Deci
așa cum v-am mai spus m-a întrupat în 30 iunie 1948
în satul Josani, depresiunea Beiuș(Binș).
M-am întrupat ca și dumneavoastră fără nici o
minune. Așa cum v-am mai amintit am
început yoga de la trei ani. Am
avut-o pe Marea Zeiță Kundalini trezită din
întruparea trecută. Am avut realizată starea
Nirodhika din întruparea trecută din India,
unde am practicat în patru întrupări yoga de un
nivel superior. Am mai practicat o yoga
inferioară și diferite religii în India
înainte de a ajunge la un nivel superior de
yoga. Mulți vă întrebați dacă eu am
practicat Tantra Yoga în India vă
spun sută la sută că am practicat-o.
Și mai mult schimbam indiencele cu care făceam
cuplu(eram căsătorit în stil tantric) în fiecare
lună. Dar intrat în starea de Nirodhika
nu am putut face decât programul subtil prevăzut
în această stare. Indiferent dacă yoghinul
caută cu orice preț să iasă din
această stare, toate lucrurile și faptele lui vor fi în
așa fel călăuzite încât nu va putea ieși
din această stare. Credeți că eu nu m-am
apropiat de femei, dar corpul lor puțea așa
de tare încât eu mă retrăgeam tacticos un pas
înapoi.
|
Se
pune întrebarea facem, facem yoga,
dar la ce ne folosește? Nu toți yoghini pot
ajunge ca Zeul Rama; Zeul
Krishna care are un mare paradis și este
ființa supremă în Yoga Bhakti a domniei Sale
; Marele Buddha care este ființa
supremă în religia domniei Sale și are paradis
împreună cu devoți domniei Sale ; Marele
Isus care are un paradis unde sunt eliberați
devoți domniei Sale; și Marele
Yoghin Datrattreya și lista continuă cu alți Mari
Yoghini. Nu vreau să vă
amăgesc cu promisiuni deșarte eu de
la început v-am spus că noi
yoghini din Yoga Noastră vom lucra numai și
numai pe corpul subtil, deci ne
interesează ce știți dumneavoastră după
ce părăsiți corpul fizic. Structura
paradisului Yogi Noastre va fi formată din
trei nivele de purificare.
|
Primul
nivel va fi„Paradisul Yoghinilor”. În
acest paradis vor vor avea acces numai yoghini
care practică„Yoga Noastră”. Primul criteriu
de selecție va fi„iubirea față de Mari Zeii ”.
Cei care merg în mâini, stau mult în cap se
învârt pe deget, nu vor avea acces
în acest paradis, dacă nu îi„iubesc pe
Mari Zeii ”. Acest lucru se întâmplă datorită
faptului că Paradisul Yogi Noastre a fost
aprobat de Mari Zeii. Deci se poate
întâmpla în acest caz ca un
yoghin care execută perfect toate
procede-ele să nu aibă acces în acest paradis.
Iar un yoghin care nu poate executa
numai„mantra yoga” să aibă acces în
acest paradis, dacă îi iubește pe Mari
Zeii. Accesul în paradisul Yogi Noastre se face
printr-un program subtil elaborat de Mami Kundalini,
la
nivelul primului paradis și care va
fi introdus în corpul subtil a fiecărei
persoane. După moarte și în urma
programului Marilor Zeii va
apărea și acest program, dacă
dumneavoastră știți ceva din Yoga Noastră
aveți ocazia să vă examinați pe
voi înșivă. Dacă nu reușiți la
acest prin nivel, veți fi examinați
la nivelul doi, dacă nici acolo nu reușiți
și aveți starea de Ferikunva cu mine
veți reuși la nivelul trei al paradisului Yogi
noastre. Dacă nici aici veți repeta
o nouă întrupare.
|
A
doilea nivel va fi„Paradisul lui Bhakti,
Karma și Mantra Yoga”.
Sunt acei yoghini care practică cântece
devoționale închinate Marilor Zeii. Yoghini
care aduc ofrandă de mâncare, flori,
esențe parfumate în fața Marilor Zeii.
Sunt acei yoghini care dăruiesc
din avuția lor mese sau
diferite servicii, în mod public diferitelor
persoane suferinde în numele Marilor Zeii.
Sunt acei yoghini care din avuția
lor construiesc temple, ashrame,
stațiuni de purificare pentru yoghini. Sunt acei
yoghini care nu sunt specialiști
în procede-ele yoghine, dar ei efectuează
diferite munci organizatorice și de
integrare a altor yoghini în Yoga Noastră,
deci sunt un liant integrator. Accesul în paradisul
Yogi Noastre se face printr-un program subtil elaborat de Mami
Kundalini,
dar
care va fi elaborat special pentru nivelul doi
și care va fi introdus în corpul
subtil a fiecărei persoane. După moarte și
în urma programului Marilor Zeii
va apărea și acest program, dacă
dumneavoastră ați
practicat Bhakti,
Karma,
Mantra Yoga
și aveți
alte
merite ale nivelului doi,
veți fi examinați
dacă corespundeți
acestui
nivel.
Dacă
nu reușiți
la acest nivel doi,
veți fi examinați
la nivelul trei,
și dacă
aveți
starea de Ferikunva
cu mine
veți reuși la nivelul trei al
paradisului Yogi noastre.
Dacă nici aici
veți repeta
o nouă întrupare.
|
Pentru
a trece la al treilea nivel a Paradisului Yogi
Noastre
va trebui mai înainte să lămurim ce
înseamnă
starea de„Beakunva ”
și „Ferikunva ”.
Despre Beakunva am mai amintit eu la lecția a doua a stărilor
de conștiință superioară, dar să mai recapitulăm ce am spus
eu despre
Beakunva. Beakunva
este o stare de beatitudine
în care se află yoghinul în
momentul când curenții Mari Zeițe Kundalini
se
unesc în Sahasrara
cu Tati Shiva.
În exterior Beakunva
se vede prin acel surâs
care este exprimat
de fața yoghinului Vasile Ivașca.
Beakunva
este beatitudine ;
este o stare conștientă ;
este o stare în care gândurile
din mentalul yoghinului sunt eliminate.
Beakunva este
un cuvânt„nou”și
este format din primele
trei litere
<<Bea
>> ale cuvântului românesc
beatitudine
și primele trei
litere
<<Kun
>>din numele Mamei
Kundalini
și ultimele două
litere
<<va>>
din numele lui Tati
Shiva.
Și în acest caz Beakunva
ar însemna„beatitudine
produsă de Mami Kundalini
când curenții
ei se întâlnesc
în Sahasrara
cu Tati Shiva”.
În
acest sens dumneavoastră vă puteți adresa Mari
Zeițe Kundalini cu
cuvintele„Mami
Kundalini te rog dărueștem
și mie stare de Beakunva,
pe care ai dăruit-o yoghinului Vasile
Ivașca.
În
acest caz nici un
mușchi a yoghinului
nu se deformează.
Deci starea de Beakunva
nu se poate produce
numai
la un
yoghin care
o are puternic
trezită pe Marea
Zeiță Kundalini.
E adevărat că uni din
Mistici Creștin
trăiesc această stare de
beatitudine.
|
Și
acum să explicăm cum am ajuns eu la„Ferikunva ”.
Să mai amintim
ce am spus eu la prima lecție de conștiință
superioară.
În regimul
comunist(înainte de 1989) se lucra și
sâmbăta, dar
la ora 9 începea lumea să plece acasă să facă cumpărăturile
și pregătirile
pentru Paște și
Crăciun.
Deci
prigoana
împotriva religiei
în România
comunistă s-a
făcut din anul 1945
și până în anul 1958.
Și corespunde perioadei când România
era ocupată de trupele sovietice.
Totuși
lunea a doua
zi nu aveau
liber de la serviciu.
În acest fel noi
sărbătoream a doua zi de
Paște sau de
Crăciun la serviciu.
Credincioși pe care
îi aveam eu la
învățământul comunist de sindicat
voiau,
să se manifeste
public această zi sfântă.
Printre cursanți aveam mulți baptiști
și penticostali.
Ei sau gândit cui
să-i ducă ouă roșii,
prăjituri
și alte bunătăți
în loc public
ca numele lui
Dumnezeu și lui
Isus
să fie binecuvântat.
În acest fel
ei au venit la mine cu aceste bunătăți
cu cunoscutele
salutări
creștine„Cristos
s-a născut ”
și„Cristos a
înviat ”.
Totul s-a făcut în
mod public și
eu nu am ascuns
nimic
că am binecuvântat
acești credincioșii.
Secretara de
partid se
numea Boji Elița
și ea era fiică
de chiabur și a
fost
deportată în
Bărăgan împreună
cu părinți.
Părinți ei nu au putut
plăti cotele impuse
la„datoria de
război” ce o
datoram „Rușilor”.
Între mine
și doamna Boji
era o
colaborare
foarte bună pe linie de producție
și în acest caz ea
ma ales
propagandist la forma sindical.
Eu nu am avut
studii în școlile
de partid
și doamna Boji
venea la mine cu propuneri
de-a urma și
eu
o școală de
partid de 3 sau 6
luni. La care eu spuneam
că nu am
timp că eu mai
joc șah la o echipă de divizia B și
semnam că nu voi
pleca. Când
doamna Boji venea
la mine și
ajungea în fața
mea ea
începea să surâdă
acel surâs pictat
de Leonardo în Celebra pictură„Gioconda”.
Acest fapt se petrece
în jurul anilor 1985
și doamna Boji nu
putea să se
abțină
să nu surâdă
în prezența mea.
În acea perioadă Marea
Zeiță Kundalini
vibra puternic în corpul meu,
iar doamna Boji
avea un corp
subtil și
fizic foarte
purificat care
prin fenomenul
de „rezonanță”
intra în vibrație
cu Mami Kundalini.
Eu am profitat de
situație
și i-am cerut să
mă
scoată din
„Gărzile
Patriotice”
(trupe paramilitare în
România comunistă),
lucru care s-a și
întâmplat,
într-o lună am fost eliberat de acea corvoadă.
Deci doamna Boji
nu îmi
mai putea face
un rău
niciodată.
Așa cum pisica
nu își zgârie puiul care este prins în ghearele
sale,
tot așa și rezonatorul(doamna
Boji) nu îi
poate
face rău(să
mă
rănească) celui
care emite(emitorului)
vibrația Mari
Zeițe. În
acest caz în-zadar
veneau informatori
să raporteze că
eu îl iubesc deschis pe Dumnezeu,
ea considera
acest fapt ca un lucru normal.
Totuși
informatori
l-au
anunțat pe soțul(era
locțiitor șef
de atelier)
doamnei că doamna
îmi surâde
ori de câte ori privirile
noastre se întâlneau.
Soțul doamnei
nu s-a manifestat public,
dar era foarte rece
cu mine.
După ce s-au pensionat
amândoi ne-am
întâlnit
pe stradă, toți
trei și
doamna
Boji
a început să surâdă
și mai puternic,
chiar în prezența
soțului.
În
acest caz o să vă alătur
fotografii cu doamna Boji
cum surde,
e adevărat
că aici suntem
într-o ședință de producție(ea
totuși surâde). Această
stare în care se găsea doamna Boji Elița, Gioconda și
mama mea Ivașca Mărioara
o vom numi-o de aici înainte starea de„Ferikunva”.
|
Ferikunva
este o stare de fericire
în care se află rezonatorul
(persoana
care are o purificare superioară)
în
momentul când se
găsește în fața
unui yoghin
care o are trezită puternic
pe Marea Zeiță Kundalini
și are o viteză a pranei în curele
pranice de cel
puțin 2 ori mai mare ca a unei ființe umane
obișnuite.
În
exterior Ferikunva
se
vede prin acel surâs
care este exprimat
de doamna
Boji Elița, Gioconda sau
Ivașca Mărioara.
Ferikunva
este fericire ;
este o stare conștientă
;
este o stare în care gândurile
din mentalul persoanei
respective nu sunt eliminate.
Ferikunva
este un cuvânt„nou”și
este format din primele
patru litere
<<Feri
>> ale cuvântului românesc
Fericire
și
primele trei
litere
<<Kun
>>din numele Mamei
Kundalini
și ultimele două
litere
<<va>>
din numele lui Tati
Shiva.
Și în acest caz Ferikunva
ar
însemna„Fericirea
produsă în
rezonator
de
către emitor
când cei doi se află față în față.
Pentru a avea
acestă stare ne trebuie un„Emitor”
care este yoghinul„superior”și
un„Rezonator”care
se persoana purificată.
Deci
această stare de Ferikunva
se formează numai
și
numai
în persoana
care este pură
și vine în contact
cu yoghinul superior.
În
figura 57 v-am arătat curba Rezonanței(clopotul
lui
Gauss)
necesară
pentru a intra în starea „Ferikunva”.
Din această figură
se văd condițiile necesare
intrări în această
stare.
Persoanele
respective s-ar pute să nu practice
yoga,
dar puritatea
lor le
face să intre în
rezonanță
cu
cu corpul
meu subtil.
|
A treilea
nivel va fi„Paradisul celor în stare de
Ferikunva”. În acest nivel vor avea acces
numai persoanele care au valoarea raportului dintre,
Puritatea relativă și Puritatea maximă
de 0,707. Sub această valoare nu avem
rezonanță. În acest caz putem spune că lățimea
benzi de trecere este de maxim 3 dB.
Aceste persoane s-ar putea să nu fie
credincioase să fie atei, nu mă
interesează la ei decât puritatea corpului
fizic și subtil. Deci pentru a obține o
puritate de o asemenea valoare,
persoana respectivă trebuie să aibă o moralitate
deosebită, să fie generos și să aibă o
iubire înnăscută pentru cei care fac lucruri
frumoase și benefici societăți.
Să aibă o atitudine demnă în familie
și societate, totdeauna să ajute oameni
săraci, nici odată să nu pretindă răsplată
pentru munca efectuată în folosul comunități.
Să păstreze o igienă corporală deosebită, să
fie un exemplu de urmat de către alte persoane. În
mod sigur și acestor persoane le pute corpul
subtil(sunt doar animale zeiești), dar în paradisul
Yogi Noastre există un loc în care vor
elimina aceste mirosuri umane. Cu se va face
selecția acestor persoane? Așa cum v-am mai spus
eu, Mami Kundalini va elabora un program
subtil în care poza mea sau chipul
meu, va fi însoțite de vibrația mea.
Tot acest program subtil va fi introdus în
corpul subtil a fiecărei persoane. În momentul când o
persoană moare după programele Marilor Zeii și
Zeițe va urma programul Vasile Ivașca.
În acestă situație avem trei cazuri; a. persoane
care intră în Rezonanță cu mine; b. persoane care le
place de mine atât ca iubire sau sunt atrase
de mine; c. persoane care pur și simplu mă ignoră
sau le frică de mine. Dintre cele trei cazuri numai
cazul„a” ne interesează„persoane care
intră în Rezonanță cu mine”. Acest fapt nu înseamnă
că„persoane care le place de mine atât ca iubire sau
sunt atrase mine” nu vor
avea acces în paradisul Yogi Noastre.
Vor avea după mai multe întrupări, trebui să se
purifice să intre în Rezonanță cu corpul
meu subtil. În momentul actual am 66 de ani și pe
parcursul vieți mele multe persoane din orașul Arad au întrat cu mine în Rezonanță și au primit
starea de Ferikunva(sute de persoane). Așa cum v-am mai
spus„Gioconda” este prima persoană
care a experimentat starea de Ferikunva.
Acest tablou este celebru datorită faptului că Gioconda
(Mona Lisa) se află într-o stare transcendentală,
stare care până la Leonardo Da Vinci nu a putut fi
reprezentată în pictură. Deci
Leonardo o avea trezită la un anumit nivel
pe Mami Kundalini și astfel vibrația lui de
emitor a fost transmisă Giocondei pe post de
rezonator. În acest fel Gioconda a întrat în
rezonanță și a oferit lumi întregi o primă
stare transcendentală pe care eu am numit-o
„Ferikunva”. Deci Ferikunva este
un cadou oferit lumi întregi de Mami
Kundalini și Tati Shiva în marea
lor dragoste pentru creația lor.
Despre Leonardo putem afirma că a
fost cel mai mare pictor, datorită faptului că
avea o mare putere dobândită în întrupările
anterioare și anume putea reprezenta vibrația
corpului subtil. Astfel toate personajele din
picturile lui Leonardo au viață, sunt însuflețite
și acest lucru se făcea prin puterile avute de
el. Despre Mona Lisa putem spune
că a fost pictat de Leonardo între
ani 1503 – 1505 și are dimensiunea de 77x
53 cm. Mari pictori au spus
despre Mona Lisa că ar reprezenta„Mister
și secrete”, un„Surâs enigmatic”,
un„Surâs abia schițat ”, un„fundal
neuniform”, partea din stânga tabloului(dreapta a Monei Lisa)
este evident mai jos ca partea dreaptă. Mister și secrete
în acest caz, omul de rând, până la un laureat al
premiului Nobel nu cunoaște funcționarea corpului subtil
și funcționarea chakre-lor. În acest caz pentru
omul de știință tot ce se petrece în corpul
subtil e mister și e secret. Surâs
enigmatic în acest caz surâsul Monei Lisa nu se
datorește unei bucurii sau plăceri lumești
ci numai datorită purități ei și faptului că a
putut să intre în rezonanță cu Leonardo.
Surâs abia schițat în acest caz pe fața
Monei Lisa nici un mușchi nu se
deformează, tot corpul este într-o
armonie perfectă este în starea de
Ferikunva. Deci starea de Ferikunva se deosebește
de un surâs obișnuit, pentru că la ea nici un mușchi al feței
și a corpului nu se deformează. Surâs abia schițat(abia
perceptibil) se datorează faptului că Leonardo
a avut vibrații ale Mamei Kundalini, dar care erau
slabe. Eu am avut și am
puternice vibrații. Să luăm un exemplu când
făceam injecții la dispensarul întreprinderi(prin
ani 1992) asistenta care îmi dădea injecții rădea
cu suflet-tu până la gură deși între noi era o
distanță de 15 metri. De multe ori o întâlneam
pe hol și ea începea să râdă foarte puternic.
Iar câteodată pe hol era dr. Vamoșiu și
diferite persoane și totuși doamna asistentă
râdea foarte puternic. Ajuns în cabinet
unde făceam injecții am întrebat-o de ce
râde și ea mi-a spus că numai în
prezența mea râde și ea nu
se poate abține. Și mai mult nu se
putea abține să nu îmi rostească și
numele. Doamna asistentă era foarte
religioasă și îl iubea foarte mult pe Isus și
a vrut să-și pună poza(icoană) pe perete
în cabinetul ei, dar doamna Vamoșiu
nu a lăsat-o. Dacă ne întâlneam pe
stradă ea de la distanță îmi rostea numele
și râdea. Să nu credeți că a fost
o nebună era o femeie foarte purificată și
religioasă, dar că în fața mea
se producea starea de Ferikunva în corpul ei
subtil. Partea din stânga tabloului(dreapta
a Monei Lisa) este evident mai jos ca partea dreaptă.
Pictori și specialiști spun aici că
probabil a fost pictat mai târziu. Ce
reprezintă de fapt stânga aici? Ea
reprezintă nivelul inferior, nivelul omului
profan, nivelul omului inferior incapabil
să transcendă realitate lui. Ce reprezintă
dreapta aici? Ea reprezintă nivelul superior,
acel paradis mult visat de omul religios,
a cea stare paradisiacă imaginată de
creștini. Și între cele două stări apare
Mona Lisa și le desparte ca o linie mediană.
Și mai mult ce nu au văzut specialiști
până acum, Mona Lisa depășește
începând cu Ajna chakra însăși lumea
paradisului. Ce reprezintă de fapt Gioconda aici?
Prin Gioconda Marea Zeiță Kundalini arată lumi
că acele persoane foarte purificate pot intra
în rezonanță cu Domnia Sa și pot obține
o eliberare superioară. În tablou nu apare
nici un semn religios acest lucru ne arată că
Gioconda poate să fie și ate-ie. Dar
trăsătura principală a Giocondei
este puritatea ei. Și acest lucru se vede
din următoarele aspecte ale feței ei. a). Nu are
piele groasă sau riduri(rinichi
obosit sau exces de apă în corp) pe frunte. b). Nu
are buzunare sub ochii(rinichi obosit sau exces de
apă în corp). c). Nu are nasul roșu, deci nu are
tulburări de inimă. d). Nu are vârful
nasului roșu sau de culoare sângerie sau
mai întunecat, ce ne arată că are chakra
Muladhara sănătoasă, are intestinul gros
în perfectă stare de funcționare și
că a făcut puțin sex. e). Și mai mult
această puritate a chakre-lor Muladhara și
Svadhisthana a ei fac din Mona
Lisa un stâlp al infinitului
între starea inferioară și starea
superioară. f). Nu are buza inferioară umflată,
deci nu are stomac bolnav. Deci într-un cuvânt
putem spune că Mona Lisa este perfectă.
Aici ar fi interesant schițele făcute pentru
această lucrare de Leonardo. E interesant să
vedem și studiile făcute de Leonardo
pentru această lucrare, pentru că el a lucrat mult
timp la acest tablou. Deci Leonardo s-a perfecționat
pe sine și apoi a perfecționat-o și pe
Mona Lisa. Cum cred eu că făcea Leonardo
acest lucru, mergea prin Florența și se uita
la oameni perfecți(puri) și le schița
diferite părți ale feței și astfel după
mulți ani a ajuns la această față perfectă.
E adevărat că la Leonardo s-a prezentat
pentru pictură Madona Lisa de Gioconda, dar
tabloul reprezintă cunoașterea perfectă atât
practică cât și teoretică a cea ce
înțelegea Leonardo prin „puritate”.
Deci în concluzie mai putem spune că
Leonardo nu a vrut să vândă acest
tablou doamnei respective pentru că ea nu era
reprezentată în acest tablou. Mai
vreau să spun că acest tablou nu
este o compoziție imaginară cum cred mulți.
Eu mă mai repet ca să înțelegeți
mai bine fenomenul care a stat la baza
acestui mare tablou. Deci Leonardo
a făcut schițe și studii la acest
tablou după fețele oamenilor din
Florența și nu după imaginația lui.
A comparat aceste studii și
schițe între ele și din această
comparație a lui i-a reieșit
care sunt trăsăturile cele mai pure ale
feței. Deci genialitate lui Leonardo
constă în studiile, schițele,
comparațiile făcute de el și în
final obținerea„Purități ”. Cei doi Leonardo
și Gioconda sunt ca fața și reversul unei
monede ei nu pot fi despărțiți de spațiu
și timp pentru că starea Ferikunva
îi unește prin rezonanță în
veci de veci. Deci pot afirma cu tărie
că noua religie a lui Isus(aici
religia catolică) după multe secole de purificare
a generat această mare purifica
între Leonardo și Gioconda încât
într-ei a apărut starea transcendentală
numită Ferikunva. Leonardo a iubit
mult acest tablou încât tot timpul vieți
l-a purtat cu el, era puternic atașat de
el. Totuși Leonardo nu a fost capabil
să arate lumi ce exprimă acest
tablou, mai mult decât că este o pictură perfectă
și sublimă. Astăzi eu Yoghin Vasile Ivașca
arat întregi lumi că acel surâs al
Giocondei nu exprimă altceva decât starea
transcendentală de Ferikunva. În
acest caz putem spune de Gioconda că este un tablou
viu care emite în permanență
vibrații ale Mamei Kundalini. E adevărat
că mai toate picturile sfinților emit vibrații,
dar în cazul Giocondei ea nu este o sfântă
și totuși emite vibrații divine. Dacă
contabilizăm cine va intra mai mult în Ferikunva
vom observa că 95% sunt femei și doar 5% sunt
bărbați.
|
Să
arătăm o concluzie despre starea Ferikunva.
Ființele
umane
obișnuite(animalele
zeilor) nu
pot experimenta așa ceva,
deoarece oameni
râd
sau
surâd
în mod discret
sau în hohote.
Dar
tot acest râs
sau surâs
la oameni
este însoțit de o dilatare(deplasare)
a
musculaturi
feței,
indiferent dacă este
discret
sau în
hohote.
Iar
în Ferikunva
nici un mușchi
al feței
nu se deformează.
În
timp ce râsul
și
surâsul
apare
în urma unei plăceri
în
urma unui spectacol
foarte comic
unde omul râde
foarte
copios cu
sufletul
la gură,
nu mai știe
de el
atât
râde,
nu se mai poate
opri.
E
adevărat că râsul
este
sănătos,
așa cum se
zice mai
descrețește
frunțile.
Despre
mine
vă pot spune
că m-am născut cu puterea
de a râde de persoanele care spun minciuni.
V-am arătat că la ora de
economie politică
la profesoara(directoarea)
Fiștoc
Melania
eu am
râs în hohote.
Tot acest râs
în hohote
a început cu„blocajul
involuntar
al respirației”
și
atât timp
cât a durat
acest
blocaj
eu tot am râs
în hohote.
În
cartea de yoga
Vasishtha Samhita
găsim termenul„Kevala
kumbhaka”
(kumbhaka
perfectă),
care
înseamnă
o
blocare(kumbhaka)
a
procesului respirație;
cu mare
ușurință
de către yoghin
;
după încheierea inspirației
și
expirației.
Deci
eu nu am avut o Kevala
kumbhaka ci
pur
și simplu
am intrat în
starea de Samadhi
și
în acest caz s-a produs
o„blocare
a respirației mele”
involuntar
de voința
mea.
În
această
stare de
Samadhi
în
care am întrat
eu;
nu am fost conștient
de nimic;
mentalul
meu
a fost oprit;
respirația
a
fost
oprită,
iar când am ieșit
din această stare eu râdeam.
La care
Fiștoc
m-a apostrofat
cu cuvintele„de
ce râd de ea,
tu
care arați
ca un chinez,
ca un vietnamez,
ca un coreean.
Deci Fiștoc
a folosit aici aceste nume
de popoare
ca fiind popoare inferioare
un fel de animale.
Incapabile
să discearnă
când se
râde
și când nu se râde,
aceste popoare
râd ca
nebunii.
Deși poporul Român
era frate
cu aceste popoare,
doamna Fiștoc
Melania
șefa cabinetului
județean
de partid la o mare
furie
și-a permis
să afirme că popoarele
chinez,
vietnamez
și coreean
sunt popoare
inferioare
și
râd
ca nebunii.
Această
primă stare de
Samadhi
de care eu îmi amintesc
se petrecut
în anul 1967
în luna octombrie.
Prin anul
2000
am citit un articol
care relata o
întâmplare petrecută
pe peronul unei gări
din Japonia.
Lume multă pe peron,
mare îmbulzeală
și ce să
vezi
se apropia
un tren de mare viteză
și un cetățean
cade în fața
locomotivei.
Corpul
îi este secționat
în
două
bucăți,
este
dus
la spital și
cele două bucăți
sunt puse una în continuarea celeilalte.
Și culmea ironiei
omul începe să vorbească
și
spune că a venit
în Japonia
cu un mesaj
la un yoghin.
În acest sens este
chemat yoghinul japonez
care primește
mesajul,
după care
yoghinul Indian moare.
În această relatare ziariști
japonezi
spun că yoghinul
indian
se afla în tranșă
yoghină(eu
i-am spus
samadhi).
Despre yoginul
indian și
marele yoghin Rama
Krishna
putem spune
că atunci când intrau în starea de samadhi ei
își pierdeau
complet conștiința
corporală
și
cădeau
pe jos ca un om mort.
Totuși
eu
am intrat de multe
ori
în starea de samadhi
și nu am căzut
jos
nici
odată.
Acest fapt s-a datorat
învelișului de pranayama care
rămâne în corpul
subtil
și
îi
menține procesele fiziologice
și
echilibrul fizic.
Diferența
între mine
și cei doi
yoghini indieni
este că eu am avut un înveliș
de prana
foarte puternic(care
m-a menținut
în picioare),
iar cei doi
yoghini indieni au
avut un
înveliș de prana
foarte slab(care
le-a produs
căderea)
|
În
acest sens vă voi pune fotografii cu mama mea Ivașca
Maria, Boji Elița, Mona
lisa și desenatoarea mea Borlovan Corina și
ea intra adesea în Ferikunva. De asemenea
fotografii cu colegi de la secția sculărie, yoghin
Vasile Ivașca în starea Beakunva și
fotografii cu colegi mei de liceu și
directoarea Fiștoc Melania. Dacă o priviți pe
Mona Lisa să o priviți de sus și nu
perpendicular sau de jos, numai
privind-o de sus vedeți măreția
culorilor și nuanțelor acestui tablou.
Cele trei straturi de pictură
atunci vi se reelevează.
|
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu