Yoghin Vasile Ivașca în postura diamant. |
Yoghin Vasile Ivașca la absolvirea școli profesionale în 1964. |
Yoghin Vasile Ivașca împreună cu Marii Zeii. |
Așa cum v-am arătat în lecția de data trecută eu am cerut prin mantră ajutorul Marelui Zeu Ganesha și în final l-am obținut. Începând din 12. 12. 1996 puternica mantră„GAM” a vibrat puternic în corpul meu subtil și vibrația va fi eternă în mine. Aceasta este mantra(bija-mantra) Marelui Zeu Ganesha(fiul lui Tati Shiva, simbolul și sponsorul„Yogăi Noastre”). Ga, înseamnă Ganesha. Bindu(litera M)este cel care înlătură suferința. „GLAUM” aceasta este tot o mantra a Marelui Zeu Ganesha(fiul lui Tati Shiva, simbolul și sponsorul„Yogăi Noastre”). Ga, înseamnă Ganesha. La înseamnă„cea ce cuprinde”. Au, înseamnă strălucire sau sclipire. Bindu(litera M) este cel care înlătură suferința. V-am repetat din nou înțelesul celor 2 mantre ca să vă dați seama că vibrația Mantrei(forța Mantrei) este aceiași cu sfera de conștiința a Marelui Zeu Ganesha. În termeni umani are aceiași înțeles cu„Sala de conștiință” unde dumneavoastră vreți să ajungeți. Știu că spuneți că e foarte greu și imposibil de atins această conștiință, dar v-am spus că și eu am făcut 4 întrupări yoga în India unde am realizat starea de„Nirodhika” și în această întrupare am 66 de ani și tot timpul yoga am făcut. Pentru a obține bunăvoința Zeilor Medii(Indra, Varuna, Agni, Vayu), am executa Likhita Japa și manasika cu următoarele mantre: LAM, VAM, RAM, YAM, HAM, aproximativ de 300000 de ori pentru fiecare mantră. Aceste procedee yoghine le-am executat până în 6. 07. 2003. Și am continuat cu ele până când am simțit și auzit cum aceste mantre vibrau permanent și etern în corpul meu subtil. Am luat toate caietele și le-am pus în dulapurile unde eu stau toată ziua. Am încercat să integrez aceste mantre care vibrau în corpul meu subtil într-un program ordonat subtil. Am început cu mantra OM, HAM, YAM, RAM, VAM, LAM, GAM și am terminat cu mantra SO’HAM(Eu sunt El, se referă la Tati Shiva). Totuși la sfârșit am mai pus terminațiile: HUM, SVAHA, PAHAT. Am pronunțat mental (manasika) timp de un an, în această ordine(din luna septembrie 2003 până în septembrie 2004). După un an am reușit ca Mami Kundalini să elaboreze un program subtil cu aceste Mantre. Care acum sunt: OM, HAM, YAM, RAM, VAM, LAM, GAM, SO’HAM, HUM, SVAHA, PAHAT. Cum se desfășoară acum în corpul meu subtil acest ansamblu de mantre. Prima dată începe cu OM și se termină cu PAHAT și iar începe cu OM și se termină cu PAHAT și așa până la infinit, fără ca eu să depun vreun efort, totul face Mami Kundalini. Cu timpul am mai adăugat mantre și azi acest ansamblu de mantre este format din 24 de Mantre care vibrează în mod continuu și etern în corpul meu subtil. Acest lucru se poate simți dacă eu pun mâna pe cineva sau sunt atins de o persoană. Totuși în corpul meu subtil mai vibrează și cele 10 note ale Pranavei OM. Un yoghin care are purificat auzul subtil, le aude pe toate și poate să le corecteze dacă simte ceva greșit. |
Am cerut ajutor Marilor Zeițe : Mami Kundalini, Mami Parvati, Mami Siddha Kali, Mami Găuri, Mami Durga, Mami Bhuvaneshvari, Mami Maha Kali, Mami Maha Lakshmi, Mami Sarasvati. Cum am cerut acest ajutor prin următoarele cuvinte ; Mami Kundalini te rog pune călcâiul piciorului Tău Divin pe Sahasrara mea și introdu în ea vibrațiile domniei Tale, te rog Mami Kundalini fă ca aceste vibrații să vibreze etern în Sahasrara mea. Mami Parvati te rog pune călcâiul piciorului Tău Divin pe Sahasrara mea și introdu în ea vibrațiile domniei Tale, te rog Mami Parvati fă ca aceste vibrații să vibreze etern în Sahasrara mea. Mami Siddha Kali te rog pune călcâiul piciorului Tău Divin pe Sahasrara mea și introdu în ea vibrațiile domniei Tale, te rog Mami Siddha Kali fă ca aceste vibrații să vibreze etern în Sahasrara mea. Și în acest mod am continuat cu toate Marile Zeițe: Mami Găuri, Mami Durga, Mami Bhuvaneshvari, Mami Maha Kali, Mami Maha Lakshmi, Mami Sarasvati, te rog pune călcâiul piciorului Tău Divin pe Sahasrara mea și introdu în ea vibrațiile domniei Tale, te rog rog Mare Zeiță fă ca aceste vibrații să vibreze etern în Sahasrara mea. Am continuat cu aceste cereri până am simțit că acolo vibrația s-a schimbat în bine, totuși din când în când mai ceream și alte binecuvântări de la Marile Zeițe. În cazul Marilor Zeii, am căuta să am relații bune cu Bagavan Brahma. Dar totuși relațiile au fost foarte tensionate, întrucât Domnia Sa emană și coordonează elementul subtil pământ. Și ce divergențe erau între noi, baloane rotunde de la degetele groase ale picioarelor, blocajul Lalanei, blocajul articulațiilor unde existau depuneri de acid uric, în sistemul osos erau mari depuneri de calciu și lipsa magneziu etc. Toate aceste divergențe au făcut ca relația mea cu Bagavan Brahma să nu fie una bună, dar nu îl uram pe Bagavan Brahma. Referitor la relația mea cu Bagavan Vishnu a fost una din cele mai proaste. În acest caz eu îl acuzam pe Bagavan Vishnu că domnia Sa în calitate conducător a lui sattva guna, mi-a făcut cele două baloane rotunde, mi-a blocat puternic Svadisthana, a făcut depunerile de acid uric în articulații și a făcut o formidabilă strângere în Lalana chakra etc. Așa direct nu îl puteam acuza pe Marele Zeu, dar am zis că programele subtile elaborate de domnia Sa au dus la aceste strângeri și blocaje în corpul meu subtil. În acele timpuri eu așa gândeam, că domnia Sa fiind coordonatorul chakrei Svadisthana, care este strâns legată de Muladhara face ca toate divergențelor pe care le am eu cu Bagavan Brahma să le am și cu domnia Sa. Ura mea față de Bagavan Vishnu era asemănătoare cu ura din India, între devoți Zeului Shiva și Zeului Vishnu(acești devoți se urăsc foarte tare încât se și omoară între ei). Mai există o ură înverșunată față de Marii Zeii la marele Gutama Buddha și în religia budistă(acum mulți devoți ai budismului folosesc mantre a Marilor Zei). Totuși avansând eu și mai mult în yoga și primind o serie de puteri asupra Marilor Zei am zis hai să caut să îmi îmbunătățesc relația cu Bagavan Vishnu. Deci ca lege generală vă spun, nu puteți să aveți pretenția de a ajunge între Mari Zeii și să urâți pe unul dintre Ei. Într-o dimineață a anului 2003 sau 2004(nu îmi amintesc precis) mergând la serviciu a început să plouă și l-a rugat pe Bagavan Vishnu să oprească ploaia și după 15 minute ploaia s-a oprit. Vreau să arat că în acele timpurii eu ca nivel yoghin mă aflam pe cea mai înaltă treaptă yoghină starea„Unmană”. Să vă spun și câteva cuvinte despre starea Unmană ultimă care apare după Samană. Yoghinul care practică 5 ore pe zi Pranayama, are mantre întreținute, are perfecțiune în executarea procedeelor yoghine(nu perfecțiune fizică ca gimnastica ci perfecțiune în pornirea și funcționarea energiilor subtile), va ajunge după mult timp la următoarele stării; cinci stări pregătitoare(în care se poate intra și cădea); 6. Nirodhika, în care odată intrat nu mai poți cădea, 7. Nada, 8.Nadanta , 9.Shakti, 10. Vyapini(vyapika), 11. Samană, 12. și ultima Unmană. Despre toate aceste stări vom vorbi altădată. Să spunem ceva despre starea„Samană”, această stare rezidă în vârful firului de păr și are vibrația subtilă 1/256 dintr-o mantră. În această stare yoghinul se vede într-o confuzie adică el ar fi egalul lui Tati Shiva. Iar starea de Unmană, rezidă în vibrația care o are yoghinul, în ultima parte a firului de păr și are valoarea de 1/512 dintr-o mantră. În această stare yoghinul îl vede pe Tati Shiva peste tot și în toate. Yoghinul verde vibrația chakre-lor, vede dacă o chakră este blocată și mult alte puteri ascunse. Această stare îi permite yoghinului să primească mesaje de la Marii Zeii și să transmită mesaje către Marii Zeii. Și în dimineața zilei când eu l-am rugat pe Bagavan Vishnu să înceteze ploaia până la oprirea ploi mi-a venit următorul mesaj citez„Eu nu sunt vinovat(adică Bagavan Vishnu), Eu mi-am făcut numai datoria de Mare Zeu și coordonator a lui„sattva guna”. Și să încetez cu acuzele la adresa Domniei Sale, pentru că sunt nefondate și principalul vinovat pentru ce mi-se întâmplă mie sunt numai Eu. Am căutat să găsesc multe lămuriri, dar nici una care era în cărțile de yoga și care le știam eu până atunci nu se potriveau. Și ca să mă lămuresc am început să măresc numărul de ore dedicat lui Jnana Yoga. Să luăm un exemplu un program practic de prindere a unui iepure sau unui câine cu un laț. Aveam și noi la vie un teren cu varză și acolo după ce plecam noi acasă veneau iepuri să mănânce varză și ce am zis eu ca copil hai să pun un laț să prind un iepure. Totuși programul meu nu a dat roade și l-am abandonat. Și eu mi-am zis hai să îl aplic acasă cu câini, pentru că aveam un gard cu o gaură la mijloc pe unde treceau câini mai mici. Am pus eu lațul, dar nu am prins nimic la început, dar într-o noapte a întrat un câine și nu a mai putut ieși din laț. Toată noapte el s-a smucit în laț, a lătrat el mult și bine s-a smiorcăit el mult și bine, dar de ieșit nu a mai putut ieși. Dimineața vine taică meu și îmi zice„ce ai făcut ocolo la gard, pentru că a venit proprietarul câinelui și la scos de acolo”. Toată noaptea câinele a fost în chinuri groaznice, pentru că eu îi concepusem un„program de suferințe” în așa fel încât el singur nu era capabil se„elibereze”. Și acum să revenim la„programele de suferință a lui Bagavan Vishnu”. Am spus că absorbția gazelor și fecalelor în intestinul gros duce la îngroșarea coapselor(celulită). Care dacă va continua mai multe întrupări va duce la formarea baloanelor rotunde(cu centru de greutate în degetul gros). Iar aceste baloane rotunde avute în mai multe întrupări, va duce în final la incapacitate de a mai putea umbla și la amputarea picioarelor. Să mai luăm un exemplu cu fumători ei cred că fac bine și prin fumat ei se relaxează se calmează. La atelierul de proiectare unde lucram eu, aveam un loc special pentru fumători, nu am intrat niciodată acolo. Erau două motive care m-au făcut să nu intru acolo. Primul motiv era că într-un loc cu fumători Prana se împuținează foarte mult. Eu făcând mult timp pranayama simțeam că mă sufoc nu am aer(mă simțeam ca și peștele pe uscat) în acele fumătorii. O persoană care stă mult timp într-un mediu cu fumători, în învelișul de pranayama a lui se formează găuri prin care pătrund bacterii și virușii, care ulterior îi vor produce multe bolii. Al doilea motiv este că corpul persoanelor care fumează și stau într-un mediu cu fumători emană un miros specific fumătorilor. În unele cazuri eram obligat să merg între persoane care fumau aceștia fiind unchiul Abrudan Vasile și mătușa Lavinia. Când ajungeam acasă mă dezbrăcam de haine și le întindeam pe balcon până a doua zi. Deci nici hainele nu le puteam ține pe mine, acest lucru se datora faptului că aveam un nivel ridicat de Prana în învelișul de pranayama. Tot acest fum și miros de țigară Zeii Medii trebuie să-l înlăture, adică să facă un filtraj și după aceia o transformare a nicotinei în ceva folositor. Toate persoanele care practică fumatul, să fie totuși pedepsite Bagavan Vishnu împreună cu Mari Zeii a elaborat programe subtile pentru pedepsire acestor persoane. Acest programe acționează foarte lin încât cel care fumează să nu-și dea seama de pericolul care îl pândește. Când noi vedem că o persoană are cancer, sau altă boală la plămâni datorită fumatului, acest lucru ne arată că el a mai fost fumător și în întrupările trecute. Vom mai vorbi și despre alte programe subtile de„pedepsire a ființelor umane” cu ocazia altor lecții. Relații foarte bune am și am avut cu Bagavan Rudra și Bagavan Sadashiva. |
Și
acum într-un tabel să spun ceva pe scurt despre
Ajna Chakra să ne amintim ce am spus la
chakr-ele superioare.
Ajna
chakra este un
lotus de culoare albă, situat puțin mai deasupra
sprâncenelor, aflat în canalul central Sushumna
nadi, fiind a șasea chakră de la bază. Tattva
chakrei Ajna este„mentalul subtil”
Lotusul
Ajnei are două petale, pe fața cărora se
află varna-e de culoare roșie și au deasupra, pe
Bindu : HAM și KSHAM. Ajna chakra
mai este numită Mukta Triveni întrucât de la ea
pleacă spre Muladhara cele trei canale principale
subtile, Sushumna, Pingala și Ida și în acest
caz cele trei Mantre ale lui Ajna sunt și Mantr-ele
de celor trei canale subtile. În pericarpul lotusului se află
regiunea lui Manas(mentalul subtil) sub forma unui triunghi
cu vârful în jos(yoni), în interiorul triunghiului se
află Itara-Shiva în formă de phallus.
Zeitatea
supremă a acestei chakre este Parama-Shiva,
care are forma de lingam, culoare albă,
trei ochi și radiază puternic străfulgerări
luminoase, consoarta domniei Sale este Marea
Zeiță Siddha Kali. În interiorul
triunghiului din Ajna se mai află Pranava „Om”,ce
se aseamănă cu o flacără ce radiază cu putere.
Pranava reprezintă mintea superioară(buddhi
tattva) și deasupra ei se află jumătatea Luni în
creștere, peste care se află Bindu (Ma-kara). Deci
Pranava se formează din jumătatea Luni (Nada) la
care se adaugă Bindu și astfel „AUM”
devine „OM”(AU în transcrierea sanscrită
formează „O”,cea dea treisprezecea vocală). În vârfurile
triunghiului din pericarp se află plasați cei trei Mari Zeii,
Brahma(raja guna), Vishnu(sattva guna) și Rudra(tamas
guna), deci cele trei gune își au sediul în această chakră.
Blocarea lui Ajna peste
o anumită limită, duce la mari dureri în cap, apariția
capului greu, datul din cap când fugim, cu greu
putem să avem o judecată corectă(omul parcă se lăuzește)
și nu poate duce o judecată îndelungată(obosește mental
repede).
C
Zeiță a cunoașteri în pericarpul Ajnei o avem pe
Zeița Hakini.
|
||||||||||||||||
Despre
Prana
Shakti ce
spunem noi în
Yoga Noastră,
că este emanată
de
Tati
Shiva(Brahman) și
nu este o
gună(calitate)
și este înzestrată
cu conștiință
Divină(a
se deosebi de conștiința umană). În acest caz Prana
Shakti care
acționează
într-o Galaxie,
într-un sistem
Planetar,
la nivelul corpului
uman,
la nivelul corpului
unui animal,
la nivelul Mamei
Pământ(Bhumni
Devi) este
aceiași,
dar
Ea
face funcții
diferite.
Totuși
eu v-am spus că la nivelul ființei umane„Prana
amestecată”
cu toate energiile
umane
cu toate mirosurile
o vom numi”Energie
Biologică”
așa cum spun medicii.
Iar Prana
amestecată
cu toate energiile
perverse
o vom numi„Energie
Psihică ”
așa cum spun medici
psihiatri.
În
acest caz noi spunem
în yoga,
că Tati
Shiva(Brahman)
a
înzestrat-o
cu o asemenea conștiință
Divină
,
încât
Prana Shakti
recunoaște
ce a proiectat
Tati Shiva(Brahman)
în
acea structură
și
execută lucrarea.
Totuși Prana
Shakti
în
procesul
creației
se consumă
și
devine
o energie
reziduală
în-capabilă
să efectueze
funcțiile
acolo unde
se află.
|
||||||||||||||||
Exemplu
Prana
Shakti care
lucrează în Ajna
chakra,
după
ce își
efectuează
munca,
rămâne un rezidiu
de Prana
care se
depune
în jurul chakrei sub forma a două baloane,
producând acel
dat
din
cap.
Aceste
două
baloane
formate din
Prana Reziduală,
nu mai au conștiință
să conducă procesele
mentale
din centru
de comandă(Ajna),
de aceia
sunt depozitate
acolo.
Un
om care are baloane
mari pe Ajna
e puternic stresat,
mentalul lui funcționează
greoi
și cu intermitență.
Totuși
aceste baloane îi dă celui care le are un ego
puternic
cu care își poate învinge adversari
politici.
|
||||||||||||||||
Când
am spus că
funcționează
cu intermitență Ajna chakra,
cum se manifesta
acest fenomen.
În
toți ce 7 ani de școală petrecuți în satul Josani și toate
lucrările mele la limba Româna
erau pline de greșeli de ortografie, dezacord subiect cu
predicat, mâncam litere, lipseau cuvinte din propoziție etc. Șă
luăm un exemplu o lucrare de
dictare de
la literatură
în
clasele 1 până la 3.
Să
explicăm cum funcționează
prompterul
nostru
de
la calculatorul nostru. Să știți că funcționează
tot cu intermitență.
Să
zicem când e linie
e
de-blocat,
iar când
nu se vede e blocat.
În acest caz dacă profesorul
care dicta lucrarea,
repeta
numai de
două ori ;
ce se întâmpla
cu
mine,
când eram blocat
mâncam litere
și pierdeam
din text;
iar când eram de-blocat
scriam
normal
și astfel la
corectare
a lucrări,
jumătate
din lucrare
era numai
roșie.
Să
mai arat încă un fenomen
care
se întâmpla
:
dacă
profesorul
repeta numai
odată
eu
puteam să
rețin numai
prima
parte a dictări,
iar partea de la mijloc
o
uitam,
iar
sfârșitul
nu
îl auzeam.
Să
spunem că profesorul
dicta de două ori,
în
acest caz
eu puteam să rețin corect
prima
parte.
Pentru
că o auzeam a doua ori, ce nu rețineam de prima dată rețineam
a doua oară. Dar
acum eu rețineam bine partea din mijlocul
lucrări,
iar partea
de
sfârșit
uitam de ea.
Dar
în
timp
ce
eu mă chinuiam
cu
partea a doua
din
prima
dictare,
profesorul
dicta partea a doua a lucrări,
iar eu nu
eram
atent decât
la repetare,
în
acest caz puteam
să rețin din lucrare
foarte
puțin.
Pentru
că el
dicta
mai departe
și eu eram
concentrat pe
lucrarea
din spate.
În acest caz mentalul
meu(Ajna)
funcționa
nu numai
cu
intermitență,
ci și cu o fază
în urmă.
Despre
funcționare greoaie a Ajna chakra spun următoarele cuvinte; are
o viteză mică a sincronismului
dintre
mine și
profesor;
are o memorie
slabă(puțini
biți), incapabilă
să rețină
o frază întreagă
etc.
În
această chakră se producea o solicitare
de efort maxim.
Eu
căutam să fac
mari eforturi
să scap de acea solicitare
de
intermitență,
dar era imposibil. Acest lucru era consecința faptului că
profesorul
era totdeauna
cu o fază
și jumătate înaintea mea.
Astfel centru
de comandă(Ajna)
se încălzește
puternic
și
pe
cum dictează profesorul îi
scade
vizibil
randamentul,
iar
lucrarea devin toată roșie(plină de greșeli). La
aducerea lucrărilor
corectate,
profesorul
arătă
în fața clasei că
toată
lucrarea
mea
e„roșie”,
la
care domnia sa mă apostrofează„de
ce nu
ești atent”„
de
ce
mănânci litere”„
de
ce
mănânci
cuvinte”„
de
ce pierzi
idei”,
de
ce și
de
ce
etc.
La
toate aceste apostrofări
nu am avut nici un răspuns
de dat,
eu
credeam
că îmi spune el
profesorul,
fiind că se crede
așa de deștept.
Domnilor„academicieni,
profesori
și alți mari poeți ai literaturi Române”
spuneți-mi
un sfat
cum să scape
elevul din
așa chinuri.
|
||||||||||||||||
Văzând
că nu am nici un ajutor și nu aveam
nici un răspuns
la
problema greșelilor
de ortografie,
am căutat pe parcursul
anilor
să merg la medic
să îmi dea un răspuns,
la
care medicul
meu
de familie doamna
doctor Vamoșiu mi-a
zis că ea nu e credincioasă
și că nu crede în
yoga.
Am
făcut lecții
de dictare
cu
unchiul Moldovan Ion și
totul a fost în zadar.
Concluzia a fost că ceva
mă depășește
ca
înțelegere umană
și depășește
și cunoașterea
medicală.
În final toată
strădania mea
mi-a confirmat,
să caut răspuns numai în procedeele
yoghine
și mai
mult în Jnana
Yoga
și
nicăieri
în altă parte.
|
||||||||||||||||
Să
mai spun ceva despre cele
două baloane
ale lui Ajna
chakra;
sunt
formate din Prana
Reziduală;
trebuie să se scurgă
prin
canalele
Ida
și Pingala
până
în Muladhara;
iar
de
aici
prin canalele
subtile
ale
picioarelor
și
a tălpilor, trebuie să
iasă
afară din corpul dumneavoastră.
Totuși
în
Muladhara
chakra
Prana
Reziduală
este
transformată
în materie subtilă,
care de fapt este„eterul”
și
care printr-o nouă
transformare
ajunge să fie aerul
subtil.
De aceia
vă spun eu că atunci când
învelișul de
Prana
este puternic încărcat
cu
Prana și
toate cele 360000
de nadis-uri
sunt pline cu Prana,
atunci
corpul
dumneavoastră nu
mai are nevoie
de respirație(deoarece
aerul este un derivat
inferior a lui Prana Shakti).
Toate
aceste
lucruri mai
complicare
le
am
explicat
în
cele
6 lecții de Presopunctură mai
detaliat.
Totuși
odată
cu
ridicarea
nivelului
yoghin al dumneavoastră, veți
înțelege
mai mult din Yoga Noastră.
Nu puteți să aveți
pretenția
că tot ce am
făcut eu în 4 întrupări în India și
17
ani(din
clasa a doua, până la 25 de ani când a apărut carte Yoga
în România).
Și după aceia
încă
17
ani,
până
în 1990, dumneavoastră
să îi faceți în trei luni
așa
cum spune
marele
yoghin
Indian Swami Shinvananda.
|
||||||||||||||||
Despre
mine
pot să
spun că
am avut cele două
baloane foarte mari(infinit
de mari), eu simțeam că dau
din cap
când
fugeam
tare,
dar nu băgam
înseamă
acest fenomen.
Totuși Marea
Zeiță Kundalini mi-a
atras
atenția
într-un mod mai brutal.
Când eram elev
la școala profesională
am avut un coleg,
care
era
foarte
invidios pe mine
și
mă urmărea
tot ce fac,
atât la învățătură
cât
și la sport.
La învățătură
nu era mod de comparație
între noi,
eu eram locul
doi
pe clasă,
iar el era sub media
pe clasă.
La orele de
sport
el
fiind mai în spate
mă urmărea pe
mine
și vedea că dau
din cap
după ce se termina crosul
și eram toți împreună
el striga cu
glas tare„De
ce dai tu din cap
când
fugi”.
Tot acest
strigăt
îl făcea când eram toți
adunați
să facem bilanțul
crosului(să
audă toți, el nu era mulțumit să îmi spună numai mie). E
adevărat că
eu la cros ocupam locul 5-7 din
28
de elevi, iar el între
locul
15
și
28.
Colegul
se numea
Bumba Teodor,
eu
eram
prieten bun
cu el
și nici
odată nu mi-aș fi permis
să îl
critic în mod public.
Ca
să fiu sincer niciodată nu i-aș fi dorit să-i se
întâmple un lucru rău.
Și
el stătea la internat și noi mergeam împreună
la masă,
la meditație,
la
sala de sport
și mai în toate
activitățile.
El era din Chișineu-Criș unde tatăl
său
era directorul
general peste cooperațiile de consum,
deci era dintr-o familie bogată
și era singur
la părinți.
Am terminat școala
profesională
în 1964 și el a mers să lucreze
în Chișineu-Criș
ca lăcătuș.
După
terminarea școli
profesionale
și după banchetul
de absolvire nu
ne-am mai întâlnit niciodată.
Banchetul
de absolvire
a fost organizat
împreună cu fetele
de la școala
comercială
și
în sală
am fost repartizații
doi băieți și
două
fete.
Eu m-am comportat
foarte stângaci
la acest banchet,
în acest caz fetele
spun
că dacă nu dansez
nu ești bun de
nimic.
Acest fapt s-a datorat
stări Nirodhika(care
nu te lasă
să faci decât
ce vrea
ea)
și celor două baloane
a lui Ajna,
care acum se
umflase puternic
și îmi presau
capul.
Nu eram nici nebun,
dar nici normal
nu eram,
eram
presat în cap.
Ce am făcut
să
treacă
timpul,
m-am plimbat
pe hol
și am ținut
privirea
fixă
asupra unor detalii
ale clădiri.
Ca
să nu se mai repete
această
situație
jenantă,
am căutat
să nu mai merg
la diferite petreceri.
Nu am fost
nici
la
banchetul de terminarea liceului
și nici la banchetul
de
terminare
a facultăți de subingineri.
Totuși am fost
obligat
să particip
la nunta
fraților mei.
La
întruniri-le familiale
de ziua lui
unchiu Abrudan
Vasile
și
Moldovan Ioan,
dansau
ei,
dar eu niciodată
nu am dansat.
Într-o
zi mă întâlnesc
cu un coleg de clasă,
foarte bun
prieten Mircea Hârlău.
Și
din vorbă
în
vorbă el
îmi spune că
lucrează
ca maistru
în construcții
și printre muncitori
care îi are în echipă
se află și băiatul lui
Bumba
Teodor.
Și
eu îl
întreb ceva despre
Teodor(Bumbișor îl alintam noi prieteni). La care el îmi spune
că Bumba
este mort și
eu îl întreb cum s-a produs
acest
fapt.
Mircea
Hârlău îmi
spune că Teodor
s-a căsătorit
și a avut trei
copii,
dar între timp a
murit tatăl lui.
Ca să câștige
bani
mai mulți pentru aș
întreține familia a
fost nevoit să mai facă munci
suplimentare
și una dintre aceste
munci
a fost tăiatul
porcilor.
La tăiatul unui
porc
nu a fost
atent
și flacăra
a cuprins
butelia
s-a produs o explozie
puternică în care Bumba
s-a ales cu
arsuri
de 85% din suprafața
corpului
și a murit
la scurt timp.
În acest sens vă atașez
o poză cu colegi de la școala
profesională.
|
||||||||||||||||
Toată
această Prană
Reziduală acumulată în Ajna chakra,
dacă depășește
o anumită cantitate,
face așa
de mare presiune în cap
încât
scoate
din funcție
toate organele
care se află în
cap.
Iar
acestă blocare
și presiune, la
nivel
medical
este cunoscută sub numele
de„Bolii
mentale”(una din aceste boli este„Boala
Alzheimer”),
iar
cărțile de medicină
spun că nu are tratament
complet(decât
parțial).
Dar de la acest
fenomen
am tras concluzia
că există
o problemă
gravă de funcționare a mentalului și
capului
meu.
Acest fenomen
m-a
preocupat în
continuare,
dar la
care nu
am putut să
dau
un răspuns
și să îl
înțeleg,
cum
se formează,
numai după anul
2000-2004.
|
||||||||||||||||
Eliminarea
celor două baloane din Ajna chakra și din cap.
Vreau
să mai recapitulăm
puțin
ce am spus eu despre
cele două
baloane ale lui Ajna
chakra.
1). Sunt un rezidiu al
Pranei Shakti,
care nu mai poate face activități
de coordonare și
activare a funcțiilor
mentale (deci
eu i-am zis„Prana
Reziduală”).
2). Aceste două baloane fac o presiune
urmată de o puternică strângere în cap,
care în final duce
la nebunie și
pierderea conștiinței
mentale.
3).
Aceste baloane
ale lui Ajna chakra nu
pot fi eliminate de
acolo prin procedee medicale
decât 5-8% și foarte
greu.
4). Medicul neurolog
cu o vastă experiență
poate să deschidă
punctele presopunctură,
care blochează canalele
Ida
și Pingala.
5). Traseul urmat de
Prana Reziduală
în canalele Ida
și Pingala
este din Ajna chakra
până în Muladhara
chakra;
în
Muladhara chakra
are
loc o primă
transformare a Prana
Reziduală în
eter(akasha);
și de aici prin
canalele din picioare,
eterul
este condus până
în tălpile
picioarelor,
de
unde este radiat prin
punctele de acupunctură în
atmosferă sub
formă
de aer subtil.
6).
Putem spune despre„Medic”
că el poate elimina unele
blocaje(boli)
de pe aceste trasee,
dar este imposibil
să elimine în totalitate
aceste două baloane.
7).
Pentru a elimina
aceste
două
baloane ale lui Ajna chakra
trebuie
să aplicăm o forță
cu care să le tragem în
jos.
În
concluzie
pot să spun că eu am
avut cele două
baloane ale lui Ajna
chakra
foarte
mari
și foarte grele;
dar nu am fost
conștient de ele
până când
colegul„Bumba Teodor”
m-a
atenționat
prin
cuvintele„ce da-i tu din
cap”.
Din acele momente
a început să îmi pun
întrebarea
ce este acest fenomen?
În
acest sens am
urmărit și
eu mulți oameni
și am văzut
că își balansează
capul când fug
sau merg grăbiți,
alți își ridică un
umăr
mai sus,
alți
sunt chiori de un ochi.
Și ca să scap de aceste
baloane
am început să gândesc
diferite procedee yoghine(noi).
Și una din aceste procedee
este„bătutul parului
în
pământ ”.
|
Cele 2 puncte de Presopunctură. |
Yoghin Vasile Ivașca în postura struțului. |
Yoghin Vasile Ivașca executând ciocul de cioară. |
Yoghin Vasile Ivașca în Beakunva împreună cu colegi de la sculărie. |
Yoghin Vasile Ivașca la 28 de ani având greutatea de 89 kg. |
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu