Yoghin Vasile Ivașca în Postura Struțului. |
Yoghin Vasile Ivașca împreună cu Tati Shiva și Zeii Medii. |
Și
acum despre starea de Samadhi a lui Ramakrishna.
În cazul unor Inițieri yoghine în India se
mai primește și o „Mantră de inițiere”,
cu care yoghinul prin repetare(Japa) o trezește și o
ascensioneze pe Marea Zeiță Kundalini
pe canalul Sushumna
nadi. În cazul când yoghinul locuiește la ashramul
Gurului și
dacă are un comportament corect față de Guru timp de 12
ani, el poate primi de la Guru starea de Samadhi.
În acest sens vom relata despre obținerea stări de Samadhi
de către marele yoghin Ramakrishna care s-a născut în
anul 1836 în India. Astfel în anul 1861 Ramakrishna a
întâlnit-o femeie Guru pe nume Bhairavi Brahmani,
care a devenit Guru lui Ramakrishna. Bhairavi Brahmani
era un Guru a căi tantrice, totuși în timpul
petrecut cu Guru, Ramakrishna nu a putut s-o ridice
pe Mare Zeiță
Kundalini,
numai până în Vishudha chakra, aici apărea
Marea Zeiță MahaKali care-i bloca ascensiunea și
astfel efortul lui era zadarnic. Timp de trei ani Ramakrishna
a efectuat o serie de metode, pentru purificarea centrilor de
forță din învelișul de pranayama, totuși nu a putut-o
ridica pe Marea Zeiță Kundalini. În acest timp
în orașul unde locuia Ramakrishna a venit un mare
yoghin rătăcitor, pe nume Totapuri, despre care se
spune că era slab,
dur și sec ca
o piatră, acesta a devenit cel de al doilea
Guru, a tânărului Ramakrishna. Ce se întâmplase cu
yoghinul Ramakrishna, de fiecare dată când intra
în meditație în Ajna chakra apărea Marea Zeiță
Kali în fața domniei Sale, ca o realitate vie și
care nu putea fi îndepărtată. Astfel Totapuri a
constatat că Ramakrishna nu se poate detașa complet
de obiectele și fenomenele lumi materiale(era încă
prizonierul atașamentelor materiale). Și astfel Totapuri
îl învață conceptele celei mai înalte și mai
abstracte forme de yoga și anume Yoga din Vedanta care
arată că totul e Maya (iluzie), efemeritate, inexistență
și cel care rămâne după îndepărtarea Mayei este Paramatman.
Aceasta este doctrina Vedanta, noi am introdus o altă
doctrină, în acest sens vezi lecția cu Ecranele de
Protecție. După mari eforturi yoghine Ramakrishna
nu a putut să o îndepărteze pe Marea Zeiță Kali
și El s-a adresat lui Totapuri: Mi-e imposibil!
Nu ajung să mă
ridic la starea de eliminare a lumi materiale,
pentru a vedea numai
pe Paramatman. Totapuri a luat un ciob de
sticlă și la înfipt
în zona dintre sprâncene(Ajna chakra) a lui
Ramakrishna. În continuare spunându-i să se
concentreze pe acest
punct și astfel El a reușit să îndepărteze(să
distrugă forma EI) pe Marea Zeiță Kali și în
final a reușit să intre în starea de Samadhi. În acest
sens Ramakrishna a stat trei zile în Samadhi,
obținând starea de Nirvikalpa Samadhi(Samadhi
fără kalpe). Totuși în aprilie 1885 la gâtul lui
Ramakrishna s-a produs o puternică inflamație, iar
medici au descoperit că este cancer. El merge și la
Calcutta să-și amelioreze starea de sănătate,
dar medici sunt neputincios-și și el moare în anul
1886 la vrâsta de 49 de ani.
|
Concluzie
despre yoga lui Ramakrishna
și
moartea
lui
timpurie. Deci
yoga lui
Ramakrishna nu a fost susținută
de un înveliș
de
pranayama puternic.
Deci Ramakrishna
nu a practicat Pranayama,
deci corpul lui puțea
ca a unei ființe umane obișnuite.
În acest fel Marea
Zeiță Kundalini
nu a fost
vibrată
și obligată
de curenți
Pranei
Shakti să
emită
și Ea
curenții Ei.
Deci Ramakrishna
experimentează numai stările
de unire
a
Mari Zeițe
cu Mari
Zeii din
chakre.
Fără ca aceste
chakre să fie purificate
și
dinamizante
de curenții Mamei
Kundalini.
Deci
cele 360000
de mii de canale subtile
ale lui Ramakrishna
rămân blocate.
În aceste
canale subtile nu avem
nici curenți
ai Pranei Shakti
și nici
curenți Mamei Kundalini.
În corpul
lui
subtil
nu se
dau lupte puternice între curenții Pranei Shakti
și curenții
Mamei
Kundalini
care să
intre primi și să-l purifice.
Astfel Marele
yoghin
Indian,
nu are presiuni
puternice,
nu simte
dureri puternice
și nu
are
acea nebunie
yoghină
„starea
de Nebukunva”.
Dacă toate
eliberările
și mântuirile
le punem
într-o ordine avem
următoarea clasificare.
1. Ființele uname
atei care
spun că
nu există Dumnezeu.
2. Oamenii
religioșii
care practică
diferite religii.
Aici amintim Religia
Creștină
care îl are Mântuitor
pe ISUS HRISTOS.
Și toți credincioșii
care obțin mântuire
merg în Paradisul lui Isus.
3.
Aici amintim yoghini
care practică Bhakti
Yoga, deci
o yogă
inferioară și
devin
devoți ai
Zeități
alese(Ista
Devata) de
ei.
Devoți are Tati
Shiva,
Mami
Kundalini,
Bagavan
Vishnu,
Zeul
Krishna,
Zeul Rama
și
alți zeii.
Și acești yoghini
vor
merge în
Paradisul Zeități alese.
4. Sunt yoghini
care practică yoga în
sistemul
lui Ramakrishna
și
obțin
starea de Samadhi.
Acești
yoghini vor merge într-un Paradis
special amenajat pentru Ei.
5. Sunt iluminații
și aici avem ca exemple pe Marele
iluminat Buddha
și Marele
iluminat Isus.
Atât Isus
cât
și Buddha
au paradise proprii
și își așteaptă
Devoții.
6. Avem Zeificații
care
sunt
și ei
pe mai multe nivele.
|
Și
acum voi continua cu Marele yoghin Dattatreya. Printre
sistemele de yoga predate de Dattatreya discipolilor săi
enumerăm următoarele: a). Mantra Yoga, b). Laya
Yoga, c). Hatha Yoga, d). Raja Yoga
cea cu 8 ramuri.
Mantra
Yoga. După cum știi eu am introdus până
acum șase lecții cu Mantre, vă rog
să le studiați de la început. Mai mult eu am
introdus și lecția cu „Marea Vibrație,”
adică cele 24 de mantre care vibrează etern
în corpul subtil a yoghinului Vasile Ivașca. Pe
timpul lui Dattatreya Mantra Yoga nu
era așa de avansată așa cum eu am
prezentat-o în cele șase lecții. În
cartea lui Dattatreya apare niște lucruri cu care
eu nu sunt de acord. Primul fapt ar
fi că yoghini care practică Mantra Yoga sunt
yoghini inferiori. Am spus de la început că
noi vom practica Mantra Yoga numai după ce
avem o viteză a Pranei în corpul subtil de
minimul 1,5 sau de 2 ori mai mare ca a ființei
umane. După ce este trezită și Mami
Kundalini curenții Ei vor ajuta Prana ca Mantra să
vibreze pe locul unde trebuie și să
își facă efectul cuvenit. Deci Dattatreya
se referă la acei yoghini care nu practică Pranayama
că sunt yoghini inferiori. Dar eu am schimbat
toată Mantra Yoga în cadrul Yogi Noastre, deci
să nu vă simțiți cu nimic inferiori față de Hatha
Yoga. Și mai mult Mantra Yoga practicată
cu cele 24 de Mantre este mult mai superioară
ca Hatha Yoga deoarece vibrația în acest caz
este „eternă.”
|
Laya
Yoga. Prin
Laya înțelegem disoluția minții.
Și disoluția
se poate produce prin diferite
procedee sau
samketa(așa
le numește
Dattatreya).
Sunt în total optzeci
de milioane de samketa care
au fost relevate lui Dattatreya
de către Adinatha(în
cazul de față) Bagavan
Vishnu.
Vreau să mai clarific ceva Marele
Dattatreya a
venit în manifestare
cu un program
aprobat de Tati Shiva,
dar acest
program în plan fizic
a fost coordonat de Bagavan
Vishnu.
Adinatha
aici însemnând
unul din aspectele de manifestare
a
le lui Tati
Shiva cum
ar fi: Shiva,
Ishvara,
Maheshvara,
Shankara,
Bhairava,
Paramashiva
etc. Numele folosit pentru
Mami Kundalini este
Găuri
sau Parvati.
Marele Dattatreya
ne spune că el
a primit revelația fiecărei samketa,
totuși nu vor
fi descrise
numai
câteva din ele
și anume acelea care
pot fi practicate
în mod natural(sahaja)
fără efort
de yoghin.
În cadrul samketa(procedeului)
lui Dattatreya dacă yoghinul
merge
sau stă
sau doarme
sau
mănâncă
mintea
yoghinului trebuie
să fie concentrată
totdeauna pe
Ishvara(Tati
Shiva în manifestare).
1).
În
acest caz
se produce
starea de shunya,
aceasta fiind
prima samketa
relevată de Adinatha.
Prin shunya
înțelegem vid(vacuum)
mental,
adică în mental
nu mai există kalpe(în-tipărituri
mentale).
Referitor
la mine eu am aplicat
samketa
lui Dattatreya,
dar
după vreo
cinci ani
am văzut că nu
dă rezultate
și-am
aruncat-o la coșul
de gunoi.
Toată această
samketa este bună
pentru oameni puri
care nu au cele
două baloane ale lui Ajna chakra foarte
mari.
Eu
am înlocui
total această samketa
nu
prin eliminarea
din mental
și făcând
vid în mental.
În cazul meu
eu am eliminat atașamentul și
dorința
de fapte reale și
de în-tipărituri
mentale. 2.
A
doua samketa
este fixarea
privirii doar pe vârful nasului,
să vezi
doar vârful nasului
și nimic
altceva.
Și eu am folosit
mult acest procedeu,
dar a început
să mă
doară
nasul
și după
patru ani l-am aruncat
la coșul de gunoi.
Aveam
o durere
groaznică la baza nasului și în vârf.
3. A
treia samketa
este fixarea
atenției în
vârful capului
prin care yoghinul
învinge moarte.
4.
A patra
samketa este
fixarea
privirii(prin
focalizare) numai
în spațiul
dintre
sprâncene.
Pentru a te lămuri mai mult vezi Sambhavi
Mudra
la
lecțiile de Mudre.
5.
A
cincea
samketa și
cea
mai bună
este
concentrarea
atenției pe
frunte(adică
pe Ajna
chakra)
și în locul
plat
dintre
sprâncene.
6.
A șasea
samketa
și
una din cele
mai bune este
următoarea: Din poziția
culcat pe sol
cu fața
în sus,
deci savasana
ne
vom focaliza
mintea pe degetul 1(gros)
de la piciorul
stâng și
după aceia de la piciorul
drept.
Eu am aplicat mult
timp acest procedeu
a lui Dattatreya,
dar fără
folos
și după
cinci ani,
l-am
aruncat
la coșul de gunoi.
În acest caz vă
rog consultați
lecția cu cele două „Baloane
Rotunde”
de la degetele
groase a le picioarelor.
Acolo veți
găsi,
de unde
apar,
cum apar,
cum se
manifestă
și cum pot
fi eliminate
cu „foc.”
Toate
aceste
samketa se
vor practica
într-un loc liniștit,
fără oameni
și respectând condițiile
yoghine.
În acest caz
dacă yoghinul
este „Pur”
nu are cele „Șapte
Blocaje”
ale corpului subtil
va obține
Laya
și diferite siddhi.
|
Concluzie
la samketa. Toate
aceste samketa
vor
fi înlocuite de mine
și vor fi tratate
așa cum le-am aplicat eu,
ca să faceți
față
negativități-lor
din
zilele noastre.
Vreau
să lămurim
mai bine eu
nu am făcut
Laya
prin absorbție
sau disoluție
a mentalului.
Eu
nu
am vrut
să îmi
distrug
mentalul
ci numai
să-l purific.
Eu
am
făcut
ca prin procedee-le
yoghine
care
eu le-am executat
să
elimin atașamentele
și
dorințele față
de această
creație materială.
Sau cum îi mai
spun eu lumea
animală,
care „pute
”
puternic (insuportabil).
Până
acum eu
nu am pomenit de Laya
Yoga
și nici de aici
încolo nu o să vă pomenesc
de acest
tip de yoga,
deci toate cele
80 de milioane de samketa
nu mă interesează
și
dacă sunt
luate de la Tati Shiva.
Dumneavoastră trebuie
să aveți un mental
purificat
și un mental
puternic.
Cu un mental
slab
sunteți păcălit
de animalele
zeieștii(ființele
umane).
|
În
continuare vom arăta mult lăudata Yogă Regală(Raja).
Această yogă se compune din opt părți: 1. Yama,
2. Nyama, 3. Asana, 4. Pranayama,
5. Pratyahara, 6. Dharana, 7. Dhyana,
8. Samandhi. Eu am tratat în detaliu
primele 4 procedee, totuși aș vrea să vă mai
reamintesc ceva pe scurt.
A.
Yama, are cinci sub-părți principale
care sunt: Pentru a vă clarifica și mai mult vă rog să
studiați lecția: Yama(înfrânări) și
Nyama(obligațiuni). Totuși unele părți le
voi repeta și în această lecție ca să
le dau o mai mare importanță. Și unele părți
le voi schimba pentru că nu sunt de acord cu
Vede-le și cu Dattatreya. În acest caz tot
ce spun eu despre Yama și Nyama e de
la mine și nu de la Dattatreya.
|
|
1 |
Ahimsa(Non-violența).
|
2 |
Satyam
(Adevărul). |
3 |
Asteya(să
nu furi). |
4 |
Brahmacharya(continență
sexuală); Mai în toate scripturile scrie să nu faci
sex sau să nu întreții multe raporturi sexuale, tot
acest lucru fiind motivat de faptul că
dacă faci sex ești un om păcătos(a face sex e păcat). Dar
nici într-o scriptură nu explică de ce a face sex e
păcat, totuși yoga vă spune că a face sex nu e păcat, dar că
a ejacula e păcatul. Deci pierderea spermei e păcatul,
în mai toate cărțile de yoga se spune că sperma
se poate transmuta într-o energie subtilă superioară
care se numește„Ojas Shakti” care se
transformă în Sahasrara (creier) și se
depozitează în inimă. De aici se răspândește în tot
corpul subtil și ajută arderile pe un nivel
superior. În
acest caz avem
două nivele de
Brahmacharya: a).
Unul este în cazul „Eliberatului.”
Și
aici ceea ce se dorește
este stăpânirea
și nu suprimarea
dorinței sexuale.
Prin stăpânire,
nici un gând de natură sexuală
nu ar trebui să se ridice în minte.
b).
Nivelul doi de Brahmacharya
este„Zeificarea.” În
acest nivel nu
se admite ca
față de
sex să mai aveți
vreo plăcere. La acest
nivel yoghin în mentalul
dumneavoastră nu mai sunt
dorinți sexuale(sau
dorinți lumești). O femeie
dezbrăcată sau
o femeie îmbrăcată,
nu trebuie să vă producă nici
o dorință în dumneavoastră.
În acest sens
vă uitați la
filme sex cu femei
frumoase,
uitându-vă la ei cum fac
sex, cum
se sărută și
alte mișcări în
cadrul ritualul sexual.
Eu mă întreb ce simt
cele două persoane,
pentru că
eu nu simt nimic și
mai mult în
mentalul meu
este ștearsă plăcerea,
și bucuria de a avea acea plăcere.
La acest nivel yoghin,
sexul este scos din funcție de către de către
cunoscută Mudra Viparita Karana care trebuie executată minim
trei ore. La
nivelul
penisului nu vei
mai simți
niciodată dorință sau plăcere.
Penisul în acest
caz are aspectul unui organ slăbit și epuizat,
având numai rol urinare.
Uiți plăcerea
când ai avut un penis
în
ejaculare, uiți apogeul
plăceri extatice
a iubiri divine(Orgasmul).
Din aceste momente prin penisul tău
nu va mai trece spermă.
Totuși și în acest
caz mai rămâne în mental o plăcere reziduală care ar
reprezenta cam 5% din plăcerea avută. În
acest caz yoghinul nu
mai face post(este
interzis), el va mânca multă carne(de
trei ori pe zi),
va mânca
multe dulciuri
mai ales prăjituri,
ciocolată și
multe fructe. Dar de
fiecare dată
când mâncăm
se ia puțină hrană,
ne sculăm de la
masă ca și
când am mai putea mânca. |
5 |
Aparigraha(lipsa
de lăcomie). |
Mai sunt câteva înfrânări de ordin secundar. |
|
6 |
Compasiunea(daya).
Toate ființele
să fie tratate
cu faptă, cu
vorbă și cu
gândul așa cum
este tratat Tati Shiva(Brahman).
Așa am spus eu de
prima dată,
dar odată cu timpul
m-am schimbat. Și
acum spun că trebuie să faceți o distincție clară
între un yoghin care
practică Yoga Noastră
și o ființă umană care practică creștinismul.
O ființă umană obișnuită fie el și mare creștin
îi „pute
corpul”
și devine un vampir energetic
pentru corpul dumneavoastră subtil.
Tot ce s-a spus în Vede nu e mai valabil în Yoga
Noastră. Eu dacă stau
lângă o ființă
umană care îi „pute
rău corpul,”
trebuie să stau în postura
de yoga
ca Mami Kundalini să
îmi elimine mirosul. |
7 |
Dreapta
purtare (arjava),
fiul, soția,
prietenul,
adversarul și
propriul
sine(Jivatman)
să fie întotdeauna
tratate ca Tati Shiva(Brahman).
Acest lucru
nu mai este valabil
trebuie să faceți o distincție clară intre un
yoghin care
practică Yoga Noastră
și orice altă persoană.
Deci yoghinul
care practică yoga sau Yoga Noastră
trebuie ajutat și îndrumat.
Iar un creștin ori cât l-ați ajuta în
final va spune că Isus a făcut acest lucru sau
Dumnezeu
și mai mult
va spune că tot ce spunem noi în yoga e greșit
și sunt baliverne.
În acest caz creștini nu spun că Mami Kundalini,
Tati Shiva
sau Marii
Zei fac aceste lucrări din univers.
Și mai mult creștini vă spun
că dacă nu scrie în Biblie e fals și
nu e bun de nimic,
iar Zeii sunt
o invenție a Yoghinilor.
Ca să nu mai facem confuzie cu creștini
vă rog să aruncați la coșul de gunoi următoarele
: Biblia
iudeo-creștină, Isus
Hristos, Și
interpretările date de creștini lui Dumnezeu
etc. |
8 |
8.
Calmul(kshama),
atunci când yoghinul
este încolțit de dușmani,
prin faptă,
cuvânt ori
gând,
dispariția agitației mentale este calmul.
Dacă nu puteți să
vă calmați vă rog să
vă adresați Marii Zeițe Kundalini sau
Zeului Ganesha
cu următoarea rugăminte„Mami
Kundalini te rog redă-mi
calmul interior”.
Se repetă de
trei ori. V-am
dat exemplu cu mine
când vânzătoarea
și casiera au
încercat să
îmi fure prin
înșelăciune bani.
|
9 |
Hotărârea(dhrti)„Eliberarea”
din samsara(lumea
fenomenală) se face numai prin Yoga.
Hotărârea fiind împlinirea acestei cunoașteri.
|
10 |
Alimentația
cumpătată (mitahara).
Yoghinul
trebuie să
mănânce puțin
și curat,
astfel încât
cea de a patra parte
a stomacului să
fie goală. |
11 |
Curățenia(sauca).
Îndepărtarea
impurităților propriului trup cu
ajutorul pământului(săpunurilor)
și a apei este
această curățenie (această curățenie este exterioară
minții). |
Și
acum despre Nyama(obligațiuni).
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu