Acest Blogger va servi Yoghinilor începători, avansași pentru ași însuși procedeele yoghine. Acest Blogger va seri yoghinilor să-și însușească procedeele de Zeificare și să le practice. Acest Blogger va servi oamenilor de Știință să-și însușească acea cunoaștere care este dincolo de Materia Grosieră. Acest Blogger va servi Oamenilor Religioși să știe că dincolo de Religia Creștină mai există și lumea Zeilor.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva și Mami Parvati.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva și Zeii Medii.
Prima
Partea. Părțile
acestei lecții sunt. 1. Introducere Arthur Avalon.
2. Cele patru Vede,Castele Indiene.3.
India vedică.
4. Cele patru ashrama sauordine religioase. 5.Viața
yoghinului
în primi ani
de școală.
6. Cele trei temperamente
umane, conform
gunelor, Pashu
Bhava,Vira
bhava,
Divya bhava.7. Caracter
(temperament) Yoghinii.
Și
diferite concluzii. În acest caz, lecția
este destul de complexăși
s-ar putea să primiți Jnana Yoga
ca să o înțelegeți
numai după 10 ani.
Se știe că yoga a apărut în India, acolo au
fost Mari Yoghini, care au scris
nenumărate cărți și tratate de
yoga.
Primuleuropean care a practicat yoga
în mod sistematic științific și
precis a fost Marele yoghin
englezArthur
Avalon. Domnia Sa a însoțit trupele engleze
în India în calitate de judecător(a
fost judecător la Curtea Supremă a Indiei).
În această calitate a putut să aprofundezeyoga și să ne scrie
o serie de cărți yoghine foarte bine
documentate. Yoga lui Arthur
Avalona
fost bine primită în Anglia, el primind titlul
de lordde
la regina Victoria, Eu vă rog
dacă aveți timp să-i studiați cărțile
de yoga.
Cele
patru Vede. Se știe că în
India cartea sfânta a brahmanismuluieste
„Veda,”
ea este formată din patru
părți(cărți);
1. Rig-Veda
sau Veda imnurilor, cuprinde cele mai
vechi imnuri religioase ale Indiei(ale omeniri); 2. Sama
-Veda sau Veda
cântecelor, cuprinde cântecele care se intonează
de preoți la aducerea jertfelor
și care au la bază imnuri din Rig-Veda;3.
Yajur-Veda
este Veda rugăciunilor și
a ritualului jertfelor.
4.
Atharva-Veda
este mai numită Brahma-Veda este o
colecție de rugăciuni
și Mantre care însoțesc sacrificiul.
Acestepatru
Vede alcătuiesc un întreg sistem
vibratoriu.Și
astfel dacă o parte
este îndepărtată,
ce rămâne va conține vibrația întregului,
deci vibrația nudispare prin îndepărtarea
unei părți. Când am prezentat Vishuddha
chakra nu am descris tot ceexistă acolo, mai există un
copac celest care arepatru ramuri și care sunt tocmai celepatru „Vede.” Ce vreau să
accentuez că aceste Vede nu le-au descoperit
Indieni ci sunt relevate
de Zeii poporului Indian.
Și
sunt sistemul religios primordial dat omeniri,
prin Indieni. Cei care vor
să le studieze și să-și
deschidă Vishuddha chakra să lestudieze de acolo. Totuși noi în
această yogă spunem că yoghinulcare își fixeazăferm mintea Sa(Chitta)
asupraacestui
Lotus Vishuddha chakradobândește
întreaga cunoaștere a lui Tati Shiva(Brahman)
și el devine unJnani,
posesor a cunoașteri tuturorscripturilor, fără a fi nevoit să le
citească și studieze. V-am arătat aceste aspecte despre
celePatru Vede,că
s-ar putea să nu puteți lua examenul cu uni
din Zeii.
Și
pentru a îmbunătăți relațiile cu respectivaZeitate, va trebui să facemsacrificiul focului(Homa)
pentru aîmbunaZeitatea respectivă, veți primi la
timpul respectiv, ce trebuie făcut.
India
vedică. Conform celorPatru Vede
în India Vedică avem patru
ordine sociale(varna). 1. Brahmana
care se ocupă cu studierea și învățarea Vedelor,
aducerea jertfelor, conducerea
ritualului jertfelor aduse de alții. Are
dreptul de a primi și da daruri,
fiind casta cea superioară. 2.
Kashatrya
este cea de a doua castă ca
importanță, care se ocupă cu
administrația și războaiele(militarii).
Mai astfel spus, se ocupă cu apărarea poporului,
aduc jertfe, citesc Cărțile
Sfinte, practică binefacerea
și nu au voie la plăceri trupești. 3.
Cea de a treia castă este Vaisya
sunt oameni de afaceri și
agricultori. Mai astfel
spus se ocupă cu îngrijirea dobitoacelor(animalelor),
aduc jertfe, fac milostivenie,
muncesc pământul, fac comerț,
fac împrumuturi cu dobândă, citesc
Cărțile Sfinte, etc. 4. Cea
de a patra castă este Sudra.
Ei au primit de rolul de a sluji
celelalte caste. În acest caz ei își
asigură un meritkarmic și va fi promovat
în castă superioară în întruparea
viitoare. Tot acest sistem
anacronic, care adus la mari inechități
sociale lasărăcirea unor pături
sociale și laîmbogățireaunui număr restrâns de persoane
a fost cu greu abolit în India. Astfel
în cadrul căsătoriei, un Sudra
se putea căsători cu o femeie
din casta sa. Un Vaisya
se putea căsători cu o femeie
din casta sa sau Sudra,
un Kashatrya se
putea căsători cu o femeie
din casta sa sau din Sudra
și Kashatrya,
un Brahman se putea căsători
cu o femeie din casta sa
sautoate
cele trei. Acest
sistem a castelor a dus la cucerireaIndiei de către Mongoli și
apoi de către Musulmani. Iar castele
inferioare au trecut la religia
lui Mahomed și astfel avem în India
în prezent peste o sută
de milioane
de musulmani(în acest sens vezi
războaiele religioase din India). Noi vom ignora
complet acest sistem a castelor, dar
vom lua dinVede
unele purificărimai ales purificarea
prin foc(Havan).
Acest sistem a făcut ca India să nu se
poată dezvolta economic și a fost nevoie ca
MamiKundalini să ducăenglezi ca India să poată păși pe
drumulindustrializări,
progresului și civilizației occidentale.
Dacă
în India Vedică au existat patru caste(varna),
pe lângă acestea mai există cele patru ashrama
sauordine
religioase.
Acestea
sunt: 1. Brahmacarya,
2. Grhastha,
3. Vanaprastha,
4. Sannyasa. 1.Brahmacarya
este viața de student celibatar Marele yoghin
Yajnavalkya a spus că „Jurământul de
brahmacarya”
ajută pe cel ce îl, practică să
se abțină de la imoralitate
sexuală în acțiuni,
cuvintele și
gânduri sale, ori când,
în orice împrejurări și în orice
loc. În acest caz brahmacarya se
începe din copilărie, când nu există nici o
noțiune despre sexualitate.
Astfel copilul de la vrâsta cinci ani
merge la ashram(casa Gurului),
aici el învață diferite asane yoghinepentru ași puteamenține continența sexuală.
El învață de laGuru înțelesul secret
a „Scripturilor” și este pregătit pentru
viață(varna). La
vrâsta de 25
de ani el părăsește brahmacarya,
pentru a se căsători și ași întemeia
ofamilie.
Eu consider
această metodă
a brahmacarya,e depășită
azi, copii trebuie
să învețe școală
să termine o facultate
sau să aibă o meserie bună(bine
plătită).După aceia să-și
întemeiezeo familie
să aibă copii etc.
2.
Grhasthaeste viața dusă
în familie
ca și cap
de familie.Eu
zic să vă trăiți
această viață
de familie înainte
de a vă de apuca de yoga.
Iar viața sexuală
trebuie să o trăiți înainte
ca MareaZeiță
să o avețiputernic trezită.
Pentru că dacă Marea Zeiță Kundalini
lucrează puternic în corpul subtil Eadecuplează sexul
pentru totdeauna,
nu veți mai putea face sex,
decât atunci când
veți avea puteri în corpul subtilsau nici atunci.
DacăMarea Zeiță Kundalinilucrează 24 de ore din 24ca și în corpul
meu, Ea
nu se mai oprește,
numai
în starea
de Samadhi.Dacă
muriți,
Marea Zeiță Kundalini
nu se oprește
în corpul dumneavoastră subtil
și veți merge
într-un paradis superior
numit Chidakasha(eterulinteligenței).
3.
Vanaprasthaeste viața
retrasă,
în acest caz practicantul este sfătuit să se elibereze de toate
legăturilefamiliale,
acest lucru se face la vrâsta de cincizeci de ani.
Pentru a pregăti practicantul pentru etapa următoare de Sannyasa.
În cadrul yogi
noastre, noivom ignoraaceastă
stare a treia ashrama,
vomrămâne
în familie,
vom rămâne
în societate
și vom rezolvatoateproblemele
care ne revin nouă,
nu fugim
de răspundere
care apasă
pe umeri noștri.
Nuaveți unde
să fugiți Kundalini
este peste tot
și în toate.
4.
Sannyasaeste ashrama superioară în care
practicantul devine unmaestru spiritual(Guru) și astfel
unsannyasi
în societatea Indiană primește un mare
respect și astfel printr-oceremonie după Vede el intră în
„Ordinul
Sannyasa.”Ordinul Sannyasa prevede ca sannyasi
săumbleras pe cap, să
îmbrace hainesimple, de
culoare șofranuluiși să poarteun băț de sannyasi(danda).
În acest moment un sannyasi este
considerat mort pentru soție
și copii, iar soția
rămâne în grija copiilor. În momentul defață sunt milioane de sannyasi
în India, careîși cerșescmâncarea. Nu ne interesează
în „Yoga
Noastră”starea de sannyasi,
dacă
vom avea yoghini avansați
ei vor publica
pe internet viața
lor yoghină
și vor ajuta
pe cei care
le vor cere sprijin.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Zeul Ganesha.
Mare Zeu Vasile, Vasile la vrâsta de 14 ani.
Viața
Yoghinului în primi ani de școală.
Viața
yoghinului în primi ani de școală.Eu
m-am întrupat în anul 1948 în satul Josani din
România. Și când aveam 5 și 6 ani,
vedeam cum vin copii de la școală, doi
câte doi cu rândul, iar când ajungea
în dreptul casei părăseau
rândul și intrau acasă. Toată această ordine
de fier era condusă direct de la Moscova
de Stalin, Marele Demon al
omenirii(el se dăduse Tătucul popoarelor).
Moare Stalin în 1954 și în 1955
Eu sunt clasa întâi. Și
când colo stupoare pe peretele din fața
noastră erau cei patru mari Dascăli ai
Omeniri: Marx, Engels,
Lenin și Stalin.
Nu trece mult timp și Stalin e
îndepărtata de pe perete.
Iar în 1965 suntîndepărtați
și ceilalți trei și apare numai
Ceaușescu. În perioada de când au
apărut pe perete acești Mari
Dascăli ai Omeniri și
până au fost aruncați la „coșul de gunoi de
Ceaușescu” a fot cea mai mare prigoanăreligioasă în România. România
a acelor timpuri era condusă
de oameni de la Moscova.
O dată cu venirea la putere a lui Ceaușescu
se instaurează Naționalismul
Românesc sprijinit din umbră de
BisericaOrtodoxă.Oameni Rușilor sunt îndepărtați
din posturile cheie.Totuși
acești oameni ai Rușilor vor răzbunare,
Ceaușescu le promise
că-i va menține în funcție. Ei
nutresc un puternic sentiment de
răzbunare față de Ceaușescu.
Și ocazia se ivi în decembrie
1989 când conducătorilovituri de statIon Iliescu
și fiul lui
Walter Roman îl omoară
pe Ceaușescu.
Petru Roman declară industria Română
un Morman de fiareVechicare
trebuiește distrusă în totalitate.
Eu
am fost educat de mic copil în spiritul
creștin, bunicul
era cantor la biserică și aveam trei
unchi preoți. Toate camerele casei
noastre erau pline de icoane ortodoxe:
Isus, Maica Sfântă
(Fecioara Maria), Dumnezeu, Sfântu
Gheorghe călare pe cal omorândBalauru, îngeri, și Mari
sfinți ai Constantinopolului. Iar pe
tavan erau lipite cruci de
ceară de la sfințirea casei.
Iar când veneau marile sărbători
Ortodoxe: Crăciunul,
Paștele, Rusaliile,
adormirea MaiciDomnului
și toate Duminicile; Tată-l meu Ivașca
Gheorghe ne obliga pe toți
de la masă să ne ridicăm
în picioare să privim
spre Constantinopol(răsărit) și
începea acea Rugă adresată lui Dumnezeu
să ne roadă și aldaș
ca și la anul să putem sărbători
în Belșug această zi.
Iar când ajung și Eu la
școală îi văd pe cei doi bărboși(Marx
și Engels), pe chelu Lenin și pe Banditul
Stalin. Nimic despre Dumnezeu,
Isus, Duhul Sfânt,
fecioara Maria, apostoli,
arhangheli, îngeri, etc.
În clasa a doua Eu merg
regulat la un curs de religie, ținut
chiar la Biserica din Josani
de Preotul satului. Totuși
noi când veneam la Biserică, m-ai
aduceam Biblia și poze cuIsus. Lecția se făcea în afara
Biserici și la ea participa
și oameni din fațabiserici.
Și astfel o masă de vreo 20 de oameni
asistau la lecțiilepreotului. Acest mod de manifestare
a elevilor față de Dumnezeu
a ajuns și la învățătorul
Bar Aurel.În acest fel sunt scos
în fața clasei, iarînvățătorul
Bar Aurelîmi spune, nu
existăDumnezeu și alți
sfinți. Începând de azi vă interzicsă mergeți la Biserică
și diferite alte amenințări. Iar Mari
dascăli ai omeniri sunt în fața
dumneavoastră și începe el
să-mi în șire. Iar atunci când am
făcut acea greșeală de ortografie și
am scris George în loc de Gheorghe
m-a scos la tablă și m-a
ținut acolo cam 20 de minute, iar clasa râdea
în hohote.
Cele
trei temperamente umane, conform gunelor.În
funcție de cele treigune
avem trei temperamente, dispoziții,
caractere(bhava)sau clase deoameni care sunt: 1.Pashu
bhava(animalică), 2. Vira bhava(eroică
sau muncitoare), 3. Divya
bhava(pregătită pentru a merge în Rai,
asemănătoare Semi-zeilor). Această
împărțire se bazează pe nivelul gunei predominante
în ființa umană(jiva), deci guna dominantă
este cea care dă caracterul(bhava) lui
jiva(ființei umane).
Ivașca Marioara, mama mea fizică.
Mare Zeu Vasile, Vasile la terminarea a- VII- clase în comuna Căbești.
Așa
cum am mai arătat cele trei gune sunt emanate
astfel, vezi tabelul următor.
Chakra
Guna
emanată
Zeitatea
care prezidează chakra
Bija
mantra
Temperamentul
lui jiva(bhava)
Guna
dominantă
Guna
asupra căreia operează
Muladhara
Rajas
Brahma
LAM
VIRA
Rajas
Sattva
și Tamas
Svadhisthana
Sattva
Vishnu
VAM
DIVYA
Sattva
Rajas
Manipura
Tamas
Rudra
RAM
PASHU
Tamas
Rajas, Sattva
și Tamas.
La
nivelul lui Manipurei chakra
este emanată această calitate(bhava)„Pashu.”
1.
Pashu Bhava.
Cum se produce această calitate(bhava) „Pashu,”
dacă elementul foc
lipsește,arderile sunt
incomplete, iar metabolismul se facegreu sau numai parțial în ambele faze,
anabolism și
catabolism. Elementulfoc lipsă
se mai produce și datorită lipsei lui „OJAS SHAKTI,”
această energie subtilă care susține focul
subtil în corpul dumneavoastră. Elementul foc
lipsă se mai produce și datorită faptului că
stăm mult
în frig dezbrăcați
sau locuim
într-o zonă friguroasă(prea
nordică). Deci în toate „Scripturile”
stă scris să „Nu
Faci sex de loc” sau
se admite puțin, nici într-un caz exagerat. Se știe
că „OJAS SHAKTI” este o energie
subtilă obținută prin transmutarea
spermei în energiesuperioară. În acest caz
yoga nu este împotriva
de a face sex, yoga este
împotriva ejaculări.
Și astfel o ființă care
are un comportament frumos este un om religios,respectuos devin un om tamas
prin nerespectareregulilor
de mâncare,
face sex exagerat
sau locuiește într-o zonă friguroasă.În acest caz canalele corpului subtil
se blochează, corpul devine greoi,
la un anumit nivel yoghinsimțiți un miros insuportabil(corpul lui pute urât).Eu vărecomand
să stați
la un metru de un asemeneaom.
Și
după îndepărtare, să mergeți
într-un loc curat
ca Marea Zeiță Kundalini
și Prana Shakti
prin vibrații
să îndepărtezemirosul insuportabil. Cuvântul pashuvine de la rădăcina „pash”care înseamnă a
„lega.”În acest caz pashu datoritănegativități-lor devin prins de
legături(„pasha”),
în creație, enumerăm și noi opt legături,dar sunt
mai multe:
păcatul(daya), ignoranța și
iluzia (moha),
frica (bahaya), rușinea
(lajja), dezgustul(ghrina),
familia(kula), obiceiul(shila)
și casta(varna).
Sau cum îi spunem noi azi nivelul social pe
care îl ai. Datorită faptului că în acești oameni
guna tamas este dominantă și ea operează
asupra lui rajas(inferioară). În acești
oameni se induccaractere
neplăcute, eroarea înțelegeri(bhranti),
adică unui astfel de om trebui să-i explici de multe orica să priceapă un lucru,
somnolență (tandra) și
lenea(alasya).
Cum
se produce, în cazul când avem ovariație a elementul subtil„Foc”care poate
fi în exces
sau lipsește sub
o anumită limită, iarelementele subtile
a lui Svadhisthana chakra
și Muladhara chakra
sunt în limita
normalului avem
o variație a lui „Pashu”
bhava.
Comuna Remetea și vedere spre vârful Bihor.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Zeul Krshna și devotul său Arjuna.
Vreau
să arat cum acest pashu poate să se încadreze
în gune.
Caracterul(temperament),
după corp (bhava)
Pashu
Pashu
Pashu
Guna(calitate)
căreia îi aparține, Pashu după comportament la nivelul social.
Sattva
Rajas
Tamas
Acțiuni
și activități care sunt caracteristice, datorită gunei predomină
în el.
Este
un om bun, liniștit, religios, toate acțiunile sale sunt
superioare, dar obținute după un lung și greu efort. Trebuie să
ai încredere în acest om el nu-ți va face nici un rău. De-și el
studiază scripturile, corpul lui tot pute, nu știe de unde să
elimine acest miros.
Acest
tip de om poate să aibă 50% caractere bune și 50% caractere rele.
Trebuie să fii atent când ai de lucru cu un asemenea om, să-l
analizezi foarte bine. S-ar putea să-l consideri om cumsecade, dar
să fii înșelat de el. Acest tip de om poate deveni un fanatic
religios, sau un hoț.
Acest
tip de om este un om rău și oricât de bine te-ai comporta cu el.
El pe ascuns caută să te înșele sau să-ți provoace neplăceri.
Este omul care devine, hoț, criminal și provoacă neplăceri pe
unde trece. E bine să-l evitați cât puteți. Are privirea omului
nemulțumit.
Ce
concluzie putem trage de aici.
Concluzii.
Că pash în care predomină gunasattva, de-și el depune mari eforturi pentru a scăpa
de cele opt legături datorită faptului că nucunoaștefuncționarecorpului subtil,
a învelișului de Pranayama, nu practică Pranayama și
purificarea prin foc el rămâne prizonierul acestei creații.
Această clasificare nu este după clasificările
Indiene pentru că la Indieni
pashu este clasificat
după trăsăturile exterioare,
care nu ar reprezenta altceva
decât manifestări
ale stărilor interioare. Eu am păstrat numele de
„Pashu,” dar l-am clasificat după guna tamas,
respectiv elementul
„Foc” Manipura
chakra, Tati Rudra.
Să dăm un exemplu ca să ne lămurim mai bine cum funcționează
elementul „Foc.”
La televizor vedem de multe ori alpiniști
sau excursionișticare se rătăcesc sau cad în prăpăstii înzone friguroase și înzăpezite. Dacă stau
multe zile în această situație, lor le îngheață
corpul și corpul lor intră în hipotermie. Lescade temperatura corpului cu trecerea timpului,
în mod continuu. Dacă stau în acest mediu corpul lor
intră într-un puternic tremurat(stare
vibratorie) și după aceia se producemoartea. Dacă înainte destarea vibratorie sunt găsiți ei pot fi salvați.
Se poate elimina toate degerăturile și puse în funcție tote
articulațiile; totuși în unele cazuri se amputează
degete, mâini și picioare.
Ce spun acești alpiniști că
există un moment
când hipotermia le produce scăderea
capacitățimentale.Și
dacă aceasta continuă(nu poate fi oprită) ei adorm
și se producemoartea
în somn; de aceia ei fac mari eforturi de rămâneconștienți tot
timpul cât durează
acest coșmar. În legătură cu starea de
tremurat(stare
vibratorie)? Această
stare e dată de învelișul dePranayama care ne avertizează că el nu mai are
hrană;Partea
superioară a hranei e consumată de corpul subtil; Dacă nu mai
putem mânca urmează moartea.
Concluzionăm
ce am spus noi la Manipura chakra
că Tati Rudra este cel care pornește creația
și cel care distrugecreația. În cazul pe care l-am arătat, principiul
„Foc”(TatiRudra) l-a salvat pe alpinistul înghețat,
dar și scăderea sub o anumită limită
a principiului
„Foc” produce
moartea. În
lecția de data trecută
a sistemului Samkhya,
acolo se afirma
că un dezechilibru a celor treiGune la
nivelul Prakrti
produce creația,
dar acum vedem
în mod clar
că principiul foc
este cel care distruge
sau creează creația.
2.
„Vira bhava.”
Ce să mai spunem că pentru a aveaviață în corpul
grosier elementulfoc
trebuie să varieze
între anumite limite. La nivelul luiMuladharachakra
este emanată
această calitate(bhava)„Vira.”
Cum se produce, în cazul când avem ovariație aelementul subtil pământ,
care poate fi în
exces sau lipsește
sub o anumită limită. Iar elementele subtile
a lui Svadhisthana chakra
și Manipura chakra sunt
în limita normaluluiavem o variație a lui Vira
bhava.
Conform
cu tabelul de mai jos Vira bhava.
Caracterul(temperament)
după corp (bhava)
Vira
Vira
Vira
Guna(calitate)
căreia îi aparține, Vira după comportament la nivelul
social.
Sattva
Rajas
Tamas
Acțiuni
și activități care sunt caracteristice, datorită gunei predomină
în el.
Este
un om religios, care caută să atragă oameni pe drumul eliberări
spirituale. Acțiunile sale sunt îndreptate totdeauna spre Dumnezeu.
Toate aceste acțiuni le face ca un lucru normal. El îți emană o
încredere totală și nu-ți lasă loc de interpretări. De-și el
studiază scripturile corpul lui nu pute, dar nu are un miros
parfumat.
Acest
tip de om este omul muncitor sută la sută. El muncește orice
lucrare și nu încetează munca decât pentru a mânca. Acest tip de
om obosește greu și pentru el munca este principalul, țel a vieți.
El consideră că prin muncă se poate elibera spiritual. Acest tip
de om devine un fanatic al munci, e adevărat că el își face
karmă pentru viețile viitoare.
Acest
tip de om este omul muncitor, care devine interesat de câștigul
realizat după munca sa. El devine foarte atașat de câștigul
realizat după munca sa, încât face orice muncă pentru a câștiga
mai mult. Pentru el câștigul realizat prin muncă e principalul țel
în viață. Dacă stai la distanță de el îți pare că învelișul
subtil nu-i pute, dacă te apropii simți o putoare fină.
Să
tragem o concluzie la Vira.
Concluzie:
În toate textele Indiene Vira
este eroul, totuși eu
l-am adus cu „Picioarele pe pământ.”
Astfel Vira conform
cu cele spuse de
mine este,
muncitorul care
lucrează muncă
fizică, tehnicianul,
funcționarul,
intelectualulși
altecategorii
sociale.
3.
Divya bhava.La
nivelul lui Svadhisthana chakra
este emanatăaceastă calitate(bhava)„Divya”.
Cum se produce, în cazul când avem o variație a elementul subtilapă(apas), care poate fi în exces sau
lipsește sub o anumită limită, iar elementele subtile a lui
Muladharachakra și Manipura chakra sunt
în limita normalului avem o variație a lui Divyabhava.
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Marea Zeiță Sarasvati.
Mare Zeu Vasile, Vasile în postura diamantului și Biserica din Josani.
Conform
cu tabelul de mai jos Divya bhava .
Caracterul(temperament)
după corp (bhava)
Divya
Divya
Divya
Guna(calitate)
căreia îi aparține, Divya după comportament la nivelul
social.
Sattva
Rajas
Tamas
În
această clasificare vom arăta categoriile religioase și
credincioși în funcție de caracter (bhava) și Gună.
În
această categorie se încadrează, Preoți, Călugări și toate
structurile superioare ale cler-ului. Credincioși care practică la
un nivel superior purificarea în religia sa(zilnic)
În
această categorie se încadrează, cantori, cântăreți din
biserici. Credincioși care practică la un nivel mediu purificarea
în religia sa(zilnic).
În
această categorie se încadrează, cei care slujesc în Biserici,
Mănăstiri(au grade de ierarhizare inferioare). Credincioși care
practică la un nivel mai slab purificarea în religia sa. Cei care
fac mari donații Bisericilor și Mănăstirilor.
Acțiuni
și activități care sunt caracteristice, datorită gunei predomină
în el.
Dacă
privim spre India în această categorie intră cei care cunosc Veda,
Mantr-ele și evită compania celor care discreditează Zeii. Cei
care practică aceste religii venerează zilnic toți Zeii și
practică Japa cu Mantra Zeități adorate. Dacă privim spre Marile
Religii (creștinism, budism și islam) vedem că aceștia au un
Dumnezeu(Allah) și un Mântuitor, iar Zeii nu există în acest caz
ei se vor Mântui în Rai.
În
această categorie intră cei care duc munca de rangul doi în
Biserici și Mănăstiri. Pot să afirm despre ei că au o muncă
importantă în cadrul religiei lor. Acești oameni sunt cei care își
fac munca foarte conștiincios, de aceia uni din ei vor ajunge în
Rai, iar alții după două sau trei întrupări vor ajunge și ei în
Rai.
În
această categorie intră cei care duc munca de rangul trei în
Biserici și Mănăstiri. Pot să afirm despre ei că au o muncă mai
puțin vizibilă, și care nu iese în evidență, în cadrul
religiei lor. Munca lor este foarte necesară și de aceia ei primesc
în viețile viitoare, întrupări cu ranguri mai înalte. S-ar putea
ca uni din ei în două sau trei întrupări să ajungă în Rai.
În
mai toate religiile Indiene se spune despre Divya bhava
că este un caracterDivin, asemănătoare
Semi-zeilor.
Concluzii.Eu nu mă opun
acestei clase Semi-zeilor,
dar că aceastăclasă a
Semi-zeilor nu este
emanată de Mami
Kundalini în cadrul
celor50 de
foneme(Zeii Inferiori).
Această clasăaSemi-zeilor se
formeazădin
yoghini avansați și Divyasattva, totuși
cei care nu fac față clasei
semi-zeilor se întrupează
din nou pe pământ, adică după
ce s-a terminat karma
care i-a propulsat
ca Semi-zei. În
tabelul următor mai adăugam încă un caracter (temperament)
„Yoghinii.”
În
acest caz vezi tabelul următor cu temperamentul Yoghinilor.
Am
căutat în această lecție să cunoaștem mai mult despre
caractereleființelor
umaneașa cum se
găsesc ele înmanifestarea
de pePământ,
adică lumea
în care trăim noi.
Nivelul
de yogă practicat.
Yoghini
începători
Yoghini
stabilizați în yoga, deci yoghini medii.
Yoghini
avansați, cei care au practicat o întrupare sau două yoga.
Yoghini
care practică o yogă ușoară, Mantre și cântece devoționale.
Sunt
primi ani la yoga, uni din ei vor fugi de yoga. Spunând că e ceva
greu și fără înțeles, cei care vor rămâne vor evolua într-o
altă întrupare mai departe.
______________
______________
Yoghini
care practică hatha yoga, Pranayama, Mantra, Jnana, Japa, etc.
___________
Sunt
yoghini care s-au stabilizat în yoga și încet culeg roadele
practici yoga, sănătatea lor se îmbunătățește vizibil și au
încredere totală în yoga.
___________
Yoghini
care au Mantra Siddhi și sunt stabili în hatha yoga și Pranayama.
__________
__________
Acești
yoghini au trecut de perioadele grele și de suferință ale yoghei.
Numai timpul îi desparte de a fi Mari Yoghini.
Yoghini
care au canalul Sushumna deschis, aude sunetele lui Anahata.Vibrațiile lui Kundalini și vibrațiile
Mantre-lor se aud în el.
Yoghini
foarte avansați care au practicat mai multe întrupări yoga.
Acești
yoghini au deja eliberarea, sunt Jiva- Mukta(eliberat în viață),
dar ei continuă Zeificarea și caută să învețe pe alți să
pornească pe calea Yogăi.
Concluzie
generală. În această lecție am căutat sănu aduc jigniriființelor umane, pentru că noi am spus în alte
lecții că în LotusulInimise află Jivatman(cel cu care dumneavoastră trebuie să
vă identificați). Și că el este același în toate
ființele, rog să nu faceți confuzie cu sufletul din Creștinism.Ce am observat
că e greu să
înțelegeți Mari
Zeii(în general Zeii).Vreau
să vă amintesc că
Zeii nu au corp
din materie grosieră,
Zeii lucrează 24 de ore din 24,
Zeii nu stau nici odată. Eu
o am puternic trezită,
deci pusă în vibrație,
pe Marea Zeiță Kundalini,
Eu mă culc,
dar Marea Zeiță vibrează
în continuu, n-am
cu ces-oplătesc pentru munca
ce o face. Deci să
nu faceți
confuzie că Zeiilucrează ca
oameni, fără
ajutorul lor nu
veți putea ajunge
nici Semizeu, veți
ajunge în Rai
(Paradis) și atât
tot. Deci Zeilor
le dăm o înfățișareumană ca să-i
putem reprezenta în
calculator,pe pânză,
pe hârtie, etc.
Mare Zeu Vasile, Vasile executând Pranayama și Postura diamant. Bagavan Vishnuși Marea Zeiță Sarasvati. Asane și Pranayama în Yoga.
Mare Zeu Vasile, Vasile Executând Pranayama alternativă.