joi, 24 aprilie 2014

Vasile Ivașca, Paradisurile„Yogi Noastre”. Starea de Beakunva și Ferikunva. Legea„Rezonanței” prima lege în Yoga Noastră.


Ivașca Maria mama mea fizică în tinerețe.

Yoghin Vasile Ivașca în Beakunva.

                                                                                                        Această lecție vă arată care sunt nivelele de purificare necesare pentru a ajunge în Paradisul Yogi Noastre. În acest caz vă voi arăta care sunt condițiile necesare pentru a avea acces în acest Paradis. Vom defini clar ce este starea de Beakunva și Ferikunva și mai mult vă voi arăta cum se produce starea de rezonanță între cele două stări. Deci în cazul rezonanței între două circuite oscilante, transferul energetic este maxim.
Deci așa cum v-am mai spus m-a întrupat în 30 iunie 1948 în satul Josani, depresiunea Beiuș(Binș). M-am întrupat ca și dumneavoastră fără nici o minune. Așa cum v-am mai amintit am început yoga de la trei ani. Am avut-o pe Marea Zeiță Kundalini trezită din întruparea trecută. Am avut realizată starea Nirodhika din întruparea trecută din India, unde am practicat în patru întrupări yoga de un nivel superior. Am mai practicat o yoga inferioară și diferite religii în India înainte de a ajunge la un nivel superior de yoga. Mulți vă întrebați dacă eu am practicat Tantra Yoga în India vă spun sută la sută că am practicat-o. Și mai mult schimbam indiencele cu care făceam cuplu(eram căsătorit în stil tantric) în fiecare lună. Dar intrat în starea de Nirodhika nu am putut face decât programul subtil prevăzut în această stare. Indiferent dacă yoghinul caută cu orice preț iasă din această stare, toate lucrurile și faptele lui vor fi în așa fel călăuzite încât nu va putea ieși din această stare. Credeți că eu nu m-am apropiat de femei, dar corpul lor puțea așa de tare încât eu mă retrăgeam tacticos un pas înapoi.
Se pune întrebarea facem, facem yoga, dar la ce ne folosește? Nu toți yoghini pot ajunge ca Zeul Rama; Zeul Krishna care are un mare paradis și este ființa supremă în Yoga Bhakti a domniei Sale ; Marele Buddha care este ființa supremă în religia domniei Sale și are paradis împreună cu devoți domniei Sale ; Marele Isus care are un paradis unde sunt eliberați devoți domniei Sale; și Marele Yoghin Datrattreya și lista continuă cu alți Mari Yoghini. Nu vreau să vă amăgesc cu promisiuni deșarte eu de la început v-am spus că noi yoghini din Yoga Noastră vom lucra numai și numai pe corpul subtil, deci ne interesează ce știți dumneavoastră după ce părăsiți corpul fizic. Structura paradisului Yogi Noastre va fi formată din trei nivele de purificare.
Primul nivel va fi„Paradisul Yoghinilor”. În acest paradis vor vor avea acces numai yoghini care practică„Yoga Noastră”. Primul criteriu de selecție va fi„iubirea față de Mari Zeii ”. Cei care merg în mâini, stau mult în cap se învârt pe deget, nu vor avea acces în acest paradis, dacă nu îi„iubesc pe Mari Zeii ”. Acest lucru se întâmplă datorită faptuluiParadisul Yogi Noastre a fost aprobat de Mari Zeii. Deci se poate întâmpla în acest caz ca un yoghin care execută perfect toate procede-ele să nu aibă acces în acest paradis. Iar un yoghin care nu poate executa numai„mantra yoga” să aibă acces în acest paradis, dacă îi iubește pe Mari Zeii. Accesul în paradisul Yogi Noastre se face printr-un program subtil elaborat de Mami Kundalini, la nivelul primului paradis și care va fi introdus în corpul subtil a fiecărei persoane. După moarte și în urma programului Marilor Zeii va apărea și acest program, dacă dumneavoastră știți ceva din Yoga Noastră aveți ocazia să vă examinați pe voi înșivă. Dacă nu reușiți la acest prin nivel, veți fi examinați la nivelul doi, dacă nici acolo nu reușiți și aveți starea de Ferikunva cu mine veți reuși la nivelul trei al paradisului Yogi noastre. Dacă nici aici veți repeta o nouă întrupare.
A doilea nivel va fi„Paradisul lui Bhakti, Karma și Mantra Yoga”. Sunt acei yoghini care practică cântece devoționale închinate Marilor Zeii. Yoghini care aduc ofrandă de mâncare, flori, esențe parfumate în fața Marilor Zeii. Sunt acei yoghini care dăruiesc din avuția lor mese sau diferite servicii, în mod public diferitelor persoane suferinde în numele Marilor Zeii. Sunt acei yoghini care din avuția lor construiesc temple, ashrame, stațiuni de purificare pentru yoghini. Sunt acei yoghini care nu sunt specialiști în procede-ele yoghine, dar ei efectuează diferite munci organizatorice și de integrare a altor yoghini în Yoga Noastră, deci sunt un liant integrator. Accesul în paradisul Yogi Noastre se face printr-un program subtil elaborat de Mami Kundalini, dar care va fi elaborat special pentru nivelul doi și care va fi introdus în corpul subtil a fiecărei persoane. După moarte și în urma programului Marilor Zeii va apărea și acest program, dacă dumneavoastră ați practicat Bhakti, Karma, Mantra Yoga și aveți alte merite ale nivelului doi, veți fi examinați dacă corespundeți acestui nivel. Dacă nu reușiți la acest nivel doi, veți fi examinați la nivelul trei, și dacă aveți starea de Ferikunva cu mine veți reuși la nivelul trei al paradisului Yogi noastre. Dacă nici aici veți repeta o nouă întrupare.
Pentru a trece la al treilea nivel a Paradisului Yogi Noastre va trebui mai înainte să lămurim ce înseamnă starea de„Beakunva ” și „Ferikunva ”. Despre Beakunva am mai amintit eu la lecția a doua a stărilor de conștiință superioară, dar să mai recapitulăm ce am spus eu despre Beakunva. Beakunva este o stare de beatitudine în care se află yoghinul în momentul când curenții Mari Zeițe Kundalini se unesc în Sahasrara cu Tati Shiva. În exterior Beakunva se vede prin acel surâs care este exprimat de fața yoghinului Vasile Ivașca. Beakunva este beatitudine ; este o stare conștientă ; este o stare în care gândurile din mentalul yoghinului sunt eliminate. Beakunva este un cuvânt„nou”și este format din primele trei litere <<Bea >> ale cuvântului românesc beatitudine și primele trei litere <<Kun >>din numele Mamei Kundalini și ultimele două litere <<va>> din numele lui Tati Shiva. Și în acest caz Beakunva ar însemna„beatitudine produsă de Mami Kundalini când curenții ei se întâlnesc în Sahasrara cu Tati Shiva”. În acest sens dumneavoastră vă puteți adresa Mari Zeițe Kundalini cu cuvintele„Mami Kundalini te rog dărueștem și mie stare de Beakunva, pe care ai dăruit-o yoghinului Vasile Ivașca. În acest caz nici un mușchi a yoghinului nu se deformează. Deci starea de Beakunva nu se poate produce numai la un yoghin care o are puternic trezită pe Marea Zeiță Kundalini. E adevărat că uni din Mistici Creștin trăiesc această stare de beatitudine.
Și acum să explicăm cum am ajuns eu la„Ferikunva ”. Să mai amintim ce am spus eu la prima lecție de conștiință superioară. În regimul comunist(înainte de 1989) se lucra și sâmbăta, dar la ora 9 începea lumea să plece acasă să facă cumpărăturile și pregătirile pentru Paște și Crăciun. Deci prigoana împotriva religiei în România comunistă s-a făcut din anul 1945 și până în anul 1958. Și corespunde perioadei când România era ocupată de trupele sovietice. Totuși lunea a doua zi nu aveau liber de la serviciu. În acest fel noi sărbătoream a doua zi de Paște sau de Crăciun la serviciu. Credincioși pe care îi aveam eu la învățământul comunist de sindicat voiau, să se manifeste public această zi sfântă. Printre cursanți aveam mulți baptiști și penticostali. Ei sau gândit cui să-i ducă ouă roșii, prăjituri și alte bunătăți în loc public ca numele lui Dumnezeu și lui Isus să fie binecuvântat. În acest fel ei au venit la mine cu aceste bunătăți cu cunoscutele salutări creștine„Cristos s-a născut ” și„Cristos a înviat ”. Totul s-a făcut în mod public și eu nu am ascuns nimic am binecuvântat acești credincioșii. Secretara de partid se numea Boji Elița și ea era fiică de chiabur și a fost deportată în Bărăgan împreună cu părinți. Părinți ei nu au putut plăti cotele impuse la„datoria de război” ce o datoram „Rușilor”. Între mine și doamna Boji era o colaborare foarte bună pe linie de producție și în acest caz ea ma ales propagandist la forma sindical. Eu nu am avut studii în școlile de partid și doamna Boji venea la mine cu propuneri de-a urma și eu o școală de partid de 3 sau 6 luni. La care eu spuneam că nu am timp că eu mai joc șah la o echipă de divizia B și semnam că nu voi pleca. Când doamna Boji venea la mine și ajungea în fața mea ea începea să surâdă acel surâs pictat de Leonardo în Celebra picturăGioconda”. Acest fapt se petrece în jurul anilor 1985 și doamna Boji nu putea să se abținănu surâdă în prezența mea. În acea perioadă Marea Zeiță Kundalini vibra puternic în corpul meu, iar doamna Boji avea un corp subtil și fizic foarte purificat care prin fenomenul de „rezonanță” intra în vibrație cu Mami Kundalini. Eu am profitat de situație și i-am cerut să mă scoată din Gărzile Patriotice(trupe paramilitare în România comunistă), lucru care s-a și întâmplat, într-o lună am fost eliberat de acea corvoadă. Deci doamna Boji nu îmi mai putea face un rău niciodată. Așa cum pisica nu își zgârie puiul care este prins în ghearele sale, tot așa și rezonatorul(doamna Boji) nu îi poate face rău(să rănească) celui care emite(emitorului) vibrația Mari Zeițe. În acest caz în-zadar veneau informatoriraporteze că eu îl iubesc deschis pe Dumnezeu, ea considera acest fapt ca un lucru normal. Totuși informatori l-au anunțat pe soțul(era locțiitor șef de atelier) doamnei că doamna îmi surâde ori de câte ori privirile noastre se întâlneau. Soțul doamnei nu s-a manifestat public, dar era foarte rece cu mine. După ce s-au pensionat amândoi ne-am întâlnit pe stradă, toți trei și doamna Boji a început să surâdă și mai puternic, chiar în prezența soțului. În acest caz o să vă alătur fotografii cu doamna Boji cum surde, e adevărat că aici suntem într-o ședință de producție(ea totuși surâde). Această stare în care se găsea doamna Boji Elița, Gioconda și mama mea Ivașca Mărioara o vom numi-o de aici înainte starea de„Ferikunva”.
Ferikunva este o stare de fericire în care se află rezonatorul (persoana care are o purificare superioară) în momentul când se găsește în fața unui yoghin care o are trezită puternic pe Marea Zeiță Kundalini și are o viteză a pranei în curele pranice de cel puțin 2 ori mai mare ca a unei ființe umane obișnuite. În exterior Ferikunva se vede prin acel surâs care este exprimat de doamna Boji Elița, Gioconda sau Ivașca Mărioara. Ferikunva este fericire ; este o stare conștientă ; este o stare în care gândurile din mentalul persoanei respective nu sunt eliminate. Ferikunva este un cuvânt„nou”și este format din primele patru litere <<Feri >> ale cuvântului românesc Fericire și primele trei litere <<Kun >>din numele Mamei Kundalini și ultimele două litere <<va>> din numele lui Tati Shiva. Și în acest caz Ferikunva ar însemna„Fericirea produsă în rezonator de către emitor când cei doi se află față în față. Pentru a avea acestă stare ne trebuie un„Emitor” care este yoghinul„superior”și un„Rezonator”care se persoana purificată. Deci această stare de Ferikunva se formează numai și numai în persoana care este pură și vine în contact cu yoghinul superior. În figura 57 v-am arătat curba Rezonanței(clopotul lui Gauss) necesară pentru a intra în starea „Ferikunva”. Din această figură se văd condițiile necesare intrări în această stare. Persoanele respective s-ar pute să nu practice yoga, dar puritatea lor le face să intre în rezonanță cu cu corpul meu subtil.
A treilea nivel va fi„Paradisul celor în stare de Ferikunva”. În acest nivel vor avea acces numai persoanele care au valoarea raportului dintre, Puritatea relativă și Puritatea maximă de 0,707. Sub această valoare nu avem rezonanță. În acest caz putem spune că lățimea benzi de trecere este de maxim 3 dB. Aceste persoane s-ar putea să nu fie credincioase să fie atei, nu mă interesează la ei decât puritatea corpului fizic și subtil. Deci pentru a obține o puritate de o asemenea valoare, persoana respectivă trebuie să aibă o moralitate deosebită, să fie generos și să aibă o iubire înnăscută pentru cei care fac lucruri frumoase și benefici societăți. Să aibă o atitudine demnă în familie și societate, totdeauna să ajute oameni săraci, nici odată să nu pretindă răsplată pentru munca efectuată în folosul comunități. Să păstreze o igienă corporală deosebită, să fie un exemplu de urmat de către alte persoane. În mod sigur și acestor persoane le pute corpul subtil(sunt doar animale zeiești), dar în paradisul Yogi Noastre există un loc în care vor elimina aceste mirosuri umane. Cu se va face selecția acestor persoane? Așa cum v-am mai spus eu, Mami Kundalini va elabora un program subtil în care poza mea sau chipul meu, va fi însoțite de vibrația mea. Tot acest program subtil va fi introdus în corpul subtil a fiecărei persoane. În momentul când o persoană moare după programele Marilor Zeii și Zeițe va urma programul Vasile Ivașca. În acestă situație avem trei cazuri; a. persoane care intră în Rezonanță cu mine; b. persoane care le place de mine atât ca iubire sau sunt atrase de mine; c. persoane care pur și simplu mă ignoră sau le frică de mine. Dintre cele trei cazuri numai cazul„a” ne interesează„persoane care intră în Rezonanță cu mine”. Acest fapt nu înseamnă că„persoane care le place de mine atât ca iubire sau sunt atrase mine” nu vor avea acces în paradisul Yogi Noastre. Vor avea după mai multe întrupări, trebui să se purifice să intre în Rezonanță cu corpul meu subtil. În momentul actual am 66 de ani și pe parcursul vieți mele multe persoane din orașul Arad  au întrat cu mine în Rezonanță și au primit starea de Ferikunva(sute de persoane). Așa cum v-am mai spus„Gioconda” este prima persoană care a experimentat starea de Ferikunva. Acest tablou este celebru datorită faptului că Gioconda (Mona Lisa) se află într-o stare transcendentală, stare care până la Leonardo Da Vinci nu a putut fi reprezentată în pictură. Deci Leonardo o avea trezită la un anumit nivel pe Mami Kundalini și astfel vibrația lui de emitor a fost transmisă Giocondei pe post de rezonator. În acest fel Gioconda a întrat în rezonanță și a oferit lumi întregi o primă stare transcendentală pe care eu am numit-oFerikunva”. Deci Ferikunva este un cadou oferit lumi întregi de Mami Kundalini și Tati Shiva în marea lor dragoste pentru creația lor. Despre Leonardo putem afirma că a fost cel mai mare pictor, datorită faptului că avea o mare putere dobândită în întrupările anterioare și anume putea reprezenta vibrația corpului subtil. Astfel toate personajele din picturile lui Leonardo au viață, sunt însuflețite și acest lucru se făcea prin puterile avute de el. Despre Mona Lisa putem spune că a fost pictat de Leonardo între ani 1503 – 1505 și are dimensiunea de 77x 53 cm. Mari pictori au spus despre Mona Lisa că ar reprezentaMister și secrete”, un„Surâs enigmatic”, un„Surâs abia schițat ”, un„fundal neuniform”, partea din stânga tabloului(dreapta a Monei Lisa) este evident mai jos ca partea dreaptă. Mister și secrete în acest caz, omul de rând, până la un laureat al premiului Nobel nu cunoaște funcționarea corpului subtil și funcționarea chakre-lor. În acest caz pentru omul de știință tot ce se petrece în corpul subtil e mister și e secret. Surâs enigmatic în acest caz surâsul Monei Lisa nu se datorește unei bucurii sau plăceri lumești ci numai datorită purități ei și faptului că a putut să intre în rezonanță cu Leonardo. Surâs abia schițat în acest caz pe fața Monei Lisa nici un mușchi nu se deformează, tot corpul este într-o armonie perfectă este în starea de Ferikunva. Deci starea de Ferikunva se deosebește de un surâs obișnuit, pentru că la ea nici un mușchi al feței și a corpului nu se deformează. Surâs abia schițat(abia perceptibil) se datorează faptului Leonardo a avut vibrații ale Mamei Kundalini, dar care erau slabe. Eu am avut și am puternice vibrații. Să luăm un exemplu când făceam injecții la dispensarul întreprinderi(prin ani 1992) asistenta care îmi dădea injecții rădea cu suflet-tu până la gură deși între noi era o distanță de 15 metri. De multe ori o întâlneam pe hol și ea începea să râdă foarte puternic. Iar câteodată pe hol era dr. Vamoșiu și diferite persoane și totuși doamna asistentă râdea foarte puternic. Ajuns în cabinet unde făceam injecții am întrebat-o de ce râde și ea mi-a spusnumai în prezența mea râde și ea nu se poate abține. Și mai mult nu se putea abține să nu îmi rostească și numele. Doamna asistentă era foarte religioasă și îl iubea foarte mult pe Isus și a vrut să-și pună poza(icoană) pe perete în cabinetul ei, dar doamna Vamoșiu nu a lăsat-o. Dacă ne întâlneam pe stradă ea de la distanță îmi rostea numele și râdea. Să nu credeți că a fost o nebună era o femeie foarte purificată și religioasă, dar că în fața mea se producea starea de Ferikunva în corpul ei subtil. Partea din stânga tabloului(dreapta a Monei Lisa) este evident mai jos ca partea dreaptă. Pictori și specialiști spun aici că probabil a fost pictat mai târziu. Ce reprezintă de fapt stânga aici? Ea reprezintă nivelul inferior, nivelul omului profan, nivelul omului inferior incapabil transcendă realitate lui. Ce reprezintă dreapta aici? Ea reprezintă nivelul superior, acel paradis mult visat de omul religios, a cea stare paradisiacă imaginată de creștini. Și între cele două stări apare Mona Lisa și le desparte ca o linie mediană. Și mai mult ce nu au văzut specialiști până acum, Mona Lisa depășește începând cu Ajna chakra însăși lumea paradisului. Ce reprezintă de fapt Gioconda aici? Prin Gioconda Marea Zeiță Kundalini arată lumi că acele persoane foarte purificate pot intra în rezonanță cu Domnia Sa și pot obține o eliberare superioară. În tablou nu apare nici un semn religios acest lucru ne arată Gioconda poate să fie și ate-ie. Dar trăsătura principală a Giocondei este puritatea ei. Și acest lucru se vede din următoarele aspecte ale feței ei. a). Nu are piele groasă sau riduri(rinichi obosit sau exces de apă în corp) pe frunte. b). Nu are buzunare sub ochii(rinichi obosit sau exces de apă în corp). c). Nu are nasul roșu, deci nu are tulburări de inimă. d). Nu are vârful nasului roșu sau de culoare sângerie sau mai întunecat, ce ne arată că are chakra Muladhara sănătoasă, are intestinul gros în perfectă stare de funcționare și că a făcut puțin sex. e). Și mai mult această puritate a chakre-lor Muladhara și Svadhisthana a ei fac din Mona Lisa un stâlp al infinitului între starea inferioară și starea superioară. f). Nu are buza inferioară umflată, deci nu are stomac bolnav. Deci într-un cuvânt putem spune că Mona Lisa este perfectă. Aici ar fi interesant schițele făcute pentru această lucrare de Leonardo. E interesant să vedem și studiile făcute de Leonardo pentru această lucrare, pentru că el a lucrat mult timp la acest tablou. Deci Leonardo s-a perfecționat pe sine și apoi a perfecționat-o și pe Mona Lisa. Cum cred eu că făcea Leonardo acest lucru, mergea prin Florența și se uita la oameni perfecți(puri) și le schița diferite părți ale feței și astfel după mulți ani a ajuns la această față perfectă. E adevărat că la Leonardo s-a prezentat pentru pictură Madona Lisa de Gioconda, dar tabloul reprezintă cunoașterea perfectă atât practică cât și teoretică a cea ce înțelegea Leonardo prin „puritate”. Deci în concluzie mai putem spuneLeonardo nu a vrut să vândă acest tablou doamnei respective pentru că ea nu era reprezentată în acest tablou. Mai vreau să spun că acest tablou nu este o compoziție imaginară cum cred mulți. Eu mă mai repet ca să înțelegeți mai bine fenomenul care a stat la baza acestui mare tablou. Deci Leonardo a făcut schițe și studii la acest tablou după fețele oamenilor din Florența și nu după imaginația lui. A comparat aceste studii și schițe între ele și din această comparație a lui i-a reieșit care sunt trăsăturile cele mai pure ale feței. Deci genialitate lui Leonardo constă în studiile, schițele, comparațiile făcute de el și în final obținerea„Purități ”. Cei doi Leonardo și Gioconda sunt ca fața și reversul unei monede ei nu pot fi despărțiți de spațiu și timp pentru că starea Ferikunva îi unește prin rezonanță în veci de veci. Deci pot afirma cu tărienoua religie a lui Isus(aici religia catolică) după multe secole de purificare a generat această mare purifica între Leonardo și Gioconda încât într-ei a apărut starea transcendentală numită Ferikunva. Leonardo a iubit mult acest tablou încât tot timpul vieți l-a purtat cu el, era puternic atașat de el. Totuși Leonardo nu a fost capabil să arate lumi ce exprimă acest tablou, mai mult decât că este o pictură perfectă și sublimă. Astăzi eu Yoghin Vasile Ivașca arat întregi lumi că acel surâs al Giocondei nu exprimă altceva decât starea transcendentală de Ferikunva. În acest caz putem spune de Gioconda că este un tablou viu care emite în permanență vibrații ale Mamei Kundalini. E adevărat că mai toate picturile sfinților emit vibrații, dar în cazul Giocondei ea nu este o sfântă și totuși emite vibrații divine. Dacă contabilizăm cine va intra mai mult în Ferikunva vom observa că 95% sunt femei și doar 5% sunt bărbați.
Să arătăm o concluzie despre starea Ferikunva. Ființele umane obișnuite(animalele zeilor) nu pot experimenta așa ceva, deoarece oameni râd sau surâd în mod discret sau în hohote. Dar tot acest râs sau surâs la oameni este însoțit de o dilatare(deplasare) a musculaturi feței, indiferent dacă este discret sau în hohote. Iar în Ferikunva nici un mușchi al feței nu se deformează. În timp ce râsul și surâsul apare în urma unei plăceri în urma unui spectacol foarte comic unde omul râde foarte copios cu sufletul la gură, nu mai știe de el atât râde, nu se mai poate opri. E adevărat că râsul este sănătos, așa cum se zice mai descrețește frunțile. Despre mine vă pot spune că m-am născut cu puterea de a râde de persoanele care spun minciuni. V-am arătat că la ora de economie politică la profesoara(directoarea) Fiștoc Melania eu am râs în hohote. Tot acest râs în hohote a început cublocajul involuntar al respirației și atât timp cât a durat acest blocaj eu tot am râs în hohote. În cartea de yoga Vasishtha Samhita găsim termenul„Kevala kumbhaka” (kumbhaka perfectă), care înseamnă o blocare(kumbhaka) a procesului respirație; cu mare ușurință de către yoghin ; după încheierea inspirației și expirației. Deci eu nu am avut o Kevala kumbhaka ci pur și simplu am intrat în starea de Samadhi și în acest caz s-a produs o„blocare a respirației mele involuntar de voința mea. În această stare de Samadhi în care am întrat eu; nu am fost conștient de nimic; mentalul meu a fost oprit; respirația a fost oprită, iar când am ieșit din această stare eu râdeam. La care Fiștoc m-a apostrofat cu cuvintele„de ce râd de ea, tu care arați ca un chinez, ca un vietnamez, ca un coreean. Deci Fiștoc a folosit aici aceste nume de popoare ca fiind popoare inferioare un fel de animale. Incapabilediscearnă când se râde și când nu se râde, aceste popoare râd ca nebunii. Deși poporul Român era frate cu aceste popoare, doamna Fiștoc Melania șefa cabinetului județean de partid la o mare furie și-a permis să afirme că popoarele chinez, vietnamez și coreean sunt popoare inferioare și râd ca nebunii. Această primă stare de Samadhi de care eu îmi amintesc se petrecut în anul 1967 în luna octombrie. Prin anul 2000 am citit un articol care relata o întâmplare petrecută pe peronul unei gări din Japonia. Lume multă pe peron, mare îmbulzeală și ce să vezi se apropia un tren de mare viteză și un cetățean cade în fața locomotivei. Corpul îi este secționat în două bucăți, este dus la spital și cele două bucăți sunt puse una în continuarea celeilalte. Și culmea ironiei omul începe să vorbească și spune că a venit în Japonia cu un mesaj la un yoghin. În acest sens este chemat yoghinul japonez care primește mesajul, după care yoghinul Indian moare. În această relatare ziariști japonezi spun că yoghinul indian se afla în tranșă yoghină(eu i-am spus samadhi). Despre yoginul indian și marele yoghin Rama Krishna putem spune că atunci când intrau în starea de samadhi ei își pierdeau complet conștiința corporală și cădeau pe jos ca un om mort. Totuși eu am intrat de multe ori în starea de samadhi și nu am căzut jos nici odată. Acest fapt s-a datorat învelișului de pranayama care rămâne în corpul subtil și îi menține procesele fiziologice și echilibrul fizic. Diferența între mine și cei doi yoghini indieni este că eu am avut un înveliș de prana foarte puternic(care m-a menținut în picioare), iar cei doi yoghini indieni au avut un înveliș de prana foarte slab(care le-a produs căderea)
În acest sens vă voi pune fotografii cu mama mea Ivașca Maria, Boji Elița, Mona lisa și desenatoarea mea Borlovan Corina și ea intra adesea în Ferikunva. De asemenea fotografii cu colegi de la secția sculărie, yoghin Vasile Ivașca în starea Beakunva și fotografii cu colegi mei de liceu și directoarea Fiștoc Melania. Dacă o priviți pe Mona Lisa să o priviți de sus și nu perpendicular sau de jos, numai privind-o de sus vedeți măreția culorilor și nuanțelor acestui tablou. Cele trei straturi de pictură atunci vi se reelevează.

Yoghin Vasile Ivașca la absolvirea liceului seral în 1971.

Yoghin Vasile Ivașca la defilarea de 1 Mai. Împreună cu colegi de la secția sculărie.


Yoghin Vasile Ivașca în timpul unei ședințe tehnice. În fundal se vede doamna Boji Elița.

Sus în stânga se vede Corina Borlovan, iar jos mijloc tatăl meu Gheorghe.

Gioconda sau cu se mai numea Mona Lisa. Vă rog să o priviți de sus în jos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu