Yoghin Vasile Ivașca cu frații, Mama și cumnata Rodica cu prilejul nunți lor. |
Yoghin Vasile Ivașca având arsuri pe bărbie. |
Yoghin Vasile Ivașca în starea„Beakunva”. |
Yoghin Vasile Ivașca cu Tati Shiva și Marii Zeii. |
Vom
trece la cea de a treia
lecție a prezentări
stărilor de„conștiință superioare”
și anume purificarea cu
ajutorul Mamei Kundalini la nivelul chakre-lor superioare. Vreau
să vă spun că toate aceste„stări”
le-am experimentat „Eu
Ӕn
corpul subtil și nu sunt luate din
anumite cărți Indiene.
Eu nu v-am promis niciodată
că în trei luni
veți fi mari yoghini,
dar există mari yoghini Indieni care vă promit acest lucru, urmații
nu mă deranjează.
După
ce Mami
Kundalini și
Prana
Shakti
reușesc în
mulți ani să
curețe
Anahata
chakra, în
aceste momente curenții
Mari Zeițe
încep să lucreze
de
acum
pe Vishuddha
chakra. În acest caz elementul
subtil„Vayu
Tattva”
va fi adusă în stare cauzală,
iar cea care va
opera
acum va fi„Akasha
tattva”.
În acest caz, cea care va transpira
și va fi caldă,
este
Vishuddha
chakra.
Chakr-ele Muladhara,
Svadhisthana,
Manipura
și Anahata
vor fi reci și
transpirația lor va fi rece,
iar
pielea pe corp în zona lor va lua aspectul pielii
de„gâscă”.
Această
chakră este foarte importantă
fiind chakra „purități”,
iar elementul ei subtil„eterul”
fiind cel mai subtil
din
cele 6. Să
mai reamintim ceva despre„Lotusul
Vishuddhei”
are
șaisprezece
petale,
pe fața cărora se află varna-ele
de culoare
roșu stacojiu
și au deasupra, pe Bindu: AM, AAM, IM, TM, UM, UUM, RIM, RIIM,
LRIM, LRIIM, EM, AIM, OM, AUM, AM, AH, aceste varna-ie nu sunt
decât Zeități
minore ale chakrei
și alte
aspecte superioare ale creației. Toate
aceste varna-ie
determină șaisprezece
calități
la
nivelul acestei chakre. Și
acum
aspectele„superioare
ale creației”
la
nivelul Vishuddhei
chakra;
se
găsesc
cele șapte
note muzicale
care sunt
nishada,
rishadha,
gandhara,
shadaja,
madhyama,
dhaivata
și panchama(la
români avem,Do, Re, Mi, Fa, Sol,La, Si). În
a opta
petală(RIIM)
se află Bijele , HUM,
PAHT,
VAUSHAT,
VASHAT,
SVADHA,
SVAHA,
NAMAH.
Despre
aceste bije
vom mai discuta, când vom introduce o nouă lecție de mantre.
Iar
în a șaisprezecea
petală(AH)
se află nectarul
divin amrita.
Fiind
că
întâlnim cele 7
note muzicale,
ne
arată că chakra este
proiectat în acest fel, ca
la nivelul ei
sunetul să
fie„Vaikhari”.
Această
chakră cu organele
aferente ei
creează mari probleme de
purificare yoghinului.
Astfel
între chakra Vishuddha
și Lalana
se
găsesc următoarele organe
fizice :
partea
superioară
a esofagului
și a traheei,
laringele,
epiglota,
faringele,
glota,
plicile
vocale,
diferite membrane,
cartilaje,
mușchi,
oase,
cornete,
coardele
vocal,
vene
și artere
etc. Tot acest ansamblu de organe
cu multiple
funcții
și roluri în funcționarea organismului
ca un tot
unitar
pot fi scoase
din funcțiune
de multiple
cauze
cum ar fi: răceala(reumatismul),
căldura
excesivă,
stresul,
obturații
ale principiului Vata
absorbite în intestinul
gros,
leziuni
fizice
și altele. Și eu am avut răceală,
iarna
pe aceste organe
și am luat următoarele
medicamente:
fenosept,
faringosept,
diferite bomboane
mentolate
și
alte alifii
(alifii
preparate pe
bază de venin de șarpe)
pentru
reumatism.
Dar ca aceste
medicamente
să își facă
efectul,
trebuie
purificată chakra Muladhara cu foc.
Ce înseamnă
acest
fenomen?
Să mai amintim ce am spus noi la Muladhara chakra, că acest
cuvânt
este compus
din două cuvinte„Mula”
care înseamnă rădăcină
și„Adhara”
care înseamnă
suport.
Astfel Muladhara chakra înseamnă„rădăcina
omului”
și suportul
Mari Zeițe Kundalini
și celor 6
chakre.
Dacă ați fi fost ca mine„fiu
de țăran”
ați ști că gunoiu(îngrășământul)
se dă numai la
rădăcina plantei.
Deci
ca medicamentul
să își facă
efectul
este obligatoriu
ca
Muladhara chakra să fie purificată(deschisă)
peste„limita
de absorbție a medicamentului de
minimul 50%”.
În acest sens prima purificare
a chakrei Muladhara se
face
cu foc.
Cum am făcut
eu acest lucru.
M-a dus pe malul Mureșului
la 1 kilometru
depărtare
de Arad și făcut un foc
pentru„Havan”.
Havanul
este un„sacrificiu(jerfă)
adus în fața Marilor
Zeii”pentru
a obține bunăvoința
lor în vindecarea
diferitelor organe ale corpului fizic,
vindecarea diferitelor
chakre
și avansarea
mai rapidă în yoga
și altele. În acest caz eu am oferit„principiului
foc”
următoarele ofrande:
unt(gee
cum spun Indieni), orez,
diferite
ciocolate,
diferite napolitane,
nuci(eu
am căutat să ofer ofrande
care ard)
și altele. În
acest caz
în ce constă sacrificiul,
nu în partea
fizică a
acestor fructe
și dulciuri.
Eu am căutat să duc lemne
mai groase pentru foc,
ca să am un
jar foarte bun.
După ce aceste ofrande
au
ars esența lor parfumată
a impregnat
acest jar
și astfel acel„miros
aromat”
eu îl ofeream„ofrandă”
Marilor
Zeii.
După
ce se termina„Havanul”
eu nu aruncam
jarul,
îmi dădeam jos
chiloți
și stăteam
cu fundul la o palmă(cât
se poate de aproape) de
jar.
Și astfel„căldura”
îmi elimina
negativități-le
și blocajele
de pe Muladhara,
iar mirosul
aromat
îmi
elimina„putorile”
de pe Muladhara.
Acest
tratament
îl făceam
primăvara,
vara
și toamna.
Dacă
chakra Muladhara nu vă funcționează
în parametri normali,
nici
asane-le
, nici pranayama
și nici
celelalte procedee yoghine,
nu vă
vor aduce o mare purificare
în chakre.
De aceia eu vă
rog la început
sau după
un an să
faceți acest tratament cu„Foc”
pe Muladhara.
Iar
iarna făceam tratamentul
cu foc
pe aragaz,
în
acest sens stăteam cu fundul
la o palmă sau două
de flacăra
aragazului.
Peste flacăra
aragazului
pentru obturare
am pus două
obturatoare
și am pus flacăra
la foc mic.
Îmi
expuneam la flacără fundul,
articulația
genunchilor,
articulația
gleznelor,
tălpile
picioarelor,
degetele
groase(1)
și zona
inferioară a coapselor.
Tot
acest procedeu cu„foc”
îl practicam în jur de 30
de minute
și câteodată
și o oră.
V-am
enumerat organele
gâtului
care sunt foarte sensibile
și
foarte greu
să elimini
negativități-le din ele.
Pentru a
elimina
obturațiile
principiului
Vata(care
produc un reumatism
greu de scos),
din aceste organe, clavicule,
coloana
vertebrală în zona cervicală,
am folosit pe lângă medicamentele
amintite
și eliminarea
lor cu ajutorul focului.
În acest sens încălzeam
o cărămidă,
o lăsam
puțin
să se
răcească și
după aceia o
înfășuram în
două pânze
mai groase(să
nu mă
ardă).
Și
o poziționam
în față pe clavicule
și în spate
pe zona cervicală a
coloanei, atât în plan longitudinal
cât
și în plan transversal.
Mai
expuneam
la foc,
bărbia,
gâtul
și claviculele,
acesta lucru îl făceam
după ce puneam cele două
obturatoare
și îmi
lăsam păr pe față.
În multe poze
am genunchi,
oasele
gleznelor
și
bărbi arsă de foc.
La începutul, tratamentului
cu foc
s-ar putea să nu rezistați.
Să luăm un
exemplu
cu două
lemne
puse pe foc
unul
verde(abia
tăiat) și unul uscat
bine.
La lemnul verde
vom observa în partea opusă,
că elimină multă
apă
și mai mult produce
mult abur
și fum.
Iar lemnul uscat
va arde repede
cu puțin fum
și va avea un randament
caloric mare(va
produce multă căldură), iar lemnul
verde
va produce puțină
căldură.
Cum interpretăm
cele două lemne;
lemnul
uscat
este yoghinul
care vine la yoga pur
cu puține negativități
și care într-un termen
scurt de timp
poate să
ajungă un mare yoghin
dacă iubește
pe Marii
Zeii;
iar
lemnul
verde
este
yoghinul care vine la yoga
cu corpul plin de
negativități,
plin
de reumatism
și răceală,
în acest caz yoghinul va avea un drum
lung până
să ajungă la o înaltă
purificare.
Vreau
să vă spun că eu am folosit
focul de la vrâsta de 7 ani.
Prima dată când ne expunem
la foc,
dacă vă expuneți
prea aproape(și
sunteți ca lemnul verde),
apar bășici
pline cu apă
sau pur și simplu vă prăjește
pielea,
vă rog să stați la distanța
cuvenită.
Și eu
am avut multe bășici pline
cu apă,
le-am spart
și am pus tetraciclină
pe piele(
la mine s-a vindecat
simplu pentru că eu am practicat
Pranayama).
În câteva
poze
o să vedeți pielea
mea arsă.
Mai vă arat
că în zona
unde partea„expusă
la
foc
face bășici și
se prăjește”
cu greu
poate fi ținută
mult timp la foc.
Dar
după 5-7 ani o puteți expune
mai mult.
Iar zona
unde
partea„expusă
la foc”
nu face bășici
o
apropiem
de foc
până simțim
o durere
suportabilă
și
așa încetul
cu
încetul
ne vom
apropia cât mai tare de foc.
La o anumită distanță
de foc
vom simți
o strângere puternică cu
multiple
înțepături
(durerea
este mult atenuată
în
acest caz).
Ce înseamnă
acest fapt
că acum
din zona
respectivă
se va elimina
apa
legată
chimic
și
acest lucru
se face cu un mare
efort
de„expunere
la foc
a yoghinului”.
Să mai
zicem
ceva despre cele două
lemne,
lemnul verde
dacă vrem să-l
uscăm să
reducem conținutul de apă sub
10%
, acest lucru se va face în uscătorii
speciale pentru lemn.
Dacă îl vom forța
uscarea la soare,
lemnul va
crăpa și
se va îndoi,
în acest caz
nu e bun
pentru construcție,
mobilă
și
diferite ornamente.
Dacă vrem să coborâm conținutul de apă sub 10% se vor folosi
mașini
centrifuge,
care la o anumită viteză
elimină apa legată chimic.
Tot așa și omul trebuie să fie eliberat
de negativități,
cum e lemnul
eliberată de apă.
Numai
un așa lemn
își păstrează
structura mult timp
și nu va interacționa
cu
umiditatea
atmosferică.
Tot
așa și yoghinul
purificat
prin foc
nu îi va„puți
corpul”,
nu va interacționa
cu principiul,
Vata,
Kapha
și
Pita
în exces
sau
deficit,
deci forțele
naturi
nu-i vor produce
rău.
Despre
mine
așa cum v-am spus,
practic purificarea prin foc de la vrâsta de 7 ani
și în acestă perioadă
o mai practic,
deci în total 49
de ani de practică.
Despre mine
pot să
afirm
că am venit cu purificarea
prin foc,
cunoscută din întruparea anterioară(din
India).
Dacă dumneavoastră
nu vă place
purificarea
prin „Foc”
o dați
la coșul de gunoi
și eu
nu mă supăr
și mai mult să mergeți
la„Isus”,
și să credeți
în„El”
că e singurul„Fiu
a lui Dumnezeu”.
Să
mergeți la„Liturghii”;
să credeți
ce zice popa;
să
practicați cele
7 taine
și toate rugăciunile
creștine;
de
ce să
aveți bășici,
arsuri
și răni
produse de foc;
să vă dați
cu„parfum”
să nu vă„pută
corpul”.
Toți acești preoți
a lui„Isus”
ne spun nouă
care
practicăm
altceva
decât„Creștinismul”
că suntem
păgâni
și
atei.
Ce
am zis eu până acum în lecțiile
anterioare
că„Jivatman”
este identic
cu Tati
Shiva(parabratman)
până la„Paravanul
de Protecție a Marilor Zeii”
și sunt făcuți
din„CHIT”.
În
continuare
am zis
că nu putem
pătrunde
cu mentalul
uman(fiind-că
e
ars).
Noi în„Yoga
Noastră”
spunem că cel
care
face sacrificiul
este„Tati
Shiva”;
cel care este sacrificat
este„Tati
Shiva”;
cel pentru care se face
sacrificiul este„Tati
Shiva”.
Iar când
vă întâlniți
pe stradă
cu un om
trebuie să-l
respectați
ca pe Jivatman-ul
dumneavoastră
și
nici
de cum
ca pe un păgân
sau ateu.
Dacă
el
va
puți
sau va fi agresiv
sau va face alte lucruri
murdare
vă rog să le tratați
cu
răspunsul adecvat.
Eu
v-am arătat în decursul
acestor lecții cum
să ne comportăm
cu fiecare din aceste
deficiențe umane.
Să
mai amintim ce am spus eu despre marele
yoghin Indian„Rama
Krishna”
că acesta
a experimentat foarte mult starea de„Samadhi”,
mai în toate pozele
îl vezi
intrând
în această stare
superioară.
Dar
că în această stare(samadhi)
se purifică
numai Marea Zeiță Kundalini,
adică elementele
care o compun,
substanța
mentală Chitta,
chakr-ele
și
tot ce aparțin de ele.
În acest caz spun eu
că
Rama
Krishna
a
rămas cu corpul
fizic,
învelișul
de
Pranayama
și celelalte
învelișuri
în aceeași
stare
în care a fost înainte
de Nirvikalpa
Samadhi.
Ce
s-a întâmplat în continuare
gâtul lui
Rama Krishna
s-a infectat
și
medicii au spus
că are
cancer
și astfel a murit
la 49 de ani.
V-am
dat un exemplu de yoghin care
și-a
purificat
numai
canalul central Sushumna,
fără să fie preocupat
de cele 360000
de
nadis-uri.
În
acest caz
Eu spun
că Rama
Krishna
suferea
de blocajul chakre-lor
Anahat,
Vishuddha și Lalana. |
CUM
SE OBȚINE STAREA DE JNANI.
Pentru
că
suntem tot la Vishuddha chakra și să ne facem o părere
și mai clară despre însemnătatea
și puritate acestui mare
centru de forță
vă
voi arăta cum se obține starea de„Jnana”.
În
acest sens vom aduce Prana
Shakti
în Vishuddha
chakra
și o vom menține
acolo
în
mod gradat(la
început puțin
2-3 minute),
iar cu timpul și până la 30
de minute.
Rezultatul
va fi că vom
obține„Jnana
”,
deci acea cunoaștere
superioară
care înlătură„ignoranța,
credința
și
argumentul ”
ca mijloc
de evoluție
yoghină.
Ce spun cărțile
Indiene în acest caz :
„Yoghinul
care-și fixează ferm mintea sa(Chitta) asupra
acestui Lotus, dobândește întreaga cunoaștere a lui Brahman,
devine el un„Jnani”,
adică devine
posesorul
cunoașterii
tuturor shastras-urilor,
fără a fi
nevoit
să le citească.
În
acest caz eu am fost cu un pas înaintea
Indieni-lor
și am zis că pe lângă fixarea
mentalului
în Vishuddha
vom duce și Prana
Shakti tot în acea chakră.
În acest caz pe noi ne interesează
mai
multe
ca pe Indieni
și
anume:
a). Cunoașterea
alcătuiri
și
funcționări teoretice
și practice
chakre-lor;
b). Cunoașterea
Zeilor
Inferiori,
Medii și
Superiori,
a Tati
Shiva
și Mami
Kundalini
și funcțiile
care le fac
domniile
lor în universul
fizic
și subtil.
Mintea(chitta)
lui devine
plină de pace și
el va deveni
bun
și compasiv
cu toți cei din
jurul său,
ne-privind niciodată
înapoi.
El va fi mereu echilibrat,
gentil,
stabil,
modest,
curajos,
iertător,
stăpân
pe sine,
pur,
lipsit
de lăcomie,
ură
și mândrie.
Datorită
cunoașteri
dobândite
prin yoga
el poate vedea
trecutul,
prezentul
și
viitorul
în mod simultan.
În acest caz yoghinul
datorită atingeri unui
nivel superior
în„practicarea
yogăi”
și o cunoaștere
superioară„Jnana”(dincolo
de cunoașterea umană) și
obținerea
mantrei
întreținute
el devine„liber
de orice boală
sau supărare”
și trăiește
foarte mult.
Și mai mult yoghinul va fi precum„Hamsa”,
adică va putea
distruge
toate pericolele
care
îi apar
în drumul
purificări.
Vă
rog practicați
Jnana,
ca să puteți arunca
la
coșul de
gunoi
ignoranța,
credința
și
argumentul.
Pe
partea din față a
corpului subtil mai sunt cele trei canale
pe
care eu le-am
amintit,
Medha,
Sarasvati
și Lakshmi.
Aceste
canale sunt la suprafața corpului și sunt drepte, totuși
canalul Medha ne interesează mai mult. Acest canal se deschide
după ce am practicat brahmacharya timp de 12 ani |
Să
mai amintim ceva despre Marea Zeiță Kundalini. În
Yoga Noastră eu am spus că Marea Zeiță
are aceiași esență ca și Tati Shiva,
care este„CIT” sau„CHIT”.
Această esență nu pate fi înțeleasă de mentalul
uman, nu este o energie sau o
conștiință(citta) ci este o conștiință
care a fost denumită„CIT”care
nu poate fi distrusă sau creată nici de Tati
Shiva. Deci așa am spus eu că Mami Kundalini
este tot Tati Shiva, dar că eu i-am dat altă
denumire pentru a putea să o
localizăm unde se află în corpul
subtil. Astfel Marea Zeiță se află în
Muladhara chakra, înfășurată de
trei ori și jumătate în jurul
Shiva lingam(svayambhu), iar ca zonă fizică
este osului sacru. În lecția trecută am
zis despre acest os, că vă doare puternic și
fără încetare atunci când Marea Zeiță este
trezită. În creștinism avem o trinitate
formată din Dumnezeu, Isus Cristos fiul Său
și Duhul Sfânt. În acest caz creștini spun
despre Duhul Sfânt că de la Tatăl purcede
și este al treilea în această ierarhie. La noi în Yoga
Noastră eu spun că Mami Kundalini
are aceiași grad cu Tati Shiva.
Iar în unele cărți Indiene de yoga îi spune
Kundalini Shakti. |
Procedee
de purificare a picioarelor executate de yoghin Vasile Ivașca. |
||||||||||||||||||
În
perioada 15 septembrie a anului 1965 m-am înscris la
liceul seral. Și astfel mă sculam la ora 5 și 30 de
minute și mă culcam la ora 22 și 30 de minute
sau ora 23. Sâmbăta și duminica aveam
puțin timp liber, dar și atunci învățam dacă
aveam chef sau mergeam cu lecția
ne-învățată. În anul 1968 în luna octombrie am
fost înrolat în armată și am terminat armata
în luna februarie 1970. Cu mari peripeții m-am
angajat tot în același loc de muncă în luna
martie 1970. În această perioadă unchiul
Abrudan Vasile nu mai era director general
și nu aveam nici un sprijin ca fiu angajat la
secția sculărie. La început am venit la secția
sculărie ca să mă angajez și întrebând colegi
cu care lucrasem, ei mi-au spus că există un ordin
dat de„Primul secretar pe județ” care obligă toți
noii angajați să fie trimiși să lucreze
în secțiile productive. Am venit acasă supărat
și am meditat ce să fac nu am găsit răspuns
și în după masa acelei zile a mers la mătușa
Vetuța să ne consultăm ce să fac. Purtând
discuții s-a ajuns la concluzia că mătușa
are un cunoscut la strungul și ar fi bine să
încerc acolo. Cunoscutul se numea Costel și era
din satul Drăgoteni vecin cu satul Josani.
Mătușa l-a invitat la ea acasă și ocolo ne-am
cunoscut. Domnul Costel ne-a povestit întâmplări
din viața domniei sale și a zis că a fost trimis
la facultatea Ștefan Gheorghiu unde a făcut 4 ani și
a fost dat afară din ultimul an și acum lucra ca
tehnician la Fabrica de strunguri. Ce se
întâmplase„venise colectivizarea forțată”(modelul
rusesc de agricultură) și tatăl lui Costel
a avut curajul să nu se înscrie în colectiv. În
acest sens a fost chemat Costel
de la București să își lămurească
tatăl să se înscrie în colectiv că
astfel va fi dat afară de la facultate. Tatăl era
un om bogat în sat și purta numele de poreclă„A
Pituli” și Costel nu a putut
să își lămurească tatăl. Cum s-a
rezolvat la noi în familie această problemă,
au fost chemați de la Arad unchiul
Abrudan Vasile și mătușa Moldovan
Elisabeta, s-a
făcut un consiliu de familie
pentru a analiza situația creată.
La acest consiliu s-a hotărât ca bunicul
Abrudan Vasile și tatăl meu Ivașca Gheorghe
să se înscrie imediat în colectiv(să semneze
cererea de aderare). A doua zi dimineața la poarta
Fabrici de strunguri l-am căutat pe Costel, dânsul a
venit și m-a dus direct la maistrul principal al
secției sculărie să dau examenul pentru a fi
angajat. Pe drum Costel mi-a spus că a mai recomandat
un cetățean, la acest examen și acel cetățean a fost
respins. Examenul consta dintr-o probă practică
și una teoretică. Proba practică a fost o
îmbinare de tip„exagon cu deschiderea chei de 30
milimetri”. Deci într-o placă cu dimensiunea de
75x75 milimetri și grosimea de 1,5 milimetri eu am
executat un exagon cu S=30 milimetri(acesta ar fi
alezajul). Și într-o placă de aceiași grosime am
executat arborele cu aceiași dimensiune. Când am
fost gata l-am chemat pe maistru să mă verifice și
dânsul a început să verifice în toate cele
șase poziții ale exagonului și mai mult a întors arborele
pe spate și totul s-a potrivit. Ceva lumină
pătrundea pe la unele colțuri, dar lucrarea
era bine executată așa că am trecut proba
practică. M-a chemat în birou și am început
proba teoretică, care a constat în cunoașterea
oțelurilor și această probă am luat-o. A urmat o
nouă probă teoretică mi-a pus în față două
desene; un desen de dispozitiv
și unul cu toată instalația de ungere a strungului.
La dispozitiv a trebuit să arat la ce se
întrebuințează și să extrag materialele din
cartuș. La instalația de ungere a trebuit
să arat circuitul de ungere(era prin barbotare),
filtrajul uleiului și piesele componente. Am luat
examenul și am primit bilet de la maistru să merg
la personal să-mi dea contractul de angajare. Vreau să
arat că români care se aflau în grupa
respectivă m-au servit cu scule și căutau
să mă ajute. Mai mul văd că vine
spre mine un muncitor al acestei
secții și care după ce îl zăresc
mai bine nu era altul decât Mircea Ivanov și
care îmi spune să nu vin în această secție că e
condusă de maghiari și sunt tare șovini.
Analizându-l pe maistru am văzut la el că a
căutat să fie foarte exigent cu mine, dar
cunoștințele mele superioare la desen a făcut ca această
exigență a lui să pălească. I-am zis maistrului
că sunt la liceul seral și m-ai am un an de terminat
la care dânsul mi-a zis, că are post pentru
schimbul unu și trei. M-a întrebat dacă sunt neam
cu Costel și i-am spus că nu sunt neam, iar dacă
voi ști voi trece, iar dacă nu voi căuta un alt
loc de muncă. Ajuns acasă am meditat mult la cele
petrecute de mine la Fabrici de strunguri
și după 4 ore de meditație continuă am ajuns la
următoarele concluzii. a). Maistrul
care mă examinase nu era altul decât
Mami Kundalini și care îmi dăduse un examen
greu, eu candidam pentru categoria a
doua și examenul era de categoria a cincea.
b). Prin acest examen Mami Kundalini încercase
să îmi testeze voința, rezistența și
calmul la fapte grele și cu
înțelesuri ascunse. c). Nu sunt șovin
și nu am ce căuta între asemenea oameni. d).
Totuși în acest examen Mami Kundalini îmi venise
cu două ajutoare primul sunt români prezenți
în acea grupă care mă serveau ca pe un frate de a lor și
al doilea este colegul meu Mircea Ivanov care mă
avertizase de pericolul șovinismului
din acea secție. A doua zi am plecat la
Uzina de Vagoane să-l caut pe maistrul Tuleu Ioan
care a fost maistrul meu cât am lucrat în sculărie.
Acum Tuleu era șeful Protecției Munci pe uzină(fuse
promovat de unchiul Abrudan Vasile în acea funcție).
Am ajuns în biroul său și Tuleu m-a
salutat de la distanță și mi-a spus să stau jos că
are de arătat un film de protecția munci pentru instructaj
și vine să mă servească, să afle ce problemă am.
Și mi-a spus în două săptămâni ești înapoi în
sculărie. A venit cu mine la serviciu personal și
a spus șefului de birou, să fiu angajat la
maistru Norocea, care conducea un atelier
de„Lăcătușerie”. După două săptămâni am
fost transferat la secția sculărie pe același
loc în grupa domnului Săbău Pascu și maistru Haica
Petru. Și astfel în anul 1971 am terminat
liceul. În vară am dat examen la„Institutul Politehnic
Traian Vuia” din Timișoara, secția TCM. Și am
căzut atât în sesiunea din vară cât și în
sesiunea din din toamnă. Analizând situația
creată, am ajuns la concluzia că în
timpul petrecut în armată(un an și
4 luni), eu am uitat toată materia de liceu. Și
mai mult în primul an de liceu, eu am fost premiul
trei pe clasă(având note de 8,9 și 10), iar acum în
anul patru aveam note de 6 și 7 fără nici un 8. În
anul 1972 s-a format secția subingineri a facultăți
TCM din Timișoara(secție serală), unde am
luat examenul de intrare și am
absolvit-o în 1976 cu media 10. În toată
această perioadă, liceu, armată și
facultate de subingineri, corpul meu fizic a funcționat
normal și nu am avut probleme de sănătate.
Totuși începând cu anul 1974 corpul meu a început să
se îngrașe și astfel greutatea mea a ajuns la 89 de
kilograme în 1976. În acest sens vedeți poza mea cu
greutatea de 89 kilograme și poza cu 67 kilograme
care am avut-o în jurul anilor 1971. Și astfel începând
din 1973 am început să practic din nou yoga.
În acest sens am
avut multe probleme cu„îngroșarea picioarelor”
și scăderea drastică a„elasticități
lor” și toate acestea mi-au cauzat mari dureri
și probleme în yoga.
|
||||||||||||||||||
Pentru
a o putea mișca pe Marea Zeiță trebuie să-i
tăiem ancorele cu care este legată de
degetele groase(1), coapse, glezne,
gambe, genunchii, călcâiele;
dar mai ales de cele două„Baloane Rotunde”. Și
astfel avem; coapsele sunt chakra Svadhisthana; gleznele
sunt chakra Vishuddha
; gambele sunt chakra Anahata ;
genunchii sunt chakra Manipura
; iar cele
două„Baloane Rotunde” sunt chakr-ele
Muladhara și Svadhisthana
; iar
călcâiele sunt chakra Muladhara. În
acest sens pentru a purifica aceste zone ale picioarelor
„Eu” la început am folosit bija
acestor chakre și am folosit„Manasika Japa”
cu concentrarea pe zona chakrei. În tabelul
alăturat vă voi da zona, chakra și
bija.
|
||||||||||||||||||
Având
picioarele groase, grele și fără
elasticitate, am căutat prim meditație
la aceste probleme să le dau rezolvare.
În acest sens am citit unele cărți de medicină
și unele articole medicinale accesibile mie. Citind un
articol despre reumatism scris de dr. C.
Morerman am constatat că domnul doctor
arată pentru prima oară că reumatismul
apare datorită faptului că în
organism există prea mult acid uric, care
din cauza frigului se transformă în cristale,
cea ce provoacă dureri în membre. În
anul 1943 s-a ajuns la concluzia că fiecare
boală indiferent unde se manifestă,
rinichi nu mai funcționează normal,
și asta mai ales la reumatism. În acest fel se
recomandă ca bolnavi să renunțe la carne, alcool
etc. În acest sens am găsit o recomandare pentru a să
curăța rinichi, să beau ceai de salvie. Am
făcut această cură mult timp, dar m-am lăsat
de ea văzând că nu are efectul scontat. Tot în
perioada lui 1980 în România a apărut carte lui D.C. JARVIS
„Mierea și alte produse naturale”.
Carte domnului Jarvis conține multe tratamente vă rog să
le studiați și să le aplicați. Unul din ele se
referă la eliminarea calciului în exces din
vene și artere(deci curățirea
aparatului circulator). Într-un pahar cu apă
se pun câteva picături de oțet de miere și se
bea. În ani 1982 a apărut carte„Piciorul
sănătos și bolnav” și studiind această
carte am constatat că articulațiile picioarelor mele
sunt cu depuneri de„cristale de acid uric”.
Boala aceasta se numește„Gută” și este
produsă de acidul uric ne eliminat în
rinichi și depus în articulațiile
picioarelor și degetele groase. Vreau
să vă spun că eu nu am avut manifestată boala gută
în mod vizibil, dar nu puteam introduce prana
în picioare și nu puteam executa asane mai
ales Lotusul. În acest sens picioarele le simțeam grele
și fără elasticitate și mă dureau puternic la 10 minute
după ce intram în postura lotus. Plus că în momentul
când presam genunchi spre sol
mă dureau puternic și nu aveam forță să-i
apăs. Dintre tratamentele prescrise în
carte eu am aplicat mult timp, după 1982
tratamentul cu„Indometacin” , atât
unguent cât și capsule, dar cu o
concentrație mică de 0,25 mg. Nu am
avut reacții alergice și totul a fost bine,
dar după anul 2000 am zis hai să măresc
doza și am luat indometacin cu concentrație
de 0,50 mg. Reacția a fost imediată și am
avut vomă, greață, dureri
abdominale, diaree etc și am aruncat
medicamentul. Ca să corectez eliminarea de
acid uric din rinichi am luat în continuare Milurit
de 100 mg. Tot în perioada anilor 1990 am luat multe
injecții în zona fundului, cu vitamina C,
Magneziu la început și după aceia Moldamin
și diferite drajeuri, printre care magneziu,
polivitaminizant S, viplex, ulei de
pește și vitaminele Ași D. Mergeam zilnic
la injecții și asistenta îmi spunea
că eu nu am noduli și toată injecția se
absoarbe până a doua zi. Fiind că doctorița mă
urmărea pentru că ea mi-a dat să fac
tratament doar cu zece injecții și eu am făcut cu
30 de injecții și ca să nu am probleme cu
dânsa m-am transferat la policlinică.
Și am mai continuat 4 ani tratamentul cu injecții,
doar odată la săptămână în primul an
și odată la lună în următori trei ani.
În perioada 1980 în petreceam concediul de 15 zile
în stațiunea Buziaș(tratamentul era pentru
aparatul circulator) unde făceam tratamente
cu mofete și în vană cu ape minerale a
Buziaș-lui(toate aceste tratamente
era sub supraveghere medicală). La Buziaș
după ce făceam tratamentul, am început să
practic crosul pe distanța Buziaș-Sinersig,
aproximativ 11 kilometri. Deci parcurgeam zilnic
22 de kilometri, iar în cele 15 zile 330 de
kilometri. La șah eu mă calificam la faza
zonală și în acest caz eu alegeam totdeauna
stațiunea„Băile Felix”și în
acest mod eu îmi mai petreceam încă 9 zile în bazinul
hotelului(tratamentul era pentru reumatism).
Vreau să vă zic că la toate aceste eu le-am luat prin
consultarea cărților de medicină și agendei
medicale, nu m-am dus la doctorița de familie
să o consult. În acest moment dacă o aveți trezită
pe Marea Zeiță Domnia Sa este obligată să
distrugă toate otrăvurile și
să vă corecteze toate greșelile care
le faceți. |
Yoghin Vasile Ivașca cu colegi de la sculărie, cu prilejul zilei de 1 Mai. |
Yoghin Vasile Ivașca la 28 de ani, având greutatea de 89 de kilograme. |
Yoghin Vasile Ivașca cu bărbia arsă. |