vineri, 19 decembrie 2014

Vasile Ivașca, Marele yoghin Indian Dattatreya. Cea mai mare întrupare „Yoghină” până la apariția yoghinului Vasile Ivașca. A doua lecție.


Yoghin Vasile Ivașca în Postura Struțului.


Yoghin Vasile Ivașca împreună cu Tati Shiva și Zeii Medii.

Așa cum am mai afirmat și altă dată, până la apariția în manifestare a lui Dattatreya în yoga Indiană era un fel de dezordine. Prin apariția în manifestare a lui Dattatreya s-a pus pentru totdeauna ordine în yoga. Astfel diferite ramuri ale Yogi devin acum bine conturate și se pot practica cu mult succes de yoghini. Din lecția trecută ați putut observa că cea care a pornit vibrația eternă în yoghin Vasile Ivașca este Prana Shakti și numai după ce a fost trezită Marea Zeiță Kundalini Ea trimis curenți în corpul Yoghinului. Prin acest răspuns vreau să fiți lămuriți că fără un înveliș de prana puternic, care are și o viteză de vibrație și mișcare superioară ființei umane, yoghinul nu va putea să susțină nici vibrația Mari Zeițe și nici vibrația mantre-lor. În tabelul următor o să mai repet ce am spus la marele Yoghin Indian RAMAKRISHNA.
Și acum despre starea de Samadhi a lui Ramakrishna. În cazul unor Inițieri yoghine în India se mai primește și o Mantră de inițiere”, cu care yoghinul prin repetare(Japa) o trezește și o ascensioneze pe Marea Zeiță Kundalini pe canalul Sushumna nadi. În cazul când yoghinul locuiește la ashramul Gurului și dacă are un comportament corect față de Guru timp de 12 ani, el poate primi de la Guru starea de Samadhi. În acest sens vom relata despre obținerea stări de Samadhi de către marele yoghin Ramakrishna care s-a născut în anul 1836 în India. Astfel în anul 1861 Ramakrishna a întâlnit-o femeie Guru pe nume Bhairavi Brahmani, care a devenit Guru lui Ramakrishna. Bhairavi Brahmani era un Guru a căi tantrice, totuși în timpul petrecut cu Guru, Ramakrishna nu a putut s-o ridice pe Mare Zeiță
Kundalini, numai până în Vishudha chakra, aici apărea Marea Zeiță MahaKali care-i bloca ascensiunea și astfel efortul lui era zadarnic. Timp de trei ani Ramakrishna a efectuat o serie de metode, pentru purificarea centrilor de forță din învelișul de pranayama, totuși nu a putut-o ridica pe Marea Zeiță Kundalini. În acest timp în orașul unde locuia Ramakrishna a venit un mare yoghin rătăcitor, pe nume Totapuri, despre care se spune că era slab, dur și sec ca o piatră, acesta a devenit cel de al doilea Guru, a tânărului Ramakrishna. Ce se întâmplase cu yoghinul Ramakrishna, de fiecare dată când intra în meditație în Ajna chakra apărea Marea Zeiță Kali în fața domniei Sale, ca o realitate vie și care nu putea fi îndepărtată. Astfel Totapuri a constatat că Ramakrishna nu se poate detașa complet de obiectele și fenomenele lumi materiale(era încă prizonierul atașamentelor materiale). Și astfel Totapuri îl învață conceptele celei mai înalte și mai abstracte forme de yoga și anume Yoga din Vedanta care arată că totul e Maya (iluzie), efemeritate, inexistență și cel care rămâne după îndepărtarea Mayei este Paramatman. Aceasta este doctrina Vedanta, noi am introdus o altă doctrină, în acest sens vezi lecția cu Ecranele de Protecție. După mari eforturi yoghine Ramakrishna nu a putut să o îndepărteze pe Marea Zeiță Kali și El s-a adresat lui Totapuri: Mi-e imposibil! Nu ajung să mă ridic la starea de eliminare a lumi materiale, pentru a vedea numai pe Paramatman. Totapuri a luat un ciob de sticlă și la înfipt în zona dintre sprâncene(Ajna chakra) a lui Ramakrishna. În continuare spunându-i să se concentreze pe acest punct și astfel El a reușit să îndepărteze(să distrugă forma EI) pe Marea Zeiță Kali și în final a reușit să intre în starea de Samadhi. În acest sens Ramakrishna a stat trei zile în Samadhi, obținând starea de Nirvikalpa Samadhi(Samadhi fără kalpe). Totuși în aprilie 1885 la gâtul lui Ramakrishna s-a produs o puternică inflamație, iar medici au descoperit că este cancer. El merge și la Calcutta să-și amelioreze starea de sănătate, dar medici sunt neputincios-și și el moare în anul 1886 la vrâsta de 49 de ani.
Concluzie despre yoga lui Ramakrishna și moartea lui timpurie. Deci yoga lui Ramakrishna nu a fost susținută de un înveliș de pranayama puternic. Deci Ramakrishna nu a practicat Pranayama, deci corpul lui puțea ca a unei ființe umane obișnuite. În acest fel Marea Zeiță Kundalini nu a fost vibrată și obligată de curenți Pranei Shakti emită și Ea curenții Ei. Deci Ramakrishna experimentează numai stările de unire a Mari Zeițe cu Mari Zeii din chakre. Fără ca aceste chakre să fie purificate și dinamizante de curenții Mamei Kundalini. Deci cele 360000 de mii de canale subtile ale lui Ramakrishna rămân blocate. În aceste canale subtile nu avem nici curenți ai Pranei Shakti și nici curenți Mamei Kundalini. În corpul lui subtil nu se dau lupte puternice între curenții Pranei Shakti și curenții Mamei Kundalini care să intre primi și să-l purifice. Astfel Marele yoghin Indian, nu are presiuni puternice, nu simte dureri puternice și nu are acea nebunie yoghinăstarea de Nebukunva”. Dacă toate eliberările și mântuirile le punem într-o ordine avem următoarea clasificare. 1. Ființele uname atei care spun că nu există Dumnezeu. 2. Oamenii religioșii care practică diferite religii. Aici amintim Religia Creștină care îl are Mântuitor pe ISUS HRISTOS. Și toți credincioșii care obțin mântuire merg în Paradisul lui Isus. 3. Aici amintim yoghini care practică Bhakti Yoga, deci o yogă inferioară și devin devoți ai Zeități alese(Ista Devata) de ei. Devoți are Tati Shiva, Mami Kundalini, Bagavan Vishnu, Zeul Krishna, Zeul Rama și alți zeii. Și acești yoghini vor merge în Paradisul Zeități alese. 4. Sunt yoghini care practică yoga în sistemul lui Ramakrishna și obțin starea de Samadhi. Acești yoghini vor merge într-un Paradis special amenajat pentru Ei. 5. Sunt iluminații și aici avem ca exemple pe Marele iluminat Buddha și Marele iluminat Isus. Atât Isus cât și Buddha au paradise proprii și își așteaptă Devoții. 6. Avem Zeificații care sunt și ei pe mai multe nivele.
Și acum voi continua cu Marele yoghin Dattatreya. Printre sistemele de yoga predate de Dattatreya discipolilor săi enumerăm următoarele: a). Mantra Yoga, b). Laya Yoga, c). Hatha Yoga, d). Raja Yoga cea cu 8 ramuri.
Mantra Yoga. După cum știi eu am introdus până acum șase lecții cu Mantre, vă rog să le studiați de la început. Mai mult eu am introdus și lecția cu „Marea Vibrație,” adică cele 24 de mantre care vibrează etern în corpul subtil a yoghinului Vasile Ivașca. Pe timpul lui Dattatreya Mantra Yoga nu era așa de avansată așa cum eu am prezentat-o în cele șase lecții. În cartea lui Dattatreya apare niște lucruri cu care eu nu sunt de acord. Primul fapt ar fi că yoghini care practică Mantra Yoga sunt yoghini inferiori. Am spus de la început că noi vom practica Mantra Yoga numai după ce avem o viteză a Pranei în corpul subtil de minimul 1,5 sau de 2 ori mai mare ca a ființei umane. După ce este trezită și Mami Kundalini curenții Ei vor ajuta Prana ca Mantra să vibreze pe locul unde trebuie și să își facă efectul cuvenit. Deci Dattatreya se referă la acei yoghini care nu practică Pranayama că sunt yoghini inferiori. Dar eu am schimbat toată Mantra Yoga în cadrul Yogi Noastre, deci să nu vă simțiți cu nimic inferiori față de Hatha Yoga. Și mai mult Mantra Yoga practicată cu cele 24 de Mantre este mult mai superioară ca Hatha Yoga deoarece vibrația în acest caz este eternă.
Laya Yoga. Prin Laya înțelegem disoluția minții. Și disoluția se poate produce prin diferite procedee sau samketa(așa le numește Dattatreya). Sunt în total optzeci de milioane de samketa care au fost relevate lui Dattatreya de către Adinatha(în cazul de față) Bagavan Vishnu. Vreau să mai clarific ceva Marele Dattatreya a venit în manifestare cu un program aprobat de Tati Shiva, dar acest program în plan fizic a fost coordonat de Bagavan Vishnu. Adinatha aici însemnând unul din aspectele de manifestare a le lui Tati Shiva cum ar fi: Shiva, Ishvara, Maheshvara, Shankara, Bhairava, Paramashiva etc. Numele folosit pentru Mami Kundalini este Găuri sau Parvati. Marele Dattatreya ne spune că el a primit revelația fiecărei samketa, totuși nu vor fi descrise numai câteva din ele și anume acelea care pot fi practicate în mod natural(sahaja) fără efort de yoghin. În cadrul samketa(procedeului) lui Dattatreya dacă yoghinul merge sau stă sau doarme sau mănâncă mintea yoghinului trebuie să fie concentrată totdeauna pe Ishvara(Tati Shiva în manifestare). 1). În acest caz se produce starea de shunya, aceasta fiind prima samketa relevată de Adinatha. Prin shunya înțelegem vid(vacuum) mental, adică în mental nu mai există kalpe(în-tipărituri mentale). Referitor la mine eu am aplicat samketa lui Dattatreya, dar după vreo cinci ani am văzut că nu dă rezultate și-am aruncat-o la coșul de gunoi. Toată această samketa este bună pentru oameni puri care nu au cele două baloane ale lui Ajna chakra foarte mari. Eu am înlocui total această samketa nu prin eliminarea din mental și făcând vid în mental. În cazul meu eu am eliminat atașamentul și dorința de fapte reale și de în-tipărituri mentale. 2. A doua samketa este fixarea privirii doar pe vârful nasului, să vezi doar vârful nasului și nimic altceva. Și eu am folosit mult acest procedeu, dar a început să mă doară nasul și după patru ani l-am aruncat la coșul de gunoi. Aveam o durere groaznică la baza nasului și în vârf. 3. A treia samketa este fixarea atenției în vârful capului prin care yoghinul învinge moarte. 4. A patra samketa este fixarea privirii(prin focalizare) numai în spațiul dintre sprâncene. Pentru a te lămuri mai mult vezi Sambhavi Mudra la lecțiile de Mudre. 5. A cincea samketa și cea mai bună este concentrarea atenției pe frunte(adică pe Ajna chakra) și în locul plat dintre sprâncene. 6. A șasea samketa și una din cele mai bune este următoarea: Din poziția culcat pe sol cu fața în sus, deci savasana ne vom focaliza mintea pe degetul 1(gros) de la piciorul stâng și după aceia de la piciorul drept. Eu am aplicat mult timp acest procedeu a lui Dattatreya, dar fără folos și după cinci ani, l-am aruncat la coșul de gunoi. În acest caz vă rog consultați lecția cu cele două „Baloane Rotunde” de la degetele groase a le picioarelor. Acolo veți găsi, de unde apar, cum apar, cum se manifestă și cum pot fi eliminate cu „foc.” Toate aceste samketa se vor practica într-un loc liniștit, fără oameni și respectând condițiile yoghine. În acest caz dacă yoghinul este „Pur” nu are cele „Șapte Blocaje” ale corpului subtil va obține Laya și diferite siddhi.
Concluzie la samketa. Toate aceste samketa vor fi înlocuite de mine și vor fi tratate așa cum le-am aplicat eu, ca să faceți față negativități-lor din zilele noastre. Vreau să lămurim mai bine eu nu am făcut Laya prin absorbție sau disoluție a mentalului. Eu nu am vrutîmi distrug mentalul ci numai să-l purific. Eu am făcut ca prin procedee-le yoghine care eu le-am executat elimin atașamentele și dorințele față de această creație materială. Sau cum îi mai spun eu lumea animală, care „pute ” puternic (insuportabil). Până acum eu nu am pomenit de Laya Yoga și nici de aici încolo nu o să vă pomenesc de acest tip de yoga, deci toate cele 80 de milioane de samketa nu mă interesează și dacă sunt luate de la Tati Shiva. Dumneavoastră trebuie să aveți un mental purificat și un mental puternic. Cu un mental slab sunteți păcălit de animalele zeieștii(ființele umane).
În continuare vom arăta mult lăudata Yogă Regală(Raja). Această yogă se compune din opt părți: 1. Yama, 2. Nyama, 3. Asana, 4. Pranayama, 5. Pratyahara, 6. Dharana, 7. Dhyana, 8. Samandhi. Eu am tratat în detaliu primele 4 procedee, totuși aș vrea să vă mai reamintesc ceva pe scurt.
A. Yama, are cinci sub-părți principale care sunt: Pentru a vă clarifica și mai mult vă rog să studiați lecția: Yama(înfrânări) și Nyama(obligațiuni). Totuși unele părți le voi repeta și în această lecție ca să le dau o mai mare importanță. Și unele părți le voi schimba pentru că nu sunt de acord cu Vede-le și cu Dattatreya. În acest caz tot ce spun eu despre Yama și Nyama e de la mine și nu de la Dattatreya.
1
Ahimsa(Non-violența).
2
Satyam (Adevărul).
3
Asteya(să nu furi).
4
Brahmacharya(continență sexuală); Mai în toate scripturile scrie să nu faci sex sau să nu întreții multe raporturi sexuale, tot acest lucru fiind motivat de faptul că dacă faci sex ești un om păcătos(a face sex e păcat). Dar nici într-o scriptură nu explică de ce a face sex e păcat, totuși yoga vă spune că a face sex nu e păcat, dar că a ejacula e păcatul. Deci pierderea spermei e păcatul, în mai toate cărțile de yoga se spune sperma se poate transmuta într-o energie subtilă superioară care se numește„Ojas Shakti” care se transformă în Sahasrara (creier) și se depozitează în inimă. De aici se răspândește în tot corpul subtil și ajută arderile pe un nivel superior. În acest caz avem două nivele de Brahmacharya: a). Unul este în cazul „Eliberatului.Și aici ceea ce se dorește este stăpânirea și nu suprimarea dorinței sexuale. Prin stăpânire, nici un gând de natură sexuală nu ar trebui să se ridice în minte. b). Nivelul doi de Brahmacharya este„Zeificarea.În acest nivel nu se admite ca față de sex să mai aveți vreo plăcere. La acest nivel yoghin în mentalul dumneavoastră nu mai sunt dorinți sexuale(sau dorinți lumești). O femeie dezbrăcată sau o femeie îmbrăcată, nu trebuie să vă producă nici o dorință în dumneavoastră. În acest sensuitați la filme sex cu femei frumoase, uitându-vă la ei cum fac sex, cum se sărută și alte mișcări în cadrul ritualul sexual. Eu mă întreb ce simt cele două persoane, pentru că eu nu simt nimic și mai mult în mentalul meu este ștearsă plăcerea, și bucuria de a avea acea plăcere. La acest nivel yoghin, sexul este scos din funcție de către de către cunoscută Mudra Viparita Karana care trebuie executată minim trei ore. La nivelul penisului nu vei mai simți niciodată dorință sau plăcere. Penisul în acest caz are aspectul unui organ slăbit și epuizat, având numai rol urinare. Uiți plăcerea când ai avut un penis în ejaculare, uiți apogeul plăceri extatice a iubiri divine(Orgasmul). Din aceste momente prin penisul tău nu va mai trece spermă. Totuși și în acest caz mai rămâne în mental o plăcere reziduală care ar reprezenta cam 5% din plăcerea avută. În acest caz yoghinul nu mai face post(este interzis), el va mânca multă carne(de trei ori pe zi), va mânca multe dulciuri mai ales prăjituri, ciocolată și multe fructe. Dar de fiecare dată când mâncăm se ia puțină hrană, ne sculăm de la masă ca și când am mai putea mânca.
5
Aparigraha(lipsa de lăcomie).


Mai sunt câteva înfrânări de ordin secundar.
6
Compasiunea(daya). Toate ființele să fie tratate cu faptă, cu vorbă și cu gândul așa cum este tratat Tati Shiva(Brahman). Așa am spus eu de prima dată, dar odată cu timpul m-am schimbat. Și acum spun că trebuie să faceți o distincție clară între un yoghin care practică Yoga Noastră și o ființă umană care practică creștinismul. O ființă umană obișnuită fie el și mare creștin îi pute corpul și devine un vampir energetic pentru corpul dumneavoastră subtil. Tot ce s-a spus în Vede nu e mai valabil în Yoga Noastră. Eu dacă stau lângă o ființă umană care îi pute rău corpul, trebuie să stau în postura de yoga ca Mami Kundalini să îmi elimine mirosul.
7
Dreapta purtare (arjava), fiul, soția, prietenul, adversarul și propriul sine(Jivatman) să fie întotdeauna tratate ca Tati Shiva(Brahman). Acest lucru nu mai este valabil trebuie să faceți o distincție clară intre un yoghin care practică Yoga Noastră și orice altă persoană. Deci yoghinul care practică yoga sau Yoga Noastră trebuie ajutat și îndrumat. Iar un creștin ori cât l-ați ajuta în final va spune că Isus a făcut acest lucru sau Dumnezeu și mai mult va spune că tot ce spunem noi în yoga e greșit și sunt baliverne. În acest caz creștini nu spun că Mami Kundalini, Tati Shiva sau Marii Zei fac aceste lucrări din univers. Și mai mult creștini vă spun că dacă nu scrie în Biblie e fals și nu e bun de nimic, iar Zeii sunt o invenție a Yoghinilor. Ca să nu mai facem confuzie cu creștini vă rog să aruncați la coșul de gunoi următoarele : Biblia iudeo-creștină, Isus Hristos, Și interpretările date de creștini lui Dumnezeu etc.
8
8. Calmul(kshama), atunci când yoghinul este încolțit de dușmani, prin faptă, cuvânt ori gând, dispariția agitației mentale este calmul. Dacă nu puteți să vă calmați vă rog să vă adresați Marii Zeițe Kundalini sau Zeului Ganesha cu următoarea rugăminteMami Kundalini te rog redă-mi calmul interior”. Se repetă de trei ori. V-am dat exemplu cu mine când vânzătoarea și casiera au încercat să îmi fure prin înșelăciune bani.
9
Hotărârea(dhrti)„Eliberarea” din samsara(lumea fenomenală) se face numai prin Yoga. Hotărârea fiind împlinirea acestei cunoașteri.
10
Alimentația cumpătată (mitahara). Yoghinul trebuie mănânce puțin și curat, astfel încât cea de a patra parte a stomacului să fie goală.
11
Curățenia(sauca). Îndepărtarea impurităților propriului trup cu ajutorul pământului(săpunurilor) și a apei este această curățenie (această curățenie este exterioară minții).
Și acum despre Nyama(obligațiuni).
Nyama, cuprinde cinci obligații principale și șapte obligații secundare:
1
Asceza(tapas), în cărțile de yoga sunt trecute „programe de mortificare a trupului”, suportarea dualităților de tipul, foame-sete, rece-cald, ridicat-culcat, asceza rostirii, asceza mimicii și altele. Toate aceste „asceze” le considerăm de domeniul trecutului, dumneavoastră lucrați și nu puteți să le efectuați le vom înlocui cu alte procedee-ie yoghine. Iar dacă dumneavoastră nu mâncați dispar din corpul dumneavoastră „oligoelementele” și acest lucru duce la îmbolnăviri grave.
2
Mulțumirea(samtosha). Este acea obligație prin care trebuie să fii mulțumit cu rezultatele munci care le ai obținut, în urma efortului depuse. În cazul când nu ești mulțumit, te vei adresa Mamei Kundalini, Zeului Ganesha, lui Tati Shiva(Brahman) sau Marilor Zeii să-ți dea mai multă bogăție, dar cererea ta să fie bine argumentată. Totuși în cazul când vezi că ai o intuiție superioară și vezi că poți mai mult ai dreptul să o folosești și să beneficiezi de acest nivel superior de cunoaștere.
3
Credința în existența lui Tati Shiva și Marilor Zeii (astikaya), credința în cărțile marilor yoghin că ele spun adevărul. Acest adevăr e valabil numai la faza de început a practici yoghine. Dar după ce aveți vibrațiile Pranei și a curenților Mamei Kundalini în corpul subtil al dumneavoastră, iar mantre-le vibrează și ele în corpul vostru. Atunci aveți dovada practică că acestea sunt fapte reale și în acel moment vă rog să aruncațicredința” la coșul de gunoi.
4
Dăruirea (dana). În vechea Indie acestă obligație avea înțelesul de a dărui unui om cunoscător a Vede-lor, deci în acest mod erau recompensați mari cunoscători ai Vede-elor. În Yoga Noastră noi spunemdăruire se face pentru Yoga Noastră și pentru membri Yogi Noastre. Și suntem obligați să ajutăm și alte Yogi când sunt atacate de diferite negativită-ți.
5
Adorarea(isvarapujana), se face cu inimă curată, iar noi îi vom adora pe Tati Shiva, Mamei Kundalini, Mari Zeii și Zeului Ganesha, toată această adorare se face după ce veți fi pregătit în prealabil.
6
Ascultarea cântecelor cu Mantr-ele lor, ascultarea cântecelor Indiene care glorifică Mari Zeii și Zeițe(obligatoriu).
7
Sfioșenia(hri).
8
Credința (mati), este credință în cărțile scrise de Mari Yoghini Indieni, că sunt adevărate, este credința în tot ce scriu Eu că vă dau numai adevărul lui Tati Shiva.
9
Mantra, noi am încărcat șase lecții cu Mantra Yoga vă rog să le studiați și să practicați Japa cu diferite Mantre. În cadrul Mantra mai avem un sub-punct și anume Rugăciunea, dacă aveți diferite dorințe și dacă doriți să se împlinească puteți să o folosiți(numai dorința să fie bine argumentată).
10
Legământul(vrata), reprezintă legătura profundă care se stabilește între Guru și discipol. În timpul celor trei zile cât durează ceremonialul de depunere a jurământului de discipol,Guru are aceeași esență ca Tati Shiva. În Yajur Veda avem următoarea strofă în acest sens.
Prin legământ(vrata) se obține inițierea(diksha);
Prin inițiere(diksha) se obține grația(dakshina);
Prin grație(dakshina) se obține credința(sraddha);
Prin credință(sraddha) se obține Adevărul(satya). Vreau să lămurim mai bineGurul Indian are numai Jivatman identic cu Tati Shiva, iar restul corpului fizic și subtil are un anumit nivel Yoghin. Deci corpul unui Guru Indian nu este format din Chit ca și Tati Shiva. Dar prin respectul cuvenit față de Gurul Indian se caută ca să intri în grația lui ca să poți beneficia de această grație. Eu am făcut alt tip de legături și anume cu Marele Zeu Ganesha am făcut legătura cu Mantr-eleGAM ” și „GANESHAM ”. Acestă legătură am făcut-o prin Likhita Japa de 1200000 de ori și acum vibrează etern în mine. Am mai făcut legătura cu Mari Zei prin cele 24 de Mantre care vibrează etern în mine. Să dau un exemplu dacă un pescar a aruncat undița în apă și în cârligul lui se prinde un pește. Îl trage la mal și scoate cârligul din gura peștelui. În cazul Gurului Indian legătura dinte el și discipol se poate rupe, din mai multe motive. În cazul meu legătura dintre mine și Marele Zeu Ganesha nu se poate rupe din următoarele motive: a). viteza pranei în corpul meu subtil este mai cu 3 până la 5 ori față de viteza ființei umane; b). în acest caz Mantra vibrează etern în mine; c). Nu mai poate interveni nimeni să o decupleze din corpul meu subtil.
11
Putoare corpurilor umane. Un yoghin care practică Yoga Noastră nu îi este permis să stea în apropierea ființelor umane cu miros insuportabil. În cazul că nu simțiți acestă putoare umană înseamnănu aveți cel de al șaselea simț(Manas) pornit. Înseamnă că nu practicați Pranayama sau dacă chiar practicați aveți totuși un înveliș de Pranayama slăbit. Lăsați la o parte toate aceste cunoștințe primitive din „Creștinism ale lui Isus că El e păstorul, iar restul e turma. Căutați să stați la distanță față de „turmă ” să nu vă impregnați cu mirosurile turmei. Când Isus a spus Lazăre vino afară, corpul lui Lazăr puțea groaznic. Lazăr a avut învelișul de Pranayama slăbit.
12
Vampirul energetic al corpurilor umane. Așa cum v-a mai spusnu stați în apropiere ființelor umane care nu practică yoga sau să stați un timp limitat, dar la distanță. Când eram copil(aveam 8 până la 10 ani) și stăteam lângă copii, simțeam cu corpul lor subtil face o puternică presiune asupra corpului meu. Și în acest caz am căutat să stau la aproximativ 5 până la 10 metri distanță față de copii. În acest caz copii se simțeau jigniți și îmi adresau tot felul de cuvinte josnice. Vă rog să rezistați la aceste jigniri. Când lucram la proiectări și eram locțiitor șef de grupă eram obligat să merg la ședință de producție. La un moment dat simțeam o puternică presiune făcută asupra corpului meu subtil și începeam să dorm, deci moțăiam, nu aveam ce face. Aceste ședințe nu se pot evita și după ședință vă rog să vă aerisiți corpul și să-l împrospătați cu Prana.

Yoghin Vasile Ivașca în postura Viparita Karana Mudra.

Yoghin Vasile Ivașca închinare în fața lui Tati Shiva.

Yoghin Vasile Ivașca alături de Bagavan Vishnu și Marea Zeiță Mahalakshmi.

Yoghin Vasile Ivașca executând Simhasana.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu