joi, 22 mai 2014

Vasile Ivașca, Mantra Yoga, Japa Yoga, Likhita Japa. Cele 24 de mantre care vibrează etern în corpul lui Vasile Ivașca. Lecția a patra. A șasea lecție de Zeificare.



Yoghin Vasile Ivașca.

Dansul lui Tati Shiva, specific yoghinilor avansați.

Știu că spuneți de ce așa de multe mantre. Vreau să vă amintesc că un Guru Indian nu poate da discipolului mai mult de una sau două mantre. De aceste două mantre răspunde domnia sa,vibreze în corpul yoghinului. Guru Indian ar da el mai multe mantre, dar e limitat de Marea Zeiță Kundalini și Mari Zeii să dea mai multe. Totuși Gurul Indian se îmbată în declarați care de care mai pompoase, afirmând cu nerușinare că el e ființa supremă și că nu este altă ființă supremă decât el. Vreau să fim bine înțeleși că o ființă umană este limitată în concepția sa mentală de următori termeni: eternitate, absolut, invizibil, infinit, sa-guna Brahman, nir-guna Brahman și așa mai departe. Toate acest concepții mentale sunt temeni de graniță, până unde cunoașterea umană are acces. Nu puteți spune ca și Isus că numai El și Tată-l sunt. A spus și El aceste lucruri, dar când a fost răstignit pe cruce și-a adus aminte de Tată-l și spus„Tată de ce m-ai părăsit”. Vreau să vă spun că Natura funcționa și fără Isus, Mari Zeii știau ce au de făcut. Vă rog să respectați „jurământul Tăceri” să nu vă risipiți energia degeaba. Despre mine pot să afirm că am că am avut acestjurământ al Tăceri”(mauna), realizat din întruparea din India. Și astfel străbăteam satul dintr-un capăt la celălalt capăt și nu salutam pe nimeni, în acest caz am avut multe reclamații la mama mea fizică, dar am rămas ferm pe poziție. În acest caz noi spunem în yoga că ne conservăm energia, se aseamănă cu un circuit electric format dintr-o baterie și un consumator, dar care îl vom conecta, numai atunci când avem absolută nevoie(în cazul meu vorbirea). În această yogă vom considera ca principal mijloc de cunoaștere, numai cunoașterea primită prin Jnana yoga de la Zeii și nu diferite cunoașteri din scripturi și upanișade( toată această cunoaștere are la bază credința). Toată această cunoaștere o vom considera o cunoaștere simplă, în acest caz suntem obligați să practicăm Bhakti yoga ca să primim Jnana de la Zeii. După aceia vom aduce Prana Shakti în Vishudha chakra și o vom menține acolo mult timp și de multe ori până ce primim cunoașterea superioară. Se aseamănă cu instalarea unui program mai superior la calculator, să zicem că acum aveți instalat un program Windows XP și vreți să instalați Windows 7 Ultimate cu eliminarea completă a lui Windows XP. În acest caz calculatorul elimină complet programul vechi și instalează noul program pe ceva curat. Și în cazul procesului de„Jnana Yoga” se elimină toată karma și impresiile mentale din trecut și numi după aceia se instalează programul superior de cunoaștere.
Etapa a Noua de„instalare a mantre-lor în programul subtil elaborat de Marea Zeiță Kundalini” în corpul yoghinului Vasile Ivașca. Așa cu am arătat în lecția a treia acum vibrau în mine următoarele mantre: OM, HAM,YAM, RAM, VAM, LAM, GAM. Așa cum v-am spus la cele trei canale subtile principale că au și ele mantre și e bine ca și ele șă vibreze etern în dumneavoastră ca să vă purifice negativități-le care le blochează. În acest caz canalul principal Sushumna nadi este canalul prezentului și are mantra OM care deja vibrează. Canalul Ida(stânga) este canalul trecutului, este un canal rece și are mantra KSHAM care o vom adăuga după mantra GAM. Iar canalul Pingala este canalul viitorului, este canalul cald și are mantra HAM care deja vibrează(a fost introdusă la Vishudha chakra). Am adăugat și această mantră la cele șapte mantre cu care făceam manasika japa. Și după trei luni mantra KSHAM a fost adăugată la programul subtil al Mari Zeițe Kundalini, de rostire a mantre-lor. În aceste momente în corpul meu subtil vibrau următoarele mantre: OM, HAM,YAM, RAM, VAM, LAM, GAM, KSHAM.
Etapa a Zecea. În lecția a doua a mantre-lor am vorbit despre„ Ajapa-Japa(Ajapa înseamnă Japa fără a-ți mișca buzele). Această tehnică se leagă în mod direct de procesul respirației (inspirație expirație). Astfel făcând dharana(concentrarea pe procesul respirației), în timpul inspirației se pronunță sunetul „HA”, iar pe timpul expirației se aude „SAH”, iar la intersecția din centrul corpului se adaugă sunetul„M”, astfel obținându-se formula„HAMSAH”. Această puternică mantră se produce în orice viețuitoare. Și se repetă de 21600 ori în 24 de ore, ființa umană fiind inconștientă de această mantră (vibrație). În limba sanskrită „visarga” este reprezentată prin două puncte suprapuse„ : h (visarga)”. Un punct este dvadasanta(situat la 12 grosimi de deget față de vârful nasului), unde mișcarea pranei sfârșește. In acest punct dvadasanta Marea Zeiță Paradevi vibrează neîncetat și se produce sunetul „SAH”. Iar cel de al doilea punct este Hrdaya(inima)unde se produce sunetul„HA”. Contemplând cei doi poli (puncte) aspirantul dobândește natura lui Tati Shiva(în formă de Bhairava). În această mantră „SAH” îl reprezintă pe Tati Shiva, iar„HA” o reprezintă pe Mami Kundalini, „M” îl reprezintă pe Nara(Jiva sau ființă vie). Dacă ne vom concentra cu putere asupra procesului respirației, vom auzi sunetul„SO” atunci când inspirăm și sunetul „Ham” atunci când expirăm. Deci vom auzi mantra„SOHAM”(care înseamnă „Eu sunt El”). Mantra este„SOHAM” forma inversată alui HAMSAH. Despre mine, Eu am contemplat această mantră, am făcut purificarea prin manasika japa cu ea, după aceia am abandonat-o. În prezent în procesul purificări, în cadrul Zeificări mele am obținut puterea ca orice mantră să vibreze în conținu. În lecția a doua pentru mantre am explicat ce este mantra „HUM”. Deci pentru ca Marea Zeiță Kundalini să se trezească(să vibreze) o vom stimula prin intermediul„aerului”, practicând pranayama și focului, prin aducerea suflului prana și apana în ombilic și apoi aprinderea lor cu suflul samana vayu. Acum această mantră o vom introduce înaintea mantrei HAMSAH, cu rol de ascensionare și accelerare a Mari Zeițe Kundalini pe canalul Sushumna nadi. În anul 2005 am considerat că numai trebuie să las aceste puternice mantre să vibreze încet în mine și să fie la latitudinea procesului respirație. Și am adăugat, aceste trei mantre la cele opt mantre cu care făceam manasika japa. Și după trei luni mante-le HUM, HAMSAH, SOHAM a fost adăugată la programul subtil al Mari Zeițe Kundalini, de rostire a mantre-lor. În aceste momente în corpul meu subtil vibrau următoarele mantre: OM, HAM,YAM, RAM, VAM, LAM, GAM, KSHAM, HUM, HAMSAH, SOHAM.
Ce este Forța? Ce este Impulsul? Prima lege a dinamicii. În lecția a treia de mantre am introdus noțiunea de„Legea a doua a dinamicii”. Aici am explicat despre variația impulsului și apariția de accelerație. Dar nu am explicat cum ia naștere o„Forță” și un „Impuls”. Inerția. Proprietatea generală a corpurilor de a-și păstra starea de mișcare rectilinie și uniformă sau de repaus, atât timp cât nu intervine vreo forță care să le modifice această stare, se numește inerție. Repausul este un caz particular al mișcării uniform rectilinii, deoarece v = 0 = constant. Lega inerției. O bilă aruncată pe o masă orizontală se mișcă din ce în ce mai încet, deoarece intervine frecarea bilei de masă și de aer. Cu cât bila și masa sunt mai lustruite, cu atât bila merge mai departe. „Orice corp se găsește în mișcare rectilinie și uniformă sau în repaus relativ atâta timp cât nu intervine o acțiune dinafară ca să o modifice”. Această lege poartă numele de legea inerției sau„Prima lege a dinamicii”. Dacă ar dispărea frecarea și forța atracției universale, corpurile și-ar menține starea de mișcare. Masa – măsură a inerției. Inerția corpurilor se manifestă la punerea în mișcare sau la oprirea lor, la variația vitezei ca direcție sau modul. Nu toate corpurile se opun la fel acestor variații, deci nu toate corpurile au aceiași inerție. Deci unele corpuri au inerție mai mică , altele mai mare. Pentru a putea măsura cantitativ inerția corpurilor, Newton a introdus o mărime, numită masă inertă sau pe scurt masă. Masa unui corp este o mărime scalară, care măsoară inerția lui. Masa unui corp are o valoare bine determinată, specifică acelui corp. Totuși fizica modernă a demonstrat că la viteze foarte mari, masa unui corp crește și ea. Totuși la viteze ce nu depășesc 10 km/s, se poate considera masa ca un invariant. Prin convenție internațională s-a ales ca unitate de masă kilogramul, notat prescurtat kg. Care este masa prototipului internațional de forma unui cilindru confecționat din platină cu 10 % iridium. < m> = kg. Impulsul. Corpurile produc efecte diferite când sânt oprite din mișcare. Pentru a caracteriza starea de mișcare a unui corp de masă m, care se mișcă cu viteza v, s-a introdus o mărime numită impuls. Impulsul este o mărime vectorială, numeric egală cu produsul dintre masă și viteză: H = m.v. Vectorul impuls are punctul de aplicație în același punct cu punctul vectorului viteză v. Direcția și sensul său coincid cu direcția și sensul vitezei. < H > = kg. M/s. Deci unitatea de impuls este impulsul unui mobil cu masa de 1 kg, care se deplasează cu viteza de 1 metru pe secundă. Forța variație a impulsului. Să privim un aruncător cu sulița. Ținând-o în mână, atletul aleargă repede și aruncă sulița cu viteză mare. Considerând masa suliței concentrată în centru său de greutate. La început sulița are viteza nulă, deci impulsul H0 = 0 ; la aruncare, viteza suliței crește la o valoare v, deci, în momentul aruncări, sulița are impulsul H = m.v . Ca urmare a efortului muscular dezvoltat de aruncător, impulsul suliței a crescut cu valoarea H = H –H0 . Deci cauza care face să crească ori să scadă impulsul unui corp este o forță. F = H/t = (m.v)/t . Deci forța este o mărime care măsoară variația impulsului în unitatea de timp. Deci forța produce variația impulsului unui corp, fiind direct proporțională cu variația impulsului și invers proporțională cu timpul cât se produce această variație. Deci câtul H/t = constant. Efectele forței. Forța acționează asupra corpurilor și poate avea două aspecte mecanice. Forța poate modifica starea de mișcare a corpurilor; modifică impulsul corpurilor, adică variază viteza, deci produce accelerația corpurilor. Acesta este efectul dinamic al forței. Forța poate de asemenea să deformeze un corpurile: poate întinde sau comprima un resort, poate îndoi sau răsuci o bară sau grindă, poate decupa sau rupe un material etc. Acesta este efectul static al forței. Așadar, efectul dinamic al forței este accelerația, iar efectul ei static este deformația. În Yoga Noastră vom întâlni ambele efecte. Forța are mai multe unități de măsură: N(newton) și kgf(kilogramul forță)
Lămuririi. De ce v-am dat toate aceste noțiuni fizice? Când eu am început aceste lecții de yoga v-am spus că eu o am pe Marea Zeiță Kundalini infinit de grea. Și mai mult v-am spus că greutatea foarte mare a Zeiță Kundalini se află dincolo de înțelegerea mentală. În acest caz variația impulsului H(m.v) va fi infinit de mare, iar forța F va fi și ea infinit de mare. Forța este necesară pentru a găuri canalul central Sushumna nadi, pentru a găuri și celelalte 360000 de canale subtile. Aceste canale subtile vor fi umplute cu prana shakti și curenții Mari Zeițe. Această variație de impuls H(m.v) va fi asigurată de Mami Kundalini. Dar condiția esențială pentru ca Marea Zeiță să asigure această variație continuă de impuls este ca dumneavoastrăpracticați între trei și cinci ore pe zi pranayama. Dacă dumneavoastră nu o aveți trezită sau mișcată„etern” pe Marea Zeiță sunteți un animal zeiesc și nimic mai mult. Și mai mult această forță, această presiune exercitată în mod continuu și constant în canalele subtile, va produce în corpul dumneavoastră o puternică transpirație și o puternică durere. Aceasta este Marea Zeiță Kundalini și nu există nimic mai„Mare” sau mai„Puternic” ca Domnia Sa în manifestare. Sunt yoghini la care Mami Kundalini le-a topit și ars coloana vertebrală, fiind că au încercat să o trezească fără să aibă vreun„merit yoghin”. De aceia am introdus mantra HUM să o putem accelera puternic pe Marea Zeiță pe canalul Sushumna nadi și celelalte canale subtile. Eu de multe ori intram în codru(pădure) și începea vântul(Vayu) să sufle cu putere, toți copaci trosneau, crengile se înclinau până la pământ, iar crengile uscate și frunzele bătrâne, cădeau pe sol. În acest caz spun eu că Zeul Vayu alimentează cu prana codru, face o puternică purificare. Copaci bătrâni cad pe sol la fel frunzele și crengile uscate, în acest fel se asigură hrana(gunoiul) necesar copacului. Numai că aici după un anumit timp Zeul Vayu își încetează activitatea. În corpul subtil al meu, Marea Zeiță Kundalini își continuă activitatea în mod continuu și etern.
Etapa a Unsprezecea. Am trecut la o nouă mantră și aceasta este mantra care îl omagiază pe Tati ShivaOM NAMAH SHIVAYA”. Această mare mantră este de obicei împărțită în cinci silabe conform regulilor de legare în cuvinte a limbi sanscrite(sandhi). „Namash Shivaya”, semnifică„Mă închin în fața lui Shiva” sau „Omagiu lui Shiva”.Această Mare mantră este mantra de bază sau mantra rădăcină(mula-mantra) în Yoga Noastră. Această mantră poate fi găsită și sub formă inversatăShivaya Namah”, << În fața lui Shiva mă închin>>. Totdeauna mantra are în față Pranava„OM”, în acest caz înțelesul mantrei nu se schimbă, totuși mantra OM îi întărește vibrația. În continuare vă voi introduce un tabel cu mai multă lămurire a acestei mantre.
Funcția
Manifestarea
Menținerea
Distrugerea
Oculta-rea
Grația
Program subtil elaborat special.
Marele Zeu
Brahma
Vishnu
Rudra
Ishvara
Sadashiva
Numai Tati Shiva.
Chakra
Muladhara
Svadhisthana
Manipura
Anahat
Vishuddha
Pentru ca să aducă modificări creației sale Tati Shiva elaborează un program special cu o întrupare „yoghină”, care să modifice în mod vizibil diferite aspecte ale creației.
Element subtil
Pământ
Apă
Foc
Aer
Eter
Direcția
Nord
Vest
Sud
Est
Centru
Cele cinci fețe ale lui Tati Shiva.
Sadyojata
Vamadeva
Aghora
Tatpurusha
Ishana
Litera din Pranava OM.
A
U
M
Bindu
Nada
Silaba din mantra cu cinci silabe.
NA
MAH
SHI
VA
YA
Mantre folosite în cadrul Yogi Noastre.
LAM
VAM
RAM
YAM
HAM
Concluzii și lămuriri. Eu am introdus în programul meu subtil puternica mantră”OM NAMAH SHIVAYA”, pentru a face să vibreze și mai puternic și mai corect celelalte mantre, adică să le întărească. Totuși eu v-am spus să vă purificați cu mantr-ele: HAM,YAM, RAM, VAM, LAM și acest lucru îl mențin în continuare. Deci niciodată mantra„OM NAMAH SHIVAYAnu vă va arde pe Manipura chakra ca mantra„RAM”; niciodată această mantra nu vă va răcori pe Svadhisthana chakra ca mantra„VAM”; niciodată această mantra nu vă va produce o adiere de vânt pe Anahat chakra ca mantra„YAM” etc. Totuși puternica mantră „OM NAMAH SHIVAYAne va produce la un anumit nivel de purificare în chakre cea mai mare apropiere de Tati Shiva. Prin rostire aceste Mari mantre noi îi arătăm lui Tati Shiva că îl iubim foarte mult și vrem ca forța Domniei Sale să vibreze etern în noi. Deci această unire cu Tati Shiva se face prin unire cu forța Domniei Sale.
Închei această a unsprezecea etapă arătând ca acum vibrau în corpul meu subtil și fizic următoarele mantre: OM, HAM,YAM, RAM, VAM, LAM, GAM, KSHAM, HUM, HAMSAH, SOHAM, OM NAMAH SHIVAYA. Așa cum v-am mai spus Yoga Noastră a fost aprobată de Tati Shiva prin elaborarea unui program subtil în acest sens. Yoga Noastră este executată în plan fizic și subtil de Mami Kundalini după ce este trezită în corpul dumneavoastră. Yoga Noastră este mai ajutată de Marele Zeu Ganesha, care așa cum am mai spus este„Sponsorul și Simbolul Yogi Noastre”. Yoga Noastră este examinată în plan subtil de Marii Zeii, care câte odată ne mai și ajută la examene. Trebuie să țineți bine minte că atunci când sunteți aruncat în groapă sau vă e ars corpul fizic, cănd copii, soțul sau soția plâng, voi interveni în favoare dumneavoastră dacă „Iubiți Marii Zeii. Și astfel veți merge în paradisul Yogi Noastre indiferent dacă aveți cele șase blocaje ale chakre-lor.
Și acum să vorbim de„Meritele yoghine”care se obțin cu ajutorul cântărilor.
Bagavan Vishnu, Zeul Krishna. Este un cântec care vă ajută să vă îmbunătățiți relații cu Bagavan Vishnu, prin avatarul Domniei Sale Zeul Krishna.
Tati Shiva. Acest cântec este interzis yoghinilor începători și medii. Acest cântec dacă nu îl iubiți pe Tati Shiva, vă va produce efecte dăunătoare.
Pentru deschiderea lui Anahat centru. Ne rugăm Marilor Zeițe Durga și Jagadamba șă ne purifice această chakră.
HARI BOL
Sat, Chit, Anand, Rupam.
Jay Jagadambe.
Hari Bol, Hari Bol, Hari Hari Bol (x2). Mukund, Madhav, Govind, Bol (x2). Keshav, Madhav, Govind, Bol (x2). Mukund, Madhav, Govind, Bol (2).
Sat, Chit, Anand, Rupam. Shivo Ham, Shivo Ham. Sat, Chit, Anand, Rupam. Shivo Ham, Shivo Ham.
Jay, Jagadambe Mata Bavani. Nirmala Mata Jagadambe. Jay, Jagadambe Purna Kadambe. Nirmala Mata Jagadambe
Cântecul se repetă de mai multe ori. Se începe cu voce mai domoală și se accelerează pe cum se repetă cântecul. Se bate din palme la început mai încet și după aceia se accelerează cât puteți de repede.
Existență, conștiință, beatitudine. Eu sunt Shiva, Eu sunt Shiva. Existență, conștiință, beatitudine. Eu sunt Shiva, Eu sunt Shiva. Acest cântec nu poate fi cântat sau fredonat de yoghini începători sau medii. Acest cântec poate fi fredonat numai atunci când în dumneavoastră se naște dorința de a dansa, dansul lui Tati Shiva.


Vreau să fim bine înțeleși că aceste cântece sunt obligatorii și trebuie să le cântați și după aceia să le fredonați. Așa cum elevi i-au diferite ore de meditații ca să își aprofundeze cunoștințele în anumite domenii. Dacă un fotbalist, boxer, cântăreț, muzician etc, rămâne peste program numai să exerseze ce a învățat, tot așa și dumneavoastră trebuie să exersați aceste cântece peste program. Deci este de datoria dumneavoastră să efectuați obligatoriu ore suplimentar, să vă purificați chakrele, canalele subtile îmbogățiți cu prana învelișul de pranayama.
Și acum să mai spun ceva despre dansul lui Tati Shiva, în acest sens vedeți lucrare realizată în bronz. Ce spun oameni ignoranți despre acest dans cosmic! In cele mai multe case indiene se găsește unidol sau o pictura cu Dansul lui Siva. Dansul Zeului este pe un piedestal de lotus, cu un picior ridicat, gata să zdrobească un demon. Un semicerc de flăcări îl înconjoară. Zeul, considerat sursa oricărei activități, este și "stăpânul dansului", Nataraja în indiana. El se mișcă fără încetare, dansul lui simbolizând forța creatoare a naturii. Statuia lui Nataraja fixează un moment din dansul sau cosmic, în al cărui ritm creația evoluează, se dizolva și se regenerează succesiv. Dansul este o formă străveche de magie. Prin dansul spiritual și conștient dansatorul ajunge să devină o ființă înzestrată cu capacități paranormale, ca și personajele pe care le interpretează. În dansul spiritual personalitatea dansatorului este transformată complet.
Ca și alte practici spirituale dansul spiritual induce stări de transă, extaz, experientă divinului, realizarea divinității propriei naturi și în final realizarea completă a esenței divine și dizolvarea în aceasta.
Ca o practică spirituală dansul a înflorit în tradiții ca urmare a unor austerități, a unei practici spirituale asidue, a postului, a meditației, a exercițiilor respiratorii și a unei interiorizări foarte profunde. Toate acestea sunt necesare, deoarece nimic din ceea ce nu este realizat în interior în mod profund nu poate fi manifestat în exterior la modul conștient, explicit. Nici o ființă nu poate manifesta în exterior mai mult decât este ea conștientă.
Dansul este un act de creație. El realizează o nouă situație, trezind în dansator personalitatea sa ocultară și natura sa cea mai profundă. Dansul are o funcție cosmogonică deoarece trezește energiile adormite, iar după aceea poate modela lumea exterioară.
În tradiția indiană Shiva Nataraja este Dansatorul Cosmic la o scară universală. În această ipostază a Sa, Shiva face să se manifeste energia eternă. Universul și toate creaturile sunt efecte ale dansului său veșnic.
Shiva Nataraja "Regele sau Stăpânul dansului cosmic". SHIVA este suveranul suprem al jocului sau dansului creației, dar totodată El este maestrul absolut al scenei universale (MACROCOSMOSUL) pe care se desfășoară acest dans (joc DIVIN-iluzoriu). Dansul cosmic al lui SHIVA este de fapt o reprezentare dinamică a celor 5 acțiuni fundamentale ale sale: 1) creație, 2) conservare, 3) distrugere, 4) ocultare (încarnare) și 5) grație (eliberare).
Cele mai celebre reprezentări ale lui NATARAJA îl prezintă pe SHIVA fixându-l triumfător cu un picior pe demonul MUJALAKA, simbol al ignoranței și al lumii egoiste şi profane, în timp ce celălalt picior ridicat simbolizează starea de conștiință superioară (cea a lumii transcendente). Dansul se desfășoară în sânul materiei, în corporalitate sau formă, atât la nivel individual cât și la nivel cosmic (MACROCOSMIC).
Cercul de flăcări în mijlocul căruia se află SHIVA NATARAJA semnifică simbolic roata ansamblului forțelor naturii, în contrast cu dansul înțelepciunii transcendente a lui SHIVA. În unele lucrări, acest dans cosmic este asimilat cu PRANAVA (AUM).
Dansul lui Shiva Nataraja se numește Ananda Tandavam – fiind scopul final al oricărui yoghin, de a duce corpul și sufletul împreună, paradis şi pământ împreună, imanență și transcendență, dar și transcenderea condiției umane într-un mod care poate fi vizibil.
Ce spune Yoghin Vasile Ivașca despre„Dansul lui Tati Shiva”. Acest dans este o„etapă importantă” de realizare a unui yoghin în Yoga Noastră. Ca urmare a diferitelor procedee yoghine precum: asane, mantre, Pranayama, cântece devoționale, iubirea față de Mari Zeii, succes în Jnana Yoga, diferite merite yoghine etc, realizată cu precizie și cu succes, yoghinul ajungedanseze Dansul lui Tati Shiva. Și eu am dansat mult timp acest„Dans a lui Tati Shiva”. Corpul devine ușor ca o pană, parcă plutești în aer, dansul vine de la sine fără nici o dorință. Îți miști picioarele în voie foarte ușor, fără muzică, totul curge de la sine. Yoghinul trăiește o stare de fericire fără margini, parcă toată lumea e lui și cu greu se poate opri din acest dans. Acest dans este pus în corpul subtil al dumneavoastră sub forma unui program subtil care se va declanșa în momentul când aveți o purificare în corpul subtil care corespunde declanșări acestui program. Și acum să explicăm înțelesul ascuns a înfățișări lui Tati Shiva în acest dans. Piedestal de lotus arată că yoghinul trebuie să fie pur ca să danseze acest dans. Cu un picior ridicat, gata să zdrobească pe demonul MUJALAKA. Acest mare simbol arată că de aici încolo yoghinul are forța necesarăelimine toate negativități-le și blocajele prin forțe proprii, adică cu mare ușurințăpiciorul ridicat”. Eu v-am spus că cele șase blocaje ale corpului subtil nu sunt produse de demonul MUJALAKA, ci sunt produse de Marii Zeii. Aici demonul MUJALAKA ar însemna conform concepțiilor religioase,


că tot ce e bun în univers e făcut de„Dumnezeu”, iar tot ce e rău e făcut de un înger decăzut numi„Satan”. Eu v-am spus de la început că tot ce e bun în univers e făcut de Tati Shiva, iar tot ce e rău în univers e făcut tot de Tati Shiva. Dar bunul și răul sunt făcute conform legi karmei, care este o lege Universală și conducătoare în acest univers. Deci bunul și răul sunt două alternanțe ale legi karmei care se succed în anumită ordine„la bun tot bun urmează, iar la rău tot rău”. Un semicerc de flăcări îl înconjoară. Deci în corpul yoghinului suflu samana vayu este foarte puternic, iar mantra RAM vibrează cu putere în corpul domniei sale. Deci din aceste momente în care acest program subtil a„Dansul lui Tati Shiva” se declanșează în dumneavoastră aveți dreptulcântați și să fredonați puternica mantră„Sat, Chit, Anand, Rupam. Shivo Ham, Shivo Ham. Sat, Chit, Anand, Rupam. Shivo Ham, Shivo Ham. Existență, conștiință, beatitudine. Eu sunt Shiva, Eu sunt Shiva. Existență, conștiință, beatitudine. Eu sunt Shiva, Eu sunt Shiva.

Yoghin Vasile Ivașca cu Tati Shiva și Zeii Medii

Yoghin Vasile Ivașca cu colegii de la secția sculărie.

Yoghin Vasile Ivașca la terminare școli profesionale.

Yoghin Vasile Ivașca în starea de„BEAKUNVA”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu