Inițierea în Biserici sau Temple
situate la intersecții de străzi sau
cu multă circulație.
Obligațiile
discipolului. Astfel înainte cu săptămână
sau cu o zi, discipolul este
obligat să țină post, să se abțină
de la activități sexuale. El mai trebuie să
execute și anumite ritualuri pregătitoare
cum ar băiarituală(apă+
mirodenii cu diferite esențe parfumate), sau
prosternarea la picioarele lui Tati
Shiva(Brahman).
Inițierea.Și astfel în funcție de „Ritualul Gurului,”
Inițiatul primește de la Guru, trezirea
Mari Zeiță Kundalini din Muladhara chakra.
În acest caz Inițiatul mai primește și o
„Mantră de inițiere,” cu care yoghinul prin
repetare(Japa), să o trezească
și să o ascensioneze pe Marea Zeiță Kundalini
din Muladhara chakra, pe canalul Sushumna nadi.
În cazulcând yoghinul locuiește la
ashramul Gurului și dacă are un comportament
corect față de gurutimp
de 12 ani, el poate primi de la Guru starea
de Samadhi. Mai sunt și alte tipuri de yoga
Indiene care nu au ca obiectiv Ridicarea Mari Zeițe
Kundalini. La Sahaja Yoga obiectivul
principal e „Realizarea Sinelui.” La alte
Yogi e unirea cu diferite poze de
Marii Zeii sau Sfinți. Sunt multe
stări și tipuri deEliberarea în India și în
funcție de aceste stări avem și Procedeele
de Eliberare.
În
acest sens vom relata despre obținerea stări de Samadhi de
către marele yoghin Indian Ramakrishna.
Voi
vorbi
de Yoghinul
Ramakrishnacare
cu eforturi
proprii
a reușit
să
o ridice
pe Marea
Zeiță Kundalini
până în
Sahasrara.
Ramakrishnas-a născut
în anul 1836 în
India. Astfel în anul 1861Ramakrishnaa
întâlnit-o femeie Guru pe nume BhairaviBrahmani,
care a devenit Guru lui
Ramakrishna. Bhairavi Brahmani era un Gurua căi tantrice.Totuși în
timpul petrecut cu Guru, Ramakrishna nu a putut s-o
ridice pe Mare Zeiță Kundalini,
numai până în Vishuddha chakra,
aici apărea MareaZeiță Maha-Kali
care-i bloca ascensiuneași astfel efortul
lui era zadarnic. Timp de trei ani Ramakrishna
a efectuat o serie de metode, pentru purificarea centrilor
de forță din
învelișul de
Pranayama,
totuși nu a putut-o ridica pe Marea Zeiță Kundalini.
Guru
Totapuri.
În acest timp în orașul unde locuia Ramakrishna a venit
un mare yoghin rătăcitor, pe nume Totapuri, despre
care se spune că eraslab,
dur
și sec
ca o piatră,
acesta a devenit cel de al doilea Guru, a tânărului
Ramakrishna. Ce se întâmplase cu yoghinul Ramakrishna,
de fiecare dată când intra în meditație în Ajna chakra
apărea Marea ZeițăKali în fața domnieiSale, ca o realitate vieși care nu putea fi îndepărtată. Astfel Totapuri
a constatat că Ramakrishna nu se poate detașa complet
de obiectele și
fenomenele lumi
materiale(era încă prizonierul atașamentelor
materiale). Și astfel Totapuri îl învață conceptele
celei mai înalte și mai abstracte forme
de yoga și
anume Yoga din Vedanta, care arată că totul e Maya
(iluzie), efemeritate, inexistență și cel
care rămâne după îndepărtarea Mayei este
Paramatman. Aceasta este doctrina Vedanta.
Eu
am introdus o altă doctrină, în acest sens vezi
lecția cu Ecranele de Protecție. După mari eforturi
yoghine Ramakrishna nu a putut să o
îndepărteze pe MareaZeiță Kali. Șiel
s-a adresat lui
Totapuri spunând:
Mi-e imposibil!
Nuajung
să mă ridic la starea
de eliminare a
lumi materiale, pentru
a vedea numai pe
Paramatman.
Totapuri a luat un ciob de sticlăși la înfipt
în zona dintre sprâncene(Ajna chakra) a lui
Ramakrishna. În continuare spunându-i să seconcentreze pe
acest punct și astfel El a reușit să
îndepărteze(să distrugă forma Ei) pe Marea Zeiță
Kali și în final a reușit să intre în starea de Samadhi.
În acest sens Ramakrishna a stat trei zile în Samadhi,
obținând starea de NirvikalpaSamadhi(Samadhi fără kalpe). Ce spun Eu că
Ramakrishna nu a practicat Tratak. Adică nu
și-a menținut privirea la un cui sau
vârfascuțit, până să-i apară
lacrimi în ochi.
Anahat chakra și simbolurile sale.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva și Zeii Medii.
Marele
yoghin Kashmirian Abhinavagupta
Vom
expune în continuare, practica și
învățăturile luiAbhinavaguptacel mai mare
Maestru a Shivaismului
Kashmirian,
fiind considerat
de discipoli
să-i o încarnare
a lui Tati Shiva(Brahman) s-a născut în jurul
anilor 950-960 (e.n). Opera fundamentală a domniei
Sale este „Tantraloka.”
Subiectele discutate în această lucrare sunt:1) Cauzaînlănțuirii, 2) Căile Eliberării,
3) Cunoașterea ca opusulignoranței, 4) Conceptul
de Moksha, 5) Realitatea ultimă a lumi obiective, 6)
Manifestarea universului, 7) Bimba-pratibimba Vada,
8) RitualurileShivaite, 9) Note biografice. Potrivit
concepției domniei sale Jivatman
nu este decât o
reflexie
a lui Tati
Shiva,
fără să fie niciodată
în afaraLui.
Vreau să fim bine înțeleși noi nu vom folosi niciodată
termenul „Suflet individual sau Suflet Suprem,”
acest termen e specific Religiilor. Și oricât ați vrea
să explicați unui om Religiostermeni care îi vom folosi în „Yoga Noastră”,
nu va înțelege nimic, mai rău vă veți enerva.
E
ca și cum un „Profesor
de la Sorbona”
ar merge în fața câinilor și le-ar ține prelegeri,
când se termină expunerea, toți câinii vor lătra
pentru că nu au înțeles nimic. Dacă le aducem pachete
de carne se vor repezi la ele
și le vor mânca. Așa și cu dumneavoastră dacă
veți încerca să expuneți unuiOm Religios ceva despre „Yoga Noastră”,
el va înțelege ce au înțeles câinii de la „Profesor
de la Sorbona,”
nu vă pierdeți timpul cu prelegeri în fața Omului
Religios.
Abhinavagupta
arată că termenul
de „Moksha”
nu înseamnă
„Eliberare”
ci mai de grabă
relevarea esenței noastre reale(svarupaprathana),
conștiința de
sine, care este
chiar realizarea
lui Paramashiva(mai
clar spus Realizarea Sinelui). Eu nu am folosit
termenul de Moksha. Dar am încercat să-l echivalez cu
termenul de Samadhi(obținut
cu Dharana,
Dhyana), dar nu
corespunde.
În acest caz eliberați prin Moksha,
vor merge într-un
Paradis care
corespunde nivelului lor
de purificare.
Reținem Mokshaeste un nivel de„Eliberare”
inferior stări de
Samadhi. Marele
yoghin Abhinavaguptaspune că Shiva
acordă binecuvântarea Sa
plină de compasiune, relevându-se
în întregime,
fără a ține cont, nici de meritele,
nici de karma vreunei ființe.
Am reprodus ce a
spus Abhinavagupta.Eu nu sunt de acord cu celeafirmate și în
„Yoga Noastră”
vom spune
că Tati Shiva acordă Grația Sa
în funcție de meritele yoghine(în
acest sens am introdus termenul
de „Merit Yoghin”)
și de karma
yoghinului. Aceste
greșeli ale lui Abhinavagupta se datorează faptului că
domnia Sa a venit în manifestarecu o anumită
puritate și nu a trebuitca
mine să facă 5 întrupări yoga. În acest sens
Abhinavagupta a practicat Tantra, deci el a
făcut mult sex, deci avea puternici dorințe
umane.
Vishuddha chakra și simbolurile sale.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva și Marea Zeiță Parvati cu Ganesha copil, Marile Zeițe, Mahalakshmi, Sarasvati și Durga.
Pentru
că Marele yoghinAbhinavagupta a venit în
manifestare cu o anumită
puritate a dat câteva căi pentru realizarea
lui Shiva. Care se caracterizează prin grațiadivină
primită de yoghin și mărimea intensități harului divin
primit.
1.
Anupaya în această cale nefiind cerut nici un procedeu
yoghin de realizare, intensitatea grației
lui Shiva este
atât de mare încât relevarea Sinelui
este instantanee
și completă.
2.
Shambhavopaya, calea transcendentă
a lui Shiva, grația
nu mai esteatât
de intensă, în
acest caz Jivatman este înălțat către Shiva deaspirația sa arzătoare (udyama)și de o devoțiune
sinceră(Bhakti). În acest caz activitățile
sale mentale sunt îndreptate spre interior,
căutând cu tot dinadinsul realizarea Sinelui. În
acest caz un Guru este totuși necesar,
grația și Inițierea apar din interior, fără cel
mai mic efort. Ca trăsătură definitorie a
acestor două căi este purificarea minți
prin îndepărtarea oricărui gând.
3.
Shaktopaya, calea energiei, pune accentul pe
cunoaștere. Fiind tot odată, calea renunțări totale
la lume, a meditației
și concentrăricontinue. În acest sens această cale
presupune un efort deosebit,
fizic și
mental. Grația acordată de Shiva
celui ce este pe această cale are o intensitate
medie, fiind necesar un Guru care să-o transmită
discipolului. Totuși în acest tip de grațieayoghinului unele purificări i-se fac
în mod spontan și natural. Dar
identificarea lui
Jivatman cu
Paramatman
se face
după moarte.
4.
Anavopaya este caleainferioară
a ființelor obișnuite,
numite „Anu.”
Anu însemnând
„Atom ca făcând parte din „Chit”(sau
cum se spune în Religii „Atom spiritual”). În acest
sens Grația acordată are o intensitate mică, căci
ea vine în corpul subtil unui om plin de dorințe
și plăceri lumești, fiind incapabil de a se
detașa de ele. Dar în străfundurilesale (învelișurile corpului subtil) el vrea să seelibereze, acesta fenomen de identificarea dintre
Jivatman și Paramatman
nu se vaîntâmplanumai dupămulte întrupări și după ce elimină toate
dorințele și plăcerilumești(cum am zis noi după ce suprimă
„Legăturile cu lumeaexterioară). În acest caz grația este foarte
micăși yoghinul
trebuie să practice toate procedeele yoghine, sub directa
îndrumare a unui Guru ales de el. Dacă vreți să fiți
în temă cu lucrarea luiAbhinavagupta vă rog să ostudiați. Puteți să-i studiați opera
religioasă, puteți să-i practicați yoga,
Eu nu mă opun. Dar Eu îmi spun părerea
în mod clar și răspicat.
Vom
continua
să ne lămurim
ce înseamnă„bhavana,”
care tradus ar înseamnă eficiență yoghină
care se re-găsește în corpul subtil
în urma practicilor yoghine. Pentru a
înțelege ce înseamnă „bhavana,”
voi lămuri ce înseamnă „Eficiență economică.”
Care este
raportul dintre rezultatele obținute
dintr-o activitate economică
și totalul cheltuielilor
pe care le implică activitatea respectivă. Dacă
noi avem un Guru, bhavana(eficiență yoghină) trebuie să
fiemare sau
dacă sunt multe blocaje în corpul subtil să fiemică sau aproape zero. Dacă noi nu avem
un Guru bhavana(eficiență yoghină) va fi foarte mică
sau zero. S-ar putea ca toată viața să practicămyoga și să nu simțim nici omișcare în
corpul subtil.
Concluzia
mea pentru Yoga noastră.
Toate
aceste 4 metode și clasificări ale lui Abhinavaguptasună
frumos,
dar în timp ele
nu au dat rezultate.
Și
tot așteptând
ca grația lui Shiva
să cadă asupra lor
și să le purifice
în mod automat
corpurile,
yoghini din Kashmir
s-au umplut
de blocaje
și negativități.
Și musulmani
au invadat
Kashmir-ul
și azi ei stăpânesc
acest ținut al
Indiei.
Deci Marea Yogă
a Shivaismului
din Kashmir
a cam dispărut.
Totuși să nu cădem în greșelile
yoghinilor din Kashmir;
În cazul Yogi Noastre
Eu vă recomandsă
vă faceți o karmăbună și în plus ne vom face și un
„Merit Yoghin.”
Ce înseamnă acest lucru că în întruparea viitoareveți putea practica yoga foarte ușor, totul vine
de la sine. Cea
care pornește yoga în dumneavoastră esteMareaZeițăKundalini). În acest caz spunem căbhavana se transmiteintre cele două întrupări, deci o muncă într-o
întrupare va da roade în altă întrupare.
PRANAVA OM și Simbolurile sale.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Marele Zeu Ganesha.
Să
mai lămuresc ceva, ce a spus de fapt Marele Maestru
a Shivaismului Kashmirian,Abhinavagupta.
Să
spun câteva cuvinte despre Tati
Shiva cum este el văzut în Shivaismul
Cashmirianși în întreaga Indie.
Este Zeul Suprem și are diferite
nume; 1. Mahadeva=Marele Zeu; 2.
Parameshvara= Stăpânul Suprem; 3. Shankara=
Cel care aduce pacea; 4. Shambhu= Cel care
împarte norocul, cel binevoitor, 5. Bhairava=
Cel teribil. Shiva este
Zeul care unește toate contrariile.
El este Marele creator și
distrugător, marele ascet
și yoghin și simultan
iubit divin ce este strâns unit
cu energia Sa(Shakti), energie ce este
identificată cu Zeițele
Parvati sau Uma. El
este cel mai de neatins, Transcendentul(numit
anuttara în Trika), fiind
simultan cel ce pătrunde
prin ființa Sa întreg Cosmos,
Imanentul (vishvamaya). El este
neclintit sub forma unui yoghin
pe vârfurile Himalayei, sau dansează
într-un ritm frenetic dansul cosmic,
care ține toate lucrurile într-o
mișcare ritmică.
Paramarthasara.
Cuvântul „Paramartha”
are următorul înțeles: „Parama”
înseamnă suprem, „artha”
înseamnă și „Suprema Realitate” și
„Suprema Valoare.” În gândirea
Indiană, Suprema Realitate
este și valoarea supremă a oricărui
om. Și se consideră că înțelesul
și scopul vieții omului este acela
de a realiza Suprema Realitate. „Sara”
înseamnă „esență,” așa că
putem traduce „Paramarthasara”
ca Esențasupremă
a lui „Tati Shiva”(Brahman).
Voi
începe numai
de la punctul
4.Tati
Shiva a creat cele 4 sfere(anda)
ale lui, Shakti, Maya,
Prakriti și Prthivi.
O anda este o sferă de
rezonanțe, care conține în ea
o serie de elemente fenomenale și
este ca un înveliș care acoperă
și ascundenatura divină
a Absolutului. Cele 4 sfere
sunt: I. Shakti.
Este putereadivină
a lui Shiva, ce se proiectează
în exterior și care acoperăAbsolutul cu creația
pură. Manifestând diversitate
în unitate, Ea ascunde caracterul
absolut de bază și unitate
perfectă a lui Tati Shiva și
conține în Ea cele 4 tattve pure.
Care sunt. 1. Shakti, 2. Sada-Shiva,3. Ishvara, 4. Shuddha-vidya.
II. Sfera lui
Mayaocultează
puritateanaturală și
puterea divină a Absolutului,
îl acoperă cu cele cinciînvelișuri(kosha). Și prezintă
Absolutul ca o
ființă limitată numită
Purusha(Jivatman).
Ea conține 7 tattve: 1. Maya,
2. Kală, 3. Vidya,
4. Raga, 5. Kăla,
6. Niyati, 7. Purusha.
III. Sfera
lui Prakrti îl acoperă
pe Purushacu toate elementele
psihice, simțuri, organe,
elementeleobiective subtile
numite tanmatras,trei
gune și patru elementegrosiere-până la apă.
Deci în total conține cele 23 de tattvas--
de la Prakrti până la Apas.
IV. Sfera lui
Prthivi, este sfera care acoperăAbsolutul cu existență solidă
grosieră. Conține doar Prithivi tattva
și constă în întregime din existență
solidă din univers. V. Shiva
tattva este dincolo
de aceste patru sfere. Sfere
I+II+III+IV conțin 35 de tattve și acoperă
Conștiința Absolută pură,divină
și omnipotentă cu creația
fină, subtilă,
grosieră și solidă.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Bagavan Vishnu.
Maya așa cu e închipuită în mințile Indienilor. În Yoga Noastră nu există Maya, În Yoga Noastră avem numai Creația lui Tati Shiva, Mami Kundalini și Marilor Zeii.
Supremul
Shiva și creația Sa.
Supremul
Shivacreeazăacest
Univers, ca
într-un joc,
în procesul
manifestării Divinității Sale.
El le creează
din propriul Său
Sine
sub forma reflexiilor
și își acoperă
Sinele Săureal
cu ele.
În
Shivaism,
procesul manifestări
este explicat
de abhasavada,
sau teoria manifestării.
Ce
spune această teorie?
Rădăcina cuvântului Abhasa
este bha,
care semnifică a
străluci.
Fie că percepem
un obiect
fie că doar
îl cunoaștem,
în amândouă
situațiileobiectul
existăprin
manifestarea
numită Abhasa(deci
prin strălucire).
Deci în acest caz universul
întreg
este o reflexie
a lui Paramashiva
care este Sat-Chit-Ananda.
Principiul bimba-pratibimba(obiect
și reflexia sa) este la
fel de adevărată
pentru Shiva,
ca și pentru
ființele umane.
Bimba-pratibimbaeste
unul din cele mai frumoase
principii
ale Shivaismului.
Obiectul
și reflexia
sa
sunt identice.
Shiva
se află în lume
și lumea
se află în Shiva.
Vikalp-ele
reprezintă diferențe
născute din gândire
și imaginație
(gânduri
și fantasme). Toate modurile
diverse
de înțelegere
și percepere
ale principiilor
fundamentale
ale manifestări(tattva-ele),
de
la Shiva
până la pământ,
sunt vikalpa-e.
Fără dualitate,
vikalpa
nu ar exista,
pentru că dualitatea
este locul
de naștere a vikalpa-elor.
Dacă nu există
nici un gând
în mental
nostru,
această stare
se numeșteNirvikalpa(starea
fără gânduri).
Concluzia
mea la acest Shivaism din Kashmir. Vreau
să vă spun că această teoriea
celor
4 sfere,
abhasavada,
a
lui Bimba-pratibimba,
aobiectul
și reflexia
sacă
sunt
identice,
sau
că obiectul
se află în Shiva
și reflexia
Sa
în univers,
avikalpa-elorcare
reprezintă
diferențenăscute
din gândire
și imaginație
;
le
consider
depășite
;
nu au o cunoaștere
superioară
a funcționări
corpului subtil
etc. Deci le
arunc
la coșul
de gunoi,
nu ne
trebuiesc
în Yoga
Noastră.
Să
vă dau exemplul meu clasic.
Sunt elev
clasa I
și a
II și
primesc
dictare
la limba
română.
Și profesorul
dictează
prima frază;
Eu
reușesc
să scriu
numai primaparte
a frazei;
Profesorul
dictează
a doua
frază;
Eu mă
chinui
să scriu
numai parte
a doua
a primei
frazei;
Profesorul
dictează
a treia
frază;Euam uitat
de a doua
frază
și încep
să scriu
a treia
frază.
Vine profesorul
de muzică
și îmi spune
să cânt,
casc Eu
gura
și profesorul
îmi spunestai jos
că ești
un mare
afon(nu
ai auz muzical). Mă duc
Eu la doctor
și îi spun necazu
meu,
iar domnul
doctor
îmi spune
că nu
poate trata
aceste douăafecțiuni
ale mele.
La 15 ani
eram elev
la școala
profesionalăde
Vagoane
și particip la cros
să primesc notă
la sport.
Și stupoare
vine
colegul meu Bumba
Teodor
și spune tare
„De ce
dai tu din cap când fugi.”
În anul 1990 Marea
Zeiță Kundalini
se trezește
puternic
în mine
și urcă pe cele 360
de mii de canale subtile(fără
Sushumna nadi) și surpriză
am următoarele
defecte;
1.
Pumnalul
la urechea
stângă înfipt
până în mijlocul
capului;
2. Blocajul
Bulbului Kanda
în mod îngrozitor,
Eu
nu l-am putut
debloca cu focci
Mami
Kundalini l-a deblocat
prin presiuniformidabile;
3. Am la degetele
groase
de la picioaredouă
Baloane Rotunde,
care fac ca atunci
când pășesc
să lovesc
puternic
cu tocul
în trotuar;
4. Am Anahata
chakra puternic
blocată;
5. Am Lalana
chakra formidabil
blocată;
6. Am
avut pe Ajna
chakra Discul
de Gheață,dar
care acum când
scriu în 03. 03. 2019 a
dispărut
complet
de acolo;
7. Am avut blocate
în Ajna
chakra cele Două
Baloane.Da
ele sunt mult mai
multe,
ca dureri
formidabile,
teroare
de nesuportat,
pierderea
conștiinței,
intrarea
în comă
și ultima e Moartea
cu cele 10
simptome ale sale.
Aceste
blocaje
și negativități
sunt Maya(iluzii)?
Toate aceste blocaje
și negativități
sunt Abhasa
a lui Tati
Shiva
în corpul
meu?
Suntbimba-pratibimba(obiect
și reflexia sa) în
corpul
meu?
Toate
aceste Abhase
sunt minciuni
ale lui Abhinavaguptași
nimic mai
mult.
Adică
el nu are
o cunoaștere
superioară
a funcționări
corpului subtil.
El nu are o cunoaștere
practică
de pornire
a chakre-lor,
a corpului
subtil,
etc. El nu
are o viteză
a Pranei
de 3 până
de 5 ori
mai mare
ca la ființele
umane.
Și în final el
nu are deschis Yoni
din Muladhara
și nu știe
ce e presiunea
și teroarea
Curenților Mari Zeițe Kundalini.
Da în fond
și la urma,
urmei
e o gândire
yoghină
a lui Abhinavagupta.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Bagavan Brahma.