|
Yoghin Vasile Ivașca executând Viparita Karana.
|
|
Yoghin Vasile Ivașca împreună cu Tati Shiva și Zeii Medii.
|
Se
cunosc în jur de 25 de astfel de procedee yoghine. Mudr-ele
sunt blocări ale pranei,
efectuate de yoghin în diferite chakre sau
părți ale corpului fizic
sau subtil.
Rolul lor este de a aduce prană
mai multă în
zona unde ne concentrăm atenția.
În acest fel zona respectivă capătă
o funcționare superioară
și până la urmă poate să ducă și la
zeificarea persoanei respective.
În acest fel este îndepărtată cu greu
funcționarea corpului
uman, de tip a
animalului zeiesc și
se trece pe o funcționare
superioară cum
ar fi, Mari eliberați,
Semizeii, Zeii
Inferior etc. Prana
se mișca liber
și cu mare putere în
tot corpul, pe
cele 360000 de canale subtile.
În tabelul de mai jos vom enumera procedee-le
din această lecție.
|
Numele
procedeului.
|
Explicarea
numelui.
|
1
|
Khechari
– Mudra.
|
„Mudra
deplasării libere în spațiul infinit.”
|
2
|
Viparita
karana
mudra.
|
„Mudra
acțiunii de inversare ocultă.”
|
3
|
Maha Mudra.
|
„Marea
mudră”
|
4
|
Maha-
Bandha.
|
„Marea
contracție”.
|
5
|
Maha
– Vedha.
|
„Marea
pătrundere.”
|
Condiții
de ordin tehnic.
|
Deși
aceste mudre sunt multe 25 la număr, totuși 10 sunt foarte
importante și sunt folosite foarte des,
pentru că s-ar zice că sunt cele mai bune.
Acestea sunt: 1. Khechari – Mudra; 2. Viparita –
Karana; 3. Maha – Mudra; 4. Maha – Bandha; 5.
Maha – Vedha; 6.Jalandhara – Mudra; 7. Mula –
Bandha; 8. Uddana – Bandha; 9. Vajroli – Mudra.
10. Shakti – Chalana – Mudra.
1.
Khechari – Mudra. La acestă mudră se urmărește
în primul rând alungirea limbi. După ce ai o
limbă alungită cauți să o ridici în sus
și să o întorci înapoi, să intre
adânc în cavitatea craniană. Dar să o fixezi
sub golul de sub epiglotă, plasând-o cu mare grijă
pe gura fântânii de nectar(adică să
închidă trecerea aerului). Menții limba cât
poți în această postură și bei
amrta cât poți de mult. Privirea trebuie
fixată pe punctul dintre cele două sprâncene(Ajna
Chakra). Amrta este un fluid subtil secretat de
lotusul Sahasrarei în mod continu în
jos. La nivelul lui Manipura chakra(ombilic) acest
fluid este ars. Amrta este fluidul nemuriri,
întreține viața, elimină orice tip de boală.
Ca amrta să nu ajungă să fie arsă în
Manipura noi yoghini trebuie să o bem
prin Khechari-Mudra.
Faza
1. Alungirea limbi.
Pentru
a alungi limba trebuie să o ungem(frecată
bine) cu unt proaspăt(sau
gee) sau lapte.
După aceia limba trebuie întinsă prin
tragere de ea(de
vârful ei). Tragerea se face cu un clește de
lemn
și se execută foarte încet.
Tragerea
în prima
și a doua săptămână
se face în jos
și se trage normal de limbă.
Dar după ce a trecut două săptămâni
am
încercat
ruperea mușchiului
genioglos(situat
în zona
sublinguală),
prin
tragerea
de limbă în sus.
Tragerea
se face la început, încet
și după o săptămână,
mărim încet
forța de tragere.
Dacă sunteți un om curajos veți reuși,
dacă nu vă veți împotmoli aici
la ruperea mușchiului genioglos
. Și eu am practicat întinderea limbi
începând cu anul 1994.
Am uns bine limba cu unt
și după o săptămână am căutat să o
alungesc în jos
și după două luni
am căutat să rup mușchiului
genioglos.
Vreau să vă spun
că eu nu am tras
cu cleștele de limbă
ci am luat un prosop din cânepă(să
nu alunece) și am strâns puternic de limbă
și am tras de ea în sus
și în jos cu mâinile.
După o săptămână de antrenament
de tragere în sus a
limbi,
am
prins un mare curaj
și am tras puternic
până s-a rupt acest mușchiului
genioglos.
A existat o puternică durere
a curs sânge,
dar am uns cu unt locul,
am închis gura
și am presat cu limba spre partea inferioară
a guri.
După jumate de oră sângerarea s-a oprit,
iar după două ore
am mâncat
ceva ușor.
În acele timpuri
eu practicam trei ore pranayama(mai
ales Sitali) în acest caz m-am tăiat de
multe ori
și nici nu am simțit dure,
iar sângele
se oprea imediat.
Am
continuat să lungesc limba
și la un moment dat mi-am dat seama
că în acele momente
orice procedeu aș
face nu se poate mai mult.
Și în anul 2000 am oprit ungerea limbi cu
unt
și tragerea de alungire a ei.
Aceasta datorită faptului
că eu
am
avut mari obturații ale principiului vata în
corpul subtil
și acestea nu lăsau
ca limba
sau corpul
să se întindă așa de mult.
În acest caz vezi poza care
arată
cum se manifestă pe limba aceste
obturații ale principiului
vata
din corpul subtil. În
anul 2010 am reluat după 10 ani
acest proces de alungire a limbi.
De data aceasta am folosit multe tehnici
superioare
și acum în 2014 am putut să o alungesc
limba cu 12 milimetri în plus.
În
acest sens vezi poza cu Simhasana.
Vreau să vă arat că în perioada 2000 – 2010 am practicat
această mudră,
dar randamentul a fost în jur de 5 %. Faza
a Doua.
Privirea este între sprâncene,
adică Ajna Chakra.
Faza a
treia.
Introducerea limbi în cavernă craniană,
menținerea ei acolo, minim un minut
dacă se poate.
Faza a patra se bea amrta.
Amrta
în
funcție de nivelul atins în kheckari-mudra
are
următoarele
gusturi:
a).
la început(de regulă) ușor sărat(lavana),
b). sălciu(kshara),
c). amărui(tikta),
d). astringent(kashaya),
e). unt proaspăt(navanita),
f). unt clarificat(ghrta),
g). ca a laptelui proaspăt(kshira),
h).
ca a laptelui prins(dadhi),
i). ca a laptelui covăsit(takra),
l). ca al mieri(madhu),
m). ca de suc de struguri foarte
dulci(draksha),
și ultimul este chiar gustul de nectar
pur(piyusha).
Eu
la
început am avut gustul sărat,
sălciu
și amărui,
dar după aceia nu am mai urmărit,
fiind descurajat
că nu pot alungi limba.
Dacă aceste gusturi nu le simțiți pe limbă
să știți
că nu executați corect această mudră.
Și
după șase luni dacă ai
succes
în această mudră îți va vindeca toate
bolile.
Cărțile
de yoga Indiană
preamăresc această mudră
și îi atribuie următoarele puteri:
a) virgraha
siddhi(puterea
asupra microcosmosului), b). obținerea morți
aparente,
c). suspendarea
și interdependența proceselor viu-lui,
d). obținerea unui
„corp zeiesc”
(deva – deha) și altele. Această stare în
care se află yoghinul
a primit numele de Jada Samadhi.
Eu
am mai spus
ceva despre această stare
și este starea în care nu se obține o
conștiință superioară
și nici eliberarea,
dar obținem totuși
un corp super sănătos.
Sunt
acei yoghini indieni care
se lasă îngropați de vii
timp de o săptămână sau
o lună
și după care revin înapoi la viață.
În acest caz capul lor trebuie bărbierit
înainte de a intra în Jada
Samadhi(fi
îngropați) și când sunt aduși la viață
capul
nu trebuie să conțină nici
un fir de păr dacă
au aplicat khechari-mudra.
După
anul 2010 când am efectuat procedee speciale
de întindere a limbi a
trebuit să lărgesc
gura
și în acest caz se vede gura ruptă între
cele două buze.
Dacă
puteți
să efectuați, după multe eforturi, această mudră încercați
dacă nu trecem la următoarea mudră.
|
În
continuare vom trece la următoare mudră care se ocupă tot cu
culegerea lui amrta, dar la nivelul lui Manipura
chakra. Dacă dumneavoastră nu puteți face khechari-mudra
veți încerca să aveți succes în această mudră.
Vă voi reaminti ce am spus eu la asane despre
Viparita-Karana.
2.Viparita
karana.
Se
aseamănă cu postura
jumătate
lumânare,
dar
aceasta este executată dinamic prin mișcarea picioarelor.
Acum
o trecem la mudre.
Această
postură
face parte
din posturile
inversate,
Lumânarea(
Sarvangasana),
stând în
cap (sirshasana)
și plugul (Halasana),
toate
aceste posturi fac transmutarea spermei în Ojas Shakti, pe un
nivel superior față de alte posturi, fiind numite
posturi
de bază în Yoga Noastră.
După
cum am
precizat la Vishuddha
chakra
Tati Sada-Shiva
care are pe
frunte semiluna(întoarsă
în
jos)
din care
picură în mod constant Ama-Kala(amrta),
iar
în Ajna se
găsește
luna,
din care picură
tot amrta.
Tot acest
lichid subtil al nemuriri(amrta)
curge
în jos
și este ars
de soarele din Manipura chakra(Tati
Rudra). Și
astfel ființele
umane,
sunt supuse
cu voie sau fără voie,
procesului
îmbătrâniri
și morți.
Pentru a elimina
acest dezavantaj a
ființelor
umane, yoghinul trebuie să„inverseze”
acest proces și acest lucru se poate face
numai
cu posturile inversate.
În acest
sens„Soarele”
este
plasat deasupra, iar „Luna” sub acesta, face ca lichidul
subtil al
nemuriri
(amrta)
să se acumuleze
în corpul dumneavoastră.
Și
în acest
fel
yoghinul
cucerește moartea(controlează
moartea) și are
puterea
de a o ridica
pe
Marea
Zeiță
Kundalini.
Deci
un„Soare”
plasat deasupra
face
ca apa
să se evaporeze(
poziția
fiind, poziție naturală),
în cazul corpului
nostru
vor
fi arse toate negativități-le.
Execuția:
La
execuția
asane-lor
răsturnate
trebuie
să
punem
o pătură groasă pe sol,
să nu simțim
durere
în coloana
vertebrală(zona
cervicală). Culcat
pe
spate,
cu
brațele pe
lângă
corp,
iar
palmele pe sol,
iar în
câteva
secunde se relaxează toți
mușchii
și se execută
o respirație normală.
Urmează o respirație
yoghină
completă
după care ridicăm
încet picioarele întinse deasupra
capului,
până ce picioarele
fac
un unghi de 45 de grade cu solul.
Ridicăm
mâinile
și prinde trunchiul
deasupra șoldurilor,
putem muta
progresiv mâinile
pe cutia
toracică spre umeri.
Coatele
se sprijinesc pe sol.
În
acest fel
am
ținut poziția
2 minute,
iar timpul
maxim a fost de 5 minute.
În
momentul
când scriu aceste
rânduri
fac Viparita
karani
timp
de
trei ore
și douăzeci
de minute,
deci practic
mult timp din zi
cu această
postură.
În acest sens
toată sperma mea este
transmutată în Ojas Shakti
și circulația
Pranei
Shakti și
a
curenților
Marei
Zeițe
Kundalini se
face
cu o mare
viteză
și o
puternică forță(face
o
puternică presiune
în canalele
corpului
subtil).
În acest sens
pentru
a„elimina
durerea”,
am
înlocuit respirația
alternativă
forțată
cu„Sitali”.
Această respirație
se
execută prin
contractarea
buzelor și
prin scoaterea
limbi puțin în afara guri(când
o execut pe
stradă
nu
scot limba).
După
aceea limba
se
îndoaie sub forma
unui
tub și
prin
el aspirăm aerul,
producându-se
un sunet
șuierat.
Respirația se execută
lent
și
ne umplem plămânii
și stomacul
cu aer
și îl reținem
cât timp te simți confortabil.
După aceia se expiră pe ambele nări. Această
pranayama
se execută zilnic dimineața la amiază
și
seara
,
la fiecare exersare
faceți între 30 și 50 de respirații.
Această pranayama
după
doi sau trei ani vă elimină durerea în
proporție de
95%,
puțin tot mai
rămâne o durere reziduală,
care
apare din când în când.
Aceasta
este
pranayama de bază în Yoga Noastră,
vă
rog să v-o însușiți și s-o
aplicați
în cadrul asane-lor.
Ochii
se vor
închide.
Ne
vom concentra
mintea
pe chakre
și
pe respirația„Sitali”.
Iar
picioarele
vor face
mișcarea
de pedalarea
a bicicletei inversate(se
admit și
alte
mișcări),
iar când vom obosi
ne vom odihni.
Dacă
vreți
s-o
executați 2 sau 3 ore
puteți să
o
faceți
cu sprijin pe pat.
Acțiuni:
Această
asană executată
pe
timp
îndelungat
vă aduce
aceleași beneficii
ca
și Lumânarea.
Eu
nu vă zic
multe
pentru că această postură are
secrete
mari
și vreau ca dumneavoastră
să le
descoperiți
și așa
v-am spus
mai multe
ca în alte
cărți
de yoga.
Efecte:
Yoghinul
care practică
această asană
timp de trei
ore
zilnic,
până ce
această ți se revelează,
învinge
moartea
și nu
este
distrus
în cursul Pralaya(la
dizolvarea prezentului
univers
fenomenal). Fiind o postură
răsturnată,
yoghinul
bea nectarul nemuririi,
devenind egal
cu marii siddhas(
adică eliberat
în viață
sau Semizeu),
În acest caz
Marele Yoghin
intră în curentul
Marilor Yoghini
și al
Zeilor Inferiori.
|
Așa
cum am spus la lecția de mișcare
și ridicare
a Mamei Kundalini,
trei mudre
sunt
de o importanță
capitală
și acestea sunt: Maha
- Mudra,
Maha
- Bandha,
Maha
- Vedha.
Trezirea
Mamei Kundalini.
În
acest sens pentru a avea succes în yoga trebuie să
folosim mijloacele necesare. În acest sens dacă
obțineți succes cu aceste mijloace
ele trebuiesc ținute secret și nu trebuiesc
date numai acelor yoghini care au obținut
meritul necesar. În acest sens de o importantă
capitală este trezirea Mamei Kundalini.
Aceasta se face prin grația Gurului.
În
cazul Yogi Noastre Mami Kundalini este Gurul
Nostru, iar Marele Zeu Ganesha este sponsorul Yogi
Noastre, iar Tati Shiva este cel care a dăruit lumi
Yoga Noastră. Iar eu yoghin Vasile Ivașca
sunt numai Marele Zeu care mă ocup cu
cele șapte blocaje ale corpului subtil
și eliberările în paradisul Yogi Noastre. Cum vă
veți întâlni cu Marea Zeiță Kundalini? Prin
intermediul meu și a pozei mele care conțin
„Marea Vibrație” , „Marea Conștiință”
și cele 10 note a Pranavei „OM”,
în sistem vibratoriu etc. În acest sens totdeauna în
prezența pozei mele sau a mamei mele fizice,
vă veți adresa numai Mamei Kundalini și
Marilor Zeii și lor le veți mulțumi pentru
ce v-au dăruit. Mie niciodată să nu
îmi mulțumiți. 3).
Maha Mudra.
Poziția
de plecare, stăm cu fundul pe sol și
cu picioarele întinse bine
în față, se îndoaie piciorul stâng încât
să apăsați cu călcâiul zona
perineului(spațiul
dintre anus
și organul genital).
Cu
ambele mâini
vom ține ferm degetele piciorului drept.
În timpul posturi piciorul drept
rămâne lipit de sol.
După
ce ai făcut procedeul pe stângul inversezi
și
faci pe dreptul.
Respirația.
În
momentul când îți îndoi corpul
faci o inspirație profundă
și pe timpul mudrei vom reține
aerul(kumbhaka),
această reținere
se face cât timp ne simțim confortabil.
Acesta este și timpul de execuție a mudrei.
Uni fac și Jalandhara bandha în
această postură(dacă puteți). Ochii
închiși,
iar atenția concentrată
în Ajna
chakra.
Prin Maha-Mudra
dacă nu avem mari obturații
ale „Principiului
Vata”
toate nadisuri-le trebuie
să se deschidă.
Maha-Mudra va
întări foarte mult cele 10 sufluri vitale
și le va porni(înteți)
așa cum pornești
un motor.
Deschizând canalele subtile Maha-Mudra
va
elimina karma
reziduală a
individului respectiv.
Încetu cu încetul Maha-Mudra
va
elimina toate bolile
din corpul dumneavoastră.
Va amplifica
mult suflul samana
și cele 13 tipuri de agni(focul
gastric), va elimina
semnele îmbătrâniri
(cearcănele,
ridurile,
încărunțirea
părului),
vă va oferi o viață
îndelungată.
Totuși Maha-Mudra
contribuie
mai mult la vindecarea
și prevenirea următoarelor
boli: tuberculoză,
constipație,
febră
și tulburări ale splinei.
Și eu am executat mult
această mudră în jur de 15
ani.
Cum am executat eu această mudră, am căutat
să apropii
cât mai mult capul de genunchi.
În acest fel am realizat o kumbhaka
perfectă.
Iar timpul cât puteam realiza kumbhaka
era de 60 de secunde,
deci acest timp corespunde marilor yoghini. Dacă kumbhaka
dumneavoastră
va fi numai de 20 de secunde,
acest fapt arată că randamentul
la efectuarea mudrei este de 20%.
Dacă dumneavoastră nu vă veți aplecați
capul până la genunchi
și respirați în timpul execuției mudrei
acest fapt arată că faceți gimnastică
și nu yoga.
Această
mudră se bazează pe timpul cât facem
kumbhaka.
În
acest fel prana
poate face o mai mare presiune asupra
obturațiilor din canalele subtile.
Cu cât vom ține mai mult timp kumbhaka
cu
atât accelerația pranei
în canalele subtile va crește.
Totuși în anul 2006 am renunțat definitiv
la
această mudră.
Motivul principal a
fost că eu am lungimea mâinilor mai mică
și eu îmi fixam mâinile de degetul gros.
Dacă o puteți executa
să o faceți
corect,
dacă nu să renunțați la ea,
gimnastica nu e admisă,
o să o înlocuim cu shanmukhi mudra.
Eu am făcut și 5 ore pe zi pranayama și
astfel am avut o mare viteză de circulați a
pranei
în corpul subtil,
cam de 5 sau 6 ori viteza unui om
normal(animal
zeiesc). Trebuie
să îi simțiți,
toate mișcările
în corpul subtil,
foarte clar.
În
corpul subtil există
zone
foarte înguste(strâmte)
ca de exemplu, gâtul zona
inferioară(Vishudha),
gâtul zona superioară(Lalana),
Ajna(frunte,
sprâncene), zona de
intersecție a curelei pranice 1,
cu cureaua pranică 2(în
zona osului occipital) etc. În toate aceste
zone canalele subtile se îngustează(își
micșorează secțiunea)
și în acest caz
în acele locuri
se produc mari
presiuni dinamice,
care produc
în corpul fizic
groaznice dureri.
Casă scap de aceste durei
fără încetare în
2006 am înlocuit respirația
alternativă cu
Sitali.
Acum am 9 ani de când fac Sitali,
simt presiuni
în corpul subtil,
dar dureri nu.
|
Următoarea
mudră care o vom face este Maha
– Bandha.
Este
o mudră obligatorie
în Yoga
Noastră,
dar foarte greu
de făcut.
Nu
o
puteți
executa
pe
pământ
o s-o executați în Paradisul
Yogi Noastre.
4.
Descriere
Maha- Bandha.
Pasul
1.
Din postura
așezat
pe pătură se apasă hotărât(puțin mai puternic) călcâiul
stâng
în
anus
. Pasul
2.
Și
în acel moment yoghinul
trage
în sus,
până în Manipura
pe apana-vayu.
Pasul
3.
Din Anahat
chakra
se
va coboară
prana-vayu
până în
Manipura chakra.
Pasul
4.
După ce
le-am
unit,
mărim
presiunea(forța) asupra lor pentru a realiza un
contact
strâns,
între
cele
două sufluri
vitale(prana
și apana). Pasul
5.
Vom
face o legătură
în jurul lor,
pentru a nu se putea să
se
desfacă.
În Manipura
chakra se
află samana-vayu
cu care vom aprinde
cele două sufluri în contact.
Pasul
6.
Vom ține un
timp focul
în Manipura
până ce în spatele
chakr-ei
vom simți
că ne arde,
pe timp de vara.
Această
mudră are un rol central în ridicarea Mamei Kundalini, iar de
realizarea ei corectă depinde ridicarea Mari Zeițe.
|
Următoarea
mudră de importanță capitală este Maha –
Vedha, fără de care ridicarea Mari Zeițe
Kundalini este imposibilă. Deci dacă
Maha-Mudra, Maha-Bandha nu
sunt urmate de Maha-Vedha importanța
primelor două se diminuează sub
5%.
5.
Descriere
Maha – Vedha.
Maha-Vedha
urmează imediat după Maha-Bandha.
Pasul
7.
Focul subtil
obținut prin arderea celor două
sufluri
vitale, prana
și
apana,
îl
vom coborâ
pe canalul Sushumna,
până
în Muladhara
chakra.
Acest
foc subtil este
foarte
puternic,
oricât
am stat eu cu fundul
pe aragaz
nu am putut obție
așa foc
puternic.
Acest
foc
ne încălzește
puțin corpul
și nu ne
arde fizic,
valoarea lui calorică
este mare
în plan
subtil.
Pentru a coborâ
acest foc
subtil
trebuie să
facem
o
puternică
presiune
asupra
lui
în Manipura,
și
dacă avem forță
suficient
el este
obligat
să coboare în Muladhara.
Pasul
8.
Vom
pune acest
foc pe Marea
Zeiță
Kundalini
și îl
vom
ține
focul
pe„Ea”
până ce Marea
Zeiță urcă
pe canalul Sushumna.
Așa
cum v-am descris
acestă mudră
așa am executat-o
eu.
Marea
Zeiță
am simțit-o
eu așa
de grea
ca un nor
și acel nor
formidabil de greu
îl simți cum pornește
din Muladhara
și se
oprește în Sahasrara.
În cazul Yogi
pe
care eu o practic, după maxim
4 minute Mami Kundalini a
rupt
cuplajul cu Tati Shiva
și cade
încet
până în
Muladhara(despre
cum am realizat eu această stare vom vorbi în altă lecție).
Beneficii ale reușitei în această mudră. Se obține
vayu-siddhi,
succes asupra
vântului,
cele două mari puteri, levitația
și telekinezie.
Eu nu
am obținut aceste puteri,
datorită faptului că Mami
Kundalini la mine este foarte grea.
Acest fapt
este un lucru bun
că eu îmi văd
liniștit de yoga,
fără să fiu nevoit
să îmi manifest
puterile(este
cea mai mare
protecție
care ți-o face Mami
Kundalini).
Această mudră distruge,
îmbătrânirea,
putrezirea
și moartea.
Din
momentul când ai
atins starea de fuziune
dintre Mami
Kundalini
și
Tati
Shiva,
Marii
Zei
sunt aduși
în vibrație.
Vei
auzi vibrația fiecărei
chakre(dacă
ai auzul
subtil pornit),
adică a Marilor
Zei.
Acestă vibrație a Marilor
Zei
se datorește atât
pranei shakti,
cât și curenților
Mamei
Kundalini.
La mine acest fenomen
de ridicare
a Mamei
Kundalini
s-a produs în iunie
1990,
eu v-a relatat
pe larg presiunile
și durerile
formidabile
pe care le-am
suportat eu atunci
și după aceia
mult timp.
Aceste
trei
mudre
trebuiesc repetate
de patru ori pe zi(la
intervale regulate
de timp). Marele
yoghin Kapila
a obținut
succes
cu această mudră în șase
luni.
Eu deși o practic corect
din 1990
totuși nu am reușit să o am pe
Mami Kundalini ușoară
ca o furnică.
Așa cum v-am mai spus eu o acuz pe Mami
Kundalini
că Domnia
Sa
își face intenționat
corpul infinit
de greu.
Acum
mi-am dat seama
că tot ce face Mami
Kundalini este bun
și este în folosul
meu,
pentru a nu mă atașa
de puteri.
Cine obține succes
cu aceste trei mudre
este obligat
să nu divulge
secretele
decât
yoghinilor
cu un mare „Merit
Yoghin”.
|
Cele
două mudre Maha-Bandha și Maha-Vedha se
realizează împreună, dar pentru a reuși
dumneavoastră în aceste tehnici, trebuie să
le realizați separat și numai după ce va-ți
însușit ambele mudre să le realizați împreună.
Pentru a realiza cele două mudre și a putea
realiza pași de la 1 la 8 sunt
necesare anumite condiții, care sunt date în tabelul
următor.
Condiții
de
ordin tehnic
pentru
a reuși acești 8
pași
:
a). La pasul
1
vom respira
normal pe
ambele nării
concomitent
;
b). vom face o inspirație
profundă,
înainte de a începe
pasul
2 ;
c). vom menține respirația
blocată de la pasul 2 până la pasul 8 ;
d). timpul
necesar pentru a efectua
procede-ele de la pasul 2 până la
pasul
8 este peste 1 minut și
să efectuați
blocarea
nasul
fără ajutorul mâinilor ;
e). pentru a avea forța
necesară a efectuări acestor 8 pași,
este necesară transformarea „spermei”
în totalitate în„Ojas
Shakti”,
deci
eu zic minim
80%.
Cum
se manifestă acest
80%?
Să zicem că faceți
sex
veți observa că țineți
puțin acest contact sexual
și se produce orgasmul
și ejaculați,
dar această ejaculare
se produce cu o mică descărcare de spermă.
Și vedeți că nu
mai puteți face sex,
pentru că penisul
e vlăguit,
moale
și nu se mai
întărește.
Acesta este semnalul
când penisul
nu
se mai întărește(scoală)
și nu aveți
dorinți sexuale
la nivelul capului
penisului,
că puteți realiza
acești
8 pași.
În
acest caz dumneavoastră
aveți puterea
să trageți
și
împingeți
după voie suflurile
vitale.
Trebuie
să fim
bine
înțeleși
că dacă dumneavoastră nu aveți
un merit
deosebit
yoghin
din alte întrupări
încercările dumneavoastră vor eșua.
Și mai mult dacă
dumneavoastră nu
iubiți
Mari Zeii și
totuși încercați
să o ridicați
pe Mami Kundalini.
Marea Zeiță
vă va scoate
din manifestare
prin topirea
coloanei vertebrale.
Concluzie
generală.
Cine iubește
pe Marii Zeii;
cine are merit
yoghin
din alte întrupări;
cine stăpânește
procedee-le yoghine la perfecție;
cine are corpul
subtil purificat;
cine o are pe Marea
Zeiță Kundalini ușoară
! Poate să
reușească în a o ridica pe Marea Zeiță din Muladhara
până în Sahasrara.
Cine
practică Yoga Noastră și nu poate efectua corect cele trei
mudre și nu o poate ridica pe Mami Kundalini, eu v-am spus că
admiterea în Paradisul Yogi Noastre se faci prin „Iubirea
față de Mari Zei.”
Iar ridicarea Mari
Zeițe și
alte procedee yoghine complicate
se vor face în
Paradisul Yogi Noastre.
|
|
Yoghin Vasile Ivașca executând Simhasana.
|
|
Yoghin Vasile Ivașca, poza care arată ruptura dintre buze, obturațiile Principiului Vata și alungirea limbi cu 12 milimetri.
|
|
Yoghin Vasile Ivașca împreună cu Tati Shiva, Bagavan Vishnu, Marele Zeu Ganesha, Marile Zeițe, Mahalakshmi și Sarasvati.
|
|
Yoghin Vasile executând poziția pregătitoare pentru Sitali.
|
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu