vineri, 29 martie 2019

Vasile Ivașca. Yama(înfrânări), Nyama(Obligații). Aparigraha, Compasiunea, etc. Nyama cuprinde șase obligații principale și cinci secundare. Partea a treia.

Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Marile Zeițe. Mahalakshmi, Parvati cu Ganesha copil, Sarasvati și Mahalakshmi în Padama.

Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Marea Zeiță Parvati și  Zeul Ganesha copil.

Am introdus o nouă lecție de Yama și Nyama unde am căutat să arat următoarele cinci Înfrânări. În acest sens am vorbit de: Aparigraha, Compasiunea, Dreapta purtare, Calmul, Hotărârea, Alimentația cumpătată, Curățenia. Și am descris cele 11 Obligațiuni.

Trebuie să respecți Mari Zeii așa cum Eu i-am descris și nu cum apar în cărțile de yoga Indiene. Cuvântul Zeu în scrierile Mele nu are echivalență cu titlurile umane, se scrie totdeauna cu literă mare și este dincolo de percepția umană. Titlurile umane de Rege, Prinț, Lord, Duce, Conte, Miliardar, Laureat al premiului Nobel, etc. Mie nu mi-le trebuie le arunc la coșul de gunoi. Dacă veți avea bogății, le folosiți numai în interesul Yogi și al Yoghinilor. Veți fi patronul Yoghinilor și nu patronul interesului dumneavoastră personal. Așa cum treceți pe lângă un mușuroi de furnici și nu manifestați nici o atracție sau respect pentru Matcă, Trântor sau albinele lucrătoare. Tot așa trebuie să treceți pe lângă aceste titlui umane fără să vă pese de ele, orice atașament față de ele, vor face să nu aveți progrese în yoga.
5. Aparigraha(lipsa de lăcomie). Această înfrânare este importantă unde există Guru și discipolul. În acest caz discipolul este obligat să fie generos cu Gurul care îi acordă inițierea dăruindu-i lucruri și obiecte valoroase. În cazul „Meu” nu trebuie să-mi dați nimic. Dumneata care practici yoga, trebuiestudiezi cum să practici yoga și să iubești Mari Zeii, Marile Zeițe și Zeii în general. Fără această iubire față de Zeii nu avem ce discuta. Mai sunt câteva înfrânări de ordin secundar.
6. Compasiunea(daya). Toate ființele să fie tratate cu faptă, cu vorbă și cu gândul așa cum este tratat Tati Shiva(Brahman). Așa este în vechea yogă Indiană, dar Eu schimb totul. O ființă umană care pute te poți apropia de El? Nu și Nu. Atunci cum poate fi tratat ca Tati Shiva? O ființă umană care este un „vampir energetic” te poți apropia de el? Nu și Nu. Deci Eu ce vă zic, o ființă superioară Spiritual va fi tratată mai bine ca o ființă care pute și nu te poți apropia de el. Când o ființă pute puternic vă îndepărtați de ea. În acest caz putoare va pătrunde în corpul dumnevoastră și va trebui 3 sau 4 ore, ca să vă părăsească corpul.




Înfrânările 7, 8 și 9.

7. Dreapta purtare (arjava). Fiul, soția, prietenul, adversarul și propriul sine(Jivatman) să fie întotdeauna tratate ca Tati Shiva (Brahman).
8. Calmul (kshama). Atunci când yoghinul este încolțit de dușmani, prin faptă, cuvânt ori gând, dispariția agitației mentale este calmul. Dacă nu puteți să vă calmați vă rog să vă adresați Marii Zeițe Kundalini ” sau Zeului Ganesha cu următoarea rugăminte Mami Kundalini te rog redă-mi calmul interior.” Se repetă de trei ori sau până dispare din mental supărarea.
9. Hotărârea (dhrti). „Eliberarea” din samsara(lumea fenomenală) se face numai prin Yoga. Hotărârea fiind împlinirea acestei cunoașteri. Dacă veți practica Pranayama, dar mai ales Sitali, hotărârea devine imposibil de oprit.

Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Vrkasana.

Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva și Mami Parvati.


Înfrânări de ordin secundar de la 10 și 11.

10. Alimentația cumpătată (mitahara). Yoghinul trebuie mănânce puțin și curat, astfel încât cea de a patra parte a stomacului să fie goală. Da, dar dacă focul gastric e puternic yoghinul trebuiemănânce des și puțin.
11. Curățenia (sauca). Îndepărtarea impurităților propriului trup cu ajutorul pământului (săpunurilor) și a apei este această curățenie. Această curățenie este exterioară minții.

Mare Zeu Vasile, Vasile în postura Simhasana și diagnosticul după limbă.

Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Bagavan Vishnu.


Nyama sunt obligațiunile. Obligațiunile de la 1 la 4.

B. Nyama, cuprinde cinci obligații principale și cinci obligații secundare: 1. Asceza (tapas). În cărțile de yoga sunt trecute programe de mortificare a trupului,” suportarea dualităților de tipul, foame-sete, rece-cald, ridicat-culcat, asceza rostirii, asceza mimicii și altele. Toate aceste „asceze” le considerăm de domeniul trecutului, dumneavoastră lucrați și nu puteți să le efectuați le vom înlocui cu alte procedee-ie yoghine. Iar dacă dumneavoastră nu mâncați dispar din corpul dumneavoastră oligoelementele” și acest lucru duce la îmbolnăviri grave.
2. Mulțumirea (samtosha). Este acea obligație prin care trebuiefii mulțumit cu rezultatele munci, pe care le-ai obținut, în urma eforturilor depuse. În cazul când nu ești mulțumit, te vei adresa Mamei Kundalini, Zeului Ganesha, lui Tati Shiva(Brahman) sau Marilor Zeii să-ți dea mai multă bogăție, dar cererea ta să fie bine argumentată. Da s-ar putea ca Mami Kundalini sau Marii Zeiirâdă de dumneavoastră, încetați ai mai cere favoruri acelei Zeități. Trebuie să vă împăcați mentalul că atât cât primiți vă e de ajuns.
3. Credința în existența lui Tati Shiva și Marilor Zeii (astikaya). Credința în cărțile Marilor Yoghinele spun numai și numai adevărul.
4. Dăruirea (dana). În vechea Indie această obligație avea înțelesul de a dărui numai și numai, unui om cunoscător a Vedelor. În Yoga Noastră Eu spundăruirea se face pentru Yoga Noastră și pentru membri Yogi Noastre.

Mare Zeu Vasile, Vasile execută Sutra Neti.

Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva și Marii Zeii.


Nyama obligațiunile de la 5 la 7.

5. Adorarea (isvarapujana). Se face cu inimă curată, iubire, devoțiune, sinceritate, etc. Iar în cadrul Yogi Noastre, noi îi vom adora pe Tati Shiva, Mamei Kundalini, Mari Zeii, Marile Zeițe și Zeului Ganesha. Toată această adorare se face după ce veți fi purificat și pregătit în prealabil.
6. Ascultarea, cântarea, fredonarea în șoaptă sau murmur cântecelor devoționale. Închinate și Glorifică-i pe Tati Shiva, Mami Kundalini, Marilor Zeii și Zeițe, Zeilor Medii, etc. Ascultați, cântați și vă purificați cu Mantr-ele lor. Ascultarea și fredonarea cu iubire și plăcere a cântecelor Indiene, care glorifică Mari Zeii și Zeițe(obligatoriu). Vă uitați la Indieni cu câtă plăcere și iubire cântă, fredonează aceste cântece.
7. Sfioșenia (hri). Este rușinea care apare atunci când yoghinul săvârșește o faptă urâtă. Fiindcă dumneavoastră sunteți în societate, sunt oameni puternic Tamas-ici (foarte răi) care vă vor ataca foarte dur(vorbesc verbal sau fizic) la care trebuie să ripostați. Ce ar fi să lăsați un câine turbat să vă muște? În acest caz după altercația avută, dacă considerațiomul merită iertat, cereți Mari Zeițe Kundalini să nu-i aplice pedeapsa pe care dumneavoastră ați gândit-o în mental pentru el.

Mare Zeu Vasile, Vasile execută Shanmukhi Mudra.

Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Marele Zeu Ganesha.


Nyama obligațiunile de la 8 la 10.

8. Credința (mati). Este credință în cărțile scrise de Mari Yoghini Indieni, că sunt adevărate. Credința că Mari Zeii conduc și coordonează acest univers. Este CredințaMarii Zeii sunt de fapt acea Natură care face totul în această lume.
9.Mantra. Eu am încărcat mai multe lecții cu Mantra Yoga, în acest caz va trebui să le studiați și să practicați Japa cu aceste Mantre date de Mine. Dacă dumneavoastră luați Mantre de la Dattatreya sau Zeul Krshnatrebui ca Ei să vă dea binecuvântare sau Mantra Siddhi. Eu nu vă voi ajutaobțineți Mantra Siddhi. În acest sens dacă dumneavoastră îl considerați mai mari yoghini pe Zeul Krshna sau Dattatreya, atunci studiați-le cărțile, închinați-vă la Ei. Da ce faceți dumneavoastră îmi studia-ți lecții-leîncărca-ți cu vibrația mea și după aceia îmi spuneți tot mai bine e la Zeu Krshna sau Dattatreya sau Isus. Eu începând de azi 13. 11. 2018, nu mai acord Grație numai celor care mă iubesc și intră cu mine în starea de Ferikunva. În cadrul lui Mantra mai avem un sub-punct și anume Rugăciunea. Dacă aveți diferite dorințe și dacă vreți să se împlinească puteți să folosiți Rugăciunea. În acest caz, dorința să fie bine argumentată.
10. Legământul (vrata). Aceasta reprezintă legătura profundă care se stabilește între Guru și discipol. În timpul celor trei zile cât durează ceremonialul de depunere a jurământului de discipol, trebuie să se stabilizeze între Guru și discipol, o nouă legătură mult superioară. În acest caz în India se consideră Guru că are aceiași esență ca Tati Shiva. Totuși Eu nu consider Guru Indian de aceiași esență cu Tati Shiva. Deci Guru nu este făcut din CHIT. Da, îi vom da un respect deosebit lui Guru și nimic mai mult.


Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Isus Hristos Mântuitorul Creștinilor.

Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Bagavan Brahma,

Credința în Marele Zeu Vasile, Vasile.

11. Credința în Marele Zeu Vasile, Vasile. 1. Este Credința în tot ce scriu Eu și arat, este numai adevărul primit de la Mami Kundalini și Tati Shiva. 2. Este Credința că în corpul Meu subtil, Curenții Marii Zeițe Kundalini au o viteză de trei ori mai mare ca la ființele umane. 3. Este Credința că Eu am aceiași vibrație cu Mami Kundalini. 4. Este Credința că acolo unde este poza Mea se manifestă și vibrația mea. 5. Acest fapt se poate verifica prin întinderea palmelor spre poza Mea. 6. Puteți să vă umpleți de vibrația mea prin ținerea mâinilor pe genunchi spre poza Mea. Deci credința în vibrația corpului meu se poate verifica în mod practic. 7. Credința că acolo unde se manifestă Mami Kundalini se află și Marele Zeu Vasile, Vasile. 8. Marea Zeiță nu mai este singură nici în Muladhara și nici în Sahasrara, ci se află împreună cu Băiatul Ei Marele Zeu Vasile, Vasile.
În Yajur Veda avem următoarea strofă în acest sens. Prin legământ(vrata) se obține inițierea(diksha);
Prin inițiere(diksha) se obține grația(dakshina);
Prin grație(dakshina) se obține credința(sraddha);
Prin credință(sraddha) se obține Adevărul(satya). Toate aceste patru adevăruri fac parte din Vede și Eu vi-le amintesc să le ști-iți și voi.

Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu colegi la terminarea clasei  a-VII-a la Căbești.

Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Marea Zeiță Mahalakshmi.