Mare Zeu Vasile,Vasile. |
Mare Zeu Vasile, Vasile împreună cu Tati Shiva și Zeii Medii. |
Și
acum să vă introduc în tabelul următor Marea
Mudră „Sanmukhi
Mudra.”
Vom
începe lecția cu
Marea
Mudră „Sanmukhi
Mudra.”
Această
mudra se mai numește și Yoni
mudra.
Dar în Yoga Noastră o vom denumi în varianta Sanmukhi
Mudra.
Totuși
eu nu am auzit de Yoni
Mudra
decât în anul 1995 când am cumpărat cartea Shatchakra
Nirupana
unde la pagina 87 este descrisă în felul care eu o
l-am executat.
Și începând din 1996
Eu practic Yoni Mudra.
Avem
două
cazuri de
yoghini;
A. Yoghini care nu
au cele 7 blocaje ale corpului subtil
și au o anumită puritate a corpului subtil. Acești yoghin după
o practică în „jur
de un an ”
vor intra direct în Ananda(beatitudine)
în urma practicări acestei mudre. B).
Yoghini
care au
cele 7 blocaje ale corpului subtil,
mai
au încă 5 blocaje secundare și alte multe blocaje suplimentare.
Acest este Cazul
Yoghinului Vasile Ivașca.
În
acest caz nu se poate obține Ananda este imposibil.
|
Execuția.
Ne vom așeza în postura Siddhasana(postura
desăvârșiri spirituale). Vom face o expirație urmată de
o inspirație prin intermediul lui Kaki mudra.
Totuși Eu spun ca în Yoga
Noastră să folosim „Sitali.”
Și în acest caz vom inspira lent(pe gură),
absorbind aerul cu ajutorul limbi care este
scoasă în afară și îndoită sub forma unui tub.
Umplând plămâni și stomacul cu aer.
Vom bloca ieșire aerului în felul
următor și în următoarea ordine ; 1. Cu
degetele 1(groase) vom astupa urechile ;
2. Cu degetele 2(arătătoare) vom astupa ochi
; 3. Cu degetele 3(mari) vom presa
nările ; 4. Cu degetele 4(inelare) vom
presa pe buza superioare ; 5. Cu degetele
5(mici) vom presa buza inferioară.
Observație de
ordin tehnic. Yoghinul după ce a inspirat
trebuie să aibă puterea de a reține aerul
până ce degetele ocupă poziția descrisă de mine.
Dacă dumneavoastră nu puteți reține aerul
înseamnă că dumneavoastră aveți un randament sub 50%
la efectuarea acestei Mudre. În acest interval de timp când
dumneavoastră începeți să executați Sanmukhi
Mudra trebuie să îndepliniți următoarele
condiții ; a). Sunteți un yoghin care
faceți trei ore pe zi Pranayama ; b). În corpul
dumneavoastră subtil Prana Shakti are o viteză de 2 ori mai
mare față de ființele umane; c). Această viteză
trebuie să fie constantă ; c). Trebuie să
auziți vibrația(nada) Zeilor în chakre ;
d). Trebuie să purificați urechea internă și
subtilă cu ajutorul cunoscutei asane Vrkasana; e).
La deschiderea canalului central Sushumna nadi mai sunt și
alte asane și procedee yoghine, dar care vor fi
arătate la lecția respectivă. Toate aceste cinci
condiții tehnice sunt necesare și obligatorii.
Dacă dumneavoastră nu le îndepliniți și totuși
faceți această mudra veți avea un randament sub
5%. Timpul de
execuție.
Așa se spune că trebuie menținută atât timp
cât te simți confortabil. Dar din experiență proprie
pot afirma dacă ai o Kumbhaka maximă de un minut,
retenția la Sanmukhi mudra va fi de 1,5 sau 2
minute. Concluzia este că Sanmukhi mudra este mult mai
bună.
|
Trezirea
Mari Zeițe Kundalini cu Sanmukhi mudra. Vom duce
Prana Shakti în Muladhara și vom presa cu ea
poarta Brahma-randhra. După o anumită practică această
poartă se va deschide și Marea Zeiță
Kundalini va intra în canalul Sushumna nadi.
Semnul că Prana Shakti deschide poarta Brahma-randhra
și iese Marea Zeiță Kundalini pe acolo vă provoacă
o mare durere timp mai îndelungat. Această durere
la mine s-a manifestat timp de 6 ani începând din
1990 și până în jur de 1996. Puteți merge la
doctor, dar nu are ce să vă facă. Eu am suportat
această durere, dar Eu m-am uns cu tetraciclină,
unt și alte alifii și am încălzit cu foc anusul.
Este o durere surdă, continuă și simți că
ceva se taie în zona Bulbului Kanda, trebuie
suportată cu bărbăție yoghină.
|
Așa
cum v-am spus în prima lecție cu Dattatreya eu nu
am trezit-o pe Marea
Zeiță Kundalini cu Sanmukhi mudra. Eu am trezit-o
prin Pranayama, descrisă la începutul lecției, în
luna iulie 1990. Așa cum vă descris-o Eu am avut puternic
blocat canalul Sushumna nadi și Marea Zeiță Kundalini a
urcat pe canalul Sarasvati.
|
Totuși
Eu nu am fost mulțumit și în perioada iulie
a anului 1990 și iulie 1996,
Eu am reușit să deschid complet canalul Sushumna
nadi. Semnele că Sushumna nadi este complet
deschis sunt; a) Respirația curge pe ambele nări
simultan; b). Există o perioadă de potrivire(de
sincronizare în funcționare) de la 2 până
la 3 ani, când o anumită nară se mai blochează;
c). Prana Shakti va circula numai prin canalul
Sushumna nadi; d). Canalele Ida și Pingala
nu vor mai transporta Prana Shakti, dar prin ele va
coboră Prana Reziduală din Ajna chakra.
|
|
Cum
am executat Eu yoghin Vasile Ivașca Sanmukhi
Mudra? Eu am practicat începând cu luna martie a
anului 1996 Sanmukhi Mudra acasă.
Totuși
Eu am făcut această mudră destul de târziu,
fiindcă nu am știut de ea până în anul 1995.
Și astfel ajungem în luna iulie a anului 1996 Eu
plec la râul Mureș și la 7—8 metri de
calea unde treceau oameni. Eu stau în postura
Siddhasana. Timp foarte frumos și foarte cald
Eu fac inspirați tip Sitali și după aceia fac Sanmukhi
mudra și apar următoarele fenomene. 1). Eu îmi
concentrez atenția pe Ajna chakra și
în mijlocul sprâncenelor apare un punct
luminos numit bindu. Acest bindu este
manifestarea prin rezonanță a Pranavei Om în Ajna
chakra. Acest punt este de o luminozitate intensă. Eu
în luna iulie 1996, mantre-le OM și GAM
vibrau neîncetat în mine. Dumneavoastră trebuie să
emiteți mental mantra Om ca să apară bindu.
Timpul cât bindu se manifestă este
de 1/2 din rostirea unei mantre. Iar o mantră
are un timp de rostire egal cu timpul de rostire a unei vocale
scurte. Ca să aproximez acest timp,
aș zice că o mantra are un timp de rostire
de 1 secundă. 2). Acum bindu
se transformă în nada(vibrație subtilă). Eu
aveam în 1996 în mod continuu nada.
3) Bindu își asumă forma de
ardhacandra(jumătate lună), manifestarea
să se face în mijlocul frunți. Timpul de
manifestare a vibrației este de 1/4 dintr-o mantră.
Într-o poză Eu am să vă arătat Pranava OM desenată.
Și în acestă poză veți vedea Pranava OM,
cu ardhacandra(jumătate lună) deasupra ei
și bindu deasupra lui jumătate lună.
În cadrul lui Sanmukhi
Mudra apare
prima dată
bindu
după aceia ardhacandra(jumătate lună) și
după aceia nada(vibrația Pranavei Om). În cazul
dumneavoastră rostiți OM și așteptați puțin să
auziți nada. În cazul meu vibrau Zeii,
vibra Prana, iar Mami Kundalini spunea
la nesfârșite OM, GAM. Noi știm din fizică
că: f=1/T . Unde f este frecvența circuitului
oscilant și reprezintă numărul de oscilații pe
secundă. Iar T este timpul cât se efectuează o
oscilație completă. Deci f.T = 1 și în acest caz
avem: a). Că bindu se manifestă de 2 ori pe
secundă; b). Iar ardhacandra(jumătate lună)
se manifestă de 4 ori pe secundă. Eu
am văzut că pâlpâie(vibrează, dar nu am fost
foarte atent. 4). În continuare bindu și
ardhacandra(jumătate lună) dispar și la un
anumit moment ele nu mai apar niciodată. În
continuare în partea superioară a frunții apar
două linii drepte, foarte groase și
de o luminozitate intensă. Eu m-am uitat foarte
mult la aceste două linii. Aceste două linii sunt
simbolul lui „NIRODHIKA ” sau Nirodhini.
Timpul de manifestare a vibrației în acestă stare
este de 1/8 dintr-o mantră.
Cuvântul NIRODHIKA înseamnă „cea ce
obturează.” Această vibrație
numită Nirodhika
împiedică yoghini
care nu pot
realiza cele două linii să
intre în această
stare. Deci
este un „paravan
de de blocare ”pentru
stările de „yoghini
inferiori.”
Și este un „paravan
de protecție ”
pentru yoghini
care vor să
coboare din
starea
de Nirodhika.
Orice efort
ai depune
nu mai poți să
intri
în lumea umană
este imposibil.
Credeți dumneavoastră că eu
nu am vrut să am familie și copii,
dar drumul de a intra în
viața umană mi-a fost blocat de Mami Kundalini.
În continuare pentru
yoghini
care vor
practica Pranayama
și Sanmukhi
mudra mai
urmează încă cinci
stări vibratori
care sunt: 7. Nada,
8. Nadanta,
9.Shakti,
10. Vyapini(vyapika),
11. Samană,
12. și ultima Unmană.
Despre toate aceste stări vom vorbi altădată. Să spunem
ceva despre starea„Samană,”
această stare
rezidă în vârful firului de păr
și are vibrația
subtilă 1/256 dintr-o mantră.
În această stare yoghinul
se vede într-o
confuzie
adică el ar fi egalul
lui Tati Shiva.
Iar starea
de Unmană,
rezidă în
vibrația care o are yoghinul,
în ultima parte
a firului de
păr și are
valoarea de
1/512 dintr-o mantră.
În această stare yoghinul îl vede pe Tati
Shiva peste
tot și în toate.
Yoghinul verde
vibrația
chakre-lor,
vede dacă o chakră
este blocată și
mult alte puteri
ascunse. Această
stare îi
permite yoghinului să
primească
mesaje de la
Marii Zeii
și să transmită
mesaje către Marii Zeii.
|
În
continuare voi vorbi despre ridicarea
Mari
Zeițe Kundalini
în canalul central Sushumna
nadi.
În
acest caz
în
corpul
yoghinului
se
produc
următoarele
fenomene;
Yoghinul
nu va mai
trăi stările
de timp Trecut
și Viitor,
va experimenta
numai timpul prezent.
Când
veți
auzi în Anahata
chakra,
sunetele(notele) Pranavei
OM
puternic, atunci respirația va funcționa prin canalul Sushumna,
concomitent
prin
ambele nări(și nu alternativ). Cum
putem obține această stare de conștiință superioară CHIDAKASHA
(eterul
inteligenței)?
Voi
mai repeta acest tabel care a mai fost dat, dar
cu modificări.
Ordinea
de manifestare a sunete-lor. |
Tabel„A”
în cazul yoghinilor care au puține negativități pe
canalul central Sushumna nadi.
Cele
10 note ale Pranavei
OM,
care
vibrează în ANAHATA
CHAKRA.
Majoritate
yoghinilor aud cele 10
note ale Pranavei Om.
Le-am
auzit și Eu puternic deși am cele 7 blocaje ale corpului subtil.
Totuși acei
yoghini
trebuie să aibă canalul Sushumna
deschis
și o puternică
forță
ca să o urce pe Mami
Kundalini în Sahasrara.
În acest caz cele 10 note se
aud când urechea subtilă funcționează bine.
|
|||
Primul
sunet. |
CIN |
Corpul
adeptului va suna Cin-Cin. |
||
Al
doilea sunet.
|
CIN-CIN |
Cin-Cin
va dispărea. |
||
Al
treilea sunet. |
Clopot |
Chakra
inimi(Anahata) va fi străpunsă. |
||
Al
patrulea sunet. |
Cochilii |
Capul
va tremura. |
||
Al
cincilea sunet. |
Corzi |
Din
palat va picura ambrozia nemuriri.
|
||
Al
șaselea sunet. |
Țimbal |
Se
poate bea ambrozia(amrita) nemuriri. |
||
Al
șaptelea sunet. |
Fluier |
Vom
vedea reflexia lui Jivatman în Ajna chakra și alte
lumi subtile. |
||
Al
optulea sunet. |
Tamburine
|
La
acest nivel Mantra va vibra în mod continuu, deci
vibrația ei va fi întreținută de Marea Zeiță
Kundalini. |
||
Al
nouălea sunet. |
Tobe |
În
acest moment yoghinul își poate face corpul
invizibil și Ajna chakra se deschide și mai
mult. |
||
Al
zecelea sunet. |
Sunetul
Tunetului. |
Se
produce unirea dinte Mami Kundalini și Tati
Shiva, deci așa cum spunem noi în Yoga se
produce Samadhi. În acest caz Jivatman
care o însoțește pe Mami Kundalini se unește și
el cu Tati Shiva. |
||
Dacă
la începutul
lecției
am arătat-o cum am trezit-o
Eu pe Mami
Kundalini.
Hai
să mai descri încă odată ridicarea
Mamei Kundalini
cu
ajutorul celor trei mudre.
Descriere
Maha- Bandha.
Pasul
1.
Din postura
așezat
pe pătură se apasă hotărât(puțin mai puternic) călcâiul
stâng
în
anus
. Pasul
2.
Și
în acel moment yoghinul
trage
în sus,
până în Manipura
pe apana-vayu.
Pasul
3.
Din Anahat
chakra
se
va
coboară
prana-vayu
până în
Manipura chakra.
Pasul
4.
După ce
le-am
unit,
mărim
presiunea(forța) asupra lor pentru a realiza un
contact
strâns,
între
cele
două sufluri
vitale(prana
și apana). Pasul
5.
Vom
face o legătură
în jurul lor,
pentru a nu se putea să
se
desfacă.
În Manipura
chakra se
află samana-vayu
cu care vom aprinde
cele două sufluri în contact.
Pasul
6.
Vom ține un
timp focul
în Manipura
până ce în spatele
chakr-ei
vom simți
că ne arde,
pe timp de vara.
Această
mudră are un rol central în ridicarea Mamei Kundalini, iar de
realizarea ei corectă depinde ridicarea Mari Zeițe. Maha-Vedha
urmează imediat după Maha-Bandha.
Pasul
7.
Focul subtil
obținut prin arderea celor două
sufluri
vitale, prana
și
apana,
îl
vom coborâ
pe canalul Sushumna,
până
în Muladhara
chakra.
Acest
foc subtil este
foarte
puternic,
oricât
am stat Eu
cu fundul
pe aragaz
nu am putut obție
așa foc
puternic.
Acest
foc
ne încălzește
puțin corpul
și nu ne
arde fizic,
valoarea lui calorică
este mare
în plan
subtil.
Pentru a coborâ
acest foc
subtil
trebuie să
facem
o
puternică
presiune
asupra
lui
în Manipura,
și
dacă avem forță
suficient
el este
obligat
să coboare în Muladhara.
Pasul
8.
Vom
pune acest
foc pe Marea
Zeiță
Kundalini
și îl
vom
ține
focul
pe„Ea”
până ce Marea
Zeiță urcă
pe canalul Sushumna.
|
||||
Concluzie:
În
acest caz Marea
Zeiță Kundalini
este
foarte grea,
iar
pentru trezire
și ridicarea
Mamei Kundalini
a folosit cele
trei mudre,
Maha
Mudra,
Maha
Bhandha
și
Maha
Vedha.
Fără
aceste Trei Mari Mudre Eu nu
ași fi reușit să o ridic
pe Marea
Zeiță Kundalini.
Acuzația Mea
la adresa Mari
Zeiță Kundalini
este că Domnia
Sa
și-a făcut intenționat
corpul așa de greu să
mă scoată
din sărite,
să creeze o „teroare
nebună asupra mea.”
Deci
presiune,
durere,
teroare
și mișcările
continui
și puternice
în corpul meu
subtil
le-a făcut Mami
Kundalini
cu scopul să impresioneze
Marii Zei.
Să
arate Domnia
Sa
ce
Mare
examen
mi-a dat. Deci
în perioada iulie anului 1990
anul 2000
intrasem
în starea de „NEBUKUNVA.”
Acea nebunie
specifică
yoghinilor
datorită vitezei
curenților Mamei Kundalini
și
Pranei Shakti
pe de o parte și funcționarea
greoaie
a corpului
grosier
și
subtil(erau
pline de blocaje). Mami
Kundalini
dacă te
acuz pe nedrept
ai dreptu
să
faci
cu mine
ce vrei Domnia Ta.
Toate aceste acuzații
seara încet-au
și făceam pe lud-ul
rugând-o pe Marea Zeiță Kundalini să mă ierte.
Nu spuneam că a doua
zi nu fac la fel,
pentru că
durerile și presiunile
erau așa
de mari
încât trebuia
să
mă descarc
pe Mami
Kundalini.
Cu ajutorul
celor trei
mudre
„Eu”
am reușit
să o
mențin
cuplată
pe
Marea Zeiță Kundalini
cu Tati
Shiva
doar maxim 4
minute.
După acest timp Marea
Zeiță Kundalini,
rupea
cuplajul
și cădea în Muladhara
chakra.
|
||||
Prin
Sanmukhi mudra Eu nu am putut să o ridic pe Mami Kundalini, era
foarte grea atunci și este și în prezent.
|
||||
|
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu