duminică, 14 septembrie 2014

Vasile Ivașca, Procedee yoghine superioare. Mudras(mudre), Bandhas(bandane), Kryas (purificări). Prima lecție.

Yoghin Vasile Ivașca executând Viparita Karana.

Yoghin Vasile Ivașca împreună cu Tati Shiva și Zeii Medii.

Se cunosc în jur de 25 de astfel de procedee yoghine. Mudr-ele sunt blocări ale pranei, efectuate de yoghin în diferite chakre sau părți ale corpului fizic sau subtil. Rolul lor este de a aduce prană mai multă în zona unde ne concentrăm atenția. În acest fel zona respectivă capătă o funcționare superioară și până la urmă poate să ducă și la zeificarea persoanei respective. În acest fel este îndepărtată cu greu funcționarea corpului uman, de tip a animalului zeiesc și se trece pe o funcționare superioară cum ar fi, Mari eliberați, Semizeii, Zeii Inferior etc. Prana se mișca liber și cu mare putere în tot corpul, pe cele 360000 de canale subtile. În tabelul de mai jos vom enumera procedee-le din această lecție.


Numele procedeului.
Explicarea numelui.
1
Khechari – Mudra.
Mudra deplasării libere în spațiul infinit.”
2
Viparita karana mudra.
Mudra acțiunii de inversare ocultă.”
3
Maha Mudra.
Marea mudră”
4
Maha- Bandha.
Marea contracție”.
5
Maha – Vedha.
Marea pătrundere.”
Condiții de ordin tehnic.
Deși aceste mudre sunt multe 25 la număr, totuși 10 sunt foarte importante și sunt folosite foarte des, pentru că s-ar zice că sunt cele mai bune. Acestea sunt: 1. Khechari – Mudra; 2. Viparita – Karana; 3. Maha – Mudra; 4. Maha – Bandha; 5. Maha – Vedha; 6.Jalandhara – Mudra; 7. Mula – Bandha; 8. Uddana – Bandha; 9. Vajroli – Mudra. 10. ShaktiChalana Mudra.
1. Khechari – Mudra. La acestă mudră se urmărește în primul rând alungirea limbi. După ce ai o limbă alungită cauți să o ridici în sus și să o întorci înapoi, să intre adânc în cavitatea craniană. Dar să o fixezi sub golul de sub epiglotă, plasând-o cu mare grijă pe gura fântânii de nectar(adică să închidă trecerea aerului). Menții limba cât poți în această postură și bei amrta cât poți de mult. Privirea trebuie fixată pe punctul dintre cele două sprâncene(Ajna Chakra). Amrta este un fluid subtil secretat de lotusul Sahasrarei în mod continu în jos. La nivelul lui Manipura chakra(ombilic) acest fluid este ars. Amrta este fluidul nemuriri, întreține viața, elimină orice tip de boală. Ca amrta să nu ajungă să fie arsă în Manipura noi yoghini trebuie să o bem prin Khechari-Mudra. Faza 1. Alungirea limbi. Pentru a alungi limba trebuie să o ungem(frecată bine) cu unt proaspăt(sau gee) sau lapte. După aceia limba trebuie întinsă prin tragere de ea(de vârful ei). Tragerea se face cu un clește de lemn și se execută foarte încet. Tragerea în prima și a doua săptămână se face în jos și se trage normal de limbă. Dar după ce a trecut două săptămâni am încercat ruperea mușchiului genioglos(situat în zona sublinguală), prin tragerea de limbă în sus. Tragerea se face la început, încet și după o săptămână, mărim încet forța de tragere. Dacă sunteți un om curajos veți reuși, dacă nu vă veți împotmoli aici la ruperea mușchiului genioglos . Și eu am practicat întinderea limbi începând cu anul 1994. Am uns bine limba cu unt și după o săptămână am căutat să o alungesc în jos și după două luni am căutat să rup mușchiului genioglos. Vreau să vă spuneu nu am tras cu cleștele de limbă ci am luat un prosop din cânepă(să nu alunece) și am strâns puternic de limbă și am tras de ea în sus și în jos cu mâinile. După o săptămână de antrenament de tragere în sus a limbi, am prins un mare curaj și am tras puternic până s-a rupt acest mușchiului genioglos. A existat o puternică durere a curs sânge, dar am uns cu unt locul, am închis gura și am presat cu limba spre partea inferioară a guri. După jumate de oră sângerarea s-a oprit, iar după două ore am mâncat ceva ușor. În acele timpuri eu practicam trei ore pranayama(mai ales Sitali) în acest caz m-am tăiat de multe ori și nici nu am simțit dure, iar sângele se oprea imediat. Am continuat să lungesc limba și la un moment dat mi-am dat seama că în acele momente orice procedeu aș face nu se poate mai mult. Și în anul 2000 am oprit ungerea limbi cu unt și tragerea de alungire a ei. Aceasta datorită faptuluieu am avut mari obturații ale principiului vata în corpul subtil și acestea nu lăsau ca limba sau corpul să se întindă așa de mult. În acest caz vezi poza care arată cum se manifestă pe limba aceste obturații ale principiului vata din corpul subtil. În anul 2010 am reluat după 10 ani acest proces de alungire a limbi. De data aceasta am folosit multe tehnici superioare și acum în 2014 am putut să o alungesc limba cu 12 milimetri în plus. În acest sens vezi poza cu Simhasana. Vreau să vă arat că în perioada 2000 – 2010 am practicat această mudră, dar randamentul a fost în jur de 5 %. Faza a Doua. Privirea este între sprâncene, adică Ajna Chakra. Faza a treia. Introducerea limbi în cavernă craniană, menținerea ei acolo, minim un minut dacă se poate. Faza a patra se bea amrta. Amrta în funcție de nivelul atins în kheckari-mudra are următoarele gusturi: a). la început(de regulă) ușor sărat(lavana), b). sălciu(kshara), c). amărui(tikta), d). astringent(kashaya), e). unt proaspăt(navanita), f). unt clarificat(ghrta), g). ca a laptelui proaspăt(kshira), h). ca a laptelui prins(dadhi), i). ca a laptelui covăsit(takra), l). ca al mieri(madhu), m). ca de suc de struguri foarte dulci(draksha), și ultimul este chiar gustul de nectar pur(piyusha). Eu la început am avut gustul sărat, sălciu și amărui, dar după aceia nu am mai urmărit, fiind descurajat că nu pot alungi limba. Dacă aceste gusturi nu le simțiți pe limbăștiți că nu executați corect această mudră. Și după șase luni dacă ai succes în această mudră îți va vindeca toate bolile. Cărțile de yoga Indiană preamăresc această mudră și îi atribuie următoarele puteri: a) virgraha siddhi(puterea asupra microcosmosului), b). obținerea morți aparente, c). suspendarea și interdependența proceselor viu-lui, d). obținerea unuicorp zeiesc” (deva – deha) și altele. Această stare în care se află yoghinul a primit numele de Jada Samadhi. Eu am mai spus ceva despre această stare și este starea în care nu se obține o conștiință superioară și nici eliberarea, dar obținem totuși un corp super sănătos. Sunt acei yoghini indieni care se lasă îngropați de vii timp de o săptămână sau o lună și după care revin înapoi la viață. În acest caz capul lor trebuie bărbierit înainte de a intra în Jada Samadhi(fi îngropați) și când sunt aduși la viață capul nu trebuie să conțină nici un fir de păr dacă au aplicat khechari-mudra. După anul 2010 când am efectuat procedee speciale de întindere a limbi a trebuit să lărgesc gura și în acest caz se vede gura ruptă între cele două buze. Dacă puteți să efectuați, după multe eforturi, această mudră încercați dacă nu trecem la următoarea mudră.
În continuare vom trece la următoare mudră care se ocupă tot cu culegerea lui amrta, dar la nivelul lui Manipura chakra. Dacă dumneavoastră nu puteți face khechari-mudra veți încerca să aveți succes în această mudră. Vă voi reaminti ce am spus eu la asane despre Viparita-Karana.
2.Viparita karana. Se aseamănă cu postura jumătate lumânare, dar aceasta este executată dinamic prin mișcarea picioarelor. Acum o trecem la mudre. Această postură face parte din posturile inversate, Lumânarea( Sarvangasana), stând în cap (sirshasana) și plugul (Halasana), toate aceste posturi fac transmutarea spermei în Ojas Shakti, pe un nivel superior față de alte posturi, fiind numite posturi de bază în Yoga Noastră. După cum am precizat la Vishuddha chakra Tati Sada-Shiva care are pe frunte semiluna(întoarsă în jos) din care picură în mod constant Ama-Kala(amrta), iar în Ajna se găsește luna, din care picură tot amrta. Tot acest lichid subtil al nemuriri(amrta) curge în jos și este ars de soarele din Manipura chakra(Tati Rudra). Și astfel ființele umane, sunt supuse cu voie sau fără voie, procesului îmbătrâniri și morți. Pentru a elimina acest dezavantaj a ființelor umane, yoghinul trebuie săinverseze acest proces și acest lucru se poate face numai cu posturile inversate. În acest sensSoarele” este plasat deasupra, iar „Luna” sub acesta, face ca lichidul subtil al nemuriri (amrta) să se acumuleze în corpul dumneavoastră. Și în acest fel yoghinul cucerește moartea(controlează moartea) și are puterea de a o ridica pe Marea Zeiță Kundalini. Deci un„Soare” plasat deasupra face ca apa să se evaporeze( poziția fiind, poziție naturală), în cazul corpului nostru vor fi arse toate negativități-le. Execuția: La execuția asane-lor răsturnate trebuie punem o pătură groasă pe sol, să nu simțim durere în coloana vertebrală(zona cervicală). Culcat pe spate, cu brațele pe lângă corp, iar palmele pe sol, iar în câteva secunde se relaxează toți mușchii și se execută o respirație normală. Urmează o respirație yoghină completă după care ridicăm încet picioarele întinse deasupra capului, până ce picioarele fac un unghi de 45 de grade cu solul. Ridicăm mâinile și prinde trunchiul deasupra șoldurilor, putem muta progresiv mâinile pe cutia toracică spre umeri. Coatele se sprijinesc pe sol. În acest fel am ținut poziția 2 minute, iar timpul maxim a fost de 5 minute. În momentul când scriu aceste rânduri fac Viparita karani timp de trei ore și douăzeci de minute, deci practic mult timp din zi cu această postură. În acest sens toată sperma mea este transmutată în Ojas Shakti și circulația Pranei Shakti și a curenților Marei Zeițe Kundalini se face cu o mare viteză și o puternică forță(face o puternică presiune în canalele corpului subtil). În acest sens pentru a„elimina durerea”, am înlocuit respirația alternativă forțată cu„Sitali”. Această respirație se execută prin contractarea buzelor și prin scoaterea limbi puțin în afara guri(când o execut pe stradă nu scot limba). După aceea limba se îndoaie sub forma unui tub și prin el aspirăm aerul, producându-se un sunet șuierat. Respirația se execută lent și ne umplem plămânii și stomacul cu aer și îl reținem cât timp te simți confortabil. După aceia se expiră pe ambele nări. Această pranayama se execută zilnic dimineața la amiază și seara , la fiecare exersare faceți între 30 și 50 de respirații. Această pranayama după doi sau trei ani vă elimină durerea în proporție de 95%, puțin tot mai rămâne o durere reziduală, care apare din când în când. Aceasta este pranayama de bază în Yoga Noastră, vă rog să v-o însușiți și s-o aplicați în cadrul asane-lor. Ochii se vor închide. Ne vom concentra mintea pe chakre și pe respirația„Sitali”. Iar picioarele vor face mișcarea de pedalarea a bicicletei inversate(se admit și alte mișcări), iar când vom obosi ne vom odihni. Dacă vreți s-o executați 2 sau 3 ore puteți să o faceți cu sprijin pe pat. Acțiuni: Această asană executată pe timp îndelungataduce aceleași beneficii ca și Lumânarea. Eu nu vă zic multe pentru că această postură are secrete mari și vreau ca dumneavoastră să le descoperiți și așa v-am spus mai multe ca în alte cărți de yoga. Efecte: Yoghinul care practică această asană timp de trei ore zilnic, până ce această ți se revelează, învinge moartea și nu este distrus în cursul Pralaya(la dizolvarea prezentului univers fenomenal). Fiind o postură răsturnată, yoghinul bea nectarul nemuririi, devenind egal cu marii siddhas( adică eliberat în viață sau Semizeu), În acest caz Marele Yoghin intră în curentul Marilor Yoghini și al Zeilor Inferiori.
Așa cum am spus la lecția de mișcare și ridicare a Mamei Kundalini, trei mudre sunt de o importanță capitală și acestea sunt: Maha - Mudra, Maha - Bandha, Maha - Vedha.
Trezirea Mamei Kundalini. În acest sens pentru a avea succes în yoga trebuie să folosim mijloacele necesare. În acest sens dacă obțineți succes cu aceste mijloace ele trebuiesc ținute secret și nu trebuiesc date numai acelor yoghini care au obținut meritul necesar. În acest sens de o importantă capitală este trezirea Mamei Kundalini. Aceasta se face prin grația Gurului. În cazul Yogi Noastre Mami Kundalini este Gurul Nostru, iar Marele Zeu Ganesha este sponsorul Yogi Noastre, iar Tati Shiva este cel care a dăruit lumi Yoga Noastră. Iar eu yoghin Vasile Ivașca sunt numai Marele Zeu care mă ocup cu cele șapte blocaje ale corpului subtil și eliberările în paradisul Yogi Noastre. Cum vă veți întâlni cu Marea Zeiță Kundalini? Prin intermediul meu și a pozei mele care conțin „Marea Vibrație” , „Marea Conștiință” și cele 10 note a PranaveiOM”, în sistem vibratoriu etc. În acest sens totdeauna în prezența pozei mele sau a mamei mele fizice, vă veți adresa numai Mamei Kundalini și Marilor Zeii și lor le veți mulțumi pentru ce v-au dăruit. Mie niciodată să nu îmi mulțumiți. 3). Maha Mudra. Poziția de plecare, stăm cu fundul pe sol și cu picioarele întinse bine în față, se îndoaie piciorul stâng încâtapăsați cu călcâiul zona perineului(spațiul dintre anus și organul genital). Cu ambele mâini vom ține ferm degetele piciorului drept. În timpul posturi piciorul drept rămâne lipit de sol. După ce ai făcut procedeul pe stângul inversezi și faci pe dreptul. Respirația. În momentul când îți îndoi corpul faci o inspirație profundă și pe timpul mudrei vom reține aerul(kumbhaka), această reținere se face cât timp ne simțim confortabil. Acesta este și timpul de execuție a mudrei. Uni fac și Jalandhara bandha în această postură(dacă puteți). Ochii închiși, iar atenția concentrată în Ajna chakra. Prin Maha-Mudra dacă nu avem mari obturații ale „Principiului Vata” toate nadisuri-le trebuie să se deschidă. Maha-Mudra va întări foarte mult cele 10 sufluri vitale și le va porni(înteți) așa cum pornești un motor. Deschizând canalele subtile Maha-Mudra va elimina karma reziduală a individului respectiv. Încetu cu încetul Maha-Mudra va elimina toate bolile din corpul dumneavoastră. Va amplifica mult suflul samana și cele 13 tipuri de agni(focul gastric), va elimina semnele îmbătrâniri (cearcănele, ridurile, încărunțirea părului), vă va oferi o viață îndelungată. Totuși Maha-Mudra contribuie mai mult la vindecarea și prevenirea următoarelor boli: tuberculoză, constipație, febră și tulburări ale splinei. Și eu am executat mult această mudră în jur de 15 ani. Cum am executat eu această mudră, am căutat să apropii cât mai mult capul de genunchi. În acest fel am realizat o kumbhaka perfectă. Iar timpul cât puteam realiza kumbhaka era de 60 de secunde, deci acest timp corespunde marilor yoghini. Dacă kumbhaka dumneavoastră va fi numai de 20 de secunde, acest fapt arată că randamentul la efectuarea mudrei este de 20%. Dacă dumneavoastră nu vă veți aplecați capul până la genunchi și respirați în timpul execuției mudrei acest fapt arată că faceți gimnastică și nu yoga. Această mudră se bazează pe timpul cât facem kumbhaka. În acest fel prana poate face o mai mare presiune asupra obturațiilor din canalele subtile. Cu cât vom ține mai mult timp kumbhaka cu atât accelerația pranei în canalele subtile va crește. Totuși în anul 2006 am renunțat definitiv la această mudră. Motivul principal a fost că eu am lungimea mâinilor mai mică și eu îmi fixam mâinile de degetul gros. Dacă o puteți executa să o faceți corect, dacă nu să renunțați la ea, gimnastica nu e admisă, o să o înlocuim cu shanmukhi mudra. Eu am făcut și 5 ore pe zi pranayama și astfel am avut o mare viteză de circulați a pranei în corpul subtil, cam de 5 sau 6 ori viteza unui om normal(animal zeiesc). Trebuie să îi simțiți, toate mișcările în corpul subtil, foarte clar. În corpul subtil există zone foarte înguste(strâmte) ca de exemplu, gâtul zona inferioară(Vishudha), gâtul zona superioară(Lalana), Ajna(frunte, sprâncene), zona de intersecție a curelei pranice 1, cu cureaua pranică 2(în zona osului occipital) etc. În toate aceste zone canalele subtile se îngustează(își micșorează secțiunea) și în acest caz în acele locuri se produc mari presiuni dinamice, care produc în corpul fizic groaznice dureri. Casă scap de aceste durei fără încetare în 2006 am înlocuit respirația alternativă cu Sitali. Acum am 9 ani de când fac Sitali, simt presiuni în corpul subtil, dar dureri nu.
Următoarea mudră care o vom face este Maha – Bandha. Este o mudră obligatorie în Yoga Noastră, dar foarte greu de făcut. Nu o puteți executa pe pământ o s-o executați în Paradisul Yogi Noastre.
4. Descriere Maha- Bandha. Pasul 1. Din postura așezat pe pătură se apasă hotărât(puțin mai puternic) călcâiul stâng în anus . Pasul 2. Și în acel moment yoghinul trage în sus, până în Manipura pe apana-vayu. Pasul 3. Din Anahat chakra se va coboară prana-vayu până în Manipura chakra. Pasul 4. După ce le-am unit, mărim presiunea(forța) asupra lor pentru a realiza un contact strâns, între cele două sufluri vitale(prana și apana). Pasul 5. Vom face o legătură în jurul lor, pentru a nu se putea să se desfacă. În Manipura chakra se află samana-vayu cu care vom aprinde cele două sufluri în contact. Pasul 6. Vom ține un timp focul în Manipura până ce în spatele chakr-ei vom simți că ne arde, pe timp de vara. Această mudră are un rol central în ridicarea Mamei Kundalini, iar de realizarea ei corectă depinde ridicarea Mari Zeițe.
Următoarea mudră de importanță capitală este Maha – Vedha, fără de care ridicarea Mari Zeițe Kundalini este imposibilă. Deci dacă Maha-Mudra, Maha-Bandha nu sunt urmate de Maha-Vedha importanța primelor două se diminuează sub 5%.
5. Descriere Maha – Vedha. Maha-Vedha urmează imediat după Maha-Bandha. Pasul 7. Focul subtil obținut prin arderea celor două sufluri vitale, prana și apana, îl vom coborâ pe canalul Sushumna, până în Muladhara chakra. Acest foc subtil este foarte puternic, oricât am stat eu cu fundul pe aragaz nu am putut obție așa foc puternic. Acest foc ne încălzește puțin corpul și nu ne arde fizic, valoarea lui calorică este mare în plan subtil. Pentru a coborâ acest foc subtil trebuie să facem o puternică presiune asupra lui în Manipura, și dacă avem forță suficient el este obligat să coboare în Muladhara. Pasul 8. Vom pune acest foc pe Marea Zeiță Kundalini și îl vom ține focul pe„Ea” până ce Marea Zeiță urcă pe canalul Sushumna. Așa cum v-am descris acestă mudră așa am executat-o eu. Marea Zeiță am simțit-o eu așa de grea ca un nor și acel nor formidabil de greu îl simți cum pornește din Muladhara și se oprește în Sahasrara. În cazul Yogi pe care eu o practic, după maxim 4 minute Mami Kundalini a rupt cuplajul cu Tati Shiva și cade încet până în Muladhara(despre cum am realizat eu această stare vom vorbi în altă lecție). Beneficii ale reușitei în această mudră. Se obține vayu-siddhi, succes asupra vântului, cele două mari puteri, levitația și telekinezie. Eu nu am obținut aceste puteri, datorită faptului că Mami Kundalini la mine este foarte grea. Acest fapt este un lucru bun că eu îmi văd liniștit de yoga, fără să fiu nevoit să îmi manifest puterile(este cea mai mare protecție care ți-o face Mami Kundalini). Această mudră distruge, îmbătrânirea, putrezirea și moartea. Din momentul când ai atins starea de fuziune dintre Mami Kundalini și Tati Shiva, Marii Zei sunt aduși în vibrație. Vei auzi vibrația fiecărei chakre(dacă ai auzul subtil pornit), adică a Marilor Zei. Acestă vibrație a Marilor Zei se datorește atât pranei shakti, cât și curenților Mamei Kundalini. La mine acest fenomen de ridicare a Mamei Kundalini s-a produs în iunie 1990, eu v-a relatat pe larg presiunile și durerile formidabile pe care le-am suportat eu atunci și după aceia mult timp. Aceste trei mudre trebuiesc repetate de patru ori pe zi(la intervale regulate de timp). Marele yoghin Kapila a obținut succes cu această mudră în șase luni. Eu deși o practic corect din 1990 totuși nu am reușit să o am pe Mami Kundalini ușoară ca o furnică. Așa cum v-am mai spus eu o acuz pe Mami KundaliniDomnia Sa își face intenționat corpul infinit de greu. Acum mi-am dat seama că tot ce face Mami Kundalini este bun și este în folosul meu, pentru a nu mă atașa de puteri. Cine obține succes cu aceste trei mudre este obligat să nu divulge secretele decât yoghinilor cu un mare „Merit Yoghin”.
Cele două mudre Maha-Bandha și Maha-Vedha se realizează împreună, dar pentru a reuși dumneavoastră în aceste tehnici, trebuie să le realizați separat și numai după ce va-ți însușit ambele mudre să le realizați împreună. Pentru a realiza cele două mudre și a putea realiza pași de la 1 la 8 sunt necesare anumite condiții, care sunt date în tabelul următor.
Condiții de ordin tehnic pentru a reuși acești 8 pași : a). La pasul 1 vom respira normal pe ambele nării concomitent ; b). vom face o inspirație profundă, înainte de a începe pasul 2 ; c). vom menține respirația blocată de la pasul 2 până la pasul 8 ; d). timpul necesar pentru a efectua procede-ele de la pasul 2 până la pasul 8 este peste 1 minut și să efectuați blocarea nasul fără ajutorul mâinilor ; e). pentru a avea forța necesară a efectuări acestor 8 pași, este necesară transformarea „spermei” în totalitate în„Ojas Shakti”, deci eu zic minim 80%. Cum se manifestă acest 80%? Să zicem că faceți sex veți observa că țineți puțin acest contact sexual și se produce orgasmul și ejaculați, dar această ejaculare se produce cu o mică descărcare de spermă. Și vedeți că nu mai puteți face sex, pentru că penisul e vlăguit, moale și nu se mai întărește. Acesta este semnalul când penisul nu se mai întărește(scoală) și nu aveți dorinți sexuale la nivelul capului penisului, că puteți realiza acești 8 pași. În acest caz dumneavoastră aveți putereatrageți și împingeți după voie suflurile vitale. Trebuie să fim bine înțeleși că dacă dumneavoastră nu aveți un merit deosebit yoghin din alte întrupări încercările dumneavoastră vor eșua. Și mai mult dacă dumneavoastră nu iubiți Mari Zeii și totuși încercați să o ridicați pe Mami Kundalini. Marea Zeiță vă va scoate din manifestare prin topirea coloanei vertebrale. Concluzie generală. Cine iubește pe Marii Zeii; cine are merit yoghin din alte întrupări; cine stăpânește procedee-le yoghine la perfecție; cine are corpul subtil purificat; cine o are pe Marea Zeiță Kundalini ușoară ! Poate să reușească în a o ridica pe Marea Zeiță din Muladhara până în Sahasrara. Cine practică Yoga Noastră și nu poate efectua corect cele trei mudre și nu o poate ridica pe Mami Kundalini, eu v-am spus că admiterea în Paradisul Yogi Noastre se faci prin „Iubirea față de Mari Zei.” Iar ridicarea Mari Zeițe și alte procedee yoghine complicate se vor face în Paradisul Yogi Noastre.

Yoghin Vasile Ivașca executând Simhasana.

Yoghin Vasile Ivașca, poza care arată ruptura dintre buze, obturațiile Principiului Vata și alungirea limbi cu 12 milimetri.

Yoghin Vasile Ivașca împreună cu Tati Shiva, Bagavan Vishnu, Marele Zeu Ganesha, Marile Zeițe, Mahalakshmi și Sarasvati.

Yoghin Vasile executând poziția pregătitoare pentru Sitali.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu