duminică, 6 iulie 2014

Vasile Ivașca, Mantra Yoga, Japa Yoga, Likhita Japa. Cele 24 de mantre care vibrează etern în corpul lui Vasile Ivașca. Lecția a cincea. A șapte lecție de Zeificare.

Yoghin Vasile Ivașca executând Simhasana.

Yoghin Vasile Ivașca executând Sitali.




Yoghin Vasile Ivașca cu Tati Shiva, Bagavan Vishnu, Zeul Ganesha, Marile Zeițe Lakshmi și Sarasvati.

Continuăm drumul anevoios printre mantre, știu că nu e un drum spectaculos, știu că nu e un drum îmbelșugat, știu că acest drum e plin de durere, știu că pe acest drum e stoarsă ultima fărâmă de plăcere lumească din dumneavoastră. Înainte de a intra propriu-zis în lecție să redau într-un tabel când Marea Zeiță Kundalini se ridică violent, cu mare presiune, cu mare durere etc, și rămâne în această stare în mod continu.
Știu că veți spune de ce trebuie să se ridice Marea Zeiță pe canalul Sushumna nadi? Vreau să vă reamintesc că Muladhara este punctul dinamic al Marei Zeițe, iar Sahasrara este punctul static. Vreau să vă spun că la ființele umane care nu practică yoga Marea Zeiță rămâne adormită în Muladhara. Canalul central Sushumna nadi este blocat cu karma dumneavoastră, așa că Marea Zeiță și dacă ar vrea nu poate să urce în Sahasrara. Prima condiție ca să o ridicăm pe Mami Kundalini în Sahasrara este să găurim canalul central Sushumna nadi și să eliminăm de acolo toată karma prezentă și viitoare. Această găurire se face cu ajutorul focului la început și după aceia aducem Prana Shakti în Muladhara chakra și încetul cu încetu tragem Prana până în Sahasrara. Când canalul Sushumna nadi este complet găurit(eliminată toată karma) se aud sunetele lui Anahat chakra(notele Pranavei OM). În aceste momente mintea yoghinului este complet atașată și concentrată pe aceste sunete, adică este legată pur și simplu de aceste sunete. În acest fel yoghinul uită de lumea fenomenală, transcende toate cele trei gune, dualitatea bine-rău și devine liber de stările de condiționare în acest fel yoghinul obține eliberarea în Chidakasha(eterul inteligenței). Astfel după cum v-am mai spus găurire canalului central Sushumna nadi schimbă complet respirația dumneavoastră. În acest mod canalele Ida și Pingala ies din funcția de alimentare cu prana a lui Anahat chakra. Respirația se va face pe ambele nării concomitent. În continuare dumneavoastră puteți să o ridicați pe Marea Zeiță pe canalul Sushumna cu ajutorul Mantrei OM și Mantra de accelerare HUM. Totuși eu nu am procedat în acest fel și am încercat și aplicat Maha Mudra, Maha Bandha și Maha Vedha la ridicarea Mari Zeițe. Aceste trei mudre se aplică în cazul când Marea Zeiță este foarte grea. Pentru a reuși efectuarea acestor trei mudre, trebuie(obligatoriu) ca toată sperma să fie transformată în Ojas Shakti. Această transformare integrală a spermei în Ojas Shakti, yoghinul o simte în mentalul său prin dispariția din mentalul a dorințelor sexuale, sexul rămâne mort și epuizat. Acele procedee care sunt în Tantra yoga că faci sex fără ejaculare, nu au un nivel superior de purificare, pentru că nu este eliminată dorința sexuală din mental. În acest fel după multe încercări eu am putut să o ridic pe Marea Zeiță. În acest mod Marea Zeiță fiind foarte grea, rupe după maxim 4 minute legătura Domniei Sale cu Tati Shiva. În cazul când faceți între trei și cinci ore Pranayama pe zi, învelișul de Pranayama devine foarte puternic. Și în acest caz aveți puterea să o ridicați pe Marea Zeiță cu ajutorul celor trei mudre. Dacă Marea Zeiță cade după patru minute din nou în Muladhara totuși Ea nu mai poate fi oprită din vibrație. În acest sens la yoghini care nu au un puternicMerit yoghin,” Marea Zeiță le va topi coloana vertebrală, pentru a le blocaevoluția” în yoga. Iar la yoghini care au acest„Merit yoghin,” dar au canalele subtile pline de negativități, Marea Zeiță le va produce puternice dureri, presiuni, vârtejuri și ca să fiu mai pe înțeles le va produce o teroare de nedescris în corp. Totuși avem un mare„Yoghin Indian” pe nume Kapila(legendarul autor a sistemului Samkhya) care a urcat-o pe Marea Zeiță prin procedeul celor trei mudre în decurs de șase luni. Dar a avut corpul foarte purificat și nu a avut nici o problemă. Ce vreau eu să vă atrag atenția numai găurire(eliminată toată karma) completă a canalului Sushumna nadi; și auzirea sunetele lui Anahat chakra (notele Pranavei OM); și funcționarea respirației pe canalul central Sushumna nadi, adică concomitentă pe ambele nări, constituie o mare eliberare în„eterul conștiinței.” Dacă aveți soție și vreți să faceți sex atunci căutați să o ridicați pe Marea Zeiță pe canalul Sushumna cu ajutorul Mantrei OM și mantra de accelerare HUM. Să vă arat marea durere și blocare care am avut-o în zona șalelor între Svadisthana chakra și Manipura chakra și de care nu am pomenit până acum ca să nu vă speri și să fugiți de la yoga. În perioada iunie 1990 și până în anul 2000 eu am avut o puternică durere pe șale. Când a apărut și cum se manifesta această durere? După ce am scăpat de cele trei boli avute în Muladhara chakra, Marea Zeiță a urcat să găurească în forță zona cuprinsă(inclusiv) între Svadisthana chakra și Manipura chakra. Să facem o mică amintire ce organe găsim aici, coloana vertebrală zona lombară, cei doi rinichii, partea inferioară a ficatului, intestinul gros, intestinul subțire, tractul urinar, uterul la femei, prostata etc. Cea mai importantă aici este coloana vertebrală zona lombară și cei doi rinichii. Vom analiza aici numai coloana vertebrală zona lombară, în această porțiune a coloanei avem cinci vertebre de la L1 la L5, coloana prezintă o curbură care are convexitatea îndreptată spre anterior(față). De ce ne interesează așa de mult această zonă? După cum v-am spus în această zonă se află„Bulbul Kanda.” Acest Bulb Kanda începe cu două degete mai sus de anus și se termină în Manipura chakra, are formă de ou și are lățime de patru degete. Din acest Bulb pleacă 360000(sau mai simplu 72000) de canale subtile în corpul dumneavoastră. Deci așa cum v-am mai spus în alte lecții Bulbul Kanda este rezervorul de Prana Shakti din corpul dumneavoastră. De aici pleacă în corpul subtil cele„4 curele pranice”(așa le-am grupat eu canalele subtile). Și am mai precizat la lecțiile de presopunctură că dacă acest Bulb este mic sau impregnat de negativități(umplut) el nu are capacitatea de a înmagazina multă Prana. Să ne mai amintim ceva despre Muladhara chakra, așa cum v-am mai spus Mula înseamnă rădăcină, iar adhara înseamnă suport. În acest caz Muladhara este chakra rădăcină a dumneavoastră. Dacă facem comparație cu un pom, vom observa că un pom moare dacă rădăcina lui se usucă. În acest caz toate tratamentele din corpul uman sunt susținute de o Muladhara sănătoasă. În acest caz prima etapă în tratare corpului uman este să avem o chakră Muladhara sănătoasă. În acest caz Marea Zeiță Kundalini mi-a dat cele trei boli pe Muladhara. Iar etapa a doua a fost curățirea Bulbului Kanda. Deci eu am practicat Pranayama între trei și cinci ori pe zi, dar cu toate aceste eforturi, eu nu am putut să rețin în zona Bulbului Kanda prana mai mult de șaizeci de secunde. Timp insuficientelimin negativități-le din acea zonă. Am făcut tratament cu foc(cărămidă aplicată local) cu diferite alifii, cu diferite asane etc. Dar toate aceste nu au dus decât la o diminuare a negativități-lor din Bulbul Kanda. Și mă trezesc după 1990 cu puternice dureri în zona lombară a coloanei(șale). Aceste se manifestau în lunile aprilie, mai, iunie în așa numita perioadă kapha-pita și ianuarie, februarie, martie în perioada kapha. Iar perioada din timpul celor 24 de ore era noapte începând cu ora două(atunci începe ora marilor Zeii). Și începea să se diminueze începând cu ora patru(ora lui Tati Shiva). Ce se întâmplase Mami Kundalini văzând eu sunt neputincioscurăț Bulbul Kanda a început Domnia Safacă acest lucru. În perioada amintită începând cu ora două eu simțeam puternice presiuni și dureri în zona lombară a coloanei vertebrale(de fapt Bulbul Kanda). Durerile erau insuportabile, prima dată m-am sculat din patstau în postura Lotus sau jumătate lotus, dar durerile erau de o mare cruzime. Am căuta să fac savasana, dar și aici durerile erau tot așa de crude(nemiloase cu mine). Și eu am văzut în tinerețe o piesă de teatru cu un personaj cu boală de lumbago care era țeapăn și nu putea dormi decât pe scândură(ceva drept și tare). Am îndepărtat și eu covorul și am căutat să stau pe spate(savasana cum zicem noi), dar durerile nu încetau și așa am încercat să stau pe dungă și în acest caz durerile s-au mai diminuat și am putut să mențin postura. Mi-am spus în gândul meu niciodată nu voi lua un calmantelimin durerea nebună din zona lombară. I-am spus Mamei Kundalinioricât de mari vor fi durerile și presiunile Domniei Sale eu nu o voi ruga să mă ierte sau să înceteze ci din contrăfacă dureri și presiuni maximeeu voi suporta. Ce se întâmplase de fapt Marea Zeiță văzând că eu sun incapabil curăț Bulbul Kanda la nivel de Zeu, a început Domnia Sa această muncă. În acest caz eu am fost doar simplu spectator la munca Mamei Kundalini, am avut eu presiuni și dureri, dar nu am putut interveni sub nici o formă. În acest caz Mami Kundalini care execută programul elaborat de Tati Shiva cu ocazia ca eu să devin Mare Zeu(pentru cele șapte boli și blocaje ale corpului subtil), a văzut neputința mea, a văzut chinuiala mea și a executat Domnia Sa acest program. La ora patru când începe vibrația lui Tati Shiva, durerile sau diminuat mult și eu am putut să execut postura jumătate Lotus. După ce mâncam și luam un calmant la ora șase plecam la serviciu. La ora zece aveam pauza de masă după care luam o cafea mare(nes), iar la ora unsprezece apuca un somn foarte profund(nu dormisem toată noaptea). Și așa a trecut timpul în anul 1995 s-a mai diminuat puțin, iar în anul 2000 a fost curățat complet Bulbul Kanda la nivel de Zeu. Iar azi 22. 06. 2014 Mami Kundalini a eliminat complet din mentalul meu toate acele programe (senzații) de groaznice dureri. În acest sens mulțumesc Mamei Kundalini pentru munca depusă în purificarea și zeificarea mea. Ce vreau să mai lămurim , în anul 2000 au fost găurite și umplute cu Prana Shakti toate canalele subtile din Bulbul Kanda și numai simțeam durere în acea zonă. Sincer să fiu am făcut sute de mii de ore de expunere(purificare) la foc a Bulbului Kanda. Dar și astăzi în 29. 06. 2014 mai fac purificarea cu foc pe Bulbul Kanda. În acest sens o asigur pe Mami Kundalini că acei yoghini care vor„Iubi Mari Zei” și femeile care vor intra în Ferikunva cu mine vor avea loc în Paradisul Yogi Noastre.
Să continuăm cu mantr-ele noastre. Se știe că yoga a apărut în India și se mai știe că acolo au fost descoperite și mantr-ele. Acolo Mari maeștrii yoghini au descoperit în corpul subtil diferite mantre cu mari puteri. Astfel în Manta-Yoga-Samhita se arătată că există opt bija-mantra principale, care pot fi utilizate de yoghini la diferite purificări. Totuși aceste mantre nu pot fi înțelese așa de bine decât de yoghini avansați.
Nr.
MANTRA
Înțelesul mantrei și ce reprezintă.
1
AIM-guru-bija
Silaba sămânță a maestrului, numită și vak-bahava-bija. Este bija Mari Zeițe Sarasvati și se află în Muladhara chakra. Marea Zeiță Sarasvati este zeița vorbiri și această mantră vă conferă calitățile zeiței Sarasvati. De asemenea vreau să vă spun că eu i-am cerut Mari Zeițe să mă binecuvânteze prin atingere cu piciorul domniei Sale(divin) a Sahasrarei mele.
2
KLIM
Aceasta este Bija Mari Zeițe Kamini(Devi Tripura), care se găsește în triunghiul din Muladhara. Ka reprezintă chiar forma Zeiței și este prima literă din Kama bija, iar „La”înseamnă Zeul Indra(Stăpânul Zeilor Inferiorii).„I” mai semnifică
mulțumire sau satisfacție. Nada și Bindu poate să însemne fericire sau întristare(adică dorințe), implicând ființa în manifestare. Tot în acest triunghi din Muladhara se găsește și suflul Kandarapa-vayu. Ce știm noi până acum că avem 10 suflurii vitale(vayus), cinci principale și cinci secundare. Mai știm că suflul Prana și Apana se deplasează în direcții diferite, opunându-se unul altuia. În acest caz, nici unul nu poate părăsi corpul, dar dacă unul se rupe(mai ales Apana) atunci ele merg în aceiași direcție, ies din corp fizic și omul moare. Pentru a întări suflul Apana trebuie să pornim suflul Kandarapa. Deci suflul Kandarapa nu este pornit în ființele umane obișnuite, iar noi în Yoga Noastră îl vom porni cu această Bijă. În acest caz noi în Yoga Noastră vom avea 11 sufluri vitale în funcțiune.
3
STRIM
Shanti-bija, este silaba-sămânță a păci. Această bija se găsește în Ajna chakra. Bija fiind strălucitoare ca zece milioane de luni. Care este rolul acestei bija? Se știe că atunci cănd sunteți puternic agitat(agitație mentală sau agitație a organelor interne) îi cereți Mari Zeițe Kundalini(sau zeități aleasă de dumneavoastră) prin cunoscută formulă„Mami Kundalini te rog redă-mi calmul interior.”Să arat un exemplu de funcționare fizică a unui fenomen fizic unul după altul. Eu am lucrat mult timp în domeniul proiectări vagoanelor și suspensia vagoanelor formată din arcuri, funcționează în sarcină, în mai multe nivele. Deci avem o primă suspensie care se numește suspensie principală (primară) și avem o a doua suspensie care se numește suspensie secundară(mai există și cu triplă suspensie). Când vagonul merge în sarcină obișnuită el se sprijină numai pe suspensia primară, iar când apare o supra-sarcină intră în funcție și suspensia secundară. În cazul Yogi Noastre cunoscută formulă„Mami Kundalini te rog redă-mi calmul interior”, intră prima în funcție, iar atunci când o aveți puternic trezită pe Mami Kundalini și curenții ei vă produc o mare teroare în corp intră în funcție mantra STRIM.
4
TRIM
Teja-bija, este bija elementului foc. A se deosebi de bija elementului subtil a focului care este RAM.
5
KRIM
Yoga-bija, este silaba-sămânță a fuziuni se mai numește„Kali-bija.” Aceasta este mantra Mari Zeițe Kali. Ka reprezintă zeița Kali. Ra este Brahman(Absolutul), iar„I”este Mahamaya(Iluzia Universală sau cum spunem noi înlănțuirea în creație). Nada este vibrația(Mama) universală, iar Bindu, este cel care alungă suferința.
6
SHRIM
Lakshmi-bija, este silaba-sămânță a fericiri sau „Rama-bija.” Întrucât Rama este un alt nume a lui Lakshmi, zeița norocului. Aceasta este mantra Mari Zeițe Mahalakshmi sau cum i-se spune Kamalatmika. Sha este Mahalakshmi (Marea Zeiță, consoartă a lui Bagavan Vishnu, Zeiță a armoniei,frumuseții și prosperității). Ra înseamnă bogăție,prosperitate. „Imai înseamnă satisfacție sau bucurie.„Nada” mai înseamnă Tati Shiva(Brahman) în manifestare sub aspectul de Ishvara(ca formă de Mare Zeu). Iar Bindu, este cel care alungă suferința.
7
HRIM
Shakti-bija, este silaba-sămânță a lui Shakti, numită și„Maya-bija.”Aceasta este mantra Mari Zeițe Bhuvaneshvari (Mahamaya). Ha însemnând Shiva. Ra este Mami Kundalini în formă nemanifestată (Natura în formă cauzală), iar„I”este Mahamaya(Iluzia Universală sau cum spunem noi înlănțuirea în creație). Nada este vibrația(Mama) universală, iar Bindu, este cel care alungă suferința.
8
HLIM
Raksha-bija, este silaba-sămânță a protecției. Așa cum curentul electric la intrare în apartamentul dumneavoastră are un panou cu siguranțe de protecție. Care se ard în momentul când curentul depășește o anumită valoare. Tot așa și dumneavoastră va trebui să aveți o mantră bija care să elimine toate negativități-le care se abat asupra domniilor voastre.
9
HUM
Această puternică mantră o vom folosi pentru a o ridica pe Marea Zeiță Kundalini pe canalul Sushumna. Ha este Tati Shiva, iar„U” este Bhairava(care înseamnă înfricoșătorul cel care distruge lumea). Nada este Supremul, iar Bindu, este cel care alungă suferința. Această bija-mantra, întretăiată mai este numită și Bija lui Varuna(Zeul apelor primordiale). Noi vom folosi această mantra împreună cu mantra OMaccelerăm Prana și curenții Mamei Kundalini în diferite zone blocate ale corpului. Mantra HUM mai este numită varman sau„scutul”.
10
SVAHA
Înseamnă puterea focului și este o mantra prin care facem ca suflul samana, mantr-ele RAM și TRIM să fie mai eficiente. Adică accelerăm focul din eleardă mai rapid și mai eficient negativități-le corpului.
11
PAHAT
Numită„astra” sau „arma.” Această mantră dacă este folosită individual este ca o armă îndreptată împotriva celor care ne atacă. Și în acest caz pentru îndepărtarea ființelor malefice se va lovi podeaua de trei ori cu piciorul stâng și după aceia se va rosti de trei ori astra bija „PAHAT” se mai practică pocnirea degetelor de două ori deasupra capului. În cazul Yogi Noastre se va face Likhita Japa cu această mantră de 500 de mii de ori.
După cum v-am mai spus mantr-ele HUM și PAHAT sunt terminații masculine. Dacă facem Likhita Japa cu aceste mantre ele ne vor dărui forță necesară pentru a continua acest proces(Likhita Japa). Deci veți simți în corpul dumneavoastră aceea forță. Mantr-ele THAM și SVAHA sunt terminații feminine. Dacă facem Likhita Japa cu aceste mantre ele ne vor dărui puterea(adică vom putea menține lucrul mecanic mult timp) necesară pentru a continua acest proces(Likhita Japa). Mantra NAMAH este terminație neutră o vom folosi pentru liniștirea și calmarea mentalului și diferitelor programe subtile.
În cadrul procesului de zeificare a yoghinului următoarele mantre ocupă o poziție centrală. Acestea sunt: OM, AIM, KLIM, STRIM și formează toate împreună o mantră. Eu v-am dat tot înțelesul ascuns a acestor mantre și Zeitățile lor. Dar o condiție primordială în reușita cu această mantra este să practicați o sută de mii de ori homs(sacrificii ale focului) și apoi să repetați mental această mantră de trei sute de mii de ori în prezența pozei(pictură sau icoană) a zeiței Tripura Bhairavi. La sfârșitul acestei sacre repetări(Japa) cu aceste mantre înțeleptul Yoghin trebuie să execute din nou homa(sacrificiul focului), într-un gol triunghiular cu zahăr, lapte, unt și floare karvi (oleandru). Prin execuția aceasta de Homa-Japa-Homa, zeița Tripura Bhairavi, care a fost venerată prin această mantră, devine mulțumită și satisface toate dorințele Yoghinului. Pentru ca această mantră să fie eficientă ea trebuie să fie primită de la Guru(cel care o are trezită pe Marea Zeiță Kundalini). Yoghinul care practică această mantra trebuie să aibă simțurile sub control și o minte puternic concentrată pe această mantră. Beneficiile obținute cu această mantra. 1. Yoghinul care o repetă de o sută de mii de ori, câștigă puterea de a atrage ca un magnet pe ceilalți oameni. 2. Yoghinul care o repetă de două ori pe zi, poate controla toate persoanele care vin la el natural ca și cum ar fi libere, ca femeile care merg într-un pelerinaj. Oamenii care vin la el caută să îi câștige bunăvoința și îi dau diferite atenții și aceste persoane rămân sub controlul său. 3. Yoghinul care o repetă de trei ori pe zi, toate zeitățile care prezidează sferele cerești(chakr-ele), sunt aduse sub controlul său. 4. Yoghinul care o repetă la șase intervale de timp pe zi, devine vehiculul puterii, protector al lumii, înconjurat de servitori. 5. Yoghinul care o repetă la douăsprezece intervale de timp pe zi, aduce sub controlul său, Yakshas, Rakshas și Nagas, toți aceștia ascultă comenzile sale. 6. Yoghinul care o repetă la cincisprezece intervale de timp pe zi, aduce sud controlul său următoarele ființe divine, Siddas, Viddiyadharas, Gandharvas, Apsaras. În acest caz yoghinul primește cunoașterea, într-un timp mai îndelungat a tot„ce se aude”. El devine instrumentul prin care vorbește Tati Shiva, Mami Kundalini și Mari Zeii, devine un atotcunoscător. 7. Yoghinul care o repetă la optsprezece intervale de timp pe zi, corpul său poate să se ridice de la sol, dacă nu o are foarte grea pe Mami Kundalini. Yoghinul obține un corp luminos, poate merge unde vrea în univers și vede structura atomică și moleculară a materiei. 8. Yoghinul care o repetă la douăzeci și opt intervale de timp pe zi, devine stăpânul. Viddyadharas, înțeleptul Yoghin, devine un kama-rupa(adică își poate schimba forma după cum dorește). 9. Yoghinul care o repetă la treizeci intervale de timp pe zi, devine egalul lui Brahma, Vishnu și Rudra. Deci Marele Yoghin devine un Rudra. 10. Yoghinul care o repetă la șaizeci intervale de timp pe zi, sau de zece milioane de ori devine un Mare Yoghin și este absorbit în Tati Shiva. Un astfel de yoghin este complet ieșit din cele trei lumi. Toate aceste procedee sunt foarte complicate și greu de executat. Și de fapt au la bază sacrificiul focului care trebuiește executat de o sută de mii de ori. În condițiile vremurilor de astăzi este imposibil de efectuat pentru că trebuieștemergem la serviciu, să ne câștigăm existența. Tot ce v-am spus eu până aici apare în SHIVA-SAMHITA paginile 95 la 98. În acest caz am căutat să schimb sacrificiul focului să fie mai puțin și alte schimbări care o să le dau în tabelul de mai jos. Toate aceste zece nivele cu greu pot fi realizate de yoghini în corpul uman, pot să afirm că e imposibil. Aceste zece nivele sunt date pentru yoghinul perfect care nu are cele șapte blocaje(boli) în corpul subtil. Aceste zece nivele sunt date pentru yoghinul care are un puternic„Merit Yoghin.” Și în acest caz Tati Shiva a elaborat un program special ca yoghinul el să poată realiza aceste zece nivele yoghine. Gurul Indian fiind numai un aspect al acestui program. În acest caz Gurul Indian e cam de prisos, yoghinul e la așa nivel de cunoaștere yoghină încât poate el să efectueze acest program. Despre mine pot să spun că„Nu am avut un Guru”, deci cea care m-a călăuzit a fost„starea de Nirodhika,” șiTati Shiva care a elaborat programul pentru întruparea mea, Mami Kundalini care a execută programul și Marii Zeii care sunt profesori examinatorii. Gurul Indian rămâne un„pilon de bază în yoga” pentru persoanele care vin pentru prima dată la yoga și nu pentru yoghinii avansați.
Și acum să lămurim cum am procedat eu în acest caz? În jurul anului 2004 după ce am terminat cu Likhita Japa cu mantr-ele OM, GAM, GANESHAM, RAM, VAM, YAM, LAM și HAM până în anul 2007 am adăugat și celelalte mantre care acum vibrau etern în corpul meu subtil. Aceste mantre sunt: OM, HAM,YAM, RAM, VAM, LAM, GAM, KSHAM, HUM, HAMSAH, SOHAM, OM NAMAH SHIVAYA și care în anul 2007 vibrau etern în mine. Tot anul 2007 am căutat găsesc o rezolvare la problemaZeificări corpului meu”. După ce am studiat mult timp paginile 95 la 98 din SHIVA-SAMHITA, înțelesul mantre-lor și care sunt zeitățile lor. Am ajuns în anul 2008 găsesc procedeele necesareZeificări corpului meu. Am făcut sacrificiul focului(acum se numește Havan) între 100 și 200 de ori pe malul Mureșului, iar felul cum l-am efectuat o să vă prezint în alte lecții. Deci Homa(sacrificiul focului) e obligatoru în Yoga. Prin acest sacrificiu noi yoghinii aducem ofrandă Marilor Zeii, Marilor Zeițe și Zeilor Medii pentru ai îmbuna să ne dea examenul de eliminare a negativități-lor din chakre. Fără această îmbunare sau să-i spunem mituire, Marii Zeii sunt atât de răi încât nu ne admite la examen și mai mult se comportă cu noi ca și cu animalele. În acest caz vă rog să vedeți„Marele examen a lui Hristos.” Să vedeți„Prigoana,”să vedeți„Patimile,”să vedeți„Răstignirea;” numai atunci vă veți lămuriMarii Zeii sunt fără milă cu ființele umane; numai atunci vă veți lămuri Marii Zeii consideră animalele lor și nimic mai mult. Am luat mantr-ele OM, AIM, KLIM, STRIM care împreună formează puternica mantră de Zeificare. La aceste am mai adăugat mantra focului TRIM. Și acum ordonare care am impus-o eu acestor mantre este următoarea: OM, AIM, KLIM, STRIM, TRIM, HAM, YAM, RAM, VAM, LAM, GAM, KSHAM, HUM, HAMSAH, SOHAM, OM NAMAH SHIVAYA. Tot anul 2008 am repetat mental(manasika Japa) acest șir lung de mantre, dar după două luni Mami Kundalini a elaborat un program subtil care a pronunțat în continuu și etern aceste mantre. În anul 2009 mi-am pus întrebarea cum cu să întăresc acest șir lung de mantre și am găsit rezolvarea acestei probleme. Prin adăugare mantrei de accelerare HUM, a principiului masculin mantra PAHAT și a principiului feminin mantra SVAHA. Iar în final mi-am zis hai să termin cu mantra puteri focului TRIM. În acest caz am ordonat aceste mantre(ultime) la sfârșitul șirului de mantre. Și acum în anul 2009 în mine vibrau în continuu și etern următoarele mantre: OM, AIM, KLIM, STRIM, TRIM, HAM, YAM, RAM, VAM, LAM, GAM, KSHAM, HUM, HAMSAH, SOHAM, OM NAMAH SHIVAYA, HUM, PAHAT, SVAHA, TRIM. Tot anul 2009 am repetat mental(manasika Japa) acest șir lung de mantre, dar după două luni Mami Kundalini a elaborat un program subtil care a pronunțat în continuu și etern aceste mantre. Deci acest șir lung de mantre care eu am zis că dacă le desfac în mantre simple sunt în total de 24 de mantre, dar unele se repetă de 2 ori acest lucru l-am făcut pentru a întări mantra respectivă.
Asfel în anul 2011 mă trezesc cu următorul vis. Era o adunare a Marilor Yoghin a acestui univers formată din cinci yoghini, care stăteau în postura Lotus în linie dreaptă, iar în față era un conducător. Eu eram al cincilea(ultimul), iar cel care conduce această adunare nu era altul decât Marele Zeu Ganesha și deodată văd că se uită spre mine(eu eram în postura Lotus) și-mi zice te numescGeneral al oștilor divine.”A fost cea mai mare zi din viața mea nu îmi venea să cred, dar totul era adevărat. Eu v-am spus că toate visurile sunt controlate de Mami Kundalini. În acest sens Mami Kundalini a elaborat acel vis pentru că eu ajun-sem la un nivel superior de purificare în corpul subtil, la un nivel superior de cunoaștere a corpului subtil. Și astfel Mami Kundalini mă anunță prin Marele Zeu Ganesha, care este zeitatea adorată de mine, despre Marea funcție care o voi ocupa în acest univers. Deci în acest caz toată munca de rostire a mantre-lor era făcută de Mami Kundalini, totuși pe parcurs eu întăream și acceleram această pronunție. Deci domnilor yoghini nu mă pot lăuda cu munca Mari Zeițe Kundalini, este munca Ei și numai a Ei, iar eu sunt totdeauna pe planul secund. În acest caz pronunția acestui șir de mantre durează un minut, iar într-o oră sunt 60 de minute, iar într-o zi și o noapte sunt 2880 de minute(60x 48=2880). Deci nici Marea Zeiță nu poate pronunța mai repede, Ea are un ritm universal care este de 70 de bătăi/ minut. Ce v-am spus eu la punctul 9 că yoghinul care repetă această mantră la treizeci intervale de timp pe zi, devine egalul lui Brahma, Vishnu și Rudra. Deci Marele Yoghin devine un Rudra. Deci după cum vedeți am devenit Mare Zeu, dar totuși cu un rang inferior. Dacă acest lucru la început m-a supărat acum m-am obișnuit cu el, așa e normal așa e firesc. Voi continua în lecția viitoare.

Yoghin Vasile Ivașca executând Simhasana.

Yoghin Vasile Ivașca împreună cu Tati Shiva și Zeii Medii.

Yoghin Vasile Ivașca în postura Lotus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu