luni, 1 iunie 2015

Vasile Ivașca. Procedee yoghine superioare. Mudras(mudre), Bandhas(bandane), Kryas (purificări). Cele cinici(panca) dharana. A cincea lecție.





Mare Zeu Vasie, Vasile, excutând respirația alternativă.

Mare Zeu Vasile, Vasile în diferite posturi de Pranayama(respirație forțată).

În lecția trecută am căutat să ne lămurim ce este Yoga Indiană. În acest caz am arătat toate aspectele acestei Yogi. Am arătat că yoga înseamnă unirea lui Jivatman cu Marele Atman. În acest caz am arătat care sunt cele 5 suferințe, le voi repeta: Ignoranța, Egoismul, Simpatiile, Antipatiile și Instinctul de conservare. Am arătat ce sunt acestea și care sunt metodele yoghine prin care le putem elimina din mental. Am mai arătat că ciclul nașteri și a morților a fost simbolizat în filozofia hindusă printr-o roată cu 6 spițe, care sunt: Simpatia, Antipatia, Virtuțile, Viciul, Plăcerea și Durerea. Pentru ca yoghinul să slăbească și să elimine aceste cinci suferințe el trebuie să practice cele trei proceduri care sunt: Austeritatea(Tapas), Studiul Scripturilor(Svadhyaya) și resemnarea în fața Voinței lui Dumnezeu(Isvara-pranidhana). Totuși aceste trei procedee noi în yoga le încadrăm în următoarele tipuri de yoga: 1. Bhakti-Yoga; 2. Karma -Yoga; 3. Mantra-Yoga; 4. Hatha-Yoga; 5. Krya-Yoga; 6. Laya-Yoga; 7. Raja-Yoga; 8. Jnana-Yoga și 9. Kundalini-Yoga. Despre toate aceste tipuri de yoga am scris multe lecții și în lecția viitoare, voi mai repeta Samadhi obținut cu aceste yoga. În continuare voi vorbi despre cele cinci dharane.
În continuare vă voi releva cele cinci forme esențiale de dharana (concentrare) asupra celor cinci elemente subtile. Stăpânind cel cinci dharana vei putea realiza orice miracol în această lume, cu ajutorul lor vei putea stăpâni manifestarea. Datorită practicări cu perseverență a acestor cinci forme de dharana yoghinul obține o serie de puteri ; a. Va putea deplasa la voință corpul în orice lume subtilă; b. Yoghinul își poate duce(manifesta) și își poate manifesta în orice punct din spațiu corpul. Totuși aceste dharane se realizează foarte greu, aproape imposibil pentru mari Yoghini. Nu avem o carte de yoga, în care aceste puteri să fie clar explicate. Ce știm în mod sigur că Zeul Krishna și-a manifestat forma spațială în fața devotului său Arjuna și a mai manifestat o serie de puteri zeiești pe câmpul de luptă, de pe câmpia Kurukshetra. Mai știm că Hristos a făcut vindecări miraculoase și a înviat oameni. Iar marele Yoghin Tilopa și-a manifestat puterile zeiești în fața devotului său Marpa. Într-o lecție o să vorbesc despre toate aceste puteri ale marilor Yoghini și care au fost manifestate.
1. Prthivi dharana mudra: Este meditația care o facem asupra energiei elementului subtil Pământ. Vă voi spune ceva pe scurt despre Muladhara chakra, pentru că asupra ei vom medita. Este situată la două degete grosime față de anus, este sediul Mari Zeiță Kundalini în ființa umană. Muladhara stângă este condusă de Marele Zeu Ganesha, iar Muladhara dreapta de fratele lui Zeul Kartykeya. Aceste două Mari Zeități coordonează fiecare o parte de corp. Zeitatea care coordonează această, chakră este Marele Zeu Brahma, a cărei energie feminină este Zeiță Sarasvati(Savitri). Marele Zeu Brahma, emană și coordonează Guna Rajas. Tattva Muladarei este „pământul subtil” care e radiat de „apa subtilă.” Lotusul Muladhara are patru petale care au culoare roșie. Pe fața petalelor se găsesc cele patru varna-e de culoare aurie: VAM, SHAM, shAM, SAM. Orientarea celor patru petale corespunde celor patru puncte cardinale. Când sunt puse în funcție și se ajunge la un nivel ridicat de prana în învelișul de pranayama, cele patru petale emană în corpul subtil cele patru tipuri de fericire. Tot în Muladhara se găsește și bulbul Kanda locul de unde pornesc în corpul subtil cele 360000 de canale subtile. În Muladhara se mai găsește substanța mentală CITTA ca este manifestare în planului inconștient al minți (Manas). Tot aici se mai găsește, depozitat pe discuri subtile(cămăruțe subtile în vechime), filmul întrupărilor trecute, la care veți avea acces, pe un plan yoghin superior. Atât CITTA cât și discurile subtile sunt încorporate în corpul Mari Zeițe Kundalini și astfel corpul Mari Zeițe devine foarte greu și ca să o ridicăm în Sahasrara, trebuie multă purificare și multă energie. În pericarpul lotusului Muladharei se află regiunea lui Prithivi tattva de formă pătrată, înconjurat de opt sulițe strălucitoare, culoare pătratului este galben strălucitor.
În interiorul regiuni Prithivi se află Aindra Bija tot de culoare galbenă. Bija lui Indra este mantra „LAM, deci aici se află Zeul Indra fiind călare pe elefantul Airavata. Ca zeiță a cunoașteri în Muladhara o avem pe Zeița Dakini. Marea Zeiță Kundalini în Muladhara se află încolăcită de trei ori și jumătate în jurul lui Shiva Lingam(Svayambhu Lingam). Blocând cu al său cap poarta lui Brahma(Brahmadvara), cea care permite Zeiței Kundalini să intre pe canalul central Sushumna. Marea Zeiță Kundalini, luminează și strălucește în interiorul Muladharei, precum un lanț de sori magnific. Kundalini se află aici în stare nemișcată, totuși de aici Ea coordonează întreaga creație. Yoghinul își va duce Prana în chakra Muladhara și o va ține foarte mult timp acolo. Ce înseamnă acest fapt? Că vei duce Prana pe Muladhara și o vei ține acolo un minut sau jumate de minut și vei repeta procedeul până chakra va vibra singură. Pentru a putea purifica această chakră Eu am efectuat mult timp Likhita Japa cu mantra LAM, începând din 16 iulie 2001 și terminând în 29.09. 2002. În total am scris 348126 de rânduri deci 16 caiete. Odată cu scrierea mantrei LAM, ea a fost și pronunțată mental(deci manasika Japa cu ea). În momentul când scrii și pronunți LAM trebuie să simți greu pe Muladhara, iar după aceia ușor. Acest ciclu greu-ușor trebuie să vibreze pe Muladhara ca și prompterul. În caz că nu puteți elimina negativități-le care blochează chakra, veți folosi focul pe Muladhara și veți introduce căldură cu cărămida caldă. Tot aici se găsește și Bulbul Kanda care este rezervor de Prana din corpul subtil al dumneavoastră. Acest Bulb se umple de negativități și în acest caz volumul lui se reduce. Deci aceste negativități trebuiesc eliminate. În cazul meu, Eu nu am putut să-l curăț cu foc, injecții, alifii și alte procedee yoghine. Văzând neputința mea Marea Zeiță Kundalini a curățat Domnia Sa Bulbul Kanda al meu. Yoghinul excută Prithivi dharana mudra, numai prin concentrarea Pranei și aducerea atenției în chakra Muladhara timp minim de 2 ore pe zi. În acest caz yoghinul dobândește o formidabilă longevitate și yoghinul va fi respectat ca un mare realizat de gune-le rajas și sattva. 2. Apas dharana mudra. Este meditația care o facem asupra energiei elementului subtil Apă. Vă voi spune ceva pe scurt despre Svadhisthana chakra, pentru că asupra ei vom medita. Este situat pe canalul Sushumna, perpendicular pe organele sexuale, fiind a doua chakră de la bază. Tattva lui Svadhisthana este apa subtilă”radiat de „focul subtil.” Lotusul lui Svadhisthana are șase petale de culoare roșu-sângeriu. Pe fața cele șase petale se află varna-ele: BAM, BHAM, MAM,YAM, RAM și LAM, având pe Bindu deasupra lor. Toate acestea determină, ca acest lotus să aibă șase stări, calități, funcții, înclinații. Zeitatea supremă a chakrei Svadhisthana este Marele Zeu Maha Vishnu care se află în interiorul unui spațiu semicircular din pericarp, din acest centru de forță. Maha Vishnu are culoare corpului subtil de un albastru închis(shyama) poartă veșminte subtile de culoare galbenă, iar în jurul gâtului are ghirlanda sacră, domnia sa călărește pe vulturul Garuda. Consoarta lui Bagavan Vishnu este Zeița Mahalakshmi. Maha Vishnu emană și coordonează Guna Sattva. Ca Zeiță a cunoașteri în pericarpul lui Svadhisthana o avem pe Zeița Rakini. În pericarpul lotusului se află regiunea apei subtile, care formează un lotus cu opt petale, având în centru semiluna (simbolul apei subtile). Zeitate mediană a acestei chakre este Zeul Varuna care călărește pe Makara(animal asemănător crocodilului). Tot pe Makara se află Bija „VAM”care este imaculată și albă precum luna toamna. În plan fizic Svadhisthana controlează următoarele funcții: digestia, gestația, intestinele, ficatul, rinichi(zona inferioară), uterul, tractul urinar, deci putem spune că ea coordonează zona abdominală. Yoghinul își va duce Prana în chakra Svadhisthana și o va ține foarte mult timp acolo. Ce înseamnă acest fapt? Că vei duce Prana pe Svadhisthana și o vei ține acolo un minut sau jumate de minut și vei repeta procedeul până chakra va vibra singură. Pentru a putea purifica această chakră Eu am efectuat mult timp Likhita Japa cu mantra VAM începând din 14 Aprilie 1999 și am terminat în 12 februarie 2000. În total am scris 268700 de rânduri. Odată cu scrierea mantrei VAM, ea a fost și pronunțată mental(deci manasika Japa cu ea). În momentul când scrii și pronunți VAM trebuie să simți rece pe Svadhisthana, cu intermitență. Acest ciclu cu intermitență trebuie să vibreze pe, Svadhisthana în mod continuu. În caz că nu puteți elimina negativități-le care blochează chakra, vei introduce căldură cu cărămida caldă. Tot aici se găsește zona șalelor care blochează puternic Bulbul Kanda. Yoghinul excută Apas dharana mudra, numai prin concentrarea Pranei și aducerea atenției în chakra Svadhisthana timp minim de 2 ore pe zi. În acest caz yoghinul va putea elimina toate suferințele și cele mai îngrozitoare chinuri. Yoghinul nu va putea fi ucis prin intermediul apei. 3. Agni(tejas) dharana mudra. Este meditația care o facem asupra energiei elementului subtil Foc. Vă voi spune ceva pe scurt despre Manipura chakra, pentru că asupra ei vom medita. Manipura chakra este un lotus și e situat în canalul central Sushumna nadi la două degete sub ombilic, fiind a treia chakră de la bază. Tattva Manipurei este „focul subtil” radiat de „aerul subtil.” Lotusul Manipurei are culoare aurie și zece petale, de culoare norilor încărcați de ploaie. Pe fața celor zece petale se află varna-ele de culoare albastră,
DAM, DHAM, NAM, TAM, THAM, DAM, DHAM, NAM, PAM și PHAM, aceste varna-ie nu sunt decât Zeități Minore ale chakrei. În pericarpul lotusului se află regiunea focului subtil” mandala focului subtil are formă triunghiulară și pe fiecare latură a triunghiului se găsesc plasate semne ale svasticii. În yoga simbolul svasticii reprezintă pacea și este un simbol benefic. În interiorul triunghiului se găsește Bija focului subtil RAM,ea are culoare roșie și este așezată pe un berbec, tot aici se află Zeul Agni, Zeitate Mediană a acestui centru de forță sau cum îl numim noi yoghini Stăpânul Focului.Zeitate supremă a chakrei Manipura este Marele Zeu Maha Rudra care se află tot în interiorul triunghiului, are culoare de un roșu pur și pe al Său corp subtil se află împrăștiată
cenușă albă. Marele Zeu este împodobit cu multe bijuterii și ornamente subtile, care face culoare corpului Său subtil care e roșie, să pară albă. Marele Zeu are trei ochi și este cel care emană și coordonează Guna Tamas. Consoarta lui Bagavan Rudra este Marea Zeiță MahaKali, despre Marea Zeiță putem spune că este principiul dinamic al creației, deoarece fără elementul subtil foc nu avem mișcare. Aceasta este marea importanță a chakrei Manipura, deoarece elementul subtil foc produce căldură și prin aceasta produce mișcare. Ca Zeiță a cunoașteri în pericarpul Manipurei o avem pe Zeița Lakini. În plan fizic Manipura controlează următoarele funcții: nutriția, eliminarea toxinelor, stomac, ficat, splină, pancreas. Tot aici în plan subtil se află Darma Divină (Legea divină), deci Marele Zeu Rudra este coordonatorul, primelor două chakre. Yoghinul își va duce Prana în chakra Manipura și o va ține foarte mult timp acolo. Ce înseamnă acest fapt? Că vei duce Prana pe Manipura și o vei ține acolo un minut sau jumate de minut și vei repeta procedeul până chakra va vibra singură. Pentru a putea purifica această chakră Eu am efectuat mult timp Likhita Japa cu mantra RAM începând din 8 octombrie 1998 și am terminat în 14 martie 1999. În total am scris 194344 de rânduri. Odată cu scrierea mantrei RAM, ea a fost și pronunțată mental(deci manasika Japa cu ea). În momentul când scrii și pronunți RAM trebuie să simți foc, cum te arde pe Manipura cu intermitență. Acest ciclu cu intermitență trebuie să vibreze pe Manipura, în mod continuu. În caz că nu puteți elimina negativități-le care blochează chakra, vei introduce căldură cu cărămida caldă. Yoghinul excută Agni dharana mudra, numai prin concentrarea Pranei și aducerea atenției în chakra Manipura timp minim de 2 ore pe zi. În acest caz yoghinul va putea elimina definitiv și pentru totdeauna teama de moarte, de acțiune necruțătoare a timpului.

Mare Zeu Vasile, Vasile, executând Shanmukhi mudra. 


Mare Zeu Vasile, Vasile alături de Tati Shiva, Bagavan Vishnu, Marele Zeu Ganesha, Marile Zeițe Mahalakshmi și Sarasvati.

Și acum să trecem la chakr-ele superioare Anahata și Vishudha.
4. Vayu(aer) dharana mudra. Este meditația care o facem asupra energiei elementului subtil Aer. Vă voi spune ceva pe scurt despre Anahata chakra, pentru că asupra ei vom medita. Anahata chakra este un lotus de culoare roșu închis și se află situat în canalul central Sushumna nadi în dreptul inimi fizice, fiind a patra chakră de la bază. Trebuie să nu facem confuzie cu lotusul inimii subtile, care are opt petale. Acest Lotus a primit numele Anahata, pentru că la acest nivel se aude sunetul subtil al Pranavei OM(ShabdaBrahman). Tattva Anahatei este aerul subtilradiat de eter. Lotusul Anahatei are douăsprezece petale, pe fața cărora se află varna-ele de culoare roșu aprins și au deasupra pe Bindu, KAM, KHAM, GAM, GHAM, MAM, CHAM, CHHAM, JAM, JHAM, NYAM, TAM și THAM, aceste varna-ie nu sunt decât Zeități Minore ale chakrei. În pericarpul lotusului se află regiunea lui Vayu sub forma două triunghiuri întrepătrunse(formând o mandală hexagonală). Tot în această mandală hexagonală se află Zeul Vayu, Zeitate Mediană a acestui centru de forță, încălecând o antilopă neagră, tot pe antilopă se găsește și Bija YAM, Bija elementului subtil aer. Tot în interiorul triunghiului se găsește și Shiva-linga, care mai poartă numele de Bana -Linga și are culoarea aurului strălucitor, iar în vârfului său află un minuscul orificiu.
Zeitate supremă a chakrei Anahata este marele Zeu Isha care este Zeitatea Supremă a primelor trei chakr-e, El având trei ochi, iar corpul Său radiază precum zece milioane de sori(reprezentat de triunghiul cu vârful în sus). Marele Zeu Isha poartă la gât un șirag de perle prețioase și este îmbrăcat cu veșminte de mătase. Plasat în partea inferioară a Anahatei se găsește un Lotus roșu cu opt petale, având fața orientată în sus( i-se spune Ananda-kanda), se mai află acolo arborele care împlinește toate dorințele Kalpa-taru. Consoarta lui Bagavan Isha este Marea Zeiță Bhuvaneshvari și este reprezentată de triunghiul cu vârful în jos. Ca Zeiță a cunoașteri în Anahatei(pericarpul) o avem pe Zeița Kakini, tot aici se află și zeița Kalarati. La nivelul acestui Lotus avem multe blocaje și le vom trata unde vom vorbi despre Ananda-kanda(i-se mai spune blocarea Vidului). Yoghinul își va duce Prana în chakra Anahata și o va ține foarte mult timp acolo. Ce înseamnă acest fapt? Că vei duce Prana pe Anahata și o vei ține acolo un minut sau jumate de minut și vei repeta procedeul până chakra va vibra singură. Pentru a putea purifica această chakră Eu am efectuat mult timp Likhita Japa cu mantra YAM începând din 16 februarie 2000 și am terminat în 16 august 2000. În total am scris 136664 de rânduri. Odată cu scrierea mantrei YAM, ea a fost și pronunțată mental(deci manasika Japa cu ea). În momentul când scrii și pronunți YAM trebuie să simți o adiere plăcută, care vibrează cu intermitență pe Anahata. Acest ciclu cu intermitență trebuie să vibreze pe Anahata, în mod continuu. În caz că nu puteți elimina negativități-le care blochează chakra, vei introduce căldură cu cărămida caldă. Yoghinul excută Vayu dharana mudra, numai prin concentrarea Pranei și aducerea atenției în chakra Anahata timp minim de 2 ore pe zi. În acest caz yoghinul se va putea deplasa la voință în orice zonă a spațiului. Mudra te va ajuta să elimini procesele îmbătrânirii. Yoghinul nu va avea teamă de situațiile periculoase, inclusiv moartea legată de elementul aer. Această chakră fiind coordonată de Bagavan Isha se pun condiții speciale de a realiza puterile acestei chakre. În primul rând trebuie să îl iubiți pe Domnia Sa. Dacă aveți puteri divine pe această chakra și nu îl iubiți pe Bagavan Isha, Domnia Sa vă va lua toate puterile. 5. Akasha(eter) dharana mudra. Este meditația care o facem asupra energiei elementului subtil Eter. Vă voi spune ceva pe scurt despre Vishuddha chakra, pentru că asupra ei vom medita. Vishuddha chakra(Chakra gâtului, a purități). Vishuddha chakra este un lotus de culoare roșu-fumurie care se află la baza gâtului, situat în canalul central Sushumna nadi, fiind a cincea chakră de la bază. Tattva Vishuddhei este „eterul radiat de mentalul subtil”. Lotusul Vishuddhei are șaisprezece petale, pe fața cărora se află varna-ele de culoare roșu stacojiu și au deasupra, pe Bindu: AM, AAM, IM, TM, UM, UUM, RIM, RIIM, LRIM, LRIIM, EM, AIM, OM, AUM, AM, AH. Aceste varna-ie nu sunt decât Zeități Minore ale chakrei și determină șaisprezece calități în ființa umană. La nivelul Lotusul Vishuddhei se găsesc cele șapte note muzicale care sunt nishada, rishadha, gandhara, shadaja, madhyama, dhaivata și panchama(la români avem: Do, Re, Mi, Fa, Sol, La, Si). În a opta petală(RIIM) se află Bijele: HUM, PAHT, VAUSHAT, VASHAT, SVADHA, SVAHA, NAMAH, iar în a șaisprezecea petală(AH) se află nectarul divin amrita. În pericarpul lotusului se află regiunea eterului(Nabho-mandala) care are o formă circulară și culoare albă. Tot în regiunea eterului se află Zeitatea supremă a acestei chakre Sada-Shiva, care stă pe un maiestuos tron plasat pe spatele unui taur(Nanditam). Sada-Shiva are cinci fețe, pe fiecare față are trei ochi. Corpul Său este acoperit cu cenușă subtilă, astfel el capătă înfățișarea unui munte de argint. Sada-Shiva este îmbrăcat cu o piele de tigru, iar ornamentele Sale sunt ghirlande împletite din șerpi. Mai putem spune că Sada-Shiva are pe frunte semiluna(întoarsă în jos) din care picură în mod constant Ama-Kala(amrita). Tot în regiunea eterului se află o yantră în șase colțuri în interiorul yantrei se găsește Taurul care are jumătate de corp de forma unui leu. Deasupra Taurului se află așezat Tronul unui leu pe el stă Marea Zeiță Gauri(Sada-Gauri) la stânga, iar la dreapta stă Sada-Shiva. Marea Zeiță Gauri este Mama întregului Univers (atât fizic, cât și subtil), ea se află acolo ca jumătate din corpul lui Shiva, Ei se află într-o uniune inseparabilă, formând acea postură androgină cunoscută ca Ardha-Narishvara. Astfel corpul lui Ardha-Narishvara are culoare aurului pe jumătatea stânga și alb pe jumătatea dreaptă. În interiorul regiunii eterului se află triunghiul(Trikona), iar în interiorul lui se află Chandra-mandala. Iar în interiorul Ei se află Nabho-Bija care este HAM,” și este Bija elementului eter, fiind așezată pe un elefant alb ca zăpada. Ca Zeiță a cunoașteri în pericarpul Vishuddhei o avem pe Zeița Shakini. Yoghinul își va duce Prana în chakra Vishuddha și o va ține foarte mult timp acolo. Ce înseamnă acest fapt? Că vei duce Prana pe Vishuddha și o vei ține acolo un minut sau jumate de minut și vei repeta procedeul până chakra va vibra singură. Pentru a putea purifica această chakră Eu am efectuat mult timp Likhita Japa cu mantra HAM începând din 9 februarie 2003 și am terminat în 16 iulie 2003. În total am scris 31361 de rânduri, puțin, dar chakra vibra puternic. Odată cu scrierea mantrei HAM, ea a fost și pronunțată mental(deci manasika Japa cu ea). În momentul când scrii și pronunți HAM trebuie să te simți foarte pur(curat în interior). În caz că nu puteți elimina negativități-le care blochează chakra, veți folosi vei introduce căldură cu cărămida caldă, Eu am făcut multe injecții, înfiltrații mult foc pe bărbie și alte tratamente. Yoghinul excută Akasha dharana mudra, numai prin concentrarea Pranei și aducerea atenției în chakra Vishuddha timp minim de 2 ore pe zi. În acest caz yoghinul va putea triumfa și asupra morții, în momentul mari disoluții universale(pralaya). Deci în acest caz yoghinul nu va dispărea va rămâne unit cu Tati Shiva.
Concluzie generală la cele cinci dharane. Aici există mai multe cazuri eu voi da numai trei: Cazul 1. Yoghinul nu practică Pranayama sau practică foarte puțin și nu simte mișcările Pranei în corpul său. Cazul 2. Yoghinul practică Pranayama în jur de o oră pe zi și simte mișcări ale pranei în corpul său, dar slăbuțe. Marea Zeiță Kundalini poate să fie trezită, dar trimite curenți săi, numai pe canalul central Sushumna nadi sau Sarasvati. Cazul 3. Yoghinul face minim trei ore pe zi Pranayama și simte mișcările Pranei Shakti în corpul său foarte puternic și simte unde are blocaje. Marea Zeiță Kundalini este puternic trezită și se simt mișcările ei în corp. Ea trimite curenți săi în toate cele 360 de mii de canale subtile. În acest caz Ea face puternice presiuni asupra tuturor blocajelor din corpul subtil pentru a le elimina. Cazul 1. Acest caz Eu l-am practicat de la 7 ani la 14 ani pe Dealul cu Vii de la Josani. Cum procedam stăteam în postura jumate Lotus sau diamantul și în concentram atenția pe interiorul corpului, bineînțeles cu ochii închișii. Și veni anul 1980 când Marea Zeiță Kundalini s-a trezit puternic în Muladhara chakra și mi-a produs cele trei boli despre care am vorbit deja. În acest caz toată concentrarea mi-a a fost puternic focalizată pe Muladhara chakra, nu am avut ce face acolo era boala. Cazul 2. În anul 1985 m-am mutat la bloc și mi-am zis hai să fac mai multă yoga, mai multă Pranayama și mai mult postura înotului și bătutul parului în pământ. Era perioada când Eu voiam să scap cu orice preț, de cele două baloane ale lui Ajna chakra. În această perioadă Eu am practicat foarte multe asane minim două ore pe zi. În această perioadă practicam foarte mult concentrarea atenției, urmată de meditație pe toate chakr-ele. Și rezultatul nu s-a lăsat așteptat și în luna martie-aprilie a anului 1990 am hotărât să măresc timpul pentru Pranayama, astfel am ajuns șă practic trei ore pe zi Pranayama. Și în acest caz la începutul luni iunie am simțit mișcări și dureri în corp, dar n-am știut ce sunt și timpul a trecut pe neobservate. Cazul 3. Și în 6 iulie a anului 1990, când eram la înmormântare socrului fratelui meu Gheorghe simt presiuni formidabile în tot corpul, dureri insuportabile și un disconfort total. Nu numai că aveam puternic torsionat, dar mai erau forțe care mă împingeau în jos și căutau să mă răstoarne cu orice preț. În acest fel eu am cerut un medicament ca să-l iau, să mai reduc din durere și am primit Rudotel. Rudotel este un medicament pentru bolile psihice, dar produse de bolile interne. El mi-a ameliorat puțin din durere, dar tot insuportabilă rămânea durerea. În acest caz eu am hotărât să merg puțin aplecat în jos și pe lângă clădiri să am de ce să mă sprijin. În primăvara anului 2006 stăteam în postura jumate Lotus în fața lui Tati Shiva și din penisul meu începe să curgă spermă ca apa de la izvor. În acest fel Eu am suportat cu greu acestă teroare a Mari Zeițe Kundalini. Dar în vara anului 2006, am hotărât că o să pun capăt acestei terori. Și am început să practic cunoscută mudră Viparita Karana. Și astfel în vara lui 2014 eu am reușit să transform toată sperma mea în Ojas Shakti. Deci începând din 6 iulie a anului 1990 Eu am practicat dharana și dhyana în felul următor; a). M-am așezat în postura Lotus sau Viparita Karana sau Diamantului sau Savasana(pe pat) sau alte posturi; b). M-am concentrat atenția și am meditat asupra următoarelor părți al corpului: articulațiile gleznei, articulațiile genunchiului, articulațiile coxofemurale, centura pelviană, centura scapulară, coloana vertebrală, chakr-ele Muladhara, Svadhisthana, Manipura, Anahat și Vishuddha, mi-am concentrat atenția asupra organelor interne din aceste chakre. În 6 iulie a anului 1990 Eu avem în mișcare continuă atât a Prana Shakti cât și curenți Mari Zeițe Kundalini. În locul unde făceam dharana și dhyana Eu duceam Prana Shakti și curenți Mari Zeițe Kundalini și începem să-i accelerez curostirea mantrei(specifică locului) prin manasika japa. Cu ce putem asemăna această accelerare a acestor curenții subtili? Sunteți pe malul unui râu și vreți să udați niște flori de pe marginea. Dar de la râu și până la flori e o mică distanță și facem un mic canal de irigație. Dar canalul e situat ceva mai sus ca râul, nu aveți la îndemână o găleată și cu palma începeți să accelerați apa să urce în canalul de irigație. În cazul nostru în loc de palmă este mantra de accelerare. Deci vom pronunța mantra mai rapid(timpul de rostire va scădea) și astfel accelerația va crește(accelerația și timpul fiind invers proporționale). Rezultă a =V/t. Începând de la V(viteza) = 1,5 mai mare ca viteza pranei în ființele umane voi veți putea accelera curenții subtili numai prin voință fără mantră. Indiferent dacă o aveți sau nu pe Marea Zeiță Kundalini trezită. În perioada 6 iulie a anului 1990 și până în vara anului 2006 Eu am practicat numai respirația alternativă. Începând cu vara lui 2006 când am început să execut trei ore pe zi cunoscută mudră Viparita Karana Eu am renunțat la respirația alternativă și am înlocuit-o cu Sitali. Din acest moment în această postură Viparita Karana Eu îmi făceam dharana și dhyana asupra părților corpului enumerate mai sus. La aceste se mai adaugă următoarele; a). Cele 10 note ale Pranavei OM; b). Și Dharana Zeilor(cele 24 de mantre); c). Plus accelerarea în aceste puncte de meditație care o fac acum numai la voință. În momentul de față azi 31 mai 2015 Eu execut dharana și dhyana după procedeul început în vara anului 2006. Încă o precizare eu am zis că Jivatman poate fi o reflexie sau identic cu Tati Shiva. Acum la Akasha Dharana aveți precizat în mod clar, că dacă sunteți unit cu Tati Shiva, conform acestei Dharane, dumneavoastră nu veți fi distrus în cadrul lui Pralaya. Mai precizez o dată fără această unire cu Tati Shiva dumneavoastră în calitate de Jivatman veți fi distrus în cadrul Potopului Universal.

Marele Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva și Zeii Medii.

Mare Zeu Vasile, Vasile executând Bhadrasana.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu